NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش دكتورة شرموطة هتريحكم❤🔥

احنا ملك الرجاله اصلا لازم نكون حنينين عليهم اوي ♥️
طب ما تيجي تحني ع زبري و تحضنيه ببزازك الملبن دي يا بسنت 😘

مساج شامل على ايد واحد كدا يفتح النفس
لو متوفر عندك مكان اجيلك اعملك مساج بزيوت عطريه بتساعد ع الاسترخاء والراحه ، جلسه هتساعد في تخفيف الضغوط واي شعور سلبي نفسي ، كمان راحه في كل اعضاء الجسم واسترخاء حتي النوم من غير ماتحسي من كتر الراحه الي هتحسي بيها وهيزيد عندك هرمون السعاده اثناء الجلسه ، وبعد الجلسه هتاخدي شاور مع تدليك خفيف تحت المايه هتفك جسمك تماما ، لو حابه تواصلي خاص ، واول جلستين هديه لو مارتاحتيش وحسيتي بتغير مزاجك للأفضل ماتتعامليش معايا تاني

فين العياده عشان اجي اكشف 😁

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دكتوره انا صاحي وحاسس بتورم وحرقان في زبي اوي

انا عندى مشاكل كتير ياريت نتكلم انا ماصدقت لقيت حد افضفض معاه

• عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO
اي حد عنده مشكلة او حاجة تعباه يقول ايه تاعبه وحاسس بأيه وانا هساعده وهقوله الحل❤
دائما هايج و ديما فحل اوي حت انا و بنزلهم اللبن .. بتخيل اي حد هايج علي اي وحده .. خرمان نيك بنيك ف اي حاجه قدامي حت الكراسي و بنزلهم عليهم و بكون فحل اوي سعتها.. 19سنه و سنجل اوي 😖🥺

هو تاعبني غيره 😂 .. علطول هايج ومبيهداش من مره لازم انزل مرتين او تلاته وهايج علي كل النسوان مفيش واحده مبتعجبنيش

معلش يروحى هو بس محتاج تدليك اول م تقوم من النوم عشان يخف حاول تدلكه بالراحة خصوصا عن بضانه كده لانهم اهم حاجة وسبب الهيجان دا ف براحة عليه ولو لسه هايج ومولع كلمنى وانا هحاول ادلكهولك وهيخف متقلقش❤
انتي حنينه اوي يا طنط 😮🥺

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
تعالى اعملك احلى مساج

تعالى اعملك احلى مساج

اي حد عنده مشكلة او حاجة تعباه يقول ايه تاعبه وحاسس بأيه وانا هساعده وهقوله الحل❤
بجيبهم تلت او اربع مرات في اليوم علي فترات بعيد عن بعض هي ده ليه تاثير بعد كده بس انا بهيج مبقدرش استحمل

علي طول تعبان ونفسي امارس ومش عارف 💔

انا شاب لسة ١٨ سنة بس نفسي انيك واحدة اكبر مني بتحب الشباب و مش لاقي…تعبت من الميول بس هي عمالة تزيد اكتر و بقيت عاوز انيك اي ست.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%