NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش دخلت نسوانجي وكنت فاكر اني

Ah_ra1994

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دخلت نسوانجي وكنت فاكر اني هتعرف علي بنت ونتكلم سوا ونبقي اصحاب طلع الموضوع صعب حرفيا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: zlabya, الدكتور النسوانجي, doctor_massage و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دخلت نسوانجي وكنت فاكر اني هتعرف علي بنت ونتكلم سوا ونبقي اصحاب طلع الموضوع صعب حرفيا
اغلب الناس داخله ومفكره كدا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: zlabya، doctor_massage و Ah_ra1994
ايوه اسالني انا ع الندم دلوقتي 😂😂
وتندم على ايه يا خويا عيش حياتك كلها هنا ناس نضيفه ومحترمه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Casperphantom و Ah_ra1994
وتندم على ايه يا خويا عيش حياتك كلها هنا ناس نضيفه ومحترمه
حبيبي ده من غير شك طبعاً يا غالي.. بس المشكلة عندي لسه متحلتش 😂

ان اصحاب بنت هنا
دي مش مشكله بص كلنا افتراضين يعنى هتقعد تضور وتتعب في نفسك وفي الاخر ممكن متلاقيش فا انتا متحطش الموضوع دا في دماغك

• عجبني
التفاعلات: Ah_ra1994
دي مش مشكله بص كلنا افتراضين يعنى هتقعد تضور وتتعب في نفسك وفي الاخر ممكن متلاقيش فا انتا متحطش الموضوع دا في دماغك
انا فاهم قصدك بس الفراغ اللي جوايا بيزعجني ويرهقني جدا وده محتاج لصديقه تشغله... 💔

انا فاهم قصدك بس الفراغ اللي جوايا بيزعجني ويرهقني جدا وده محتاج لصديقه تشغله... 💔
أغلبنا عندنا الفراغ دا وانا واحد من الناس عندي الفراغ دا بس بشغل نفسي ب أي حاجه تبعدني عن أن أي مشاعر سلبيه تتحكم فيا

• عجبني
التفاعلات: Ah_ra1994
أغلبنا عندنا الفراغ دا وانا واحد من الناس عندي الفراغ دا بس بشغل نفسي ب أي حاجه تبعدني عن أن أي مشاعر سلبيه تتحكم فيا
هحاول اعمل زيك 🙏

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
دخلت نسوانجي حب فضول اعرف شو يعني الاسم جذبني وبلشت اقرأ الموضوعات في ناس هون مخهم وتفكيرهم حلو ناس فهمانة وراقية بالتعامل
في كتاب كمان هون مبدعين بجد من ايام المنتدي القديم كمان 💗

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Haneybail2007 و SNIPER89⛓️
مش كل حاجه بردو هتكون متوفره مشكله الرجاله من اول رساله يقولو عايزين نتقابل مش حتى يدي وقت نتعرف

• عجبني
التفاعلات: Haneybail2007
البنات هنا هتلاقيهم نوعين ملوش تالت
نوع اللي هوا داخله تطلع كبت عندها من غير ما تدخل في حوارات ولا تعارف ودول الاغلبية
ونوع تاني دايس ودول عندهم اكتفاء جنسي من عالمهم الحقيقي فمش محتاجين يدخلوا في علاقات هنا مع ناس وهميين ميعرفهمش

• عجبني
التفاعلات: Haneybail2007

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%