NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية دخلت عيلة الشراميط | السلسلة الأولي | - عشرة أجزاء 30/5/2024

دي كانت اهم الأسئله اللي في بالي
. . طبعآ القصه لو مش مميزه انا مكنتش هكملها للنهايه .. ف أنا بحييك علي مجهودك في القصه .. قصه جميله فعلآ .. ومستني السلسله التانيه .. وياريت تكمل أبداع في قصه المسابقه .. منتظر جديدك يا متميز💖
دا حقيقي وعجبني جداً أهتمامه بإثارة قضية مهمة في قصته الجديدة .. تمنياتي ليك بالتوفيق يا صديقي وتكون قصتك هي الأولي في المسابقة 🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و George tn
سؤال بس بسيط .. انت في البدايه كنت مخلي اسماء كأنها ملاك وبريئه ومفيش منها اتنين .. محستش انك ممكن توسخ الشخصيه بميول الميستريس؟
و دا سبب من الاسباب الي خليتها ما تتعمقش في ممارستها عشان تفضل نقية نوعا ما و تقدر تقول ركبت فريال مكانها و حتعرف ليه في السلسله التانيه لان فريال حتكون موجوده اكتر من اسماء في السلسله الثانيه

• عجبني
التفاعلات: Magdy66 و Hussain AlJaziri
و دا سبب من الاسباب الي خليتها ما تتعمقش في ممارستها عشان تفضل نقية نوعا ما و تقدر تقول ركبت فريال مكانها و حتعرف ليه في السلسله التانيه لان فريال حتكون موجوده اكتر من اسماء في السلسله الثانيه
تمام يا جورج .. شرفتني مناقشتك يا صديقي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66، Dr Yousef و George tn
دا حقيقي وعجبني جداً أهتمامه بإثارة قضية مهمة في قصته الجديدة .. تمنياتي ليك بالتوفيق يا صديقي وتكون قصتك هي الأولي في المسابقة 🌹
حبيبي تسلم يا غالي بس ما اظنش الاول لان في فرق في السرعات هناك انا عن نفسي معترف بيه 🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Magdy66 و Dr Yousef
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و Dr Yousef
بصراحه ايوة عاوز ارضي كل الاطراف خاصه ان الرسايل الي بتجيني كتيره و طالبين ميول مختلفه فحبيت اجمع لهم مجموعه كامله ارضي الكل و في نفس الوقت تشجيع الناس مهم اوي للكاتب
فعلا اتفق شيء جميل منك 💐🥰
نهاية القصة هي نهاية البداية خصوصا أنا بالذات متحمسة لمغمرات البطل الجديد سواء مع عيلة مراته أو مايا وبقيت الشلة اللي سافرت أكيد مش هتستلم خصوصا بعد ما قابلوا الشخص اللي بيدوروا ...لسه في مزيد والمزيد من المتعة في جعبتك أنا متشوقة ليها جدا

شكرا ليك ولوقتك وردودك الجميلة علي المستوي الشخصي استمتعت بالنقاش في القصة كاتب متميز حقيقي مستنية منك ابداعات كتيرة في المستقبل والمزيد من النقاشات أرجو أن تكون استمتعت بحلقتنا...وصلنا للنهاية

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66, BASM17 اسطورة القصص, George tn و 2 آخرين
حبيبي تسلم يا غالي بس ما اظنش الاول لان في فرق في السرعات هناك انا عن نفسي معترف بيه 🤣
موفق دائماً وحقيقي تستاهل ❤️

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلا اتفق شيء جميل منك 💐🥰
نهاية القصة هي نهاية البداية خصوصا أنا بالذات متحمسة لمغمرات البطل الجديد سواء مع عيلة مراته أو مايا وبقيت الشلة اللي سافرت أكيد مش هتستلم خصوصا بعد ما قابلوا الشخص اللي بيدوروا ...لسه في مزيد والمزيد من المتعة في جعبتك أنا متشوقة ليها جدا

شكرا ليك ولوقتك وردودك الجميلة علي المستوي الشخصي استمتعت بالنقاش في القصة كاتب متميز حقيقي مستنية منك ابداعات كتيرة في المستقبل والمزيد من النقاشات أرجو أن تكون استمتعت بحلقتنا...وصلنا للنهاية
اني الي متشكر اوي للفرصه دي و سعيد جدا بيها 🌹🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66 و LADY MONA
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
ميرسي ليك و نتشرف بيك دايما و نشوف منك إبداع و ماتبخلش علينا بقا
لا ما تقلقيش حضرتك البخل مش طبعي 🤣 المشكله في الافكار الي بتجيلي و اتوهني خاصه لما اركز مع قصه و ابدأ أكتب الاقي نفسي فتحت صفحه جديده و بأكتب في قصه تانيه مختلفه عنها و بعد ما اخلص الي بعمله بأفتكر الاولى و ارجعلها 🤣 يعني تقدري تقولي الجنان خلاني اكتب تقريبا 14 او 15 بدايات قصص 🤣

• عجبني
شكر خاص لفريق الأعداد والنقاد والمحاورين وكاتبنا المبدع

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66, George tn, Dr Yousef و شخص آخر
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Magdy66, CESAR, BASM17 اسطورة القصص و شخص آخر
شكرا لمجهودات الجميع من نقاد و اداره و كاتبنا المتميز يوسف كمان 🌹🌹
الشكر ليك بجد علي العظيمة إللي إنت قدمتها... و بجد اتمني تسلم علي برنس الكون 🙏

واحشني بجد هو و باقي الشباب

• عجبني
  • حبيته
الشكر ليك بجد علي العظيمة إللي إنت قدمتها... و بجد اتمني تسلم علي برنس الكون 🙏

واحشني بجد هو و باقي الشباب
يوصل يا غالي 🌹 🌹

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و CESAR
  • عجبني
  • حبيته
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66 و CESAR
هو ليه كل كاتب قصه بيطلع نفسه البطل الخارق السوبر مان النيك وزبه ١٥٠ سم وعرضه عرض عماره وناك 5 نسوان يوميا وكل واحده تشوفه تموت على زبه وكانه قاعد في جزيرة نسوان وهو الدكر الوحيد

دي اسمها قصه للتسليه مش قصه زبك اللي مفيش منه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%