NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

M.o

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كنت بعمل سكس شات وكول مع بنات وكدا بس وانا في وسط الموضوع في مره مع واحده شتمتني هي مكنش قصدها بس انا هجت اوي وقتها وبقيت بحب الموضوع دا اوي وبقا بهيجني بس مش اي شتيمه الشتيمه الي البنت دي قالتها بس هي الي بتهيجني حتي لو واحده تانيه قالتهالي غيرها
هل دا طبيعي ..؟!

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
علي حسب الشتيمة يعني /خول/عرص/شرموط/متناك/او شتيمة ب الام/ عنحدد دا طبيعي وعلي حسب انت بتتخيل ايه وهيا بتشتمك دا برضو راجع ل الشتيمة ايه؟

كنت بعمل سكس شات وكول مع بنات وكدا بس وانا في وسط الموضوع في مره مع واحده شتمتني هي مكنش قصدها بس انا هجت اوي وقتها وبقيت بحب الموضوع دا اوي وبقا بهيجني بس مش اي شتيمه الشتيمه الي البنت دي قالتها بس هي الي بتهيجني حتي لو واحده تانيه قالتهالي غيرها
هل دا طبيعي ..؟!
حسب نوع الشتيمة

علي حسب الشتيمة يعني /خول/عرص/شرموط/متناك/او شتيمة ب الام/ عنحدد دا طبيعي وعلي حسب انت بتتخيل ايه وهيا بتشتمك دا برضو راجع ل الشتيمة ايه؟
لا اول شتيمه 😂

• عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل دا طبيعي ..؟!
تعالي كيك saieda413

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%