NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ran away

نسوانجي مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
لو واحد و بنت عمه بيحبوا بعض جدا من صغرهم لدرجة العشق و تقريبا مقري فاتحتهم علي بعض من و هما صغيرين و كبروا و اتخطبوا
و قبل كتب الكتاب بمده الولد شاف صور عريانة لبن عمه دي علي النت و علي الموقع هنا كمان لما واجهاها بعد ضغط كبير عرف منها انها كانت تعرف واحد و كانت بتتصورله كده و عرف انهم اتقبلوا مره واحده بس و حصل بينهم بوس و تفريش بس
يتصرف ازاي هو مصدوم و مش عارف يتصرف
و البنت هاريه نفسها عياط و بتطلب انه يسامحها و هي كانت غلطة و ندمانه عليها و بتقوله لو سيبتني هموت نفسي

• عجبني
  • بيضحكني
  • ماااشي
التفاعلات: S A R A H, بحب التحرش, رجل من زمن فات و 4 آخرين
سؤال صعب. لا يمكن إجابته بسهولة بدون معرفة شخصية البنت والظروف وشخصية ابن عمها. هناك ناس تستطيع أن تتحمل وأشخاص لا تستطيع وأشخاص تبدأ المشوار لكن لا تستطيع أن تكمله.

يجب أن يفهم ابن العم التفاصيل قبل أن يستطيع أن يحكم. ويجب أن يقنع البنت أنه لو انطبقت السماء على الأرض يجب ألا تقتل نفسها.

• عجبني
التفاعلات: مرحب و Ran away
بلاش هتفضل شاكك فيها طول عمرك وحياتك هتبقى جحيم

• عجبني
التفاعلات: Ran away
لو واحد و بنت عمه بيحبوا بعض جدا من صغرهم لدرجة العشق و تقريبا مقري فاتحتهم علي بعض من و هما صغيرين و كبروا و اتخطبوا
و قبل كتب الكتاب بمده الولد شاف صور عريانة لبن عمه دي علي النت و علي الموقع هنا كمان لما واجهاها بعد ضغط كبير عرف منها انها كانت تعرف واحد و كانت بتتصورله كده و عرف انهم اتقبلوا مره واحده بس و حصل بينهم بوس و تفريش بس
و البنت هاريه نفسها عياط و بتطلب انه يسامحها و هي كانت غلطة و ندمانه عليها و بتقوله لو سيبتني هموت نفسي
الانسان بطبعه خطاء مدام انت متأكد انها فعلا نسيتو ومفيش اي طريقة تواصل بينهم خلاص سامحها وانت برضو ليك اخطائك انت مش هنا بتتسلي و الا مكنتش شوفتها وكان ممكن هي تختار تبعد برضو لو عرفت وملهاش حاجه ومتقبلش بيك

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR و Ran away
القرار يرجعلك لوحدك في شخص يقدر يسامح وينسي وفي شخص مستحيل يقدر ينسي
شوف نفسك انت مين فيهم

• عجبني
حسب الشخصية

• عجبني
الكل بيقولي حسب الشخصية انا طبعا من عيلة محافظة و هي كمان و محترمة جدا انا عمري ما شكيت حتي فيها بس الصدمة دي خليتها تنزل من نظري جامد برغم لسه عشقي ليها و مش قادر اكون مع غيرها و في نفس الوقت مش قادر استوعب انها خانتني بالشكل ده
كمان في الفترة اللي كانت تعرف الواد ده كانت فعلا هي متغيرة شويه يعني كانت ممكن تشوف رسايل ليا و متردش علي طول و ممكن متردش خالص و كانت بتتلكك ليا لدرجة انها كانت هتبعد و انا اللي فضلت وراها يعني تصرفها ده كمان مأثر فيا جدا

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
الكل بيقولي حسب الشخصية انا طبعا من عيلة محافظة و هي كمان و محترمة جدا انا عمري ما شكيت حتي فيها بس الصدمة دي خليتها تنزل من نظري جامد برغم لسه عشقي ليها و مش قادر اكون مع غيرها و في نفس الوقت مش قادر استوعب انها خانتني بالشكل ده
كمان في الفترة اللي كانت تعرف الواد ده كانت فعلا هي متغيرة شويه يعني كانت ممكن تشوف رسايل ليا و متردش علي طول و ممكن متردش خالص و كانت بتتلكك ليا لدرجة انها كانت هتبعد و انا اللي فضلت وراها يعني تصرفها ده كمان مأثر فيا جدا
بص حاول تفضل معاها لله وانت صحح من سلوكها بس خلي بالك اعرف جدا ايه اللي اثارها فيه عشان تضمنه عندك عشان وانتو سوا تفكيرها ميرحلوش

• عجبني
بص حاول تفضل معاها لله وانت صحح من سلوكها بس خلي بالك اعرف جدا ايه اللي اثارها فيه عشان تضمنه عندك عشان وانتو سوا تفكيرها ميرحلوش
المشكلة بتقولي انها نزوه يعني مافيش حاجه غير انها عايزه تعمل كده و مش عارف ازاي اقدر اتجوز واحدة صورها عريانه كده و ممكن في يوم حد قريب مننا يشوفها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكلة بتقولي انها نزوه يعني مافيش حاجه غير انها عايزه تعمل كده و مش عارف ازاي اقدر اتجوز واحدة صورها عريانه كده و ممكن في يوم حد قريب مننا يشوفها
الصور نزلت بوشها

• عجبني
بص بغض النظر عن أي حاجه دي بنت عمك وشرفك
يعني ماحدش هايسترها غيرك
استر عرضك وربيها من اول وجديد

• محزن
بص بغض النظر عن أي حاجه دي بنت عمك وشرفك
يعني ماحدش هايسترها غيرك
استر عرضك وربيها من اول وجديد
المشكلة هل هعرف اعيش معاها بعد كده
بعد ما كانت في نظري اطهر واحده حتي من امي
لشايفها واحدة ممكن اي حد يشقطها و يعمل معاها اللي هو عايزه و كلام صعب

انتا الوحيد الي تقدر تقرر في الموضوع دا وانتا الي شايف الوضع قدامك لو هيه فعلا بتحبك وندمانه على الي عملتوا وهترجع صافيه ليك يبقى انسى الي حصل وكمل

• محزن
انتا الوحيد الي تقدر تقرر في الموضوع دا وانتا الي شايف الوضع قدامك لو هيه فعلا بتحبك وندمانه على الي عملتوا وهترجع صافيه ليك يبقى انسى الي حصل وكمل
و**** مش عارف المشكلة ان حاجز الثقة اتدمر

كلمة حب قليلة انا مش شايف غيرها
يبقى انسى الي حصل وابدا من جديد وجدار الثقه هيتبني من جديد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%