NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

يسطا انا حكملها اقصد لو مجبتش تفاعل حلو حخلصها و حبطل كتابه فى المنتدى فهمنى و بعدين انا مش عارف القصه اذاى لسه مندمجتش لحد دلوقت
مش عارف و**** انت بعتلهم اصلا ولا ايه

يسطا انا حكملها اقصد لو مجبتش تفاعل حلو حخلصها و حبطل كتابه فى المنتدى فهمنى و بعدين انا مش عارف القصه اذاى لسه مندمجتش لحد دلوقت
ده غلط يسطا انك توقف كتابه عشان تفاعل ده غلط يسطا كل الكتاب اللي عملوا احسن قصص في المنتدي هنا و القديم مكنش في تفاعل قصصهم يعني مثلا قصه الفنجان بتاعت حماده فتحي السلسله الاوله فيها كان يعتبر مفيش تفاعل خالص انا فاكر الرقم لحد دلوقتي 77كومنت بس انت متخيل و مع ذالك كمل و بقيت من احسن القصص في المنتدي القديم و بقي كاتب كبير و برضو هنا في المنتدى الجديد قصتين قصه الحرب و الجنس و الغموض مكنش في تفاعل بس دلوقتي شوف عامله ازاي و قصه انا و صحابي و اخواتنا البنات كان كل شويه يوم ينزل جزئين أو 3 و دلوقتي بقت من احلا قصص المنتدي متوقفش عشان حاجه اتعب علي قصتك و في الاخر هلاقيهو ده اللي أنا عايز أقوله ليك

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
يسطا انت حطيت الرابط ولا لا علشان تقريبا لازم تحط الرابط وتكتب ادمجوا الجزء التاني من القصة دي تقريبا كدة

• عجبني
ده غلط يسطا انك توقف كتابه عشان تفاعل ده غلط يسطا كل الكتاب اللي عملوا احسن قصص في المنتدي هنا و القديم مكنش في تفاعل قصصهم يعني مثلا قصه الفنجان بتاعت حماده فتحي السلسله الاوله فيها كان يعتبر مفيش تفاعل خالص انا فاكر الرقم لحد دلوقتي 77كومنت بس انت متخيل و مع ذالك كمل و بقيت من احسن القصص في المنتدي القديم و بقي كاتب كبير و برضو هنا في المنتدى الجديد قصتين قصه الحرب و الجنس و الغموض مكنش في تفاعل بس دلوقتي شوف عامله ازاي و قصه انا و صحابي و اخواتنا البنات كان كل شويه يوم ينزل جزئين أو 3 و دلوقتي بقت من احلا قصص المنتدي متوقفش عشان حاجه اتعب علي قصتك و في الاخر هلاقيهو ده اللي أنا عايز أقوله ليك
اه و**** ده اللي انا بقولهاله مع الأجزاء الجاية هيلاقي اكيد ناس كتير بتتطلب منه يكمل وهو بقي بتكبر علينا ويسبنا صح يسطا @XX_FUCKER BOY_XX 😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ki1inG و Mahmoud ss
ايه يسطا انت بتشوقنا كده ليه 😂+بس بجد عاااش اكيد هتكون قصه جامده👍🏻❤

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ki1inG و XX_FUCKER girl_XX
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الثاني

• حبيته
  • عجبني
جزء جامد جدا كمل ع كده ومستنى التكمله 👏👏

• حبيته
  • عجبني
الاسلوب معقول. وطول الاجزاء كويس. بس عايزين نعرف ايه ال جوه. الاوضه. مسمهاش القوضه 🤣🤣

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: رجل من هذا الزمن و XX_FUCKER girl_XX
بديه حلوة فيها تشويق ياريت متتاخرج في تنزيل الاجزاء يا برنس

• حبيته
  • عجبني
انا مش لا و**** يسطا مقدرش اتكبر نهائى و كمان انا مش حوقف كتابه نهائى بس حكتب فى اماكن تانيه فاهمنى و انا قولت على حسب رأى و توفعات الناس مكنتش اقصد انه لو التفاعل قليل اقصد لو الناس حاباها فهمتنى

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG و Mahmoud ss
الاسلوب معقول. وطول الاجزاء كويس. بس عايزين نعرف ايه ال جوه. الاوضه. مسمهاش القوضه 🤣🤣
لا لا مش حعرفكوا لا😂😂

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ki1inG و رجل من هذا الزمن
  • عجبني
التفاعلات: Ki1inG و El zezo
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ki1inG و 𝐄𝐥 𝐜𝐚𝐩𝐭𝐞𝐧
جزء جامد نيك عاش فشخ يسطا

• حبيته
  • عجبني
  • عجبني
حبيبى يغالى و الحمد لله انه غجبكم الجديد يوم الحد ان شاء ****
تمام يغالي ويا ريت متغيرش اي حاجه هوا طريقتك كدا جامده فشخ

• حبيته
  • عجبني
تمام يغالي ويا ريت متغيرش اي حاجه هوا طريقتك كدا جامده فشخ
حبيبى يغالى و يا ريت لو فى اى نقد يتقال و توقعوا يجماعه ايه اللى حيحصل كده متشجعونيش بس انا بعشق الكومنت الناقد و التوقعات سخنوا الكمنتات كده

• عجبني
انا مش لا و**** يسطا مقدرش اتكبر نهائى و كمان انا مش حوقف كتابه نهائى بس حكتب فى اماكن تانيه فاهمنى و انا قولت على حسب رأى و توفعات الناس مكنتش اقصد انه لو التفاعل قليل اقصد لو الناس حاباها فهمتنى
فاهم يسطا انت ممكن تعمل فإن هنا و تروح بيهم للماكن التاني

• حبيته
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%