NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

morad69

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فى اكتر من قضيه جتلى بسبب واحد وهو ان الزوجه ماذالت بكر ولما بطلع على قسيمه الجواز بلاقي صورة البنت وسنها تحفه بتبقي 22/23/28 ومع ذلك ما زالت بكر وتطلق للضرر وتبقي فضيحه للدكر الى معرفش يفتح ......
السؤال هنا لي متتعلجوش وفي حاجات متطورة دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها و زوقة الجن
مفهمتكش
اشرح وجهة نظرك

• عجبني
التفاعلات: morad69
هو ممكن يكون بيوقف و بيمارس عادي لكن مش ب الصلابة المطلوبة للفتح

فى اكتر من قضيه جتلى بسبب واحد وهو ان الزوجه ماذالت بكر ولما بطلع على قسيمه الجواز بلاقي صورة البنت وسنها تحفه بتبقي 22/23/28 ومع ذلك ما زالت بكر وتطلق للضرر وتبقي فضيحه للدكر الى معرفش يفتح ......

وعرفت منين مش ممكن بيكذبه وبعدين لو واحد مش عارف يفتح هيتجوز ليه عشان الونس 😂

• بيضحكني

الموضوع ده الأول كان حالات فردية وقليلة جدا
لكن دلوقتي منتشر جدا لدرجة لما اسمع او اشوف حالات زي كده مبقتش استغرب زى الأول ومحاكم الأسرة تشهد بكدة
واغلبهم متزوجات جديد من أواخر جيل التسعينات وجيل ٢٠٠٠

• عجبني
للاسف في مجتمعاتنا العربية أن الراجل يروح يتعالج جنسيا دي بقى بصمه عار فيه والمصيبه السوده انو يفضل يكابر ويصور لنفسو انو وحش وهيكسر الدنيا وهوة في الاخر مجبش دكر بط ومش بيقتنع انو لازم يتعالج غير بصدمه زي كدا

• عجبني
وعرفت منين مش ممكن بيكذبه وبعدين لو واحد مش عارف يفتح هيتجوز ليه عشان الونس 😂
الطب الشرعي عمله كشف حمامه😅

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
الموضوع ده الأول كان حالات فردية وقليلة جدا
لكن دلوقتي منتشر جدا لدرجة لما اسمع او اشوف حالات زي كده مبقتش استغرب زى الأول ومحاكم الأسرة تشهد بكدة
واغلبهم متزوجات جديد من أواخر جيل التسعينات وجيل ٢٠٠٠
للاسف بقي بكترة مع وجود الميول التانيه

• عجبني
التفاعلات: مزاجنجى كييف
للاسف في مجتمعاتنا العربية أن الراجل يروح يتعالج جنسيا دي بقى بصمه عار فيه والمصيبه السوده انو يفضل يكابر ويصور لنفسو انو وحش وهيكسر الدنيا وهوة في الاخر مجبش دكر بط ومش بيقتنع انو لازم يتعالج غير بصدمه زي كدا
العلاج افضل من حلول تانيه

• أتفق
التفاعلات: حلم العمر 1

في ناس ياسطي الموضوع بيجي معاها عكس يعني هو بيتفرج وبتاع ويضرب عشاري فل يجي مع مراته بتاعه مش راضي يقف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفهمتكش
اشرح وجهة نظرك
يعنى لو حد عنده ضعف أنتصاب او بتاعه صغير يروح يتعالج بعلاج او دعامه حرام الست الى معه يظلمها ... لاما يسبها للى يقدرها

في ناس ياسطي الموضوع بيجي معاها عكس يعني هو بيتفرج وبتاع ويضرب عشاري فل يجي مع مراته بتاعه مش راضي يقف
ده ليها حل انه يبعد عن العاده فتره والجنس وبعد كدا بيشوف الهرمونات اى ظروفها ويظبط لو فى نقص او خلل وبعد كدا ينيك هيبقي كويس

استر يارب

• عجبني
ده ليها حل انه يبعد عن العاده فتره والجنس وبعد كدا بيشوف الهرمونات اى ظروفها ويظبط لو فى نقص او خلل وبعد كدا ينيك هيبقي كويس
مهو اكيد لازم يروح لدكتور ويشوف المشكله ف كل الحالات

• عجبني
مهو اكيد لازم يروح لدكتور ويشوف المشكله ف كل الحالات
هو لازم اى حد رايح يتجوز بيعمل كشف عضوى عشان يتطمن لو ف امراض او مشاكل ف الحيوانات المنويه او البويضات والتكيس عند الستات وبلاوى لازم تطمن

هو لازم اى حد رايح يتجوز بيعمل كشف عضوى عشان يتطمن لو ف امراض او مشاكل ف الحيوانات المنويه او البويضات والتكيس عند الستات وبلاوى لازم تطمن
في مصر بنسلمها لله 😂

في مصر بنسلمها لله 😂
بالعكس دلوقتي بقي لازم التحاليل قبل ما المأذون يكتب او الكنيسه لازم دلوقتي بسبب الفضايح😅

بالعكس دلوقتي بقي لازم التحاليل قبل ما المأذون يكتب او الكنيسه لازم دلوقتي بسبب الفضايح😅
بتضرب وكلنا عرفين بتخلص ب الفلوس 😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%