NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا وخطيبتي كنا حابين نجدد اقترحوا علينا حاجة نجربها بس حاجة ينفع تتعمل يعني احنا جربنا مرة مع حد ف محل هدوم علي خفيف كدة بس عشان نوصل للن يحصل حاجة اصلا الموضوع كان صعب ف لو في اي اقتراحات تاتي ينفع تتعمل 😅

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم, el-korsan, طبيب قلوب و 4 آخرين
انا وخطيبتي كنا حابين نجدد اقترحوا علينا حاجة نجربها بس حاجة ينفع تتعمل يعني احنا جربنا مرة مع حد ف محل هدوم علي خفيف كدة بس عشان نوصل للن يحصل حاجة اصلا الموضوع كان صعب ف لو في اي اقتراحات تاتي ينفع تتعمل 😅
تعالولي المحل

تعال خاص

ابعتلي خاص اقولك تيجي معرض الي شغال فيه تجربو

جميل التفاهم اللى بينك انت وخطيبتك
انا بحاول اعمل زيك

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
تعالا عندي
البيت فاضي وامان

وانت بتحب كده مع خطيبتك

خاف علي نفسك بقي لا تلاقيني في احلامك كمان 😂😂
لا مبنخافش يابا احنا اصلا تربيه شوارع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%