NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Alaa3rs

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
واحد عرفته من جروبات تليجرام من 2019 وهو دلوقتي عرف عني كل حاجه من سنة كدا وعرف خطيبتي وامي اللي كنت بوريله صورهم بس انا بقيت قلقان ومش عارف اعمل ايه احنا مش بنتكلم من شهرين وهو معملش حاجه مش عارف ايه الحل

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و Abd23
انت بعت صورهم الشخصيه
واحد عرفته من جروبات تليجرام من 2019 وهو دلوقتي عرف عني كل حاجه من سنة كدا وعرف خطيبتي وامي اللي كنت بوريله صورهم بس انا بقيت قلقان ومش عارف اعمل ايه احنا مش بنتكلم من شهرين وهو معملش حاجه مش عارف ايه الحل

• عجبني
التفاعلات: الوقح و الجنتل حوده
طاب هو لو كلن عايز يعمل حاجه كان عملها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو كان عايز يعمل معاك حاجة كان عمل طلاما عدي شهرين ريح دماغك

• عجبني
التفاعلات: الوقح و Alaa3rs
وبعدين ما انا كنت بكلمك فتره وكنت بعتلى صور خطيبتك وامك وحورات ابوك عليها الي قولتلى عليها بس انا مش بتاعتى اعمل حاجه تاذى حد لما بطلنا نتكلم نسيتها اصلا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الوقح و Alaa3rs
وبعدين ما انا كنت بكلمك فتره وكنت بعتلى صور خطيبتك وامك وحورات ابوك عليها الي قولتلى عليها بس انا مش بتاعتى اعمل حاجه تاذى حد لما بطلنا نتكلم نسيتها اصلا
كانو حلوين 🌚

إبعتلي كيك بتاعك ممكن

• عجبني
التفاعلات: Meto 88
  • عجبني
التفاعلات: Am Mm

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%