NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل يوم تكلمنى وتفضل تتخيل انها بتتناك جماعى وبتطرش لبن من كسها من كتر الهيجان وبتنزل الشارع من غير برا واندر مش عارف احققلها اللي هي عايزه واسيبها بعد كده ولا افضل انيكها انا بس

HsA4jbS.md.png HsA4OX9.md.png HsA4Nz7.md.png HsA4he2.md.png HsA4ese.md.png HsA480b.md.png HsA4vqu.md.png
انت من جواك عاوز اي بس هي شكلها هايجه فشخ ولو وافقت هتفشخك معاها

خطيبتي برضو بتعود تتخيل معايا ان صحابي بينكوها وانا بنيك اختها وامها ونفسها لما نتحوز تبقي متحرره وتتناك من غيري
وانت هتعمل اي

كل يوم تكلمنى وتفضل تتخيل انها بتتناك جماعى وبتطرش لبن من كسها من كتر الهيجان وبتنزل الشارع من غير برا واندر مش عارف احققلها اللي هي عايزه واسيبها بعد كده ولا افضل انيكها انا بس

HsA4jbS.md.png HsA4OX9.md.png HsA4Nz7.md.png HsA4he2.md.png HsA4ese.md.png HsA480b.md.png HsA4vqu.md.png
طبعا لازم تنيكها وتشبع منها
وبعدها تشرمطها وتعزم صحابك علي لحمها
وتسيبها

ولو عايز تعرف ازاي تستمتع بيها كلمني

جسمها نر بزاز تتمص وترضع ملبن اووف

انت معاك وتكه هايجه نيييك يبختك بيها

يخرب بيتك معاك دبابه

وانا وريت خطيبتي فيديو إمبارح عجبها اوي وعاوزة تجرب انها تتناك جماعي واحد ف طيزها وواحد ف كسها وواحد بزازها وواحد بوقها
هيا تجبرنا احنا الاتنين مع بعض وعد كدا هتدمن المتعه ياقلبي

• حبيته
التفاعلات: Alaa3rs
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دي فرسه عايزه تتركب و تتعشر

خطيبتي برضو بتعود تتخيل معايا ان صحابي بينكوها وانا بنيك اختها وامها ونفسها لما نتحوز تبقي متحرره وتتناك من غيري
تعالي ندردش شويه عايز اخد من خبراتك

انت محظوظ انا خطيبتي محترمه اوي هي اه معياا بتعمل كل حاجه بس محترمه ونفسي تبقا زي العندك كدا

نفس الكلام معاياانا و خطيبتي تعالي خاص نتعرف ونبق صحاب ونمتع بعض

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: asaad2024
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%