NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

medooo430

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
يجماعه عايز اتاكد هل خطيبتب اتناكت قبل كدا ولا لا حد يعرف اعرف ازاي من شكل كسها و خرم طيزها

• عجبني
التفاعلات: Headliner, patchiko, The_Cuck و شخص آخر
كلمني برايفت وهقولك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يجماعه عايز اتاكد هل خطيبتب اتناكت قبل كدا ولا لا حد يعرف اعرف ازاي من شكل كسها و خرم طيزها
بصراحه انا كنت عايز اواجهك. خطيبتك شرموطتي و بنيكها كل يوم و فاشخ كسها و عشرتها كتير اوي و كانت بتقولي خطيبي الخول زبه قصير مبيعرفش متبعدش عني لما نتجوز عايزاك تفضل تنيك كسي يدكري و تنيكني قدامي و اخلف منك

كلمني وهفهمك

هو انت بتشوف كسها🤔

خطيبتي بتتناك

• عجبني
التفاعلات: مجهول المصدر
بصراحه انا كنت عايز اواجهك. خطيبتك شرموطتي و بنيكها كل يوم و فاشخ كسها و عشرتها كتير اوي و كانت بتقولي خطيبي الخول زبه قصير مبيعرفش متبعدش عني لما نتجوز عايزاك تفضل تنيك كسي يدكري و تنيكني قدامي و اخلف منك
طب وخطيبتي المفردو انه محترمه جدن بس عيز اتاكد لتكون بتخدعني

• عجبني
التفاعلات: مجهول المصدر
شوفها واسعة ولا لا

طب وخطيبتي المفردو انه محترمه جدن بس عيز اتاكد لتكون بتخدعني
تعالي خاص او تليجرام Liger85 وهنشوف الموضوع ده سوا

كلمني وافهمك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%