NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خليك علي طبيعتك واعمل كل اللي نفسك فيه معاها عشان تعرف طباعك ورغباتك وهي تكون براحتها معاك وتعمل اللي يريحك ويريحها ويسعدها بعد الجواز
انا نفسي في دا ايوه بس خايف من جوايا مش عارف ليه

اعمل كل اللي يريحك ويسعدك عشان مراتك تاخد راحتها معاك وتكون سهلة وصريحة معاك قبل وبعد الزواج
دا اللى عاوزه
اعمل كل اللي يريحك ويسعدك عشان مراتك تاخد راحتها معاك وتكون سهلة وصريحة معاك قبل وبعد الزواج
دا اللى عاوزه اه

نصيحه اوي تقل ابدا من كرمتك ادام حد مهما كان خليك ديما راجل بمعني الكلمه مش علشان شهوتك تخسر نفسك خليك انت وخطبتك لوحدكم لان بعد كده لو عملت اي شي غلط مش هتقدر تتكلم لانك الي عملتها ده اكيد فاهمني

• عجبني
التفاعلات: Ms Roony
بدءت اتكلم مع خطيبتى في الحاجات اللى بحبها بدءت اخليها تشتمنى و اخليها تتخيل انها مع حد غيري و جربنا دا امبارح و اتخيلت المعيد بتاعها
انا محتار اوى و خايف
مش عارف اكمل و ادوس و اسلملها روحى و ابقي تحت جزمتها
ولا اهدا و اعقل و امشي الدنيا واحده واحده
انصحوني ونبي
شوف اللى يبسطك و اعمله .. و طالما متوافقة معاك و فى دماغها حد تنام معاه قدامك يبقى تمام .. بس اختاروا حد امان

دي هتنيكك

انا مش عاوز دا ك حاجه ريل انا عاوز نتخيل و نتمتع و ابقي ملكها
بص .. ماتضحكش على نفسك .. عشان تبقى ملكها يبقى تعيشوا الموضوع عالحقيقة بس درءا للمشاكل و الفضائح اختاروا حد امان يمتعها و تتمتع انت بمتعتها .. لكن اللى بيزمر مابيخبيش دقنه

هى ممكن تكون حابه ده وممكن تكون لسه بتستدرجك وتشوف اخرك وتختار يا تفضحك وتفسخ او تركبك وتكون عايشة براحتها

تستااااااااااااااااااااهل
انت الى عملت فى نفسك كدا
كان ممكن تعيش حياة طبيعيه مع خطيبتك الى هتبقى مراتك
بس انت اخترت تدمر حياتك بالتفكير الشاذ دا

• أتفق
التفاعلات: الزب الهايج مووووت و drsniper666
  • بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
تستااااااااااااااااااااهل
انت الى عملت فى نفسك كدا
كان ممكن تعيش حياة طبيعيه مع خطيبتك الى هتبقى مراتك
بس انت اخترت تدمر حياتك بالتفكير الشاذ دا
احسنتي القول

انت عايز كده اصلا 🤷🏻‍♂️

نت خايف من ايه بالظبط

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نت خايف من ايه بالظبط
انا لحد دلوقتي اللى بقوله بيتنفذ و شديد وقت الشده و راجل دائما و بقول ايه يتعمل و ايه لا ووقت المتعه بطلب الحاجات دى
خايف كل دا يفرط منى و خايف انزل من نظرها
احنا الاتنين دكاتره ع فكره و بنحب بعض جامد بس خايف نوصل لنقطه أن متحترمنيش أو تحترم رجولتى أو نختلف

انا لحد دلوقتي اللى بقوله بيتنفذ و شديد وقت الشده و راجل دائما و بقول ايه يتعمل و ايه لا ووقت المتعه بطلب الحاجات دى
خايف كل دا يفرط منى و خايف انزل من نظرها
احنا الاتنين دكاتره ع فكره و بنحب بعض جامد بس خايف نوصل لنقطه أن متحترمنيش أو تحترم رجولتى أو نختلف
بص طالما نت واخد وضعك ف الحياه الطبيعية دي حاجة كويسة بس مهم انك تبقي واخد وضعك فعلا مش بتقنع نفسك بكده ونت مكنش ينفع تفاتحها ف الموضوع ده من دلوقتي وبما انكو دكاتره ف اكيد هي محترمه ومش هتغدر ولو بتحبك عمرك متقل من نظرها

بدءت اتكلم مع خطيبتى في الحاجات اللى بحبها بدءت اخليها تشتمنى و اخليها تتخيل انها مع حد غيري و جربنا دا امبارح و اتخيلت المعيد بتاعها
انا محتار اوى و خايف
مش عارف اكمل و ادوس و اسلملها روحى و ابقي تحت جزمتها
ولا اهدا و اعقل و امشي الدنيا واحده واحده
انصحوني ونبي
اعمل اللي يبسطكم انتوا الاتنين و سيبك من كلام العقد .. عيش حياتك براحتك ومالكش دعوة برأي الناس

اعمل اللي يبسطكم انتوا الاتنين و سيبك من كلام العقد .. عيش حياتك براحتك ومالكش دعوة برأي الناس
دا اللى نفسي فيه بجد

• عجبني
التفاعلات: عنتر مغترب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%