NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة خرم طيزى مبيهداش غير بدكر راكبنى دوجى

لازم كل يوم عشان اعرف انام اقابل اى دكر يركبنى دوجى و يحط زوبره لحد البضان فى خرمى لحد ما يجيبهم فيا و اتملى لبن الرجاله عشان اعرف انام و لازم اكون نايم و انا بلعب فى بضان الدكر اللى عشرنى

• عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: 7odaeloo, مستر سيمب, كسك متعتى و 17 آخرين
لما يكون تنوع الازبار اهم من تنوع الاوضاع😅
وتنفيذ الثبات على الوضع عمليا ونظريا ومن كل الجوانب;)

• عجبني
التفاعلات: خيال 2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه الجسم ده يخربيت جمالك

ما اجمل المتعة

لازم كل يوم عشان اعرف انام اقابل اى دكر يركبنى دوجى و يحط زوبره لحد البضان فى خرمى لحد ما يجيبهم فيا و اتملى لبن الرجاله عشان اعرف انام و لازم اكون نايم و انا بلعب فى بضان الدكر اللى عشرنى
ازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعك

• عجبني
التفاعلات: اكس ار
تعالى و انا هفشخ طيزك الملبن نيك و اضربك على طيازك و انا زبي داخل خارج لحد ما املى طيزك بلبني و هسيبه في طيزك مش هطلعه لحد ما تنام

اححححح يبختك

• عجبني
التفاعلات: الفحل الرومانسي
طب م تيجي نجرب

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%