NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

زبارتكوس

نسوانجى الاصلى
كاتب متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فعلها مرة أخرى .. ذهب غاضبا
(أيمن) @AMG.
انت ليه عايز تزعلنا وتعكنن علينا كل مرة؟
ياريت لو حد من الإدارة يقدر يقولنا السبب وخاصة الأستاذ (باسم) لأنه هو الوحيد من الإدارة اللى اتواصل معاه على طلبه لحذف حسابه
وعندى إحساس إن أيمن هيرجع تانى

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: زهايمر, Aymanx123, ALZEIN و 2 آخرين
فعلا الموضوع بقي يضايق اوي اكيد الاعضاء الي بتطلب كدة .... بس لية وعشان اية .... ومفيش حد بيفكر في اصحابة الموجودين خاااااالص ... فعلا وبصراحة بقيت موضة تزعل بجد .... انا بقيت بخاف اتعلق بحد ... عشان عارفة المصير اية 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️......بليز ياجماعة نفكر في اصحابنها قبل الخروج .... لأن فعلا في ناس بتتعلق بينا وبتزعل اوي ..... مش عارفة اكمل كلامي بصراحة كفاية كدة 😡😡

• عجبني
  • أتفق
  • محزن
التفاعلات: زهايمر, ALZEIN, mor2010 و شخص آخر
فعلا الموضوع بقي يضايق اوي اكيد الاعضاء الي بتطلب كدة .... بس لية وعشان اية .... ومفيش حد بيفكر في اصحابة الموجودين خاااااالص ... فعلا وبصراحة بقيت موضة تزعل بجد .... انا بقيت بخاف اتعلق بحد ... عشان عارفة المصير اية 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️......بليز ياجماعة نفكر في اصحابنها قبل الخروج .... لأن فعلا في ناس بتتعلق بينا وبتزعل اوي ..... مش عارفة اكمل كلامي بصراحة كفاية كدة 😡😡
انا ماشي بنصيحتك من هنا ورايح

• عجبني
التفاعلات: زهايمر، ALZEIN و مجنونة مطرقعة
بس الكلام بالاسود وجع عيني وانا بقراءة

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
بقي ابيض اهو تمام

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و مجنونة مطرقعة
انا ماشي بنصيحتك من هنا ورايح
بجد حاجة تزعل اوييييي انك تتعلق بحد أو يخليك تتعلق بية وفي ثانية اختفي من ادام عينك .... للاسف الفراق صعب اوي .

• عجبني
التفاعلات: زهايمر، Aymanx123 و Mahmoud abdo
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر و Mahmoud abdo
بجد حاجة تزعل اوييييي انك تتعلق بحد أو يخليك تتعلق بية وفي ثانية اختفي من ادام عينك .... للاسف الفراق صعب اوي .
حقيقه هو صعب بس انا متعود عليه بصراحه مش هنا يعني اقصد برا ف الواقع

• عجبني
حقيقه هو صعب بس انا متعود عليه بصراحه مش هنا يعني اقصد برا ف الواقع
اخ محمود المشكلة اننا بنرجع أو بنتابع من برة اللعبة .... وانا بقالي كام شهر معاكم واقدر اقولك مفيش حد بيمشي من هنا .... والي بيخرج بيرجع تاني ولو لزم الأمر بيغير في شخصيتة .... يبقي لية وجع القلب لاصحابة 😔

• عجبني
  • أتفق
اتابع في صمت

• عجبني
اخ محمود المشكلة اننا بنرجع أو بنتابع من برة اللعبة .... وانا بقالي كام شهر معاكم واقدر اقولك مفيش حد بيمشي من هنا .... والي بيخرج بيرجع تاني ولو لزم الأمر بيغير في شخصيتة .... يبقي لية وجع القلب لاصحابة 😔
انا يدوب شهر وشوفت دا فعلا كام مره
وبتعرفين لي السبب شويه زعل لفت انتباه
مفيش عذر بصراحه
الا اذا بعد لأسباب خارجه عن ارادته ومقدرش يقول اني هبعد فتره
إنما ف لحظة غضب او زعل يبعد وبعدين يجي تبقي لعبة بقي والكل بيستحالاها

• عجبني
انا يدوب شهر وشوفت دا فعلا كام مره
وبتعرفين لي السبب شويه زعل لفت انتباه
مفيش عذر بصراحه
الا اذا بعد لأسباب خارجه عن ارادته ومقدرش يقول اني هبعد فتره
إنما ف لحظة غضب او زعل يبعد وبعدين يجي تبقي لعبة بقي والكل بيستحالاها
انا مش بعتب علي الي بيخرج طبعا ومليش حق اعمل كدة ..... إنما فعلا بتعلق بالناس وبيصعب عليا اوي خروجهم وبالطريقة دي

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و Aymanx123
متابع للحدث

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مش بعتب علي الي بيخرج طبعا ومليش حق اعمل كدة ..... إنما فعلا بتعلق بالناس وبيصعب عليا اوي خروجهم وبالطريقة دي
اللي يخرج هو حر طبعا ومش من حق لي حد يمنعه إنما انو يعتب عليه لا لو هو عزيز عليا اعتب علبه اصل بصي هو اه منتدي جنسي إنما أنا عن نفسي يدوب ٥ ف ١٠٠ من كلامي هنا ف الجنس ف اللي عايز يمشي عشان يقول ان دا الطريق الغلط وانو مش هينفع يكمل لا كمل عادي كمل بكلام محترم كمل وانت عايز تغير من شخصيتك هنا كمل يمكن تعير تفكير حد هنا وتكون سبب ان حاله يتغير

• عجبني
كنتي عملتي بكلامك معايا

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر و $$$ الحكيم
  • عجبني
فعلها مرة أخرى .. ذهب غاضبا
(أيمن) @AMG.
انت ليه عايز تزعلنا وتعكنن علينا كل مرة؟
ياريت لو حد من الإدارة يقدر يقولنا السبب وخاصة الأستاذ (باسم) لأنه هو الوحيد من الإدارة اللى اتواصل معاه على طلبه لحذف حسابه
وعندى إحساس إن أيمن هيرجع تانى
انا متفق معاكي يا رودي بس عاوزك تعرفي حاجة دا عالم افتراضي ساعات الظروف بتحكم علينا حاجات احنا مش عاوزها كل الي هنا عندهم مشاكل و ضغوط تهد جبل و بيجو هنا يفكو عن نفسهم شوية بس ساعات الموضوع بيوصل لمرحلة ان الواحد معندوش طاقة يتكلم او حتي يعمل اي حاجة في حياته

• عجبني
ي صديقتي انا كنت عايز نبقى اصدقاء حتى لو هنا
خليك دقيق طلما قررت تتكلم علي الملاء ... انت طلبت اني أخرج برة في حين اني انا قافلة الخاص هنا وفعلا بعتزر منك اوي اوي اوي. 🙏🏻🙏🏻

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و $$$ الحكيم
انا متفق معاكي يا رودي بس عاوزك تعرفي حاجة دا عالم افتراضي ساعات الظروف بتحكم علينا حاجات احنا مش عاوزها كل الي هنا عندهم مشاكل و ضغوط تهد جبل و بيجو هنا يفكو عن نفسهم شوية بس ساعات الموضوع بيوصل لمرحلة ان الواحد معندوش طاقة يتكلم او حتي يعمل اي حاجة في حياته
يبقي العقل بيقول أخرج يومين اسبوع وارجع بنفس شخصيتك مش @ الإدارة ... اغلق حسابي بسرعة .... بزمتك دة أسمة كلام .... فين بقي حق اصحابك عليك قولي واقتنعني

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%