NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة ختان البنات

A

Anonymous (24b0)

ضيف
انا مختنه من و انا 11 سنه
لكن حاليا انا كبنت بحس بشهوتي و الاثاره موجوده لكن خايفه موضوع الختان يكون له تأثير في متعتي مع الزواج و الممارسه الفعليه

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء، Abo hassan و الرعد الشديد
موضوع الختان ده ممكن يؤثر على العملية الجنسية على حسب اللى قام بها يعنى شال قد ايه من الجزء المراد ختنه

لكن حاليا انا كبنت بحس بشهوتي و الاثاره موجوده لكن خايفه موضوع الختان يكون له تأثير في متعتي مع الزواج و الممارسه الفعليه
لا هو لو كان دكتور شاطر فمتخفيش مش هيأثر بس هى الفكر فى تأثيره النفسى اللى سبهولك انك بدليل لسه بتفكري فى الموقف خاصا انك كنتى كبيره يعنى ١١ سنه فانتى واعيه وتذكرة ومش هتنسيه بكره تتجوزى ومتخفيش هتكونى كويسه

مش هيبان غير لما تتجوزى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متشغليش بالك بالموضوع دا غير لما تتجوزى
ولكن طالما انك حاسه بشهوه دلوقتى فدى اشاره كويسه انك تمام

• عجبني
التفاعلات: Life Arch، اسلام باشا و حمامة
التفكير ف الموضوع بشكل مبالغ فيه من غير التجربة هيضرك جدا نفسيا وجسديا ، عقلك هيقنع جسمك ان هناك خلل او علة وانتى لسا مجربتيش حتى
كبري دماغك وان شاء **** ميطلعش اضرار للموضوع

لن يكون له تاثير طالما عندك الان شهوة جنسية

طالما بتحسي قبل ما تتلمسي او تمارسي يبقي لا تقلقي

لا هو لو كان دكتور شاطر فمتخفيش مش هيأثر بس هى الفكر فى تأثيره النفسى اللى سبهولك انك بدليل لسه بتفكري فى الموقف خاصا انك كنتى كبيره يعنى ١١ سنه فانتى واعيه وتذكرة ومش هتنسيه بكره تتجوزى ومتخفيش هتكونى كويسه
نفسى اى بس المجتمع العقيم هو ال صور للناس أن الختان جريمه ويمنع المتعه وخلافه

• معجبنيش
التفاعلات: الرعد الشديد
نفسى اى بس المجتمع العقيم هو ال صور للناس أن الختان جريمه ويمنع المتعه وخلافه
لا مش المجتمع العقيم هو فعلا جريمة لان اولا كان بيتم حضرتك زى مانت شايف وهى عندها ١١ سنه كان بيتم بدون تخدير كان بيتم مش على ايد متخصصين يعنى ولا دكترة ولا نيله انت فاهم يعنى ايه طفله عندها ١١ سنه يعنى متذكرة اليوم كوبس وعمرها ما هتنساها وده بيكون عقد نفسيه ولو كان الكلام خطأ مكنش الشيوخ قالو انه جريمة ولكن هى عادات قديمه طيب اشمعنى محدش اتكلم عن الرجل لانه لازم يكون فيه ختان للرجل اولا لانه صحى ليه وثانيا لان الشيوخ قالو انه واجب فهمت انا قصدى ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%