NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحباية وما شبه مش مقياس لسرعة القذف .... في ناس مش بتاخد الهواء وصحتها بومب ... وفي بياخد حبايتن ودهان وسوسن !!!

وفي مش مطاهر ومش بيكمل ثانية وفي مطاهر وبيبقى عنتيل ... انت مقياسك اية فيهم عشان نتفق على نقطة محددة انما القلفة وبس لاء طبعا مش السبب الأول والاخير

مش مسألة مقياس ...

أنا بقولك .. لما الواحد بياخد دهان أو بيرش حاجة للتخدير .. مش ده بيساعد علي التأخير ؟! هنا هو إستخدم أشياء عضوية وليست نفسية !

بالتالي .. القلفة جزء عضوي في القضيب ، ولها تأثيرها علي سرعة القذف !

أحنا هنا مش بنتكلم عن حد لديه سرعة قذف لأسباب نفسية ، لكن بنتكلم عن أن طهارة الذكور بتسبب سرعة قذف للشخص الطبيعي ، والدليل أنه لما بياخد حاجة تخدر المكان ده بيغيب في القذف .

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
مش مسألة مقياس ...

أنا بقولك .. لما الواحد بياخد دهان أو بيرش حاجة للتخدير .. مش ده بيساعد علي التأخير ؟! هنا هو إستخدم أشياء عضوية وليست نفسية !

بالتالي .. القلفة جزء عضوي في القضيب ، ولها تأثيرها علي سرعة القذف !

أحنا هنا مش بنتكلم عن حد لديه سرعة قذف لأسباب نفسية ، لكن بنتكلم عن أن طهارة الذكور بتسبب سرعة قذف للشخص الطبيعي ، والدليل أنه لما بياخد حاجة تخدر المكان ده بيغيب في القذف .

اتفق لسبب واحد حضرتك رجل واكيد اعلم مني بالاسباب العضوية انا مجرد قارئه فقط .

عموما انا فعلا ضد الختان الا لو بأمر دكتور .

مع اني بيمر عليا حالات الصح لها ختان ولو استشارات دكتور هينصح بالتجميل

• حبيته
معلش مش هاناقشك في موضوع ختان الإناث لأنه مش موجود عندنا
بس سؤال هو مين قالك إنه زمان كان فيه تخدير موضعي ومشبك وبتاع
الحوار كله كان بيخلص ببص للعصفورة :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• ايه ده
اتفق لسبب واحد حضرتك رجل واكيد اعلم مني بالاسباب العضوية انا مجرد قارئه فقط .

عموما انا فعلا ضد الختان الا لو بأمر دكتور .

مع اني بيمر عليا حالات الصح لها ختان ولو استشارات دكتور هينصح بالتجميل

التجميل ماشي .. يعني البنت او السيدة اللي عندها الشفرين كبار وخارجين عن شفتين الكس والزنبور عامل زي زب الطفل الرضيع 😃 دي محتاجة تجميل وليس بتر !
لكن عملية الطهارة عملية بتر وبتتم دون معايير علمية ، فتلاقي جزار قطش الزنبور من جذوره ، وتعيش البنت طوال حياتها معذبة بسبب عدم قدرتها علي الوصول للنشوة الجنسية ، ولو بتوصل فبتغيب جدا وبتخلي شريكها يعاني علشان يوصلها للنشوة دى !

• أتفق
معلش مش هاناقشك في موضوع ختان الإناث لأنه مش موجود عندنا
بس سؤال هو مين قالك إنه زمان كان فيه تخدير موضعي ومشبك وبتاع
الحوار كله كان بيخلص ببص للعصفورة :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

ختان الذكور كلامي نقلا عن مقالات قراتها وقولت ووضحت دة لصديقى @حنفي الونش بقالنا ساعة بنتاقش في الموضوع .

انت عملت خلط وقولت هناقشك في ختان الإناث واتكلمت عن الذكور بوضع كلام مشبك ومخدر دة عندكم حضرتك مش للإناث خالص

التجميل ماشي .. يعني البنت او السيدة اللي عندها الشفرين كبار وخارجين عن شفتين الكس والزنبور عامل زي زب الطفل الرضيع 😃 دي محتاجة تجميل وليس بتر !
لكن عملية الطهارة عملية بتر وبتتم دون معايير علمية ، فتلاقي جزار قطش الزنبور من جذوره ، وتعيش البنت طوال حياتها معذبة بسبب عدم قدرتها علي الوصول للنشوة الجنسية ، ولو بتوصل فبتغيب جدا وبتخلي شريكها يعاني علشان يوصلها للنشوة دى !

كان زمان يرجع للداية أو الدكتور بين أنها تحز أو تشطف ... انما الوقت اكيد الطب تطور وعارفين اخر الخلاية الحسية فين وبيعمل ستوب

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش
  • حبيته
ختان الذكور كلامي نقلا عن مقالات قراتها وقولت ووضحت دة لصديقى @حنفي الونش بقالنا ساعة بنتاقش في الموضوع .

انت عملت خلط وقولت هناقشك في ختان الإناث واتكلمت عن الذكور بوضع كلام مشبك ومخدر دة عندكم حضرتك مش للإناث خالص
أنا عارف أنه التعليقات كثير عليكي بس ركزي معلش
لأني قلت مش هاناقشك في ختان الاناث ... مش يعني لن أفعل
لان ما عندناش منه الموضوع ده
بالنسبة لختان الذكور زمان كان بيتعمل يدوي وبمقص وعينك صاحية وشايفة والتخدير الوحيد المتوفر كان بص العصفورة
قلتها في قالب هزار لا اكثر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: كلاشنكوف، ملك السعادة و مجنونة مطرقعة
كان زمان يرجع للداية أو الدكتور بين أنها تحز أو تشطف ... انما الوقت اكيد الطب تطور وعارفين اخر الخلاية الحسية فين وبيعمل ستوب

مفيش ستوب ...

أنا عندي المقطوش من جذوره 🤣 وكان علي يد طبيب ، وبأعاني أشد المعاناة وبأضطر اعمل مداعبات كتير ومكاركة كتير علشان توصل معايا !

لذلك رفضت أعمل ختان لبنتي .

• أتفق
أنا عارف أنه التعليقات كثير عليكي بس ركزي معلش
لأني قلت مش هاناقشك في ختان الاناث ... مش يعني لن أفعل
لان ما عندناش منه الموضوع ده
بالنسبة لختان الذكور زمان كان بيتعمل يدوي وبمقص وعينك صاحية وشايفة والتخدير الوحيد المتوفر كان بص العصفورة
قلتها في قالب هزار لا اكثر

زمان و**** مكونتش اعرف يعني اية بتاع وبتاعه ... انا عرفت كل دة في كام سنه انحراف بس فهمني ... انما زمااااااان وربنا لحد الثانويه واخري عن الست والرجل لو حصل بوس وهم ملط يحصل حمل وينزل بيبي 😅😅

مفيش ستوب ...

أنا عندي المقطوش من جذوره 🤣 وكان علي يد طبيب ، وبأعاني أشد المعاناة وبأضطر اعمل مداعبات كتير ومكاركة كتير علشان توصل معايا !

لذلك رفضت أعمل ختان لبنتي .
انت صح في قرار بنتك 🤝🤝🤝 جدع بجد.

انما الزوجة مش عارفة اقولك الصح ... بس فعلان انا مختونه وتمام اوي الحمد لله

• عجبني
زمان و**** مكونتش اعرف يعني اية بتاع وبتاعه ... انا عرفت كل دة في كام سنه انحراف بس فهمني ... انما زمااااااان وربنا لحد الثانويه واخري عن الست والرجل لو حصل بوس وهم ملط يحصل حمل وينزل بيبي 😅😅
أنا مالجملة دي فهمت سبب جنانك وطرقعتك
بس هي معلومة الطهارة بتاعة زمان للرجالة كانت من ناحية الجمال أحلى بكثير
يعني إلي إتطاهر بالمقص والصوابع بتاعه بيكون أجمل من المتطاهر على ايد دكتور وغرز وبتاع
لو تحبي اوريكي الدليل :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
أنا مالجملة دي فهمت سبب جنانك وطرقعتك
بس هي معلومة الطهارة بتاعة زمان للرجالة كانت من ناحية الجمال أحلى بكثير
يعني إلي إتطاهر بالمقص والصوابع بتاعه بيكون أجمل من المتطاهر على ايد دكتور وغرز وبتاع
لو تحبي اوريكي الدليل :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

لاء انا اطلعت على أدلة كتير وحققت في دهاليز القضية تمام 😅😅

• بيضحكني
طالما وصلت للدهاليز أنا مش بتاع الكلام ده :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
سلام عليكم

• بيضحكني
لاء انا اطلعت على أدلة كتير وحققت في دهاليز القضية تمام 😅😅

معلش .. ممكن سؤال شخصي خارج موضوع النقاش ، علشان أستفيد معلومة مش أكتر 😃

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طالما وصلت للدهاليز أنا مش بتاع الكلام ده :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
سلام عليكم
احم احم سوري سوري نسيت انك كاتب قصص يعني جنبك صفر على الشمال في التلاعب بألفاظ 😅😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%