NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

madobnm

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
21 يونيو 2023
المشاركات
37
مستوى التفاعل
126
نقاط
159
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الرابع


عدت الايام .. وخالتي بين اسبوع تبقي فيه عروسه. وشهر واتنين وتلاته تبقي محرومه من النيك .. وانا طول الفترات دي بحاول اقرب منها او اعمل موقف جري معاها بس متخيلتش اني اقرب ليها اوي او اعمل معاها علاقه ..

كله لعب عيال . بس دماغها هي نفسي اعرف بتفكر ف ايه .
وحدودها لحد فين .

يوم لقيتها بترن عليه بتصحيني من النوم .. قالتلي اعمل حسابك تيجي معايا عند الدكتور . قولت خير انتي تعبانه.
قالت يعني .. هروح لدكتور نسا اكشف ..

مرضتش اخش ف تفاصيل وقولت عادي .. اروح معاها .كده كده ببقي فاضي بالليل..

عديت عليها ف البيت . كانت جاهزه .. نزلنا ركبنا مواصلات .. وصلنا العياده .. طلعنا . اول ما دخلت قولت اوباا .. قالتلي مالك . وف بصتها ليا لقتني ببص ع السكرتيره اللي ف العياده .. بصتلي بصه غريبه وبعدها .. قالت لم نفسك يا يوسف عيب .. مش ادامي كده .. قولتلها عادي انتي خالتي .. ولو ظبطت الوتكه دي هاخدك تخطبيهالي .. ههه .. قالت يا سممم...

ههه قفلتني بنت المجنونه..

المهم انتظرنا ربع ساعه ودخلنا .. دخلت معاها طبعا ..

بيسالها الدكتور ايه المشكله .. بصتلي وبصت للدكتور ..

المهم هو فهم .. وقالها طيب اتفضلي خشي ورا الستاره استعدي وبلغيني ..

دخلت .. وشويه وندهت للدكتور ..

انا قاعد زي كلب البحر .. ومستني وهي بتقول للدكتور مشكلتها .. من الكلام اللي سمعته مش كل الكلام طبعا ..

ان عندها افرازات بيضا . وحكه من تحت شديده ..

طلعت والدكتور كتبلها روشته .. وخرجنا ..ف طريقنا ادتني الروشته اجيبها . رحت الصيدليه قولت اطلعها انا كان فيها لبوس كده زي الفلاجيل وكريم واقراص .. جبت اللبوس وروحتلها قالتلي يبني مش لبوس من ده .قولتلها اومال من ايه .. مش هو كله لبوس واحد ؟ اتلبونت بضحكه كده وقالت لا لبوس من اودام يا جاهل .. اتلبخت شويه وقولتلها اقول ايه للدكتور ؟ قالتلي اديهاله هو يصرفها ..


روحت صرفلي الروشته . رجعت .. اديتهالها .. قولت اتبالط عليها شويه .. بقولها مش هتغديني يا شوشو .؟ انتي واخداني بقالك ٤ ساعات ممشوراني انا جعت..

قالتلي من عنيا يا قلب خالتو هخش اغير واخد العلاج عشان مش طايقه نفسي .

دخلت غيرت .. ولبست نفس العبايه اياها . مفتوحه من الصدر وواسعه .. وواضح انها مش لابسه سنتيان خالص ..

قولت دي فرصتك يا ريس احاول اقرب شويه بس بمعلمه ..

ويا سلام لو جت فرصه حتي لمستها بالغلط هتبقي فل اوي.

قولتلها ماتيجي انتي واحط انا لنفسي الاكل انتي تعبانه .

قالتلي طب تعالي ساعدني وخلاص انت مش هتعرف تحط لنفسك
. دخلت وراها .. من دخلت الباب كده يمين باب المطبخ التلاجه وشمال الباب ااحوض .. ف اما بتبقي واقفه ع الحوض بيبقي في فاصل صغير ..

وانا بدخل هي كانت بتلف .. فخدت خطوه لورا فانا جيت اتفاداها وايدي جنب مني .. ايدي دخلت بين فلقتين طيزها ..
يا جدعان نعونمة ايه دي .. طريه اوي اوي لدرجة ايدي كانها بتغوص بين فلقتين طيزها باقل ضغطه .. ناعمه اوي بطريقه مهيجه فشخ.. بقولها اسف . قالتلي ولا يهمك يا قلبي ..

صمت ف المكان .. قولت اكسر الصمت دا

فسالت انتي ايه اللي تاعبك يا خالتو .. ردت بتافيفه كده تدل ع زهقها وبتندب حظها النحس.. قالتلي متشغلش بالك ..
بقولها انتي جايبه كريم ولبوس . وانتي مش كاشفه جلديه .

قالتلي عندي شويه التهابات من تحت كده قارفني ..

قولتلها عادي كنتي جبتلك انا كريم للالتهابات وخلاص لازم دكتور ؟؟ ولا انتو معندكوش دكتور ف العيله يا ست؟ بهزر معاها .. قالتلي دكتور واحلي دكتور كمان بس اتجدعن كده واتخرج.. اه نسيت اقولكو ف الفتره دي كنت دخلت كلية صيدله ..

بقولها يعني حاجه خطيره يعني ؟ قالتلي لا حاجه بتحصل كل فتره كده بسبب الركنه . وضحكه كده من اياها ...

فرديت بسرعه وبقولها اه يا مكن واتركن هههه

لقيتها بتقولي احا بنفس اللفظ .. انت بقيت صايع وبترده اهه .. بقي انا مركونه يبن المركوبه ؟ وقلبت وشها .. فانا قولت احاول اصلح اللي عملته .. بقولها اسف مكنش قصدي انتي زعلتي ..
راحت راميه الطبق اللي ف ايدها ع الارض وقالتلي اوعي من وشي .. وطلعت دخلت اوضتها .. وقفلت الباب ..

قولت لنفسي ايه اللي هببته ده !!
اخبط ع باب اوضتها . يا خالتو! يا شوشو !!! افتحي بقي انا اسف مكنش قصدي ..

شويه وفتحتلي الباب .. دخلت .. قعدت جنبها ع السرير ..

بقولها مالك . انتي مكنتيش بتقفشي من الهزار..

شويه وردت عليا لقيتها بتتاسفلي وقالتلي معلش يايوسف اني بوخت معاك وعارفه انك مش قصدك حاجه..

انا بس اللي مضغوطه وقرفانه بسبب سفر تامر الكتير دا ..

قولتلها خلاص اجي اقعد معاكي اسليكي كل يوم . احنا عندنا كام شوشو يا قمر انتي . وانا متعود اهزر معاها اشد حلمة ودانها كده .. وهي كانت بتغير من الحركه دي فرفعت ايديها بسرعه بتنزل ايدي .. فايدي وهي بتنزل شبكت ف صدى الجلبيه كشفت بزها اليمين لحد الحلمه . ٣ ثواني صمت لا انا علقت ولا هي علقت ..!!!!🙂

قالتلي لا يا يوسف دا امك تموتني . هتقولي خطفتي الواد مني !!
بقولها انا مش عيل صغير انا هاجي ابات معاكي خلاص ..

قالتلي بجد يا يوسف؟ انت بتعمل كده عشاني؟ قولتلها اه عادي انا مش بحب اقعد ف البيت اصلا ..

انا بحب قعدتك .. انتي مسليه وفرفوشه عن اختك ..
انتي عارفاها شديده حبتين ..

هي اختك ازاي ؟ انتي طالعه دمك سكر عكس العيله كلها ههه ..
وشها احمر .. وقالت.. ياحبيبي انت يا عسل ..

قولتلها استني .. مسكت الموبايل .. رنيت ع ماما ..

ماما !!
ايوه يا يوسف يا حبيبي انت فين اتاخرت ليه كده بره

لا مفيش كنت مع شوشو كانت بتكشف وتعبانه شويه ..

مالها يا حبيبتي .. اديهاني اطمن عليها ..

ماشي هديهالك.. بس بقولك ايه ..

انا هبات معاها النهارده .. هنام مع الواد الصغير عشتن ميقلقهاش ..

طب تعالي انت يا حبيبي وابات معاها انا ..

لا خليكي انتي عشان بابا .. انا عادي بنام ف اي احته.

طيب يا حبيبي خلي بالك منها .. ع ما جيلكو بكره اطمن عليها ..

حاضر يا ماما ..

خديها اهه اطمني عليها..

ايوه يا بطه

شوشو مالك يا حبيبتي ..

مفيش شوية التعب دول حكه وقرف كده انتي عارفه بقي

اممم معلش يا حبيبتي خدي علاجك وارتاحي كويس .
ولو عوزتي حاجه اندهي ليوسف يعملهالك..

حاضر يا حبيبتي .
سلام..
سلام.

بس يا ستي جت رسمي اهه ..ههه

بجد متشكره اوي يا يوسف انت حنين اوي يا حبيبي **** يوعدك بواحده تبرد قلبك ..
انتي تؤمري يا حبيبتي.

دخلت حطت عشا .. واتعشينا سوا ..ودخلت تنام ..
وهنا حصلت اشكاليه.. عاوزينلها حل ..

وكان سببها سي صلاح الصغير...😀

يتبع........
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد, 3asheq Algens, ميدو الجنتل و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%