NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو م بيرضا حسيت كذا مره أنه بيقرف اصلا ودي حاجه مخلياني م طيقه نفسي 😢💔عادي يعني في كذا حاجه تتعمل بعيد عن النيك م عشان اتبسط لازم يدخله فيا
صح مش شرط علشان تتبسطى انه يدخلو فيكى فى حاجات تانيه كتير

• عجبني
التفاعلات: jjojja
  • عجبني
  • عجبني
بظبط دي اخر حاجه اصلا تمتع بجد 😹
صح شغل التسخين والحاجات دى هبا دى اللى فيها المتعه كلها اخر حاجه الإدخال

اه مقتنعه عشان جربته
مقتنعه ان مش لازم يدخلو فيكي عشان تحسي بمتعة !!!!...... لا دا انتي فايتك متعة كتييييير اوي .... ليكي حق تقولي على خلاتك يا بختهم 😂 ... لا بجد فايتك متعة كتيييير فشخ

صح شغل التسخين والحاجات دى هبا دى اللى فيها المتعه كلها اخر حاجه الإدخال
واصلا الست بتجيب ف وقت التسخين قبل ميدخلو اصلا لكن الراجل هوا البيحتاج يدخلو وكدا عشان يجبهم...

مقتنعه ان مش لازم يدخلو فيكي عشان تحسي بمتعة !!!!...... لا دا انتي فايتك متعة كتييييير اوي .... ليكي حق تقولي على خلاتك يا بختهم 😂 ... لا بجد فايتك متعة كتيييير فشخ
حتن لو متعه كتير أنا لسه مينفعش اوصلها دلوقتي ف الوقت الحالي 😅😅

واصلا الست بتجيب ف وقت التسخين قبل ميدخلو اصلا لكن الراجل هوا البيحتاج يدخلو وكدا عشان يجبهم...
المص برضو لو انتى محترفه فى المص تمتعيه بيه

• عجبني
طب ما دي حقيقة الست الزنبور موجود وده الي بيخليها تتبسط وتجيب ف مش لازملها تدخيل

او انه يحطو بيبن بزازها او يمشيه على كسها من برا دى بردو من امتا الراحل المراءه

حتن لو متعه كتير أنا لسه مينفعش اوصلها دلوقتي ف الوقت الحالي 😅😅
بصي التسخين دا عامل زي المقبلات اللي قبل الاكل .... مهما كانت جميلة ... ما تغنيش عن الاكل

بصي التسخين دا عامل زي المقبلات اللي قبل الاكل .... مهما كانت جميلة ... ما تغنيش عن الاكل
اهو تصبير لحد منتجوز دا الموجود

اهو تصبير لحد منتجوز دا الموجود
ما تعملو من ورا هو فيه حد حايشكم ... بقلك ايه تعال خاص عشان مش هعرف اكلمك هنا 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%