NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

18 سنتي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بقالي سنتين تلاته مش بتمتع مع مراتي غير بالدياثه
بداناها بالتخيل في السرير واخدنا خطوه لتحررها وبقينا لما نطلع مصيف تلبس. البكيني وتخرج بسعرها ولبس مبين تفاصيل جسمها
لكن بقالي كام شهر حاسس انه مش كفايه ومحتاج اكتر
مختاج انيكها بعد ما تتناك من راجل غيري ومحتاج اعمل تبادل زوجات بعلمها وقدامها ومحتاج اعرص عليها اكتر واكتر
ومابقتش عارف البي رغباتي دي ازاي

• عجبني
التفاعلات: Sandro
ينقل للقسم المناسب
يرجي مراعاة في المشاركات القادمه عدم انشاء اي موضوعات للتحرر او الدياثه بقسم الفضفضه
تقبل تحياتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بداناها بالتخيل في السرير واخدنا خطوه لتحررها وبقينا لما نطلع مصيف تلبس. البكيني وتخرج بسعرها ولبس مبين تفاصيل جسمها
مختاج انيكها بعد ما تتناك من راجل غيري ومحتاج اعمل تبادل زوجات بعلمها وقدامها ومحتاج اعرص عليها اكتر واكتر
انا نفسي اقبل حد زيك ممكن خاص نتكلم

• عجبني
التفاعلات: 18 سنتي
🔥🔥

• عجبني
التفاعلات: Am Mm
نفسي كدة بنتي القحبة اعرص عليها عايزها تتناك قدامي من الفحول ويمزق كسها وسطية فيه لبنهم

انا فحل موجود كلمني اديثك واهيجك عليها

نفسي كدة بنتي القحبة اعرص عليها عايزها تتناك قدامي من الفحول ويمزق كسها وسطية فيه لبنهم
تعالي افشخك بنت و مراتك واي حد من محارمك

تعالي خاص وحتكون مبسوط اوي

ممكن انيكها قدامك😍واخليها ترفعلك هرمون التعريص وبعدين ننيكها سوا ي عرص او تنيكها بعد ما جيب لبني ف كسها ي ديوث

احنا كابل ونفسي ف كابل لعلاقة دابمة

• عجبني
التفاعلات: Mohmed samy
ممكن نتكلم خاص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%