NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حياتي - حتى الجزء الثامن - بتاريخ 8/4/2024

In the world

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
إنضم
13 مارس 2024
المشاركات
276
مستوى التفاعل
255
العمر
20
الإقامة
On Earth🌍
نقاط
1,998
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

كنت كتبت جزاء من القصه قبل كده ولاكن كان بايظ فا هنعيد كتابه القصه من جديد فمتنسوش تقولولي رايكم في التعليقات وايه حد عنده نصيحه يقولها عشان اطور من نفسي ومن القصه في الاجزاء الجايه واسيبكم مع القصه 🙃






انا احمد: عندي ١٧ سنه طويل ومش تخين وزني ممتاز بالنسبه للطولي عنيا خضره زي جدي وامي وخالي وشعري ناعم حبه وعامله كرلي وزبي تقريبا ١٤سم وتخين سيكا من عيله فوق متوسطه ساكن في شقه في القاهره وانا حاليا داخل تالته ثانوي

زينب امي: ٣٨ سنه [ملهاش دور كبير مش محتاجين اكتر من كده]


عمر ابويا:٤٣ سنه

مصطفي اخويا الكبير والوحيد: ١٩ سنه يعتبر زيي في كل حاجه بس عنيه عسلي ومعضل شويه وانا وهوا متصاحبين جامد حاليا بيدرس في جامعه القاهره "كليه حاسبات"


امي:اصحي يا نطع انت وهوا هفضل اصحي فيكم لحد امتا مش نواين تكبرو بقا

مصطفي:خلاص صحينا خلاص قايم يا امي اهو قم يجدع انتا كمان مش ناقصه خناق علي صبح

انا:طفي ام النور وطلع بره مش نازل

مصطفي: مش نازل ايه النهارده اول يوم انجز كده متبقاش كسيل

انا :قمت قعدت علي السرير ونمت مكاني فقت واخويا بيطرطش ميا بايده في وشي خبطت ايده وقمت دخلت الحمام اخت دش وغلست سناني وكعادتي نسيت الفوطه

انا: يا مصطفي ناولني الفوطه من عندك

مصطفي:ينعل ام الفوطه ما تفتكرها مره في حياتك

انا :هات يعم جاي انت لسه هتبرطم نشفت نفسي ولبست وطلعت زبطت نفسي وطبعا لازم برفان اخويا وكريم اخويا ومشطه اخويا
مصطفي:نفس كلمه كل يوم هوا انا خلفتك ونسيتك ما تشتري لنفسك حاجه لمره وحده

انا :امسك يعم معرفش انك بخيل كده وبضحك

امي:ايه يا عريس انت وهوا مش ناوين تخلصو

طلعنا فطرنا ونزلنا مصطفي مشي وانا عديت علي ابن خالي حمزه[ابيضاني وشعره اصفر علي احمر كده زي خالي ومش طويل ومش قصير عادي يعني راسو اعلي من كتفي ببتاع ٣ سانتي وعنيه سوده]

حمزه:ايه عم اخرت ليه ساعه مستنيك وافتح ام تلفونك مقفول ليه

انا:و**** التلفون فاصل ونسيت احطه علي الشاحن الساعه كام دلوقت

حمزه: يا دين امي دحنا يدوب نلحق قبل ما يقفل الباب انجز الساعه ٨إلاخمسه

مشينا علي المدرسه وكان يوم بضين وكنت عاوزه يخلص بأي شكل وعدي اليوم وروحت علي البيت اتغديت ولقيت حمزه بيكلمني بيقلي في حجز جاي ولا دور الجاي قلت له الحاله علي الحديده حتا الحديده بعتها قلي مش ودي علي الي يشيل قلت له هنلاعب مين بقا قلي فاكر العيال الي شيلناهم سته قلت له الي حطينا عليهم وحفلنا عليهم وقتها دول عيال بتوع مامي ودادي مش بتوع كوره دنا بخاف المسهم يتكسرو قلي يعم يولعو هما جايين المره دي وجايبين معاهم واحد كده وعملين ينفخو فيه وهيلعبونا علي ٦٠٠ج قلت له بتهزر صح قلي لا يعم مش بهزر انجز جاي ولا اشوف غيرك قلت له اشطا جاي انا نزلك دلوقت وفعلا روحنا الملعب وكسبناهم بس المره دي كانو احسن من الي فاتت بكتير بس شيلناهم ٤:٢وعرفت الواد الي كانو جايبينه معاهم واسمه مازن

مازن:بس ايه يعم الجمدان ده دانت والواد صاحبك فرشتو الدفاع

انا:ههههه هما دول دفاع بلا وكسه بس انت بتعرف تلعب ايه الي بيلعبك معاهم دول ملهمش فيها

مازن:ابدا يعم دول قاعدو يتاحيلو عليا واني خسيس وندل وهري كتير ملوش لازمه عشان العب معاهم

انا:اممم تمام اديني رقمك يا صحبي عشان لو عزتك في حجز ولا حاجه ولا ايه
مازن:اوي اوي ياعم دنا زهقت من الخولات دول اكتب عندك

خت رقم مازن وسلمت عليه ومشيت روحت وعلي بليل كنت قاعد في البلكونه انا و اخويا

مصطفي:ايه نويت علي ايه

انا:في ايه

مصطفي: في ثانويه يعني ناوي تدخل ايه

انا:يعني ما انت عارف اني جاي معاك

مصطفي: طالما كده بقا شد حيلك عشان الكليه كل سنه تنسيقها بيرفع

انا: منا واخد بالي فعلا وبداءت اشد في المذكره


وعدي كام شهر ونا مفيش جديد مذاكره ودروس وحجز كوره كل فين وفين مره لحد ما كنت طالع من الدرس انا وحمزه

حمزه: ما تيجي نضرب طبقين كشري ولا طاجن

انا :عادي يلا بينا انا من زمان مكلتش كشري
ومشيت انا وحمزه بس وحنا مشيين في الطريق كان في بنات طالعه من درس وكان في اتنين شباب من الناس الي ملهاش اي شغلانه في الحياه غير انو يرازي في الخلق **** عمالين يعاكسو في البنات [انا مليش في المعكسات اوي ومعرفش فيها حاجه تقريبا لاني معكستش بنت قبل كده تمام فا اعرفو انهم كانو بيعاكسو ]

شب١:...معاكسه....

شب٢:....معاكسه.....

واحده من البنات دول كانت بنت خالي الي هيا اخت حمزه ريم [لك حريه التخيل بس هيا في تالته ثانوي معانا ]

ريم:جري ايه ياصايع ياضيع يرمه منك ليه هتفرحو لما اديك علي دماغك ومسخرك انت وهوا يشويه حوش

انا:حمزه مش دي اختك
حمزه:اه هيا
حمزه في هذه اللحظه عنيه كانت بطلع شرار وبصش وراه وطلع جري ونا جريت وراه

حمزه:جري ايه ياعرص منك بتاعكس اختي يبن المتناكه وخد والواد من رقبته وداه رصيه في نص دماغه وبكل غل وحورئه نزل فيه بلكميات
انا في الوقت ده كنت خبطت الواد تاني رجل مابتفهمش جبتو الارض ونزلت فوق وشه بالبكاس ولا كيس الملاكمه واول ما حسيت انو هيقلبني ويجي هوا فوقي جيت بركبتي وعيطتو وحده مش مترجمه تحت الحزام 😆
ومشلناش عنهم غير الناس الي اتلمت عشان تحجز وطبعا ابن المتناكه قطع لي سيوت شرت الي كنت لابسه
ومشيت انا وحمزه وريم روحنا وبالمناسبة انا وحمزه مش ساكنين في نفس العماره بس في نفس الشارع
حمزه طلع هوا واختو لانو قبلي وانا طلعت واول ما امي شفاتني
امي:ينهار اسود ايه الي عمل فيك كده يواد انطق. طبعا قلت ليها الي حصل وهيا قالت ليا طب قوم غير وبقا هات هدومك الي اتقطعت دي اخيطهالك

انا:تخيطتي اي يا حجه دنا هجيب غيره مش هخيط حاجه انا مليش فيه

امي:طب روح روح غير هدومك
دخلت غيرت وبصيت في المريا لقيت كتفي ازرق ومعصم ايدي كان وجعني جدا بسبب الضرب في الواد كلمت حمزه وقلت له تعال ننزل علي القهوه عشان انا قرفان من البيت، نزلنا انا وحمزه علي القهوه

حمزه:نمس (الميم مشدده في نمس) خد نزلنا اتنين ينسون
انا:حمزه بص كده وراك وبطرف عينك متبقاش غشيم

حمزه:احا دول العيال الي اتخنقنا معاهم الصبح
انا:بقلك ايه يلا نخلع عشان لو مسكونا مش هيحلونا انا معرفش ضربنا التنين عجول دول ازاي الصبح قوم يلا فز
طلعنا انا وحمزه علي اول شارع
حمزه:بقلك ايه تعال نروح عندنا نشرب كوبيتين عصير ونشوف العيال لو كده نحجز ساعه
انا:اشطا يلا بينا
طلعت انا وحمزه عندهم وفتحت لينا مرات خالي ساره[ملبن جسمها فاجر وكرفي كده وبزازها مدوره وعينها تخليك تدوب فيها حاجه كده عظمه]طبعا مكنش في بالي اي حاجه من دي وقتها
ساره:اتفضل ادخل يا احمد
دخلت اوضه حمزه وهوا راح يقول لامه تعمل كوبيتين عصير؛في الوقت ده دخلت ريم بنت خالي
ريم:انت كويس
انا:اه مفيش حاجه
ريم:امال لافف شريط ضغط ليه
انا:الواد كان عضمه ناشف ايدي تقريبا اتشعرت وبعدين احنا متخانقين مع اتنين يفصلو مني ومن اخوكي عشره عوزنا نطلع سلام يعني

ريم:😁عادي يعني بسأل بس كنتو جامدين انا افتكرتكو هتاخدو علقه محترمه بس انتو ختوهم علي خوانه مكنوش مستوعبين يناري😂

انا:مال طبعا دحنا نعجب بلد ولايه 😉

ريم:😅انت هتقلي دي البنات الي كانت معيا كلهم بيكراشو عليكم دلوقت 🙃

انا:هما برضوا ماشي هعمل نفسي مصدق😂

ريم:تصدق انا غلطانه اني بكلم معاك اصلا😒

انا:بس كده دنا قلت هتشلئي ليا زي ما عملتي مع الواد الصبح😂

ريم:انا قايمه دي قعده ترفع الضغط وتجيب شلل 😠

حمزه:مالك ياض بالبت زعلك يبت في حاجه قليلي وانا اروقهلك
ريم:بت اما تبتك انت كمان مش ليا اسم 😤

انا:😆قابل يعم هات كوبايه العصير دي انت شارب منها ياض صح مهما مش قد بعض ليه هات الكوبايه التانيه
حمزه:امسك يطفس يا ابضن حاجه فيحاتي 😒
انا:بس اي ياض الي الواد عمله فيك ده يخربيتك😆
حمزه:يعم اقفل علي الموضوع بقا انا مش عارف اتخنقت معي بني ادم ولا معه بسة شوارع الواد ضوافره طويله خالص جاب رقبتي ابن الهرمه

انا:😂😂 طب رن علي العيال شوف ايه دنيتهم

حمزه:ماشي هرن انا ها هرن انا
انا:بشرب في العصير وببص ليه ببتسامه عريضه😀
حمزه اتفق مع العيال وانا رنيت علي مازن
انا:الو ايوا حب عمال ايه ياكبير تمام و** الحمد** ايه جاي في حجز النهارده الساعه ٨ونص طب يا كبير مستنيك في ملعب الربيع سلام سلام؛قفلت معاه ونزلت انا وحمزه ولعبنا ساعتين وروحت البيت نمت زي القتيل
وعدت الايام مفيش اي جديد لحد ما في يوم كنا معزومين عند خالي احنا وعت جدي [ومن هنا يا عزيزي وحياه احمد هتنقلب رأس علي عقب وهتبتداي حياه تانيه خالص، وخاصه فتره جامعه انتظرو بس فيه اكشن جامد جي مع قصه حياتي مش هتقدر تغمض عنيك😂]
قاعدين ناكل
انا:بعد ما عرفت ان ريم بنت خالي هيا الي عامله المحشي بس هيا متعرفش اني عارف اداادادااادد بس تسلم ايديك يمرات خالي المحشي طالع متعذب مش محتاج يتضمغ طالع علي البلع علي طول مش عارف محشي ده ولا هريسه ايه ده صباع رجلي الصغير اهو 😆 تصدقي انا عمال اشوف العجب في طبق المحشي بس ايه ده امسك ياض يا حمزه الجوان ده بس ايه حاجه نار

حمزه:ايوه كده دلعني يا ودييعع معاك ولاعه بقا
انا:عيب عليك ولع يا صحبي ده مش طبق محشي دي اصتفه ايه عنب
طبعا عمال ابص لريم بطرف عيني الي حستها زعلت كده 🙁
ساره:خبطت صباع المحشي في بق حمزه كل يا حبيبي كل وكفايه كلام علي الاكل ها كفايه
انا:😂😂مش عاوز تنفس صناعي يا حمزوي 😂😂
طبعا انا كل الي قاعدين مستبضنني ونا عارف اني ابضين اصلا مش لاقي حاجه اتريق بيها علي طبق محشي فا قمت غسلت ايدي وقعدت في الصاله معاهم بس بعدين قمت اشرب [المطبخ مش واسع ده غير انهم حاطين التلاجه والفريزر هناك وكمان عمالين رخامه كده حاطين عليها الاطباق والحجات فا المطبخ لو وقف فيه اربعه مش هيعرفو يتحركو]
جيت ادخل لقيت ريم واقفه وعمال ترص في الاطباق في ضهرها امها عماله تغسل المواعين فنا لفيت نفسي وعديت من وسطيهم بكل نيه سليمه بس ريم رجعت لورا خبطت ايدي خلتني خبطت في طيز امها الي نططت كده قدام انا وقتها كنت عمال زي الطماطم المسلوقه وام ريم محطتش في بالها ومردتش تبص ورها فا بقلها عاوز اشرب
ساره:ريم ناولي احمد كبايه
ريم:ونا مالي مفهوش ايدين
فنا رحت واخد كبايه من الي بترصهم وواقف بملا ميا من حنفيه الفلتر وزبي الي كان واقف علي اخره بسبب الي حصل ومكنتش عارف ليه ولا مستوعب اصلا وكنت حاطط ايدي عليه بس شلتها عشان اقفل الحنفيه ووقتها ام ريم كانت بتغسل حله ووقع منها السلك الي بتغسل بيه فا وطت تجيبه وزبي ما صدق هي وطت ورجعت وزبي رشق فنا جيت بجنب ايدي وبعدت زبي ويرتني ما عملت كده عشان هيا طيزها كرفي وكبيره وزبي كان راشق حرفيا فا هيا قامت بسرعه اصلا فا ايدي جت علي طيزها
بس طلعت لقدام ونا خدت الميا ونفدت بجلدي علي البلكونه عشان زبي الي كان عمال زي الصاروخ وهيا لوت بقوها [زي كده بلا وكسه عشان في ناس ممكن تفهمها غلط ]ورفعت حاجب وكملت غسيل.

متنساش تقلنا ايه رايك في التعليقات عارف ان الجزاء فيه رغي كتير وهيا اصلا الاحداث كلها هتبداء في الجامعه بس كان لازم عشان اعرفك الشخصيات كلهم وطبيعه العلاقات معاهم وكده وانتظرو الجزاء التاني هل هيطور الامر مع ساره مرات خال احمد وايه هيا هتكون علاقه احمد ب ريم والشخصيات الجديده الي هتظهر معنا الجزاء التاني مش هيطول بس عاوز اشوف رايكم في الجزاء ده وبس كده سلام واشفكم في جزاء تاني;-)


الجزاء التاني


شكرا للناس الي دعمتني وساعدتني ولو عندك نصيحه متبخلش علينا (لو عندي خطاء املائي عديهالي🙃)لوحسيت نفسك مليت روح اخر القصه في كلام مهم سايبهولك واسبكم مع القصه


طبعا بعد الي حصل استأذنت وخت المفاتيح وروحت لاني مقدرش اقعد معاهم بعد الي حصل دخلت البيت دخلت تحت دوش ودماغي عماله تودي وتجيب ازاي مرات خالي مكلمتش ومعطتش اي رد فعل يمكن خافت عشان بنتها واقفه استغفر **** العظيم
دماغي هتنفجر بعدين بداء الشيطان يلعب يقولي ممكن تكون هيا كان عجبها
انا:يعم غور من وشي مش نقصاك انا مش عارف طلعت عايش ازاي بعد الي حصل ده
نفسي:و**** انت غبي وهتفضل طول عمرك غبي ابسط حاجه لو هيا مكنتش عاوزه كانت لفت وبرقتلك ولا عملت اي حاجه مش سكتت دنتا الحمار ومش فاهم دي مرات خالك فرسه وعاوزه خيال
انا:كسمك بقلك ايه حل عن دماغي بافكرك الوسخه دي
جيت طالع من تحت الدش ولبست هدومي ونمت بس صحيت في اليل وكنت هيجان موت وزبي وقف بصيت جمبي لقيت اخويا نايم
فضلت مطنش بس مقدرتش ومعرفتش انام تاني قمت ضربت عشره في الحمام وفضلت عمال احوال ابعد تفكيري عن مرات خالي والي حصل ونا بضرب عشره بس مقدرتش
وبعدين خت دوش تاني ورحت قعدت اتقلب وانا عمال افكر ودماغي وكنت هتشل ازاي افكر كده ضربت عشره علي مرات خالي وازاي فكرت كده ورحت عملت كوبايه ينسون ووقفت في البلكونه قعدت اقلب في الفون لقيت رقم بعتلي نقطه. علي الوتس

انا:what and who

شخص:اهلا

انا:مين

شخص:وحده متعرفهاش

انا:😂وعايزه ايه الوحده الي معرفهاش [انا مليش في شمال]😂

هي:😁عيزاك انتا

انا:ما انا قلتلك مليش في شمال😂

هي:شمال ايه انت كمان انا بحبك وبكراش عليك 😇

انا:🤣تحبيني انا علي ايه يا حسره 😏

هي:🤭

انا:هوا الي بحب حد يدخل يقله انا وحده متعرفهاش وبحبك انا ش عرفني ما يمكن خرطوم وبيتخولن ولا يمكن تجاراة اعضاء حتي مهدي الكلام اي حاجه مش مره واحده كده😂

هي:حيلك حيلك تجاره ايه وخرطوم ايه هبعتلك فويس عشان تصدق
فويس:بحبااااكككككك

انا:😂😂وبعدين

هي:ايه الي وبعدين

انا:هقلك علي حاجه

فويس:روحي قولي لريم كده مينفعش وحسابها معيا بعدين تاني حاجه انا مش فارقه معيا.

هي:هوا انت تعرف ريم

انا:يب بنت خالي

هي: اممم اصلها نشرت رقمك في جروب الشله وقالت ده الواد الي كان مع اخويا وقت ما الشباب عاكسونا وانها متعرفكش وانهاخدت رقمك من تلفون اخوها

انا:تمام شكرا علي المعلومه الي كنت عرفها هههههه سلام 😏

BAND 😂😂

في عقلي ماشي يا ريم 😒

كملتني وحده تانيه بس كرفتلها زي الاولي

^فاصل إعلاني^ هتسألني كلموك كلهم مره وحده هقلك اصلا كنت قافل فوني خايف من رد فعل مرات خالي لحسن تتصل ولا حاجه <ياريت تكرز معيا لاني كل حاجه بكتبها مش هري وسلام كلو جاي قدام > <عدنا> مع قصه حياتي مش هتقدر تغمص عنيك🙃>
دخلت نمت وبعديها بحوالي تلت ايام صحيت من النوم بدري عندي درس

اخويا:اقفل ام المنبه ده [بالمناسبه انا واخويا نايمين في اوضه وحده بس كل واحد علي سرير وهيا اوضه واسعه اصلا ]

انا:يعم خلاص قفلته هدي اعصابك مش هتنزل الجامعه

مصطفي:مش نازل وطفي النور واخلص ومتعملش دوشه

انا:😒ماشي'زبطت نفسي وقلت اما ابضن عليه وعليكو شويه' 🙃

انا:يا مصطفي قوم عاوزك في موضوع مهم هوا: بقلك ايه حل عن دماغي مش وقتو انا:يعم انجز حاجه مهمه عاوز رايك فيه متبقاش بضين اخلص
هوا قام وقلي ارغي

انا:البس انهي حظاظه ريال ولا اهلي😂

مصطفي: قام وخد راسي بدراعه وضغط علي بكوعو يعني خدني تحت باطو كده وشد ودني يعني يبن البضينه مقومني ومقعدني عشان تقولي كده ها مين الي علمك البيض الي انت بقيت فيه ده ولا انت واخده وراثه

انا: يعم براحه كلو ضرب كده مفيش شتيمه😂
' بكافيه كده' المهم رحت علي درس ورجعت قعدت اذاكر وكنت قرفان وجيت علي ساعه ٨ بليل كده ورنيت علي حمزه
انا:الو يا حمزاوي بقلك متيجي ننزل علي القهوه
حمزه:ايوا يا زمكساويي تعال يا قلبي انا انا علي قهوه مستنيك
انا:تمام جايك
انا:في بالي الواد ده مالو مش طريقه كلامه دي وايه الي نزلو القهوه من غيري
نزلت وانا جاي من بعيد شفته وكان سايح خالص عمال ياخناق مع دبانه عقلي هوا ده حمزه انا:لا يعم مش هوا
عقلي:وربنا هوا مفيش حد شعر اصفر في المنطقه غيره
انا اه فعلا وجريت عليه لقيته مش مركز معيا وعمال يشيش نتشت منو الشيشه وكان في ناس عماله تسهوك عليه فنا كنت مضايق بقلك ايه انت وهوا مكل واحد يبص ادمه وخليه في حاله وانت كمان فز يلا قوم معيا ايه الي انت مهببه ده لقيت واحد جاي علينا

شخص:فيه اي صحبي ما تروق كده وسيب راجال في حالو

انا:وانت مال اهلك انت كمان خليك في حالك
حمزه بيكلم ولسناه تقيل ايوا خلييك فيي حححااالك

انا:حتي الي باخنق معاه قلك خليك في حالك
خت حمزه مشيت لأن الواد ده كان شكلو مش مزبوط وحسيت وراه حاجه لانو بلعقل هوا مالو ايه الي خلاه يدخل

جيت عند عمارتهم بس فكرت هطلع بيه ازاي وهوا كده دا مش عارف انا واخده فين ولا هبص في وش امو ازاي لا هاته عندنا علي اقل اعرف اهربه بأي حجه جيت قدام مدخل عمرتنا وشفته سايح خالص وعامال احلي دماغ خته طلعت بيه علي فوق

امي:يعني بدري مش عوايدك هييياااء هوا الواد حمزه ماله

انا:مفيش كنا قاعدين وفجأه اغمي وعليه وفوقناه وجبته علي هنا

امي:مستغربه طب دخله جوه عبال ما اعمله حاجه تفوقه
دخلت الاوضه

مصطفي:مالو الواد ده عمال زي المصطبحين
انا :مهوا مصطبح فعلا مجبتش التايها
مصطفي:ازاي

انا:و**** معرف لما يفوق هبقا اشوف مالو "امي بنتده"

امي:مسكتني من ياقه التيشرت قلي ياض كنتو بتهببو ايه عيني جت عي ايدها لقيتها ماسكه سكينه حمرا من التسخين

انا:استهدي ب**** يحجه واغزي الشيطان و**** ما هببنا حاجه انتي ال فاهمه غلط

امي:قلولك عليا هبله ولا مضروبه علي دماغي انطق كنتو فين وبتعملو ايه وإلا وديني اخلص عليك يا ابن......شتيمه......

انا:هدي بس يحجه انتي كده بتشتمي نفسك اهدي بس كده وتعالي نطلع وانا هفهمك خت منها السكينه وفهمتها الي حصل وسيبتها وانا خلاص قلبي واقع في طيزي

دخلت لقيت مصطفي فطسان من الضحك علي حمزه وعمال يخليه يرقصله 💃وفهمه ان هوا شرموطه ومره يقله ان احنا قرود ويلانطلع علي الشجر وهوا عمال يتشعلق في رجل السرير

قعدت اضحك عليهم ولقيت ريم بتتصل انا:الو يا ريم

ريم:احمد هوا حمزه عندك

انا؛اه عندي ليه في حاجه

ريم:لا اصل مما قلقانه عليه وهوا اتأخر وبابا لو رجع وملقهوش هيخانق مع ماما جامد وهينفخه

انا:من امتي خالي بيزعق لما بنتأخر دحنا كنا بنرجع الفجر وكان بيهزر معانا

ريم:مش وقته هقلك بعدين المهم خليه يرجع بسرعه عشان بابا زمانو جاي

انا:ماشي سلام وبعدين بقا في ام المصيبه دي كده خالي ممكن يفهمني غلط حتا لو كنا احنا التنين كانت سهله شويه هببت ايه يا بلوي انت بس اما تفوق

دخلت عليهم لقيت اخويا نايم وهوا مخلي حمزه مقتنع انو شرموطه علي الاخر واخويا عمال يصور فيه هوا وبيقول لخويا مش هتيجي انا نسيت الي لسه حاصل واتقلبت ضحك زي اخويا🤣 وبعدين افتكرت خالي كلمته وقلت ليه حمزه هيبات معيا النهارده

خالي:لا خليه يرجع خليها يوم تاني هوا فين عاوز اكمله

انا بتوتر هوا دخل الحمام وبعدين لا ليه مهوا واكل نايم شارب شاخ معانا ايه الجديد

خالي انت لوحدكم في البيت
انا:لا كلو في البيت خد اخويا كمله
مصطفي ايوا يا خالو و**** الحمد**** انت عامل ايه لا هيبات معنا هنسهر نلعب بيس وكده
خالي:تمام ماشي
انا:قلك ايه
مصطفي:وافق ده شكلو عامل مصيبه مش خالي الي يعمل كده

انا:انا بقول كده برضو اما يفوق العرص ده لنيكه علي سيبان الاعصاب الي حصلي النهارده

نمنا وحمزه نايم في حضن اخويا وخويا واخد معاه صوره سلفي وهوا نايم في حضنه

صحيت علي الفجر كده وحمزه بيصحيني مكنتش مجمع بقله في ايه بيرد عليا بيقلي ايه الي حصل
انا :ياه صبحيه مباركه يا عروسه اخيوا كيفك 😆

حمزه:قوم يخول مش نقصاك 😑

انا:انا برضو الي خول استني هنا اجبلك هدوم تخش تغير وتاخد دش وانا هعمل اتنين قهوه كده عشان تقلي ايه المصيبه الي انت عملها
عملت القهوه وطالعين علي بلكونه

انا:براحه عشان ابويا نومه خفيف وبيبقا جاي تعبان ولو صحي هينكنا😬
طلعنا قعدنا بقله اي هتبص كتير احكي

حمزه:و**** ما فاكر انا مستنيك تتكلم

انا:بقلك ايه متتمنيكش عشان خالي النهارده مكنش طبيعي وانت اكيد عامل مصيبه انجز ارغي

حمزه: بتوتر وفزعه ابويا هوا جه هنا

لا مجاش بس انجز عشان محدش يصحي وينكوني

حمزه:هقلك"حمزه بيحكي فلاش باك مع حمزه"

فاكر يوم ما كلمتك قلتلك اني متخانق معاهم في البيت وعاوزك ننزل علي القهوه وانت قلتلي انك عند عت جدك مش هتعرف تاجي

انا:اه

حمزه:اليوم ده بقا انا نزلت علي القهوه وحدي ولقيت مانا عارفو "اسم الشهره "

انا:اه عارفو ده عيل شمام وناس كلها عرفاه

حمزه:هوا ده جه قعد جمبي وقلي "الكاميرا مع حمزه"

مانا:ايه يا صحبي الدنيا جايه عليك ولايه

حمزه:بقلك ايه حل عن دماغي عاوز ايه دلوقت عشان انا مش طايق نفسي روح مكانك مش نقصاك

مانا:ليه يا صحبي بس كده شكلك اتخنقت انت وصاحبك عشان جاي لوحدك يعني

حمزه:يعم مش متخانق مع حد دي مشكله بس في البيت متشغلش بالك وروح شوف وراك ايه

مانا: نمس <ميم مشدده> نزل حجر شيشه هنا😉

نمس: وصلت😉جاي اهو

حمزه قاعد مبضون نيك من الزقه ده ومن البيت.
نمس نزل الشيشه😉 مانا خدها منو وبقا يشد وينفخ ناحيه حمزه

حمزه:بقلك ايه قوم من جمبي مش نقصاك انت لزقه ليه مش طايقك شوفلك طربيزه تانيه مبتهفمش

مانا:يعم انت بجح ليه كده وبعدين فك كده محدش واخد منها حاجه خد شد وانت تنفس كل الي جواك

حمزه:مبشدش ومش بعرف ولو عندك ذرة احساس فز من هنا اترمي فحته تانيه

مانا:بقا في راجل مش بيعرف يشد اه يا زمن ومال كنت عمال ليه دكر انت وصاحبك علي العيال تبعي دنتو فشختوهم يجدع

حمزه:عيال مين انت شكلك راحت منك وهتخرف انا قايم

مانا:يعم اقعد دي شيشه مش حشيش ولا بانجو اقعد وبعدين انا قصدي الي كانو بيعاكسو البنات ها افتكرت

حمزه:كان هيقوم قعد تاني وانت تعرفهم منين

مانا:دول شغالين معيا وانتو صراحه عملتو منهم كفته مبقاش باين ليهم ملامح وجاي تقلي مش بشد خد يعم شد كده وطلع كل الي جواك

حمزه:خد منو وابتسم وقلو انا مكنتش ناوي اعملهم حاجه بس هما الي عاكسو اختي

انا:يبن الخول يعبيط انت قلت ليه انها كانت اختك دنتا معرص كبير

حمزه: يعم اهو الي الحصل انت هتقطمني ليه انت كمان

انا:كمل يا خول كمل

مانا: اختك لا بس ملهمش حق دنا حتي منبه عليهم ملهمش دعوه باي بنت من منطقتنا لا حقك يا صحبي بس انت جيت عليه جامد الواد بقا مكسوف يطلع يومها يقولو له مين الي علم عليك 😏[مانا هنا بيحاول ينفخ ويراضي في حمزه عشان يقعد يشد معاه هتقلي ومانا مبداءش يعمل دماغ ليه هقلك عشان متعود😑]

حمزه:😂😂<في هذه الحظه حمزه بقا بلونه وعجينه في ايد مانا>

مانا:ايوه اضحك كده يعم امسك شد ؛ حمزه خد منه وشد كام نفس وابوه اتصل

خالي اسامه ابوه حمزه:الو انت فين

حمزه:علي القهوه

اسامه:طب تعالي علي البيت وحسابي معاك 😠

حمزه:حاضر جاي😮‍💨

حمزه:انا لازم اقوم ابويا عاوزني يلا سلام

مانا:يعم خد رايح فين طب خدلك نفس
حمزه مشي ومانا مشي وراه يمكن يتسطل في الطريق ويلحقه ويبقا سهلت عليه بدل ما كان شايل هم ياخده من القهوه وخاصه ان إسماعيل صاحب القهوه صاحب ابو حمزه جدا

حمزه:مروح وحاسس دماغه بتتقل كده ورجليه تقلت وودنه بتصفر بس وصل عند مدخل العماره وطلع خبط علي الباب

مانا:يبن العرص فلت مني المره دي بس الجيات اكتر يخول وديني لنيك اختك دي

اسامه:فتح الباب وحمزه اترمي فوشه زي الجثه وعمال يبرطم بكلام مش مفهوم اسامه اتزغف بس اول ما شم ريحته كان هيقتله بس لقيه مش واعي لحاجه فدخله الاوضه وقفل عليه بالمفاتح

تاني يوم

حمزه صاحي مش فايق ومش فاكر ايه الي حصل

طلع لقي ابوه مستنيه وقاعد بره واول ما شافه هاتك يدعك خد علقه معتبره

انا:وتقلي تعبان يا خول ومش قادر انزل وانت خايف اشوفك متهرشهم ما ياما ابويا ضربني وكنت بنزل مدعوك وتحفل عليا يلا عادي كمل

حمزه:🙄بس ومن وقتها وابويا وصي عليا عم إسماعيل يراقبني ومانا معتش قرب نحيتي تاني عشان عمي إسماعيل كلمو وخوفو بس كده

انا: بس كده ايه انت لازم تكلم اختك تقلها متنزلش بكره طلما حاول معاك مره وتنين ومعرفش يجيبك هيحاول مع اختك **** اعلم هيعمل معها ايه يسلط عليها بنت شمال ولا يعمل اي بن متناكه

حمزه:بالحق فين تلفوني

انا:احا متقلش نسيتو هناك يمصبتيييي ادعي عليك بايه بس مش بكفايه غبي اتول كمان

حمزه:ينعل تلاته سلسبيل ام الي يقلك حاجه منا كنت متزفت انت كمان روح شوفه في هدومي الي غيرتها

انا:بقلك ايه انت مغيرتش إيقاف الشاشه إلا بعد تلاتين دقيقه صح

حمزه:تصدق نسيت ليه

انا:انت ياض معرص بس علي كبير انت ياض مش بتتعلم ولا نسيت الواد الي دخل علي فونك وخد رقمك اختك وحنا في الحجز بسبب ام الحركه دي يمتناك فعلا انت غبي منو فيه

حمزه:بقلك ايه انا مش ناقص ميمكن قفلته بعد ما كلمتك متسرحش بخيالك تعال ندخل عشان صوتنا علي وشكله ابوك هينكنا انا وانت دلوقت بدل امك

انا:يبن الخول انت ايه معندكش ددمم
انا:بلف وشي لقيت اخويا في وشي اتزغفت اااا سلاما قولا من رب رحيم

حمزه:ينعل ميتينك مش تقول حاجه قلبي سافر ورجع تاني وعقلي هرب مني وسيحت افكاري يعلء انتا

انا:انت واقف هنا من امتا اه يا قلبي يخول هيطير من مكانو مش تعمل ام صوت

مصطفي:خلصتو انا واقف هنا مس ساعت متعملش صوت ابويا نومه خفيف يعني من طقطق لسلام عليكم وهيا كمله هقولها ليك يبغل انت وهوا محدش فيكم ينزل بكره لحد ما اروح الجامعه وارجع واشوف هنعمل ايه في المصيبه دي

انا:سمعت باب اتفتح عرفت انو ابويا صحي ومش هيحلنا طلعت اجري بس قابلني ونا طالع نتشني بالحزام علي ضهري بتجري ليه يخول ها

حمزه ابويا داخل عليه :ايه فكرني مش هلمسك خد دي واحده غبيه علي ضهره خلته يوحوح ونط جه في الاوضه

مصطفي:طالع 😏 هههه

ابويا:فاكر نفسك كبرت مش هتضرب

مصطفي: عيب عليك يا حج عاوز تقلي من قدام المعفصين دول

ابويا:طب خش اتخمد عشان شكلك مش مسيطر وخدو عليك 😏

مصطفي:سبنالك انت سيطره يا حجيج😂

انا:يبن المتناكه يا مصطفي اح ياضهريييي

حمزه:اسكت علي الاقل انت ختها علي الماشي انما انا لزقت ابوك ايده تقليه اويي احححح
**** يكون في عونك يا صحبي انا دلوقت عرفت انت كنت بتاخف منو اوي كده ليه وليك حق الصراحه اخخخ يضهري

مصطفي:ايه مش هتنامو بدل ما يجلكم تاني دلوقت 😂😂

<تاني يوم الصبح >
صحيت ومصطفي بيصحيني قمنا فطرنا وهوا نزل وشفنا التلفون بتاع حمزه ملقناهوش
قعدنا علي pc نلعب وكده لحد ما ياجي

حمزه:ايه ياعم امال لو مقلش انو مش هيتأخر كان عمل ايه ده كلو جامعه

انا:هعملك ايه يعني انت كمان منا قاعد زيي زيك

بعد حوالي ساعتين الباب خبط

انا:اهو جه اما افتح فتحت لقيت مصطفي في وشي ومعاه وريم بقول له في ايه

مصطفي:هقلك ادخل بس وقول لامك تتصل علي مرات خالك تقلها ان ريم جايه عندها وهيا قلتلها تتصل عليها تقلها عشان توافق

انا:تمام ورحت قلت لامي الي استغربت انها رنت علي طول واتصلت بيها قالتلها

مصطفي دخل ريم عند امي وقعد يقول لينا ايه الي حصل <الكاميرا مع مصطفي>

مصطفي انا كنت عارف انو اكيد هسيتني اختك تنزل بكره وهيكون مجهزلها اي مصيبه فا مرحتش الجامعه ونزلت وقعدت الف حوالين المنطقه مستني اختك تنزل عشان تروح الدرس هتقلي عرفت منين انها هتنزل كملت امك قلت ليها الي حصل وخلتها تكلم مرات خالك ساره عشان وتعرف لو ريم عندها درس وفعلا طلع عندها درس ونزلت وفضلت ماشي ورها لحد ما وقفتها وحده في الشارع

وحده:يا انسه

ريم:نعم

وحده:معلش بس شنطتي ضاعت مني وفيها تلفوني وكل حاجه معلش اخد تلفونك ارن علي رقمي لحسن حد يكون لقيها يقلي المكان

ريم:شوفي حد تاني

وحده:معلش بس كل الي اقله يقلي مش معيا رصيد او سيبني ويمشي وكده مش هعرف اروح ابوس ايدك مش هتخسري حاجه دقيقه بس

ريم:ماشي خدي وانجزي

وحده:متشكرا جدا جدا وخدت التلفون ورنت وواحد ورد عليها وقالت ليه انها صاحبت الشنطه وقلها هقلك علي عنوان تعالي عليه قلت له تمام ومشت وخدت التلفون معهاه وهيا بتتكلم

ريم:يا استاذه انتي الفون

وحده: معلش يا انسه انتي اسمك ايه الاول
ريم؛ريم

وحده:اسمك جميل بس هوا بيقلي عنوان اجي فيه اخد شنطه معلش هتبعك معيا بس عشان اعرف المكان وممكن انسي وهحليلك بوقك بس لاقي شنطتي

ريم:اول ما قالت هحليلك بقك ^افتكرت خرجوتها معا صحبتها وقالت لقيت الحل بدل ما اتحايل علي ماما^ تمام ماشي

مشت معاها شويه لحد ما دخلو شارع فاضي مفهوش حد <طبعا الشوارع الصبح الي كلها عماير بتبقا هوس هوس لانهم يا اما مدرسه يا اما شغل ومحدش بيبقا فيها>
وحده:هوا بيقلي في الشارع ده تعالي وهوا واقف في البلكونه دخلو الشارع وواحد رملاها الشنطه وعطت ريم فونها <ريم عملت نفسها ماشيه>
وحده: يا انسه ريم ابتسمت ولفت نعم لقيتها بتحط ايدها علي بقها وبتشممها وواحد جه من ورها وكتم صوتها وبخ في وشها ومعتش بقت شايفه قدمها وخدوها وطلعو كل ده ومصطفي واقف عمال يتفرج ومستنيهم يطلعو عشان يطلع وراهم

خدوها وطلعو العماره ومصطفي طلع وراهم واول ما وقفو علي الباب مصطفي هجم عليهم وهوا كان لابس خاتم في ايده ومسك الواد من رقبته وقعه علي الارض لانه كان جاي من ضهره البنت جات تحوش مصطفي خبطها بوش ايده وقعها من علي السلم <زي ما قلت ليكم قبل كده مصطفي معضل وكده> ونزل ضرب في الواد الي اغمي عليه ووشه بقا ددمم

بس في حد فاتح باب الشقه وطلع منه اتين التنين دول هما مانا&وزركش <الي ضربناه قبل كده انا وحمزه وصاحبه تاني عزت الي مغمي عليه دلوقت>
مصطفي ساب الواد ونزل فيهم دعك وكانو هنيفخوه بس غلبهم لانهم كانو بيحششو جوا والدماغ كانت شغاله معاهم
ودخل الشقه لقي حشياش وبدره علي طربيزه خدهم حطهم في جيبه وقعد يدور في شقه لقي لاب ومتوصل بفون حمزه الي عرفه من صورته انا هو الي علي الخلفيه ولقي حبل خدو وراح مكتف العيال الي بره الي الخاتم مكسر عضم وشهم وربطهم وكتفهم كويس وخد اللاب والفون ومفاتيح الشقه وقلب كل حاجه كانت معاهم وطلع بعد ما قفل كل اوض الشقه وفعد يفوق ريم واستنها لما فاقت وقفل عليهم وجه

<الكاميرا معيا>
انا:احا كل ده دنت طلعت فاندام بقا كويس انك سمعتنا لو احنا كان زمنا اتنكنا دلوقت
حمزه:المهم اختي تمام

مصطفي:اه كويسه جوا مع امي، دلوقت بقا لازم اروق كده وافتح الاب ده اشوف عليه واشوف تلفونك لو حطلك عليه حاجه وانتو هديكو العنوان والمفاتيح تروحو هناك لما نشوف هنعمل ايه

انا:تمام حضرت راءيس المخابرات معرفش ليه حسيتك بتتكلم زي رأفت الهجان 😁

<عزيزي القارئ انا عارف انك قد تكون مليت بس اعذرني لاني انطريت اغير سناريو القصه عشان كانت راحت قسم قصص المحارم بسبب مرات خالي الي كان قصدي انها تفتح عنين البطل الغلبان بتعنا وتفهمه بس خلاص من هنا بداء الجد وانتظرني عشان تشوف اول مشهد جنسي كامل اخيرا في القصه يا تري هيكون فين ولا مع مين **** وعلم وهل البت الي كملتني هتكون ليها علاقه برضو منعرفش طب هيا البنت الي كانت مع معتز راحت فين **** واعلم طب هيا مين الشخصيات الجديده الي هتظهر في القصه برضو منعرفش طب معقول حد زق مانا علينا وهوا لقي حوار المعاكسه ده حجه لو كده ياتري مين كلو اجابته في الجزاء الجاي متنساش تقلنا رايك في التعليقات ولو عندك نصيحه انا مستعد اسمعها وبس كده اشوف في جزاء جديد سسلام🙂

جزاء الثالث

قبل ما نبداء احب افكرك انك متنساش تكتبلي تعليق يشجعني ولو عندك اي نصيحه ياريت تكتبها عشان اطور من نفسي ومن القصه وكمان متنساش تتابعني عشان تعرف معاد نزول الاجزاء وتعرف اي جديد وكمان مجهزلك قصه انما ايه عنب هتبقا عباره عن ان البطل عندو قوه خارقه ولاكن البطل هنا هيكون هوا الشخص السئ قد تفهم خطاء ولاكن لما هتنزل هتفهم كمان نقطه مش هيكون فيها اكشن مبالغ فيه وحروب وشغل ده دي هتبقا قصه مليطه واسؤ استخدام لقوه خارقه هتشوفه 😈😈"مجهز قصه تالته هقلك اسمها بس وانت توقعها بقا"<انا جندي>الي جاي كلو ضرب نار اتأكد بس انك عمل متابعه وانا هدلعك 😃واسيبك مع القصه 🙃

خدنا المفاتيح ونزلنا وخدنا ريم معنا تروح واتفقنا مع امي انها تقول لا ابويا اذا اتاخرنا اننا بايتين عند خالي واحنا هنتصل عليها نطمنها ورحنا علي العنوان وطلعنا الشقه لقينا العيال متكتفه تكتيفه بنت حرام والحبل معدي من علي بوقهم عشان ميعرفوش يتكلموا

انا:في عقلي يبن الحرام يمصطفي

دخلنا قعدنا شويه لحد ما مصطفي اتصل وبيقلي اروح اسألهم علي رموز الفونات

انا:تمام؛انت يخول قلي ايه رمز الفون عشان منيككش دلوقت

مانا:تف علي وشي وقلي اعلي مافي خيلك اركبه

انا:هوا تف علي وشي وانا مشفتش قدامي نزلت فوشه تخبيط لحد ما اغمي عليه وتكسرلو سنه ؛تفو عليك وعلي منظرك

انا:رنيت علي مصطفي قلت ليه معمولين بصمه

مصطفي:اه

انا:انت بتتناك ياض متجيبوهم وتاجي

مصطفي:لم لسانك يا خول جايك اهوا

انا:يعم غور دنتا تجلط

مصطفي اجه وحط اصبعتهم علي الفون وفتحت وكل واحد خد فون قعد يقلب فيه

انا:خت فون مانا ودخلت علي الملفات وقدعت اقلب لحد ما شفت تسجيل مكالمه وفتحته <فلاش باك>

مانا:الو ايوا ايه ده انتي وحده طيب ايه هيا بقا المصلحه الي عوزها

شخص:تعرف واحد اسمه احمد عمر صلاح بعتلك صورته وتس روح شوفها

<محادثه الوتس>
معيا رفعت عبد العزيز صالح

مانا:اه انا رفعت وشهره مانا بس مين حضرتك وعاوز ايه

شخص:مش مهم انا مين المهم اني جيالك في مصلحه هيطلعلك منها قرشين حلوين وهتنطرك فوق اوي

مانا:خير قول بسرعه

شخص:متستعجلش احب اقولك الاول اني عارفه ظروفك والديون الي عليك وان امك مش طايقك عشان الناس الي بياجو يطالبوها علي فلوسهم الي انت خربها علي الحشيش والمخدرات

مانا:😒طيب انجزي عاوزه ايه😒

شخص:تمام كده هكلمك دلوقتي تلفون مانا رن ومانا بداء يسجل الكلام؛ عشان ياخد حذره لانو شك فيها بعد ما طلعت عارفه اسمو في البطاقه وكمان عارفه ظروفه وكان شاكك انها حكومه او ملعوب عليه عشان يقع

لوكيشين دخلت عليه لقيته كافيه علي النيل 🤨

بعدين
مانا:انا مش عارف اشكرك ازاي و**** دنتي جتيني من السما وحليتي ليا ازمه

شخص:طيب ياريت بقا متنساش انك ممعكش غير تلت شهور او هطلعهم من عيونك قرش قرش

مانا:لوكيشن الشقه الي احنا فيها ؛تقدري تتحركي دلوقت

شخص:تمام

<نرجع للتسجيل>


مانا:بقلك ايه متقابليني احسن

شخص:هنتاقبل بس لما اشوف رايك ايه وهل هتعرف تنفذ ولا لا

مانا:اها الواد ده اه اعرفه مالو بقا

شخص:تعرفو انهي معرفه صحبك تعرفه وش كده

مانا:لا هوا من عندنا من المنطقه بس يعني مش صاحب ولا حاجه انا عرفه لاني بشوفه يقعد علي قهوه عمي إسماعيل بيبقي معاه وحد علي طول شعره اصفر كده

شخص:امممم طيب شوف بقا وانت ومعرفتك انا هديك اربع اختيارت وكل واحد عليه مبلغ محترم وانت اختار

مانا:ها قولي

شخص:1-تتصاحب عليه وتشربه خمره وستروكس ومخدرات وكل الي تقدر عليه وانا هدفعلك متخفش <70000L.E>

2-تخليه خول وتخليه المنطقه كلها تنيكه وبعدين تفضحه في المنطقه كلها وبره المنطقه عاوزه مصر كلها تعرفه <150000L.E>

3-تخلص عليه ومش بس كده تقطعه اجزاء وكل يوم ترمي ليهم جزاء <300000L.E>ولو جبت اخوه معاه هيبقو الضعف+ <100000L.E>

شخص:ها قولت ايه وخد بالك اول ما تبدتدي تنفذ هديك عربون ملوش علاقه بفلوسك بعد ما تخلص ومتستعجلش وخد وقتك ولما تقرر رن عليا

مانا:قفل

اناومصطفي وحمزه :في نفس النفس يولاد المنيكوه

انا:انا مش عارف افكر ازاي ودماغي ساحت ومصدوم بقا انا كان هيدفع فيا ده كلو طب ليه دنا حتي مأذتش حد ومين المره الوسخه دي

انا:ثانيه ده فيه تسجيلات تانيه

<تاني تسجيل>

مانا:ايوا يا ريسه

شخص:ريسه شكلك وافقت

مانا:هوا انا موافق بس مش عارف انا هقدر اعمل اي واحد فيهم انا بتصل عشان اسأل لو ينفع مخترش واشوف انا اقدر اعمل ايه واعمله وانتي ليكي نتيجه واعتبريني سعتها اخترت

شخص:معنديش مشكله معاك تلت شهور من دلوقتي شوف انت هتعمل ايه وبالنسبه للعربون تحب تستلمه وش لوش ولا احوله ليك

مانا:حك في دماغه لا خليه وش لوش

شخص:كويس يلا سلام وهبعتلك لوكيشين تيجي عليه تاخد فلوسك وتبتدي تشوف شغلك

مانا:سلام .

انا:اه يابن المره الشرموطه دنا هطلع ميتين اهلك

مصطفي:انجز شغل الي بعديه مش وقتو

<تسجيل الاخير>

مانا:ايوا يا ريسه

شخص:ها عملت ايه

مانا:كله تمام دلوقت انا عاوز اتفق معاكي علي اتفاق تاني

شخص:طيب قول بس اختصر عشان معنديش وقت

مانا:انا دلوقت خطفت بنت خالو

شخص:ايييه بنت خالو احنا متفقناش علي كده

مانا:طب اسمعيني للاخر اصل انا حوار المخدرات ده انا مش عارف اعمله العيال مع بعض اغلب الوقت ويعرفهم عم إسماعيل بتاع القهوه وده راجل مؤذي مقدرش اكلم معاه وانا حاولت كذا مره معرفتش

فا انا فكرت اني لو خطفت بنت خالهم وكلمتهم ودخلت عليهم بتوب المنقذ هفهمك الخطه انا

دلوقت هخطفها وبعدين هتصل من رقمها علي ابن خالها الي هوا المقصود واقول له ان في واحده كانت بتحاول تخطفها وشممتها وكانو هيخطفهوا بس انا لحقتها وي وهيا دلوقت مغمي عليها وانا في الشقه الي الناس خدتها فيها تعال بسرعه ويارت متبلغش حد عشان الحوار ميكبرش ونا مش عاوز مشاكل بنت خالك في الحفظ والصون ويريت تجيب اخوك معاك لو ينفع عشان متبقاش لوحدك وانا هستناك علي اول الشارع وهبعتله صورتها من فونها وهيا مغمي عليها عشان يصدق والباقي انتي عارفه

بس انا بقي بما انها كده كده خربانه فا انا هعمل الاتنين هفضحه واقتله مع اني مش عارف انتي عاوزه تعملي كده ليه بس اهم حاجه عندي فلوسي ولو اخوه جه معاه هيبقا كدا تجهزي معاكي 850000L.Eتمام مجاش خلاص اديني فلوسي ويدار مدخلك شر
وبالمره بما انه احنا كده كده خطفينه متيجي وتشوفي كل حاجه لايف

شخص:مع انها مخاطره ومش عارفه انت خطفت بنت خالو ازاي بس انا فعلا حابه اشوف وهو بيتهان قدامي ابعتلي مكانك وانا جايه هيا البنت عندك دلوقتي

مانا:لا لسه بس البت الي هتخطفها بتقلي انها جيبها في الطريق وكل حاجه ماشيه تمام

شخص:طيب اول ما تبقا كل حاجه تمام ابعتلي الموقع وانا بكتير اربع سعات واكون عندك اهم حاجه انك بعد ما تكلمهم وتخلص تفرمت فون البت وتاخد الخط تكسرو وتكسر الفون كمان

مانا:اعتبريه حصل يلا سلام

<نرجع للشقه>

انا:ظن كده كل حاجه بقت مفهومه بس دلقوت الوليه دي زمنها جيه هنعمل ايه

مصطفي:انا مش عارف انا بفكر بس مين المره الوسخه دي وليه عاوزه تعمل فينا كده

حمزه:انتو عارفين انا من الصدمه الي فيها حاسس ان عقلي اتشل ومش قادر افكر بقا انا كان هيتلعب عليا وبقا مدمن عشان اجيبك معيا ويعالم كنت هتيجي ولا لا لا والاصخم اختي اتخطفت عشان عاوزينكو **** ينعل اليوم الي شفتكم فيه

مصطفي:جري ايه خول هوا ده وقتو احنا في ايه ولا ايه واعتبر ان احنا بعد ما نطلع ان طلعنا من هنا لانت ابن خلنا ولا نعرفك ينعل المعرفه التيجي في الشده وتنخ 😤

انا:انت عارف يا اكبر خزوق ختو فحياتي لولا العشره لكنت ربطك جمبهم وزي مقال مصطفي إحنا هنطلع من هنا ولا كإننا نعرف بعض فعلا المعادن بتظهر في الشده تفي عليك معرفه وسخه

حمزه:لا برافو يا عرص انت وهوا انا طالع من هنا مش هستني حد وهطلع من هنا ومش عاوز اشوف وش واحد فيكم ولا تقربو مننا دي وصلت للقتل ونيك احا انا مالي انا بالحورات دي كسمك انت وهوا علي كسم معرفتكم انتو عاوزيني اقف معاكم ولا تنيكوني معاكم 😡

مصطفي:قايم عشان يجيبه الارض🤬

انا:وقفت قدام مصطفي سيبه عنك عشان خاطر العشره😔 💔

مصطفي:بصلي ورجع قعد وسكت😤

انا:يلا اتفضل اطلع بره ولو لسه في كلمه محشوره في زورك وعاوز تقلها قلها 😖

حمزه:بصلنا ومشي 😒شويه خولات 😒

انا:عادي مقبلوه منك يلا اتفضل وشكرا علي وقفتك معيا🙁

حمزه طلع وانا قفلت الباب وراه
ها هنعمل ايه دلوقت اهو ده كمان طلع ندل وخلع ولاكنو يعرفنا من ساعه ما تولد 🙁

مصطفي:انا دامغي هتنفجر مش عارف افكر فحاجه بقا ابن الخول ده يبيعنا كده يبن الشرموطه 😤

انا:سيبك منو دلوقت ركز معيا دلوقت المري الشرموطه التانيه دي زمنها جايه هنعمل ايه

مصطفي:معرفش ومش عارف افكر سيبني شويه ؛مصطفي طلع بره في البلوكونه وانا قعدت حطيت ايدي علي دماغي وافكاري سايحه علي بعضيها

انا"في عقل"اه بقا كل ده يطلع منك طب امشي من سكات ماشي يا وسخ و**** ماهتعدي بساهل بس اطلع من هنا

عقلي:يعم انت كمان إحنا في مصيبه ركز دلوقت هنعمل ايه مهي المره دي مش جايه وحديها اكيد وجايبه معها ناس فكر كده تعمل ايه
انا:طب اصبر بقا

انا:بفكر طب لو قلنا انا احنا كلمنها من تلفون مانا وتس وقلت ليها اني خايف تغدر بيا ومتدنيش الفلوس وان انا دلوقت نقلت العيال علي منطقه تانيه واني عاوزها تطلع وحديها تسلمني الفلوس وبعد كده ابعت اجيبهم وتعمل الي هيا عاوزه

عقلي:هيا فكره حلوه بس ايه الي خليها توافق خصوصا انها هتحس ان مانا عاوز يغدر او طمعان في فلوس زياده وايه الي يخليها متشكش اصلا وططلب تبعت صوت

انا:طب فكر معيا انجز عندك حل تاني

عقلي:علي اساس ان احنا مش واحد يابن الهبله منا الي عطيك الفكره وانت دلوقت بترد علي نفسك وبتقول نفس الكلام الي انت فاكرني بقوله متبقاش غبي🙃

انا:استغفر **** طب لو طلعت سجلت لمانا فيديو وهوا مضروب والعيال الي معاه وفتحت تسجيل الصوت وخليته يقلها الكلام الي عوزينيو وباعته ليها وتس وهددو انو لو مقلش هبعت ليها الفيدوهات دي وهنقتلهم ونخلع وهنبلغ الشرطه وهتبقا دفاع عن النفس وكلو انت مسجله وهنطلع منها

عقلي:**** عليا لما بشغل البصله اطلع يلا نفذ بس خد راي مصطفي الاول

طلعت في البكونه لقيت مصطفي واقف قلت ليه الي ناوي اعمله

مصطفي ماشي بس بعد اما طتلع هنعمل ايه يا جميل

انا:هي بس هتخبط وحنا هنشوف معها حد ولا لا
وكمان ايه رايك لو جسينا النبض الاول وقلنا ليها ان احنا موقفين واحد علي اول شراع ومش عاوزين حد يدخل معها غيرها هيا بس وواحد معها كمان لو حبت عشان ططمن اكتر
واول ما تخبط نفتح ليها الباب بس قبل كده ندخل مانا والعيال جوا اي اوضه ونشد حبل علي بقهم <بالمناسبه نشده علي بقهم ازاي يعني نفتح بقه ونعدي الحبل ونشده لورا بحيث انو ميعرفش يقفل بقه تاني>واول ما تدخل نكتم صوتها ونحط سكينه علي رقبتها ونشوف هنعمل ايه وقتها بس دلوقت المهم نسجل ونبعت ليها قبل ما توصل <هتقلي جبت سكينه منين وحبل منين؛هقلك سكينه اصلا الشقه مفروشه وفيها كل حاجه زي بيت وكمان الحبل هما كانو جايبينه مش احنا><وزي مقلت ليك قبل كده مبقلش اي كلمه وخلاص كل بنحتاجه قدام>

فعلا هددت ماناوبعد كده فوقته واديته ميا واستنيت شويه لما هدي وسجلت ليه وبعته ليها

هي: ردت بتقول انا موافقه اني ادخل الشارع لو حدي بس خليك عارف ان في اشاره انا هديها للرجاله الي معيا لو مخدوهاش هيدخلو 😈مش انت وحدك الي بتفكر كمان انا عاوزه صوره للي اسمه احمد ده ولا لا فيديو وتتكلم وانت بتصوورا وتقول كلو جاهز تلت مرات عشان اعرف انو حقيقي 😈يلا سلام

سعتها اخويا مصطفي قلي الفيديو ساهل نعمله لاكن المشكله بتقلك كلمه سر

انا:جاتني فكره بس خلينا نعمل الفيديو الاول عشان متشكش
وراح مصطفي قال لمانا الي يعمله واناقعدت علي كرسي ومصطفي ربطني فيه وحط السكينه علي رقبه مانا وخلاه يعمل الفيديو وبعته ليها وبعدين عكسنا وبعتنا فيديو لمصطفي كمان

هي:ايه ده معرفش انك جبت اخوه كمان

انا:لا اعجبك اوييي اهم حاجه زي ما اتفقنا

هي:قالت له ماشي انا نص ساعه واكون عندك

انا: ماشي تمام

مصطفي ايه هيا بقا الفكره

انا:تعال نطلع في البلكونه؛بص ياكبير احنا هنخلي مانا يقابلها وهنسمعوا هيا قالت ايه وحوار كمله السر سيبك من اقناع مانا سهل المهم مانا هيقبلها ولو سألته علي وشو هيقلها انت عملت فيه كده بس هما مسكوك وبعدين وهنخليها تسلمه الفلوس ونشوف بقا ده هنكون متفقين مع مانادلوقت لسه معانا وقت نروح نفك التنين الي بره نمشيهم ونهددهم ونمسك الحبل الي بره ونعمل فيه عقد وننزله علي الشارع وكده كده البلكون في ضهر الشقه علي الشارع التاني الي هنعلمه كتالي بعد ما مانا يستلم منها الفوس هنهجم عليها وهنكتفها وبعدين انا هنزل وانت هترمي ليا الفلوس وتنزل وريا ومانا ينزل ونسيبها فوق ونخلع ايه رايك

مصطفي:هيا مخاطره كبيره بس مقدمناش حل بس في فكره تانيه وهيا ان احنا نتفق مع مانا ونقله انو احنا مش عاوزين فلوس احنا عاوزيين نطلع من هنا انت كلمها واحنا هنعمل نفسنا مربوطين بس هنكون عملين العقده الي هيا تتشد تتحل ونديها الامان علي الاخر لحد ما تبداء تنفذ وسعتها نفك ونضربها ونكتفها وكمان نضرب مانا ايه رايك

انا:معرفش بس موافق

وفعلا طلعنا فكينا العيال ومشناهم واتفقنا مع مانا واقنعناه ان هوا غبي وكانت هتضحك عليه وتستلمنا ومش هتديه حاجه وان كله حوار
وبعدين خلينا مانا ربطنا وكانت كل حاجه ماشيه تمام هيا خبطت ومانا فتحلها

هي:يخربتك مين الي عمل فيك كده

مانا:الخول الي مربوط ده غشيم وايده تقيله

هيا:هيهيهي المهم ربطهم كويس اصل انا مش حمل فرهده

مانا:كلو تمام بس فين الفلوس

هيا:انا بس كنت جايه اطمن عارفه انو مش اتفقنا بس انا كنت عارفه انك حوار ومنقلتس حد في حته عشان انت غبي ومصورهم في نفس الشقه مش مهم المهم في واحد طالع معاه الفوس دلوقت متخفش واحنا تفقنا انو عادي واحد ياجي معيا

مانا:توتر شويه وقال تمام

هيا:كلو تمام تعال

مانا:هيا قفلت المكالمه وراح هاجم عليها ومسكها وحط السكينه عليها قلها انا مش مطمن واخد حذري برضو وكده كده خربانه

اناوقتها خبطت مصطفي عشان يجهز

الباب خبط

مانا فتح:ولقي واحد ماسك شنطه سفر واول مشافوا حطاط السكينه عليها قلها تقلوا ميخفش ويدخل الشنطه ويقفل الباب وهيا عملت كده فعلا وكانت خايفه فشخ لانها عارفه ان مانا مش فارقه معاه وكده ولا كده رايح في داهيه

هوا قفل وطلع ومصطفي غمزلي فكينا ورحنا مسكنها وربطنها وبعدين مصطفي مسك مانا كمان وضربو وربطناه كمان

انا ومصطفي في نفس الوقت 🤣🤣غبيييييي و**** غبيي بعدين فتحنا الشنطه لقينها فعلا فيها فلوس وكلها متينات سعتها بصيت لمصطفي وهوا بصلي واحنا مبتسمين🤑🤑😆

وبعدين مصطفي قلي يلا نخلع قلت له ازي قلي زي ما انت قلت في الاول انا؛ اهدي بس مش لما نعرف هيا مين ولا كانت عاوزه تقتلنا ليه

مصطفي: اه صح ممكن بقا تعرفينا حضرتك مين

هيا:هيهيهيهي طلعتوا فعلا اذكيا زي جدكو انا ومصطفي بنبص لبعض جدي مين صلاح

هيا:اه جدك صلاح علي العموم انا كنت عامله حسابي واصلا انتو مش فارقيين معيا اوي مع انكم كنتم هتوجعوه اوييي بس يلا مش مهم المهم اشفي غليلي

انا:غليل ايه الي تشفيه وانت مين وجدي ايه الي دخلو ومين الي هتوجعيه ومنين بيودي علي فين

هيا:😆😆فعلل طلعتوا متعرفوش حاجه بس انا خلاص خت حقي وحق الايام الي عشتها والقهر الي انا شفته وانتقمت يولاد عمر ودلوقتي الي عاوزين تعملوه اعملوه علي اقل هموت وانا قلبي مستريح

انا ومصطفي بنبص لبعض🤨🤨هيا ملها قلبت فيلهم هندي ليه

مصطفي :بقلك ايه متنجزي كده فكلام وتقولي انتي مين عشان بداءت ازهق

هيا:مستعد تعرف نفسك تعرف انا مين شكلو ابوكم مقلكمش عليا

مصطفي:ما بكسمك انطقي

هيا:هيهيهي طلعت سافل يواد

انا:احا يعم دي شرموطه

هيا:هيهيهيهيهي انا بقا عمتكم اخت ابوكم عصب😈

انا ومصطفي مصدومين احا ازاي انت بتقولي ايه يا حرمه انتي

هيا اه انا عمتكم مش مصدقين طلعو البطاقه من الشنطه دي وفعلا فتحت شنطتها وطلعنا بطقتها وتأكدنا ان هيا عمتنا فعلا

انا ومصطفي عمتنا ازاي وعاوزه تقتلينا😑😑

هيا:ومين قال انكم المقصودين بالعكس انتو كنتو الخطه البديله اصلا

انا:بقلك ايه ما تبطلي الغاز ودخلي في الموضوع وطبعا حكتلنا حجات كتير منها الغبي والمغفل ومنها الي يحرق الدم ومنها الي يهقرك ويحسرك <طبعا هتقولو ليا فين هقلكو الجزاء الجاي عشان انا ككاتب اتبضنت الصراحه والاحداث كتيره واحنا عاوزين اوف اح شويه😂😂>

طبعا كنا مصدومين انا ومصطفي ومش عارفين ننطق حتي وعمالين نبص ليها ونبض لعبض وهيا شغاله🤣🤣ولا المجنونه

انا خبطت علي كتف مصطفي وهزيت دماغي كده وقلت احااااااااااااا ده كلو

مصطفي :لازم نفضل مركزين **** واعلم هيا عملت اي دلوقت لازم نخلع من هنا

انا:اخلع ايه انا لازم اخلص عليها دي بنت متناكه متستحقش تعيش

وخت سكينه من علي الارض وعنيا كلها شرار ونزلت عليها بس مصطفي شال ايدي وقلي بتعمل ايه يا مجنون هتضيع حياتك
وخد مني السكينه رماها وهيا كانت عملتها علي نفسها

وبعدين رح منزل الحبل وقلي انزل وانا نزلت بعد ما استوعبت الي كنت هعمله وكان الشارع فاضي مفهوش محلات ولا حركه بس عربيات مركونه وبعدين مصطفي رمي الشنطه وانا لقطها وهوا راح قافل الباب كويس وشال كرت الكهربا ونزل
وخدنا الشنط ومشينا <هتقلي ازاي ده كلو والناس الي كانت معاه فين هقلك خلعوا لانهم مأجراهم واول ما شافونا مربوطين وهيا علي رقبتها سكينا خلع وقال للباقيين>المهم طلعت انا ومصطفي لحد عمرتنا وسعتها انتبهت علي حاجه وكمان مبنيه عليها جت في بالي فكره وجيت متصل علي مازن وتلفوني كان عليه فوق ال١٠٠ رنه كلمته ورد وقلت ليه عاوز منك خدمه وهيا انك تمشي علي العنوان ده تشوف لو في رجاله كده ببدل واقفين ولا لا قلي ليه قلت ليه هفمك بعدين بس بسرعه يا صحبي وبعت ليه الموقع بتاع الشقه

مصطفي:مين ده

انا:واحد صحبي بعته يشوف الناس الي معها لسه تحت ولا لا
مصطفي:اممم كويس انا اصلا مستغرب انهم معملوش حاجه شكلهم خلعوا ومش رجلتها اصلا
انا:انا بقول كده برضوا
مصطفي:طب وهنفضل واقفين كده كتير هنحط الفلوس دي فين

انا:معرفش

مصطفي:طب فكر

انا:طيب ما نطلع بيها

مصطفي:طيب وامك

انا:يعم هنعرف نهربها بإي حجه ثم ثانيا انا مش مطمن وهيا بره البيت😅

مصطفى:طب اطلع

وفعلا طلعنا واول ما خبطنا امي فتحت بسرعه وحضنتنا ولا المسافرين

امي:كنت فين انت وهوا لحد دلوقت وهوا ده للي هنطمنك

انا:معلش ثانيه هرد علي الفون
مازن:الو يا صحبي

انا:نعم يا برنس ها لقيت حد

مازن:لا الشارع هوس هوس بس انت عملت ايه شكلك عامل مصيبه

انا:ولا مصيبه ولا حاجه دول شويه خولات عاملين نفسهم رجاله شتمتهم وجريت وبعدين فضلو واقفين واناكنت عاوز اروح الشقه الي في الشارع ده علي العموم شكرا يا صاحبي
مازن:عادي ولايهمك متقلقش الجري نص الجدعنه وونص التاني انك تشتم وانت بتجري وانت عملت الاتنين😂

طبعا بعد ما خلصت مع مازن كلمت امي وفهمتها ان دلوقت كلو تمام بس احنا مضطرين نمشي
دخلنا الشنطه فوق الدولاب

طلعنا علي الشقه تاني

انا:فتحت لقيتهم زي ما هما وشكلهم كانو بيحالو يفكوا نفسهم بس مش عارفين ؛هههه طب ايه رايكم بقا لو سبناكم هنا وكده كده الراجاله بتعتك خلعت 😂

هيا:😆😆مش فارقه معيا حتي لو قتلتوني هنا😆

انا:دي شكلها مجنونه

مصطفي :طب تعال معيا:طلعنا في البلكونه هنعمل ايه دلوقت

انا:معرفش بفكر بس دلوقت احنا مطمناش علي ابوك لسه وهيا عماله تقول خت تاري خت تاري تفتكر عملت ايه

مصطفي و**** انا دماغي هتنفجر وعاوز اروح انام

انا:كمان بس المشكله في البلوي الي بره دي والواد مانا مغمي عليه من بدري شكلو اتهلك لازم نفكر في حل نخلص بيه بسرعه منها

مصطفي:انا عندي فكره جاحده إحنا دلوقت هيا قدامنا هناخد وشها وملامحها وبعدين هنخلعها وناخد تفاصيل جسمها كله

انا:احا يعم انت بقتول ايه وهتعمل بيها اي

مصطفي:اهدي بس عشان متفكرش تقرب مننا هناخد الحجات دي وعندي علي الجهاز بالذكاء الصناعي هركبها وعملها احلي مقطع سكس هخليها تصدق انها الي بتتناك 😏

انا:انت متأكد من الي انت بتقوله لحسن تودينا في داهيه

مصطفي:يعم متأكد يلا بس بسرعه عشان جعان نوم و****

انا:ماشي وفعلا عملنا كل حاجه وهيا كانت مش فاهمه احنا بنعمل ايه وكانت تفتكرنا هنيكها

مصطفي:كده تمام فك مانا ويلا نمشي

انا:تمام رحت عند مانا وفكيته وقعدت افوق فيه مش عاوز يفوق

مصطفي:اهدي بالحق سيبه متفوقوش مانا لسه مش معانا حاجه عليه يلا خلعه هوا كمان

انا:ايه هتنيكه ولا تعمله واحد زيها

مصطفى:يعم لا بلا قرف هنعمله واحد زيها وبعدين ده مغمي عليه مش حلوه حتي

انا:طيب يلا تمام

خلصنا وقعدنا نفوق مانا مفقش "في بالي احا ليكون مات"حطيت ايدي علي قلبه لقيته بينبض بس براحه جدا قلت الحمد****

انا:مصطفي الواد ده شكلو كده محتاج يروح مستشفي هنعمل ايه

مصطفي:احا مستشفي مين انت كمان انت عاوز تودينا في داهيه انت مش شايف شكلو عامل ازاي ولا الي دايسه قطر

انا:طب بقلك ايه احنا ننزله ونروح بيه علي اي صيدليه ونقول انو كان ماشي ووقع فجأه ولما جينا ناخده لقيناه متشوه كده وان احنا منعرفش عنو حاجه تمام

مصطفي:ماشي يلا بس الاول اروح افك البلوه الي بره دي "بالمناسبه اسمها إلهام"

طلع مصطفي فكها ومقلهاش حاجه وهيا نزلت من سكات

مصطفي:تمام ؛خدنا مانا ورحنا علي اقرب صيديله وكانت وحده وعلقت له محلول واحنا خلعنا منها ومشينا

انا:اه يا ياني يا جسمي اخيرا خلص اليوم ده ولا الخيال

مصطفي:خلص دي لسه هتبداء انت نسيت الي قالته لينا انجز خلينا نلحق ابوك في الشقه تلقايه رجع من الشغل دلوقت

انا:طب يلا "مشينا وخبطنا اومي فتحت"

انا:ابويا جه

امي :اه ليه في حاجه

انا:لا مفيش حاجه بس عشان اتاخرنا وكده

امي:لا متخفش ابوك كان جاي تعبان ودخل نام علي طول

انا:تمام كويس ودخلت انا ومصطفي وكل واحد اترمي علي سرير ومش قادر يقوم وعمال يفتكر الي حصل النهارده

"رحنا في النوم "وصحينا تاني يوم

انا:احا الساعه كام الواحد حاسس انو منمش طول حياتو

مصطفي:عمال ترغي ليه انت كمان 🥱

انا:يعم قوم الساعه ٢ الضهر

مصطفي:احا وقام دخل الحمام ونا وراه وطلعنا فطرنا وامي قعدت معنا كنت اتفقت انا ومصطفي علي حوار نعمله عشان امي وهوا "انو نقلها انها كان في بنت بنت حرام كانت عاوزه تأذي ريم وكانو عاوزين يخطفوها ويغتصبوها وحوار كده وحنا خلصناه"

امي:يلهوي يلهوي طب الحمد**** يبني انها محصلهاش حاجه ده الي يعيش يما يشوف

وحنا قاعدين الفون رن بس كانت رنه غريبه

انا:قمت اشوف مين لقيت تلفون مانا والي بيرن متسجل شمروطه الرابع "احا شمروطه رابع مين دي كمان😂"

انا:الو مين

هيا:مش ده رقم مانا او رفعت

انا:اه بس مين حضرتك

هيا:انت الي مين طالما ده فون مانا

انا:في بالي احا لتكون دي البت الي كانت عاوزه تخطف ريم ومصطفي قال انها خلعت ؛طب ثانيه خليكي معيا عملت كتم <بنادي علي مصطفي> الي اول ما اجه وسمع صوتها شورلي ب اه

انا:متخفش عامل كتم هيا متأكد

مصطفي:اه وديني هيا دنا فضلت واقف وساعمهم وصوتها فاكره هيا

انا:تمام <الو لسه معيا>

هيا:اه حضرتك مين انا اسمي احمد وكنت ماشي امبارح وطلع عليا واحد وكان مضروب فشخ ووقع اغمي عليه اخته وطلعت بيه علي مستشفي وهوا دلوقت فاق بس مش قادر يتحرك شكلو كان في خناقه جامده ونا خته علي شقه كده هوا قلي عليها هديكي العنوان تاجي علي هناك هوا انتي قريبته

هيا:بتوتر اه اه اديني العنوان

انا:تمام اكتبي عندك وياريت بسرعه عشان انا ملقتش حاجه معاه عشان اتواصل بيها مع اي حد يعرفه وهوا مش قادر يتكلم بس بيشوار وانا كنت خلاص هقوم امشي واسيبه لاني معاه من امبارح وشغلي كله واقف

هيا:حاضر جايه بسرعه متسيبوش بس لحد ما اوصل

<قفلت>

انا:ايه يلا بينا علي شقه معاك المفتاح عاوزين نصل قبلها

مصطفي:اه معيا يلا مشينا

وصلنا بس هيا وصلت قبلنا
انا:هنعمل ايه دي واقفه علي السلم وشكلها بترن علي الفون بس انا سبته في البيت

مصطفي:بص هيا عارفه شكلي انا عاوزك طتلع معها وارغي في اي حاجه وانا هاجي اعدي من جبكم وهلف وشي بعيد عشان متخدش بلها وبعدين هاجي من ورها واكتم صوتها وانت تفتح الشقه واندخلها بسرعه

انا:👍👍

وفعلا عملنا كده وبعدين جريت جبت كرسي وقعدنها عليه وربطنا ايديها ورجليها

هيا:انتو مين وعايزين ايه
انا:بس يا اه صح شرموطه الرابع

هيا:مصدومه شرموطه ايه يا سافل يا حقير

انا:**** ونا مالي يا لمبي ما مانا هوا الي مسجلك كده

انا:قولي لينا ايه اسمك بقا طالما شرموطه مش عاجبك

هيا:انا اسمي عبير وياريت تقول ليا فين مانا وانتو مين وعاوزين ايه وليه ربطني

انا:بصي يا حلوه انا ابقا ابن خال البت الي كنتي متفقا مع مانا يخطفها والي قاعد ده يبقا اخويا وريها وشك يا مصطفي يمكن تعرفك

عبير:مصدومه'و**** انا مليش دعوه انا عملت الي قلي عليه و**** انا اسفه ابوس ايديكم متأذونيش و**** مانا هوا السبب هوا الي قلي اعمل كده وقعد يزن عليا واستغل اني محتاجه فلوس واغراني بفلوس كتير واناوو**** الظروف الي غصبتني اعمل كده ب**** عليكم سامحوني مستعده اعمل اي حاجه بس متأذونيش انا واحده غلبانه و**** ومانا هوا الي قلي هانخد فلوس كتير وهيا مره وحده وإني بس هطلعها وهاخد فلوسي وهمشي

انا:اه جميل جميل ويا تري مانا ده بقا يقربلك ولا بينام معاكي مهو مسجلك احم احم😂😂

عبير: و**** انا مش كده وعمري محد لمسني غير جوزي انا مش عارفه انو مسجلني كده وانا ولا قريبته ولا حاجه احنا جيران واختو صحبتي وانا ست جوزي طلقني من سنتين وعندي ايجار شقه متأخر وصاحب العماره هددني انو هيطردني لو مدفعتش وانا مقطوعه من شجره معنديش اخوات وامي وابويا ماتو فعشان كده سمعت كلام مانا بس و**** انا اسفه و**** انا ندمانه ب**** عليكم المسامح كريم متأذونيش

انا:يناري و**** قصه حزينه ايه رايك في الكلام ده يا مصطفي

مصطفي:انا رأي اني تعبان وعاوز اروح اتخمد عشان صاحي واحاسس نفسي بفوت 🥱

انا:يعم متتمنيكش انجز هنعمل ايه فيها

مصطفي:و**** مابهزر شوف انت عاوز تعمل ايه وانجز عشان فعلا تعبان🥱

انا:طب بقلك ايه انا مش عارف اعمل معاكي ايه دلوقي امسكك انفخك علقه اخليكي متقدريش تمشي بعدهيا ولا اعلم عليكي في وشك عشان كل ما تبصي في المرايا تفكتري ان اخرت الشمال والحرام وحشه ولا اخلص عليكي دلوقت وادفنك ولا حد يعرف عنك حاجه

عبير:😰😭😭و**** انا اسفه و**** غلطه وندمانه عليها ب**** عليك اعتبرني اختك وسامحني و**** انا عارفه اني غلطت بس انا ندمانه و**** وحتي فكرت ابلغ عن مانا لما روحت بس قلت انهم هيمسكوني معاه و**** غلطه غلطه وكلنا بنغلط وانا ظروفي اجبرتني 😭😭

انا:في عقلي بقلك ايه شكلها بتقول الحقيقه انا:وانت عرفت ازاي عقلي:باين عليها انا:احا انت عارف دي كانت هتعمل ايه

عقلي:عارف بس انا مش عارف اقولك تعمل فيها ايه مفيش افكار وانت اصلا مش عارف انت المفروض تعمل فيها ايه

انا:معاك حق بس اسيبها تمشي كده يا اخي دي كانت هتخطف بنت خالك وانت كنت هتتناك انت واخوك و**** اعلم كان هيحصل ايه كمان

نفسي:بقلك ايه متنيكها امسك عليها فيديو وخلاص كده انت هتكسر عينها وهتضمن انها معتش تعرف مانا ده تاني وتبقي خاتم في صباعك وحتي بالمره تجرب مره في حياتك الطبيعي😉

عقلي:مش وقتك انتي كمان متسمعش ليها وابعد عن الحرام والشمال دنتا لسه قايل اخرته وحشه

انا:بقلك ايه انا هنيكها دحتي جسمها فاجر

عقلي:شكلك وقعت في شهوتك وانا مش هتعب نفسي معاك الي انت عاوزه

انا:😁مهوا هبقي عبيط لو سبت دي تضيع مني

عقلي:انت جبت الافكار دي منين انت من ساعت مرات خالك وانت بقيت منجوس وسخ ومش احمد الطيب وكل شويه عمال يرفع لفل الوساخه عندك

نفسي:انت هتفضل كده بصصلنا في كل حاجه مش كفايه ضيعت منا مراته خاله الوتكه وانت نازل زن علي دماغه طب دكهي مرات خاله دي بقا واحده مانا مسجلها الشرموطه يعني مش فارقه معها يلا بس كده وفك شويا 😏

انا:معاك حق <رحت عند مصطفي الي كان بيشخر>

انا:مصطفااا

مصطفي:ايه في ايه

انا:انت نمت قوم عاوزك

مصطفي:ها نويت تعمل ايه🥱

انا:انت هتفضل نعسان كده بص انا بفكر انيكها وامسك فيديو عليها هيا مش فارقه معيا اصلا بس انا عاوز اجرب النيك

مصطفي:😏😏نظرتي فيك متخيبش كنت عارف انك هتعمل كده ومعاك حق دي جسمها فشيخ قوم شوف شغلك وانا هصورك قوم وعاوزك ترفع راسي عاوزها متقدرش تمشي 😉😏

انا:😅😅ماشي بس انا اول مره ها كل خبرتي كانت سكس وبس وبعدين انت شكلك مجرب قبل كده صح

مصطفي:اكيد طبعا مجرب قوم يلا شوف شغلك 😉😂

انا:قايم يا معلم شكلو كده في كلام كتير معرفش عنو حاجه ها😉لما نورح بس 😂 اوعي بقا كده ركز واتفرج واتعلم 😂

مصطفي:😂😂علي **** متجبهش في تلاتين ثانيه دي جسمها جاحد 😂

انا:عيب عليك وسع بقا

انا:بقلك ايه انتي اكيد سمعانا وعارفه فا انا هفكك دلوقتي ومن سكات كده مش عاوزك تقاومي عشان منعملش عليكي حفله بغمز لمصطفي😉

مصطفي:😂

عبير:و**** انتو فاهمين غلط و**** انا عمري محد لمسني غير جوزي و**** انا مش زي ما زفت مانا مسجلني ب**** عليكم استرو عليا وسامحوني

انا:بصي هوا الموضوع خلصان بس انتي حره عاوزاه بالزوق ولا بالعافيه انا حذرت وهفكك وانت ختاري

فكيتها وهيا كانت ساكته وعمال تدمع

انا:دمعي دمعي هنكيك يعني هنيكيك مش هترقصي لناس وتاجي عندي وتوبي 😒

عبير:ابوس اديكم انا مش كده و**** انتو فاهمين غلط سبوني وانا مش هتشوفو وشي تاني انا همشي من المنطقه كلها

انا:هشش🤫 وبداءت اخلعهاوانا زبي واقف زي الحديده وخلعتها البرا واول ما شفت بزازها

مصطفي:احا ايه ده كلو انا زبي وقف ومش هقدر اصور كتير انجز

انا:😂😂ايه يعم الشديد اهدي وامال انا الي اول مره اعمل ايه😂😂

مصطفي:😆😆عارف هتعمل ايه ولا اجي اعملك

انا:عيب عليك اتفرج انت واتعلم

خلعتها العبايه كلها وكانت اقف بالاندر وبتخبي بزازها ودمعتها نازله

انا:اوعي ايدك بس كده وبداءت اقفش بزازها وامسك حملتها واضغط عليها وكان زبي ايه كانو منتصبش قبل كده جيت ارفع وشها عاشن ابوسها بصيت في عنيها

عقلي:احا يعرص دنتا ولا المتخلفين وامال فين احمد الطيب الي ميقدرش يعمل كده

تفسي:يوووه يادي النيله انتا ايه متهدي انتا عاوزه يفضل قطه مغمضه طول عمره متسيبه يتهني شويه وبعدين صعابنه عليك اوي كده ما هيا اكيد هتعمل الشويتين دول امال عاوزها تقلك تعال نيكني المهم بس ساعت ما تبقا توحوح مش عاوز اسمع صوتك كمل يبني الخول ده فصلك انا عارف

انا:مش هتخلصو انتو التنين ونزلت علي شفيفها ابوسها وامصها وهيا كانت مش متجاوبه معيا
انا:بقلك ايه اعدلي وشك كده مش ناقصه فصلان هيا وركزي معيا

عبير:بتقرب مني ابوس ايدك انا مش كده ولا حد لمنسي غير جوزي

انا:بعصبيه ام الفصلان هتفضلي تعيدي فيهم كل مره ما تنجزي ولا شكلو الزوق مش عاجبك

مصطفي:جري ايه متناكه متنجزي الواد اول مره يجرب متفصلهوش كل شويه احا ايه ده 😒

نسيت اقلكم عبير<168cm بززاه كبيره ومرفوعه كده عندها بطن خفيفه وطيزها متوسطه ومرتخيه وشعرها اسود ومش ناعم اوي وعنيها سوده>
انا:نزلت علي شفيفها تاني ابوسها وهيا سنه بداءت تفك ونزلت ايدي علي الاندر وقعدت احسس علي كسها من فوق وبعدين دخلت ايدي تحت وقعدت احسس علي كسها وايدي التانيه مساكه رقبتها وعمال ابوسها وهيا بدءت تفك وعاوزه تتأوه ولاكن كتمها سبت شفيفها وقعدتها علي الركنه ونزلت ليها الاندر وحطيت ايدي علي كسها الي كان فيه فيه شعر شويه فا قعدت العب فيه وانا بقفش بزازها ومرضتش اقرب ليه ببقي لحد ما هيا بداءت تضم رجيلها علي بعض وبداءت تستجيب اخيرا معيا وحطت ايديها علي بزاها وبدات تقفش فيهم وتضغط علي حلمتها وطلعت من اه كده غصب عنها فنا بصتلها وهيا بصت بعيد فا ضحكت وكملت ومصطفي قاعد ومطلع زبه بيلعب فيه وهوا بيصور وبعدين خلعت البنطلون وطلعت زبي الي مصدق اتنطر وقلت ليها تاجي تمصه هيا رفضت بس انا مسكتها مش شعرها وحطيت زبي علي بقها وقلت ليها مصيه

هيا:اه اه حاضر حاضر سيب شعري

انا :سبت شعرها وهيا بداءت تمص وانا كنت حاسس اني طاير اول مره حد يمص ليا كانت اوووه فوق بعد دقيقتين

قلت ليها يلا ارجعي مكانك هيا رجعت وحطيت زبي علي كسها وبداءت افرشها بزبي وهيا هنا بداءت تتأوه فعلا
انا؛ايه عجبك امال كنتي عامله شريفه ليه من شويه هيا:بصتلي وسكتت انا:هههه وجيت مدخل زبي في كسها
انا:احا ايه ده ضيق ليه كده ده عامل زي الفرن وطلعت زبي اووف ايه ده

مصطفي:ايه يا دكر مالك

انا:يعم احا دنا كده هجبهم في ثانيه ده زبي بيتشوح جوا
مصطفي:😂😂

انا:رجعت دخلت زبي تاني وهيا اه اه طلعته مش قادر يا مصطفي حريقه

مصطفي:جري ايه يا خول ما تنجز في يومك ده

انا:عارفك عاوزني اجيبهم عشان تتسلي براحتك بعينك ما نولهالك إلاوانا متكيف علي الاخر رجعت دخلته تاني وبدءت احركه براحه وانا ايه حاسه هيطلع متحمص وبس بعيدن هيا بداءت تهدي شويه ونا بداءت انيكها وهيا اه وبداءت ازود شويه
بس طلعته لاني فعلا كنت مش قادر
عبير:دخله دخله طلعته ليه
انا ومصطفي بنبص لبعض 🤣🤣
عبير:اتكسفت وبقت مش قارده ترفع وشها

مصطفي شكلها محرومه هتكيفها ولا اجي انا

انا:بس يا خول ورجعت دخلته تاني وبداءت انيكها وكنت عازم ما هطلعه حتي لو جبتهم وبداءت ازود وهيا شغاله اه اه وبعيدن حسيت بحجاه بتزء زبي وهيا بترتعش وعينها بتقلب وبتمسك في ضهري جامد زبي طلع ونطرت ميتها علي جسمي

عبير:اوهه اهاهها اه

رجعت دخلت زبي تاني بس حسيتها هديت شويه وفعلا بداءت أنيكها براحه وازود كل شويه وهيا كانت فعالم تاني وكسها كان برد شويه عن الشوايه الي كانت شغاله وفضلت انكيها بتاع دقيقتين كمان وبعدين قبلتها علي بطنها وهيا مش معيا اصلا دخلته في كسها تاني وبداءت انكيها وانا بقفش طيزها والعب في خرم طيزها كمان تلت دقايق وبداءت تصوت وترتعش تاني وجبتهم وحسيتها اتهدت معتش بتعمل ايه حركه بس دقيقه كده وبداءت تفوق ورجعت نكتها تاني لحد ما خلاص حسيت نفسي هجبهم وجبتهم علي طيزها وضهرها واترميت عليها وانا ببوس ضهرها وخلاص كنت في حاله من النشوه رهيبه

مصطفي:عاش يا وحش البت ماتت خلاص 😂اوعي كده عشان زبي هينفجر

انا:هتعمل ايه

مصطفي:هنكيها اوعي من فوقها عشان منككش انت عشان زبي علي اخره <مصطفي زبه تقريبا نفس حجم زبي بس هوا اطول سيكا>

انا:ماشي اوعي كده هقوم اخد دش في السريع واجليك بس اهدي لما تفوق شويا دي مش قادره تتحرك

مصطفي:ماشي يعم الحنين وسع كده 😒

قمت دخلت اخد دش وطلعت لقيت مصطفي عمال ينيك فيها وهيا عمال تتاوه ومش معاه اصلا

مسكت الوفن بتاعه وشفت الفيديو بتاعي لقيته مش جايب وشي ومركز عليها وهيا بتتأوه ومركز علي وشها اكتر حاجه
خت الفون وفتحت فيديو جديد وبداءت اصور

مصطفي:اوعي تجيب وشي

انا:تمام

تلت دقايق ومصطفي نطرهم علي ضهرها وقام هوا مبتسم خد دوش وطلع وهيا كانت راقده علي بطنها سرحانه

مصطفي:يلا بينا

انا:والقتيله دي هتقفل عليها هنا في الشقه الي منعرفش بتاعت مين اصلا

مصطفي:طب روح فوقها عاوزين ننزل نشوف دنيتنا بقا بكفيا عك ونركز في البلوي الي عندنا دي ونعمل ليها فيديو نهددها انها متقربش مننا تاني

انا:تمام

عبير عبير فوقي ايه فوقي كده يلا قومي خدي دش عشان نازلين

عبير:بصالي وهيا مش مستوعبه وبعيدن بداءت تدمع

انا:بقلك ايه انجزي مش وقته مش فاضيين ليكي احنا

عبير مسحت دمعتها وهيا بصاه في الارض خدت هدمها ولبستها وجات نازله

انا:احا متتفلقي الحق العليا يلا يعم بلاشرمطه

مصطفي:ههه انزل انزل

روحنا انا ومصطفي وعلمت ليه قهوه وبداءت اتفرج عليه. هوا عمال يعمل الفيديو

انا:بقلك الساعه ٩ مططلب لينا حاجه امك شكلها مش ناويه تعمل حاجة النهارده وتعال ناكل ونام ولما نصحي نبقا نفكر بقا ونرتب دنيتنا ونبقا نكمله لما نصحي الواحد حاسس نفسو فاصل خالص ومحتاج يومين نوم عشان يفوق

مصطفي:اشطا وطبعا خدنا الطلب ونفس خناقه امي الاكل في التلاجة متسخن ولا مش عجبكم والحوارت دي وبعيدن نمنا وتصبحوا علي خير اشفوكم في الجزاء الجاي


<عارف يا عزيزي اني اتأخرت عليك ولاكن لاتقلق عزيزي عزيزتي المشاهد لانو الاحداث الجايه دمار وشغل عالي وانا كنت مشغول بكتابه الجزاء الخامس نعم وصلت لجزاء الخامس عشان اعرف الاحداث هتوصل لفين واقدر زبطها من البدايه ف اعذرني علي التأخير وكمان لتأكيد هقلك معاد نزول الاجزاء يوم الإثنين والاربع والجمعه ولو عرفت انزل في يوم تاني مش هتأخر عليك بس ده الي هيبقا المعاد الرسمي وبس كده اشوفك في جزاء جديد متنساش تقلي رايك في تعليق عشان ده بيدعمني جدا وبحفزني اكمل>سسلام🙃

الجزاء رابع


قبل ما نبداء ونخش في الاحداث عاوزك متنساش تعملي فولو❤️‍🩹 وتتفاعل مع القصه وتكتبلي رايك في التعليقات عشان ده بيحفزني جدا❤️‍🔥 و<ترقبوا قصه ><اين انت انا لاأراك>❤️‍🔥❤️‍🔥عشان كده تأكد انك عاملي متابعه عشان هنزل كل شي في الملف الشخص عندي واسيبك مع القصه🙃

امي:ما تقوم بقا يزفت الطين انت وهوا ايه سنه بصحي فيكم

انا:خمسه كمان يماما و**** مش قادر اهممهمه🥱💤

مصطفي:في ايه بس يحجه و**** الواحد تعبان مش قادر اقوم ساعه كده وهقوم🥱💤

امي:بقا كده "خلعت الشبشب ونزلت فوقي انا ومصطفي"

انا:ايه ايه في ايه اهدي بس 😧

مصطفي:ايييه براحه في ايه ااا

امي:ناس متجيش غير بالعين الحمرا يلا قوم يهباب البرك انت وهوا ايه العشا اذنت بقالكم يوم نايمين

انا:احااا عشا الساعه كام دلوقت "بفتح فون"احا دي الساعة ٧ونص

مصطفي:بتقول ايه احيه

امي:يلا قوم انت هوا العشا جاهز ابوكم لو كان رجع ولقيكم نايمين كان سلخكم 😒

انا:وعلا ايه قايمين اهو

امي:يلا قوم وعاوزه ارجع القيكم نايمين تاني

مصطفي:خلاص خلاص "طلعنا خدنا دش وزبطنا نفسنا واتعشيناوعملنا شاي ورجعنا الاوضه"

مصطفي:اه يبويا ينا يما الواحد حاسس انو مهدود بشكل

انا:معاك حق بس ورنا بلاوي ميعلم بيها إلا ****

<فلاش باك الشقه وإلهام بتحكي >

زمان جدكم ابو ابوكم كان تاجر قطن كبير جدا وكنا عايشين معاه في المنيا كلنا في بيت واحد زي السريا كده وكان عنده ارض حوالي 500فدان وكان بيزرعهم قطن وبيتاجر ومش زي ما انت عارف ان ابوك عنده اخت واخ بس لا دول الي هوا حب يقلكم عليهم "هنا هيا تقصد اصغر عمامي ايمن وعمتي إيمان دول بس الي احنا نعرفهم"ابوك عنده خمس اخوات رجاله غيرهم

انا:احاااا خمسه وامال كام بنت

إلهام:تلاته

مصطفي:احيه كملي كملي

إلهام:عمامك هما صلاح وجوده الي عايشين وطبعا عمك ايمن ومات عمك فوزي وعمك كمال وعمك صالح

انا:يعني ماتو كمان احيه

إلهام:سيبني اكلم ومتقاطعنيش لو انت حابب تعرف"هزيت راسي"وعماتك كلهم عايشين امال وسناء وانا وطبعا إيمان
بس مش كلهم من ام واحده بس من اب واحد

جدكم كان متجوز وحده اسمها حميده ودي امي وخلف منها الخمسه الي قلت لك عليهم وكمان انا وسناء وامال

وجوز وحده تانيه اسمها خديجه وخلف منها ابوك وعمك ايمن وعمتك ايمان

جدكم بقا كان عنده اخوات الي هما يبقو اعمامي ودول بقا كانو تقدر تقول عليهم كده صعاليك ناس حقيره بيعبدو القرش
وكانو دايما باصين لجدك وكذا مره حاولو يخربو عليه زي في مره اتفقوا مع الزراع وخلوهم زرعو تبغ في ارض جدك بس جدك لحق وحرقوا قبل الحكومه ما توصل وحجات تانيه كتير
لحد ما جه يوم وفكروا انهم محلتهمش حاجه واخوهم معاه فلوس النار متكلهاش وانهم لازم يعملو حاجه يما كل ده هيروح عليهم لو ابوهم مات اخوهم هينقتم منهم وهيوديهم ورا الشمس وان الي مصبره عليهم هوا ابوهم بسبب الي بيعلموه فيه وانهم مش حابين ليه الخير
واتفقوا انهم لازم يخلوه يكتب كل ما يملك بأسم ابوهم عشان لما يومت يبقا يلحقوا حاجه ويرثو وكمان لانهم مش واثقين في بعض
وفعلا اتفقوا علي انهم يجبيوا واحد خليجي ويتفقوا معاه علي انه يجي لاخوهم ويقله انو رجل اعمال واحبب يستثمر في ارضه وحابب يفتح مصنع ملابس في مصر ومحتاج مورد وفعلا جدك عجبو الكلام وحب يوسع شغله خصوصا ان راجل اغراه انو هيبقا شريك معاه في المصنع وهيملك نسبه ٤٠%منو واتفقوا
وبعدين الراجل قال لجدك انهم عاوزيين يسافرو عشان يشترو ارض يبنو فيها وكمان يشتروا مكن للمصنع ويتفقوا مع شركه مقاولات وكده وجدك قله تمام بس الارض هنا مين هيبقا المسؤال عنها وانت بتقول دي ممكن تدخل في السنه السفريه

الراجال قله مين اكتر حد بتثق فيه وهيعرف يدير الارض

جدك:مين غيره ابويا

الراجال قله تمام انت هتروح تعمله توكيل وتفهموا الوضع وتأمنه علي ارضك وشغلك وتاجي معيا نزبط الدنيا ونرجع ووقتها تبقا تلغي التوكيل

جدك وقتها كان متوتر وقعد يفكر شويه ولكن المصنع والفلوس الي هاتجي من وراه وانه ممكن يفتح شركه ملابس وممكن يصدر وهيبقا من البشوات سيطرت علي دماغه وفعلا راح عمل لابوه توكيل وسافر مع راجال ده الي لاكان راجل اعمال ولا نيله وبس كان بينفذ الي بيقولوه له اخوات جدك

واول ما سافر تاني يوم بالزبط اتفقوا مع محامي عشان يضحك علي ابو جدك ويفهموا انو اتعملو توكيل بس عشان يقدر يتصرف لازم ينقل الحاجات دي علي اسموا وان توكيل ده هوا عشان كده عشان تقدر تنقل الحجات علي اسمك ابو جدك كان شخص امي لا يعرف يقراء ولا يكتب وتنقلت كل حاجه علي اسم جدك
معدا<بيت في القاهره كان شريه لجدتكم ام ابوكم وهنا انا هكلمك علي الي يخصكم وعماره كان كتبها باسم ابوك ووحده باسم عمك ايمن و٤٠فدان في المنيا باسم ابوك وعمك ايمن اما عمتك ايمان فا الدهب والبقر والجموس والبيت الي جابه ليها كافي وزياده::طبعا انت هتستغرب بس متستغربش في الارياف زمان لما كانت البنت بتتجوز ابوها كان بشتري ليها بقره جموسه الي يقدر عليه ومتسألنيش ليه ده الي انا عرفته

وبعدين اخوات جدك لما تأكدو ان كلو تمام ولو ابو جدك مات هما هيورثوا راحوا وعملو خناقه كبيره مع ابوهم الي هوا ابو جدك وهما عارفين ان هوا مريض ضغط وسكر وتعبان وتهجمو عليه وجتله جلطه وقتها واتنقل للمستشفي ولكنه مات **** واعلم هوا مات عادي في المستشفى ولا كانت خططهم وهما قتلوه بس ده الي حصل

ووقتها كلموا الراجال قالو ليه يخلع وياجي يستلم الي اتفقوا عليه وجدك رجع وكان مصدوم وفضل يومين قاعد مش قادر يعمل حاجه ولا بيكلم ولا بياكل لحد ما مات وعرفنا انو مات مقهور وحزنان علي الي حصل والي عملوه فيه اخواته

انا:بعيد عن ده كلو مفهمانش انتي عاوز تاذينا ليه احنا اصلا منعرفكش

مصطفي:اه واحنا مش فارق معنا اصلا دي ناس ماتت وشبعت موت المهم ان احنا تمام

إلهام:قلت متقاطعنيش انا لسه مخلصتش

في الوقت ده البيت كان هوس هوس ومحدش عارف يعمل وكانت امي متوفيه وقتها وكانت ست البيت هيا ستكم ام ابوكم وهيا خدت ورث جوزها من ابوه الي هوا ارضه <الصراحه بحثت والموضوع معقد معرفتش هما المفروض يورثوا كام فا هنقول رقم عشوائي >الي كان 70فدان وكام ماشيه وامي توفت الي هيا مرات جدكم الاولي توفت وانا كنت عندي سبع وهقلكم ازاي بعدين 🙁

عدت سنه وعمامكم كان اكبر واحد فيهم كمال هوا الي كان مسؤال عن الارض وخواته كانو بيساعدوه ومرات ابوهم بقا الي هيا ستكم كانت مخليه ابوكم وعمكم ولاد البشوات وطلعت اخواتهم من المدرسه بحجه مين هيدير الارض وخلتهم يشتغلوا من النجمه لحد اليل وابوك وعمك كانو في المدرسه ومكنش حد عاجبوه الوضع بس محدش يقدر يتكلم ولا حد بايده حاجه يعملها

وانا وسناء وامال كان ولا الخدمات شغالين في البيت والست هانم ايمان منكرش انها كانت طيبه وكانت بتتخانق مع امها عشانا وكانت بتاجي وتدينا اكل ايام ما كانت ستكم تنيمنا من غير اكل وعدت الايام وكلنا كبرنا وابوكم دخل الجامعة واتخرج واتجوز امكم من القاهره وقعد معاها هنا في العماره بتاعته الي بعها بعدين وكمل عليها واشتري العماره الي انتو قاعدين فيها دلوقت

لاكن بعد ما ابوكم اتجوز ببتاع سنه ستكم توفت وكان وقتها عمك كمال هوا صالح توفوا في حادثه علي الطريق وهما مودين المحصول للسوق ووقتها اكتشفنا ان مرات ابويا كاتبه كل حاجه بإسمكم بس عمك صلاح وجوده وقفوا جمبنا لحد ما اتجوزنا واتسترنا

انا:بعيد عن القصه دي كلها افهم ليه عاوز تقتلينا

إلها:عشان ابوكم قاتل قتل امي مع اني كنت صغيره وقتها لكني فاكره زي كانو بيتعرض قدامي ابوكم دخل عليها بليل وخنقها بالمخده لحد ما ماتت عمري ما هنسي واهوا ماشي يتسحب لحد اوضتها ودخل وفضل كتمها لحد ما قطعت نفس 😓

وقلت لعمامكم لكنهم مصدقونيش وقالو اني متأثره بوفات امي وابويا وابوكم وقتها كان عاوز يقتلني انا كمان بس اعمامكم لحقوني وسعتها صدقو اني مكنتش بكدب وسعتها ابوكم هرب وعمكم ايمن مصدقش وقال اخويا مستحيل يعمل كده انتو عاوزين توقعوا بينا وعمتك ايمان كمان ومشيتو من البلد ومن وقتها منعرفش عنكم حاجه وتوفا عمك فوزي واجا ابوك بكل بجاحه يطالب بورثوا من اخوه ورفع قضيه وكسبها وسجن عمك جوده عشان حاول يقتله وهوا كان عارف وكان مجهز كل حاجه عشان يلبسها له ومعتش فاضل غيري انا وامال وصلاح عمتك سناء توفت من قريب😥

انا:انتي شكلك هربانه منك مصطفي متيجي نوديها مستشفي المجانين

مصطفي:معاك حق دي شكلها كبرت وهتخرف بالمناسبه عمرها40 42 كده

إلهام:قولو الي عاوزينو ظن انت فهمتوا دلوقت كل حاجه بس الي عاوزه افهمه ليه قتلها ليه مش هسيبك غير لما انتقم منك يا عمر يا مجرم يا قاتل هوا دلوقت تقدر تقول علي **** يرحمه لاني بعت واحد يقتله "وقتها نسيت كل حاجه ومسكت السكينه الي جمبي وهجمت عليها بس مصطفي هداني وخلعنا وروحنا والي شوفته في الجزاء الي فات وطبعا اطمنت لما لقيت ابويا محصلهش حاجه"

انا:إحنا لازم نقعد مع ابوك ونفهم كل حاجه لاني مش مصدق لحد دلوقتي اي حاجه ودماغي مش قادره تفهم حاجه

مصطفي:الحال من بعضه بس انا خايف يطلع الي قالته صحيح انا مش هعرف اعيش في البيت ده تاني

انا:بس لما ابوك يرجع هنشوف الحوار ده انا هشوف تلفوني عشان شكلي هدخل موسوعه جنيس في المكالمات الفايته 😁

مصطفي:امشي يا بضين مش عارف ليك نفس تهزر منين 😒

انا:😮‍💨😏

"فتحت الفون"اخر مكالمه مازن رنيت عليه

انا:ايوا يا حب اخبارك يا معلم و**** انا تمام الحمد لله يعم انت لسه قلقان فاكس ده حوار خلصان تسلم يا صحبي هوا ده برضوا العشم لا مش فاضي حجوزات الفتره دي خالص والامتحانات قربت لا لا بره عني يلا باي مع السلام تلسم سلام "قولو لي في التعليقات لو الطريقه دي مش عاجبتكو اخليها محادثه A:B احسن"

الي بعدهم يجدعان ينعل تاريخكو هوا محدش يعرفني غير يا حجوزات يا مصحله خرمانه زيه اقفل يعم وقول للعيال كلهم اني مش هلعب غير بعد الامتحانات يلا يعم بلا هم "قفلت" ام القرف محدش بيتصل عشان يسءل مالك غايب محدش بيشوفك مبتجيش دروس ليه كلو لا اصل كنت عاوزك في حجز ام التخولنه

الي بعده ريم

الووو"نبره ضيق"

ريم:في ايه هدي علي حنجرتك

انا:طب ارغي في ايه كنتي متصله

ريم:يااه انت لسه فاكر اني كنت متصله عيلك دنا نسيت

انا:اه اه كملي ما تنجزي يا وش الفقر انتي

ريم:انا وش فقر طب سلام "قفلت"

انا:يحرق ميتينك انتي كمان في داهيه انتي واخوكي الخول بس اما اتلايم عليه العرص👿

اليي بعده حمزه مردتش اكلمه وقلت خليها بعديين

الي بعده امي الي بعده رقم غريب رانن خمس مرات بس حاسس اني شفته قبل كده شعان فيه حته مميزه في الاخر "010"

انا:الو مين

وحده:الو معيا احمد

انا:اه مين انتي

وحده:انا اخت مانا او رفعت اي اسم انت تعرفه بيه

انا"احا دي بتتصل ليه"مانا اه وعاوزه ايه

وحده:مش هينفع نتلكم في الفون ممكن نتقابل

انا:بعدين انا مش فاضي ونتقابل ليه اصلا انا عرفك "ليكون مانا عاملها وعاوز ينتقم مني"

وحده:معرفش بس انا عارفه الي مانا كان عاوز يعمله وانه كان عاوز يخطف بنت خالك عشان يجيبك انت واخوك عشان ترجعوا ليه الفلوس الي مستلفينه منه

انا:🤣مانا مسلفنا احنا فلوس ليه نهايه العالم 🤣وبعدين هوا اخد العلقه وتعليمه التمام وخلاص حرم

وحده:انتو عملتو فيه ايه

انا:"ايه بينت الاحبه يعني هوا مش واقف جبك😒"عمنا فيه ايه فضلنا نضرب فيه لحد ما اغمي عليه وفوقناه وكملنا ضرب وفضل يغني عليه ويفوق يضرب لحد ما خلاص شاف الموت بعنيه وودناه عند صيدلية وعطنها فلوس وعلقت له محلول وخلعنا احنا

وحده:يلهوييي ليه يا مفتري

انا:امم مصدق مضدق قولي للخول الي واقف جمبك لو قرب نحيتي تاني او حد يخصني خليه يطلع من المنطقه كلها ويهرب لابعد مكان في مصر فاهم يمانا ولو مش عارف فا احب اقولك انك مفتوحه يبطه ومعنا فيديو ليكي وانتي ها فاهمه اكيد مش احنا الي عملنا كده عشان ملناش في الوساخه ده واحد حيحان من الشارع جابهم فيكي وخلع ياينري بقا الواد هيطلع يتيم ميعرفش ابوه مين 🤣🤣

وحده:انتو بتقولو ايه عملتوا فيه يا انجاس عملتوا فيه ايه

انا:بقلك ايه انا مش فضيلك وانتا يمانا العب غيرها او فكر حتي تلعب وانت هتشوف الي هيجري لك
"قفلت رنت تاني بس عملت ليها بلوك"

انا:و**** فعلا طلعت غبي معا الي عملته فيا والي كنت هتعمله بس صعبت عليا😆

اليي بعده <مرات خالي>(!_!)

انا:احا ودي متصله ليه هيا كمان انتي ايه يا امي متتبلش في بقك فوله 😒

انا:"بتوتر"الو

ساره:ايه يواد من ساعت اخر مره مجتش عندنا ولا شفناك انتا متخانق انت والواد حمزه ولا ايه دنتو اخوات وملكمش غير بعض

انا:"امم هيا بقت كده"بصي ومن الاخر هوا قلك ايه عشان اعرف اكلم

ساره:و**** يابني انا سألتو فيه ايه قلي انكم اتخنقتم مع بعض مفيش حاجه بس عرفت من البت ريم انو في واحده كانت هتخطفها ولو مصطفي لحقها كانت زمنها متشرحه وانا خليتها سألته وعرفت ان هيا اتهطفت عشان كان عاوزينك انت واخوك وان الموضوع كبير وفيه ددمم عشان كد اتخانق معاك واجي

انا:بصي بقا اولا بصلي علي النبي كده ومتزعليش من اي لفظ خارج ابنك خول ومعرص كبيررر اوي عشان اولا انا قلت ليه مينزلش قهوه عم إسماعيل لوحده لانها مليانه بتوع مخدرات وناس شمال وهوا نزل واظن انتي عارفه ابوه عمل ايه لما عرف ثانيا قلت ليه ميت مره غير ام قفل تلقائ بعد ٣٠ دقيقه دي عشان في واحد قبل كده فتح فونه وخد رقم اخته ولولانا واخويا مكنتش اتحلت ثالث هوا مكنش عارف اخته لولا ان هوا خول وقله ان دي اخته وطبعا موضع المعاكسه قلته بس عشان منطولش تمام اقلك التقيله بقا انو سعتها كات قاعد علي القهوه وكان شارب طينه ولولا انا لحقته كان مكان اخته دلوقت ووقتها الغبي ساب فونه ومشي معيا ومردتش اطلعه وجبته معيا واستحملت الي عملته فيا امي اقلك بقا الانيل انو ولا كان فيها ددمم ولا حاجه وهوا كبر الموضوع علي الفضاي عشان عارف انو غلطان ومليون غلطان ولو كان في حد مقصود اكيد هوا مهم لو عايزني بسيطه في اي حجز وانا بنزل اي حجز في المنطقه وكل الناس عارفاني وكان عطاني ميه فيها مخدرولا اي هباب وخطفني مش محتاجه وهتبقا ليل وبراحته يعني هوا اكيد عامل مصيبه ولولا انا قعدت معاه يوم مكان مزفت بعد مفاق مكنش هيعرف ان اخته هتتخطف ولولا اخويا كان سامعنا مكنا عرفنا نعمل حاجه ايه رايك بقا في الكلام ده وبعدين جاي يقلي انو بسببي اختي كانت هيحصل وانا كان هيحصل بلا خولنه وقولي ليه انو انا مش عاوز اعرفه تاني ولا ليه علاقه بيا بعد كده

ساره:انا اسفه يابني و**** معرفش ده كلو بس اما ابوه ياجيني انا هخليه يربيه من جديد بس ب**** عليك ده ملوش غيرك دانتو وكلينه مع بعض

انا:من غير رغي كتير عشان المتابعين اتبضنو مني وليهم حق <بس لازم تعرف ان ده كلو مهم ومتستعجلش علي حاجه انا بحط الأساس وبعرفك بشخصيات وبزبط الددنيا وزي ما بيقلك "اهدي علي الرز يطيب" وكل حاجهوجايه لما هتزهق منها 😉>
انا ما بصحبش خولات واتكي علي ته سلاام 'وقفلت'

انا:اخيرا خلصنا ورجعت عند مصطفي لقيته لسه شغال علي الفيديوهات وحكيت ليه الي حصل مع مرات خاله واللي مع اخت مانا

مصطفي:يعم سيبك منهم بس البت اخت مانا تفتكر ليها علاقه بريم وهيا ريم اصلا كانت ماشيه درس اصلا

انا:ليه بتقول كده

مصطفي:اصلي ساءلت في المنطقه الي هناك علي مكان درس عشان كنت خايف تاخد بالها مني اني ماشي ورها وكنت عاوز اعرف مكان الدرس عشان لو خدت بالها اعرف ارجع امشي ورها من غير ما توه مني

انا:**** علي دماغك الالماظ وانا اقول طالع لمين😃

مصطفي:بس يا بابا دي اقل حاجه عندي😏 المهم انو ملقتش حد بيدي درس هناك وكل الناس قالو ليا اطلع علي الشارع الرئيسي وعلي الجمب التاني هلاقي السناتر 🤔

انا:معرفش ثانيه هكلم ريم "بتصل"

ريم:الو "من تحت ضرسها"

انا:**** اي الو دي عاوزاني اقفل يعني

ريم:ده الي عندي عاوز ايه

انا:بصي انا مش فاصي لرغي معاكي اصلا هوا سؤال جاوبي بصراحه يوم ما اتخطفتي كنتي رايحه فين

ريم:سنه توتر "كنت رايحه درس اقفل بقي

انا:انا قلت الصراحه كنتي رايحه فين

ريم:بتوتر"في ايه هوا استجواب ما قلت الدرس يلا سلام"قفلت"

انا:يبقا هيا يا معلم

مصطفي:شبه متأكد مش عارف طب كلمها تاني وهددها انك هتقول لخالك او امها وسألها ان كانت اخت مانا صحبتها

انا:ماشي"برن تاني مردتش رنيت تالت مردتش رنيت رابع ردت

انا:براحتك كنت هرن علي ابوكي المره الجايه

ريم:انت عاوز ايه وهترن علي ابويا ليه وتاني حاجه انت مين اصلا عشان تعرف انا كنت فين ايه الهم ده بيتحدفو منين دول يا ربي

انا:براحتك بس سؤال اخت مانا بتاع المخدرات تبقا صحبتك

ريم:بقلق وتهته احمد انت عاوز ايه

انا:ما انا قلت ليكي الوش ده مش هياكل معيا انتي كنتي رايحه فين واخت مانا هيا الي قلتلك كده ولا لا

ريم:اه يها صحبتي وهيا قالت ليا انهم عاملين حفله وكانت عاوزاني اروح معها المكان عشان نزبط المكان ونجهزه عشان نسهر فيه بالليل وانا كنت رايحه ليها حصل الي حصل بس ب**** عليك محدش يعرف امي كانت تقتلني فيها

انا:ههه امم كويس احب اقلك انو ولا كات فيه حفله ولا نيله وانها كانت متفقه مع اخوها يخطفو الخول اخوكى

ريم:بزعيق"احمد احترم نفسك تاني حاجه انا عارفه وهيا قالت ليا بعدين وقال ليا انهم مش لاقيين اخوها وانكم شكلكم عملتو فيه حاجه وكمان حمزه قلي علي البلوي الي انتو عاملنها وان في واحده عاوزه تقتلكم

انا:امم انتي بتاكلي من الكلام ده انا كده عرفت الي عاوزه قولي لخوكي الخول ان احمد مش عاوز يعرفه تاني "قفلت"

مصطفي:اسمع يا برنس اليت اخت مانا بتقول الحقيقيه

انا:نفس الي كنت هقوله بس انا شاكك ان عمتي هيا الي جابته وزمنها بتنيكه دلوقتي بصحيح

مصطفي:اه نفس تفكيري انا مش عارف احنا مش تؤام ليه 😁

انا:بدينا بقا ركز في شغلك لو سمحت عاوزين نخلص وانا كمان هتأكد لو فعلا مانا مرجعش

رحت فتحت فون مانا الي شلنا من عليه الرمز اخر مره وفتحت لقيتهم فعلا متصلين بيه قلت اما افتح وتس اكلمهم يمكن اوصل لحاجه ورحت كلمت اخته مسجلها اختي

انا: .

اخته:مانا انت كويس ثانيه ارن عليك

انا:لا متتصليش انا في مكان مش هعرف اكلمك المهم انتو كويسين جرالك حاجه او حد كلمك

اخته:فويس"بعياط" يا مانا في وحده جات وسألت عليك وكانو عاوزين ياخدوني واغتصبوني وصوروني وقالو ليا لو اخوكي مرجعش ااعتبري نفسك مفضوحه وانا مش عارفه اعمل ايه تعال الحقني يا مانا انا مش عارفه اعمل ايه وامك مش فارق معها الي حصل دي بالعكس تحسها فرحانه انا هزقت من حياتي يا مانا تعال بسرعه الحقني امك سيباني من غير اكل بتديني بق الميا بالعافية وعاوزاني اشتغل معها وانا مش عاوزه ابقا زيها ومبقتش بنزل الدروس وامتحناتي قربت وانا مش عارفه اعمل ايه والنس دول مين وعاوزين ايه بكفايه انهم اغتصبوني الحقني يا مانا متسبنيش لوحدي مليش غيرك ارجع بسرعه لو مجتش اختني انا هنتحر مش هقدر اشوف نفسي كده ومستحيل ابقا زي امك او اخد منها حاجه تعتل نهرب انا وانت بعيد عن امك وننسي ده ملو بس متسبنيش لامك انا مليش. غيرك يقدر يلحقني "

انا:"احا يا الهام يا وسخه اعمل ايه دلوقتي ارد عليها بإيه دي هتنتحر عقل"هديها قلها انك جاي دي شكلها انها ست شمال وشغلها بطال فاهم انت"انا:اه فهمتك"متقلقيش استحملي انا جاي قريب وهبعتلك حد صاحبي يلحقك وانا هجبلك حقك منهم الاوساخ متزعليش بس اوعي تأذي نفسك انت اختي مليش غيرك حتي لو حصل انا هخليكي تشفي غلك منهم بس استحملي هكلم واحد صاحبي يديكي فلوس واكل واعي تسمعي كلام امك

اخته:فويس "بعياط"حاضر يامانا بس بسرعه انا مش عارفه هعيش ازاي بعد الي حصلي مش عارفه "بتزعق"

انا:اهدي بس متعمليش كده اكيد فيه حل وانا هوريهم النجوم في عز الضهر بس اهدي ومتعمليش في نفسك حاجه عشان لو جرتلك حاجه فا انا مش هعرف اعيش من غيرك

اخته:فويس"بعياط"انت مين انت اكيد مش مانا قلي انت مين ولقيت الفون ده فين ها

انا:احيييه دي عرفت هعمل ايه دلوقت عقلي"انت لازم تفهم منها كل حاجه قابلها اي حوار "
فويس"انا احمد الي كلمتيه من حوالي ساعه ونص بصي مانا منعرفش عنو حاجه بس بجد دلوقت عاوز اعرف الكلام الي قلتيه ده حقيقي ولا اي كلام عشان تتأكدي مين الي بيكلمك

اخته:فويس"عياط"انا مش عارفه اقلك ايه بس طالما سمعت الكلام ده حقيقي والي خلاني عرفت انو لو انت مانا اخويا فا انت مكنتش هتقول الي قلته في الاول صدقتك قلت يمكن قلبه حس لما عرف انهم اغتصبوني بس بعدين شكيت فيك لانو مانا اخويا طول عمره كلب فلوس وماشي ورا امي زي الدلدول ومكن لو كان مانا كان فرح انهم اغتصبوني

انا:فويس" طب بقلك ايه اديني عنوانكم وانا هجبلك اكل معيا وفلوس ومتقلقيش معا الي انت عملتيه بس انا هسامحك <سمحتها اصلا عشان حسيت ان حزه ولا اخته مهمين اوي كده> وكمان انتي قلتي هاتقابلني ودلوقت قلتي ان امك قالت مش بتأكلك

اخته:فويس"انا مش عارفه اشكرك ازاي بس امي هيا الي خلتني اكلمك وانا هقلك جبت رقمك منين من فتره ريم نزلت رقمك علي جروبنا وبعدين مانا حكالي وقلي انو هنطلع فلوس حلوه واني ابقي صحبت بنت خالو واني ممكن اقنعك واجيبك تقابلني وهوا يقدر يخطفك وقلي انو انت مستلف منو فلوس كتير انا مصدقتش بس امي اكدت الكلام فا انطريت ايدهم رقمك لانهم عطوني مبلغ كويس وانا فرحت عشان هقدر انزل كل الدروس وبعدين هوا دخل كلمك من تلفوني ومكنش عارف يكلم وخلاني اقلك بحبك وانت عملت ليه بلوك وبعدين اقنعني انو اجيب بنت الخالك وقلي انو مش هيلمسها هوا بس عاوزك انتا وده الي حصل ومن شويه
في وحده جات ومعها رجاله وامي اول ما عرفت انهم تبع المصلحه بتاعت مانا قالت ليهم كل حاجه وسابتني ليهم وهما قاعدو يسألو فيا وخلوني اكلمك اعرف ازا كان مانا معاك وبعدييين لما لقو مفيش فايده عملو زي ما قلت لك وبتعيط" وبعدين انا كنت قاعده وبفكر انتحر لاني مش عارفه انا هتجوز ازاي ولا هعيش ازاي ولو فضحوني ايه الي هيحصل فيا "

انا:فويس"كويس انا جايلك وعاوزك تشيلي افكار الانتحار من دماغك كل حاجه وليعا حل انا عارف انها صاعبه عليكي بس استحملي وابعتي عنوانك "

اخته:حاضر "عنوان"انا اسمي اميره

انا:تمام اسمك جميل خمسه وهكون عندك <بحاول اهديها عشان في ناس عارفها بتبص كده بتسغراب من الحجات دي 😏وثانيا لازم تعرفو انو البطل بتعنا طييييبببببب وحباب بس مع الجنس الاخر😁وده الي هتلاحظوه في كل القصه🙃>

انا:مصطفي انا نازل ساعه او اتنين لما ابوك يرجع ابقا كلمني

مصطفي:تمام بس علي فين

انا:هقلك لما ارجع بس دلوقت عاوز 7500جنيه

مصطفي:لييه

انا:يعم متبقاش بخيل مبقينا اغنيا خلاص انجز محتاجهم ولما ارجع هفمك بس عشان متأخرش

مصطفي:ثانيه امسك اهم وانجز عشان شاكك انك رايح تقابل وانا مش عارف احنا في ايه ولا ايه

انا:يعم اقابل مين دنا كحيان و**** موضع مهم يلا سلام

نزلت وشريت اكل "ورحت علي العنوان وحاسس الناس كانت مستغربه مش عارف ليه

اول ما وصلت كلمتها

اخته:اولو انت تحت طب اطلع علي السطح ومتخليش حد يشوفوك وانت طالع وهتلاقي مفتاح تحت الاصريه بتاعت الزرع ارفعها وهاتو وافتح وادخل
انا:تمام
وانا واقف لقيت حد نزل من عربيه شكلها حلوه وهوا لابس وشكلو متريش وطلع وانا طلعت وراه ولقيته وقف في التاني وبيخبط وحده طالع بقميص النوم عليه وبتسهوكه هوا دخل وانا عديت

وحده:انت يا اخ انت طالع لمين

انا:وانتي مالك تكونيش البواب ولا صاحب العماره وبعدين انتي مش شايفه انتي واقفه ازاي خشي استري نفسك

وحده:ههيهييهي ولو قفت عريانه حتي انت مال اهلك هتحقق معيا ولما اقلك طالع لمين ترد وانت ساكت ولا تحب تشوف الوش التاني عشان انت شكلك واحد بجح وعاوز تتربي

انا:<افتكرت مانا وكلام اخته علي امهم واستنتجت انها اكيد دي هيا وكمان لما كان مسجل عبير شرموطه الرابع>طب اسمعي عشان انتي شكلك مره شرموطه متناكه ومعندكش دكر يلمك وانا اه بجح ولساني زفر ومعاش ولا كان الي يربيني 😒ولما ططلعي عليا كده يبقا ياما عاوزه تتفضحي يما عاوز تتناكي وشاكلك عاوزه تتناكي😏وعشان تهدي انا طالع لوحده اسمها عبير في الدور الرابع ويلا بقي وريني عرض كتافك عشان الرجل زهق وهوا قاعد لوحدو😏 ولو مكيفكش انتي عارفه انا فين 😆

وحده:واقفه مبلمه مش عارفه ترد ودخلت وقفلت الباب

انا:🤣انا وفق لو احتجتيني 🤣وطلعت علي السطح ولقيت المفتاح فعلا

اميره:مين

انا:احمد ثانيه بفتح

اميره:اخرت ليه كده امي شافتك وانت طالع

انا:😅امك لا مشفتنيش😅

اميره:الحمد****

دخلت"وانصدمت كنت افكرها اوضه علي سطح زي الي اعرفهم بس دي طلعت اوضه واسعه وفيها سرير ومكتب وحمام ومطبخ صغير كده في غلاي وتلت رفوف وتحت تلاجه صغيره وفرن بس مش كبير فرن اتنين عيون بس وعريض كده وتقدر تشيله ايزي

انا:🤨🤨ايه ده هوا انتي عايشه هنا

اميره😔اه عايشه هنا

انا:عادي دي اوضتك احسن من اوضتي دي اوضه احلامي اوعي كده اعدي خدي انا جبت ليكي اكل وميا

اميره:شكرا وقعدت تاكل

اميره:الحمد**** اكلت خلاص

انا:بالهنا

اميره:ليه عملت كده كنت تقدر تسيبني وانت عارف انا عملت ايه

انا:يعني انا غلطان بعدين خلاص قلتلك اني سامحتك المهم عاوزك تحكيلي كل حاجه عن مانا وامو

اميره:اه انا عرفت انت علمت كده يله بس برضوا شكرا وانا هقلك

انا:انتي مصره بقا قولي قولي

اميره:مهوا محدش بيعمل حاجه ببلاش في الزمن ده هقلك بختصار ابويا وامي كانو مجوزين وبس ابويا يعني كان عنده سرعه قذف انت فاهم بقا وامي خلفتني انا واخويا وبعدين بداءت تتصرف بغرابه وتخلينا نمشي عند عمتنا كتير بس في يوم مشينا وعمتي مكنتش في الشقه رجعت انا ومانا ووقتها كات اسمو رفعت عادي بس واحنا راجعين قابلنا ابويا وعطي مانا المفتاح وقله افتح وانا هجيب حاجه وطالع واحنا طلعنا ودخلنا وشفنا ماما ملط وبتقله قوم يلا جوزي تلقاه جاي احنا اخرنا وبعدين اول ماشفتنا انصدمت والارجل قعد يضحك ورفعت كان كبير عندو بتاع ١١ سنه وانا كنت صغيره لسه وراح عسان يصرب الراجل لكنه مسكه بسهوله وقال لماما اينك طلع راجال ياتري بقا هيبقي دكر ولازي الخول جوزك وانا وخلع منا البنطلون وقعد يعني انت فاهم في العضو بتاعه وبس بعدين عمل حاجه تانيه وانو صور نفسه وهوا بيعمل مع مانا زي ماما كده انت فاهمني ومانا مقدرش يقاوم ولا حتي امي قدرت تمنعه وقعد يشتم فيها وفي مانا وبابا وعيلتنا كلها وضرب ماما بلقم بس فجأه لقينا بابه دخل وفي ايده سكينه وخبطت الراجل في ضهره ولفه وخبطه في عضوه

انا:🤣🤣

اميره:🥲

انا:كملي😅

اميره:وبعدين بابا اغمي عليه وانا كنت مش عارفه اعمل ايه وماما قامت قفلت الباب ودخلتنا جوا اوضه وقفلت علينا وكان مانا مغمي عليه وانا قعدت افوقه لاكن معرفتش وبعدين معرفش ماما عملت ايه بس اتصلت بالاسعاف اجوا خدو بابا بس كانت توفي

انا:من الصدمه يعيني😬

اميره:🙁وبعد ما بابا اتوفو بفتره بقت ماما بتجيب رجاله البيت ومعرفش هيا عملت ايه في الراجل الي مات وهددت مانا انه لو عمل حاجه فيها معها الفيديو بتاعه وبقا مانا عةمل زي الدلدول بتعها وبيدخلها الراجاله وبقت بتديه فلوس واستمرالوضع كده وانا مكنتش قادره اتلكم لحد ما في يوم رحت عند عمتي وقلت ليها الي حصل وهيا سعتها كانت عاوز تخدني من امي بس معرفتش وبعديها بداءت امي تديني فلوس وكانت بتخلي رجاله تجبلي حجات معاهم وكانت عاوزه تخليني ويها لحد ما عمتي شافت في يوم معيا فلوس قالت ليا حيبها منين وانا قلت لها وهيا وقتها ادايقت جدا وجات واتفقت مع صاحب العماره وعلمت ليا الاوضه دي وخلتني اعيش فيها كان عندي حوالي 15سنه وقتها وبس بعدين امي حطت القفل 🔒 ده علي الباب وكانت بتاجي تقفله عليا بتلت ايام ودي حكايتي

انا:اما حكايه عبره بصحيح بس انتي ناويه تعيشي هنا طول عمرك

اميره:لا بس اول ما ابلغ هسيبها وهمشي عند عمتي

انا:تمام بصي انا فاهم الي حصل معاكي صعب علي اي حد يستحمله بس متعمليش حاجه في نفسك لانو دول ناس مش فارق معاهم انا عاوزك تكملي عشان تنتقمي منهم انا عارفه انها كسره وكسره صعبه بس مينفعش تستلمي وحطيت ايدي علي كتفها طبطبت عليها وقلت ليها الشنطه دي متفتحهاش غير لما امشي "3200" ولو احتجتي حاجه كلميني علي رقمي وانا هشيل البلوك دلوقت وخدي المفاتح لحسن انساه
يلا سلام

اميره:هزت راسها والدمعه في عنيها

نزلت وانا بقول احيه دا الدنيا يما فيها وانا نازل شلت البلوك وخبطت علي الشقه الي في الدور الرابع محدش فتح خبطت علي التانيه محدش رد برضو نزلت وخبطت علي الشقه الي فتحت منها ام اميره

ام اميره:😮

انا:ايه مش متوقعه ولا ايه انا بس بطمن لو مزبطكش قولي متكسفيش ولا بالحق تكسفي ايه

ام اميره:جرا ايه يا متناك انت مالك شايف نفسك مش عشان ساكته لك لاااا دنتا تفوق كده وتصحصح وتنزل من هنا ولو شفتك طالع هنا اعرف انك هتطلع من هنا خول واحب اقلك انك تبعد عن البت ها ويلا وريني عرض كتافك

في اثناء كلامها السابق

نفسي"بسسس اسمع عاوزك تخلص كلامه وتمسكها من درعها تلويه وتلفها وترزع صباعك في طيزها ودخلها قدةم واقفل الباب وصدقني مش هتكلم دي مموس وانت سمعت كلام اميره امشي وريا بس وانت مش هتندم

انا:هوا حوار وممكن اتناك فيه بس عجبني وخاصه بعد الي عرفته من اميره

عقلي:هوا ايه الي عجبك وانتي يبت العرص ما تسكتي هتوديه في داهيه يبني انزل بدل ما تودي نفسك في داهيه دي وليه واعره وممكن تهينك

نفسي:اششش مش كل شويه هتقطع علينا بذمتك مش لو كنت سمعت كلامه كان زمانك لسه خام مجربت خالص دحتي اتكيفت انت واخوك اعمل بس يجدع وسيبك منه قطاع الرزق ده

انا:و**** انت كلامك عسل

انا:هاخلصتي وفعلا جيت مسكتها من درعها بكل قوتي حرفيا كنت ولا لاعب كمال الاجاسم معرفش من التوتر او الخوف بس مسكتها ولويت درعها علي ضهرها وزفتها بعبوص طلع من نفوخها وزقيتها وففلت الباب

هيا:بتحوال تفلفص وبتلف نفسها بس ايدها ملويه ومسكتني من التشرت بيدها التانيه اعوي بتعمل ايه يا خول اوعي دنا هنكيك

انا:طعلت ايدي من طيزها وجيت جايب ايدها التانيه وحرفيا قلبي هيتخلع من مكانو ومسكتهم وحطيت ايدي علي بقها وجيت علي ركنه وجيت مشنكلها وقعت علي وشها وكانت مش لابس اندر جيت حاطط ايدي علي كسها وبديت ابعبصها وضغطت بركبتي علي رسها وايدي التانيه ماسك ايديها وايد ببعص بيها وفضلت كده لحد ما حسيتها سلمت وجيت سايب ايديها وجيت شايل رجلي من علي رقبتها ونزلت وهيا فضلت مفلقسه وجيت رافع القميص <ام اميره ست عندها بتاع 40سنه بزازها اكبر من حياتي وطيزها كبيره ومامبره وعندها بطن متوسطه كده يعني عندها كرش متوسطه وشعرها اسود وعنيها سوده "

هتسألني ليه بهتم بالعيون هقلك معرفش بس دي حاجه بتجذبني في الست الي عيونها تدوبك>لقيت كسها نضيف واكان باين عليا انها لسا واخده دش وكانت طالعه عشان شعرها مش ناشف الصراحه كنت عاوز انزل عليه بلساني بس مردتش حاجه منعتني وفضلت العب في كسها وحطيت صباعي في طيزها دخل دخلت التاني دخل عرفت انها متناكه من طيزها كملت عليها بعبصه خمس دقايق وهيا بدات تتاوه <عاوز اخد رايكم في الجاي ولو عاوزين المشاهد الجنسيه تبقي كده>مش هحدد شخصيات انت هتفهم مين بينيك ومين بيتناك

اه اه دخله مش قارده....مكان من الاول وحطيت زبي علي كسها قعدت افرشها اه اه دخله مش قادره اححح دخلووو اححح اه
دخلت زبي براحه اااهه وبديت انيكها علي الهادي اه اممم اا اممم حهح ااااا بديت اسرع اااااا كنت فين من زمان بقيتو قليلييينن اه ااه اا اممه ...اه ايي اه يا حبي .....هههه انا ولا زبي ههه اي اي اهاه اااننتوو ااالاتنين اهههه اا امم رفعتها وقلت ليها اخلعي القميص وتعال اقعدي عليه حاضر وقامت قعدت عليه احح اه جميل بدت تتنط عليه اوفف جامد احح ااااممممه اا ا ا اه .....شكلو كان مبيعرفش ....اهاااا اه مش هوا المهم فلوووسه اييي يا روحييي ااااا اه اه اه مممم ...هوا ايه الي يخلي المره كسها زي الشوايه ...امممو اه اااحححرمااان بخليها نااارر ااااهههاا ااه اح اح هييي ااهاه اااا اه اه اه نكيني علي الهادي تاني ...بس انتي كسك مش مولع زيها....هاامين .....بنيكها علي مهل ....وحده مش مهم تعرفيها .....هيااا كانت اول مره ليك ......اه .....اه ايي هدي شويه تعبت اااه اه مم ...دي تاني مره ليا علي فكره .....مش باين ميدخللش كده إلا لو واحد خبره....هههه و**** انتي الي حفزتيني ههه.اممم بس حلو انك دخلت اااا طفيي نااري بخرطومك طفي ....ههههه..ايي يا قلبي اااه اه اه يممم اه ...شكلك مكنتش متعود علي الكس فكنت حسسها حرقيه.......حريقه دي جهنم .....هههي اه اه نكني بسرعه سيبك من الرغي ....انتي الي جبتيه لنفسك .
خبطها مره وحده وبديت اسرع علي اخري اااااااه اه اااا ه ممماااااااااا ااههااا ححح جامددد ااااااا ههه اااااا هديت وبديت امسك بززها ....ايه ده كلو شيلاهم ازي .....هيهيهيهي اي اي اي اااا اه قعدت ارضع بزازها امممم ببص جمبي وشفت صدمه
انا:عبير انتي بتعملي ايه هنا واقفه من بدري

<متنساش تعملي فولو وتدعمني بتعليق واشفكم في جزاء جديد سسلام>

الجزاء الخامس

رجعت ليكم بجزاء جديد مش نفس دخله الجزاء الي قبلها ولكني حابب اقلك معلومه صغيره🥲

^الي فات بطاطا والي جاي حراقه القصه اسمها حياتي ولاكان احدثها انا واعمامي ولأن دي اول قصه ليا خفت اكون مختلف عن الي قبليا بس شفت اخ ليا ومحتواه عجبني ميه الميه مردتش اقولها جد وجبتها بقافيه وحنيه ناس هتتبض مني بس الي مني حبني ولو فقدت شغفي دماغي مش هتسعفني ولو كتبت ومش علي هويا دماغي مش هتكمل معيا ولو حستها خربت احنا لسه في البداية😁^

بعيد عن القافيه بس الشخصيه تمثلني حقيقه وصعب اني اكتب شيئ لا يمثلني فا هكتب قصتي براحتي وياريت لو تعجبكو
نقطه كمان وهيا ان كاتبكم لسه معندوش تجارب كتير لانه عمره 18 ويومين 🔞وبس كده سسلام❤️‍🩹😇

^الآتي تم كتابته مسبقا^


ام اميره:عبير دي شرموطه مبتداءه سيبك منها ركز معيا انا دلوقت عرفت هيا مين الي كسها حريقه دي وبعيدن مهي بتلعب في كسها علي **** يكون فيك حيل ليهاةدي حلبت الرجاله ههيههي

انا:بديت ازود واخبط فيها ومش رحمها وهيا اي براحه اييييييي احححممممماااا اه اه اه اه اه اه اه اه اههححح اي اي مممممماماماماهه انا هيجبهم هااتهم فياااا اههه اححححح اح أخيرا اهاهها احح سبتها مرميه وقمت خدت عبير من درعها الي لقتها نزلت تمص زبي عشان يقف

انا: انتي بتعملي ايه قومي هاتي هدومك <متسألتيش عملت ليه كده انت هتفهم لوحدك>لسه بتمص سبتها ودخلت لقيت هدومها علي السرير
بس الصدمه الاكبر لقيت مانا نايم علي السرير وبليعب في نفسو انا احيييهههه ايه ده وجيت واخد هودمها وانامش عارف هيا دي هدومها اصلا ولا بس خت الي عليها مفتاح وطلعت قلت ليها البسي ولامفيش حد وجيت فاتح وانا ساحبها من درعاها وطلعت علي الدور الرابع وهيا زي المتنومه مغنطيسي وقلت ليها افتحي بزعيق حستها فاقت وجات فاتحه وانا جيت داخل وقافل ومش عارف انا بعمل ايه فا متسألنيش ها كام واحد ناكك لما قالت دنتي حلبتيهم شكلك فتحتيها ها وجيت خبطها قلم طرقع وجيت رزعها التاني طرقع اكتر من الاولاني
وبدات تعيط مش كنتي عاوزه تتناكي تعالي وجيت سحبها من شعرها الي حسيته اتخلع في ايدي وجيت رميها علي الركنه<الركنه كرسي طويل مش عارف ليه حسيت ممكن متفهمونيش بس معرفش نكمل كنبه كده او انتريه مش عارف> وجيت حاطط زبي في كسها بس لقيت حاجه في طيزها عمله زي الزرار سحبتها وعرفت انها كانت بتوسع طيزها" مش عارف اسمها الصراحه" كمان يلا يمتناكه وجيت ساحب شعرها وحطيت زبي في كسها وبديت اشتغل رزع رزع كسها كان مولع بس زبي ولا فارق معاه ،...ااااااا شعريييي براحههه يا مفتري اااا ااااه اااااا اه اه اه اييييي جيت حاطط صباعين في طيزها ،....اه...اه.ااهاه...اهاه..ته.اه.اهحححح اه اااااا هدييي اااا اه اه اه برحههه ايياياايياايايايااياياياا ااااااااا اه اه اه اه او ااااااااااا اه اه اممممم عجبك كده يا شرموطه هوا ده الي عوزاه ها قولي هوا ده ها ااااااااااا اه اه براح براحه ااا اه اه ااااا وجيت مطلعه وجيت حاطه في طيزها هيا شهقت ااااااا اه اهههه اه اه ااا اي طيزي اااااا

لا وعامله عليا شريفه تصدقي اني صدقتك ااااا اه اه و**** انت فاهم غلط براحه ااااا طيزيييي ااااااا ااهاه اه اييييي ايي اهداااااا اههههههه اه اه اه اه اممممم اه امعهاها عهاهاعاااا وبدت تعيط وانا كنت مش رحمها مكنه شغاله اهه اههه ااعيء اههههههاعهيء ااااااااااا ططب اااا اهدااااا ممملاااا مش قااااادره ههه ااااااا اححححح اممممم وجيت مطلعه وحاطه في كسها وانا مش رحمها وهيا نايمه علي بطنها وانا فوقها اهه اااااا ااااااااا اهداااااااا ططططااااااااا اه اه خلاااااااصصص ايييي ااا اا اه اه ااه ااه بدت تتنفس بسرعه ونفسها بقا مشموع وكل شويه تشهق وهيا عماله تعيط اااااا اه اه اه اه اه اه لدت تكون اهات الم اااؤييي ايييي خلاااصصص تتططب اهدداااااه اييي مش قادررررهه اااا اه اه اه طططللععهه ااااه ااا هموووتتوااااااااا اه اه اههههداااا اه اه اه لحد ما حسيت قربت اجيبهم جيت حطه في طيزها لحد ما جبتهم فيها اححجخخححححح اييي طيزيي اااااه ااااااااييييياه

. وجيت قايم ونتشتها وحده علي طيزه قومي يا لبوه قومي وافتكرت بنطلوني وحاجتي الي تحت فتحت ولقيتها في وشي ام اميره **** يخربيتك قضيت عليها البت ماتتت اي ده اخت منها حاجتي وهيا دخلت جوا تجري عليها انا خت حاجتي ودخلت خت دوش وطلعت لقتها سندها وبتقلي طيزها اتعورت يا غشيم

انا ما تتحرق يعني كانت بتوسعها ليه مهيا عشان تتناك وديها اتناكت ياريت تكون اتكيفت وجيط خبطها عل طيزها .اه .ههه خشي متناكه خشي وحيت طالع لقيت اخويا رانن عليا كتير والوقت اتأخر "عامله صامت هذه عاده عندي مش عارف ابطلها"

انا:الو

مصطفي:انت فين يا عرص

انا:و**** الوقت سرقني انا جاي دلوقتي

مصطفي:تاجي فين دنتا ابوك هينيكك استني الصبح انا قلت ليه عند حمزه هيبات عندو شوف بقا اي فندق بالفلوس الي معاك ومتقلش سرفتها

انا:لا يعم مش كلها ماشي ماشي اقفل سلام"ام القرف هبات فين دلوقت"عبير طالعه بتسند علي ام اميره الي بتعض علي شفيفها وبتغمز ليا
انا:🖕

انا:بتلبسيها ليه احنا لسه خلصنا انا كنت بسخن مش كانت عاوزه تتناك "انا بهري"

عبير:بتبصلي احمد انا اسفه انت فاهم غلط

انا:ينعل متين ام الفهم الغط الي مسكاه كل شويه فاهم غلط فاهم غلط وبعدين بتتأسفي ليه وهوا انا اعرفك انا واحد نكتك مرتين وانتي شرموطه مشلاقيه الي بكيفك

عبير:بتعيط

انا:الي يعيط يشرب من البحر

ام اميره:لبستها ودلختها اوضتها وجات قعدت جمبي قلي بقا انت تعرفها منين ومالك اتحمأت كده لما شوفتها

انا:لازم تعرفي حاجه عني اني مش بحب الشراميط بمعني مش بحب انيك وحده دخل فيها مليون زب

ام اميره:هيهيهي امال نكتني ليه من شويه

انا:عشان قولتي ليا يا خول بس لولا كده كنت هطنشك وهمشي والي اسمها عبير دي ابنك مانا الي اكان بينيك في نفسه جوا هنا استوعبت الي كنت بقوله وكده هتعرف اني احمد الي كانت عاوزاه إلهام

ام اميره:مانا ده عيل خول سيبك منوا بس برضوا مفهمتش عرفت عبير ازاي

انا:هقلك وحده محرومه هكون عرفتها ازاي نكتها واكانت اول مره اجرب وهيا مصدقت"اي هري" ويومها زبي اتحمص


ام اميره:الي هوا ازاي يعني

انا:ده حوار طويل انا عاوز اروح اخرت وابويا هينفخني انتي اسمك ايه

ام اميره:لبوتك هيههيي اسمي سهيله

انا:لبوه اصليه انا ماشي اه بالحق هيا البت عبير كام واحد نكها النهارده

سهيله:وحياتك ولا واحد ده كل الي يدخل زبه مفيش دقيقه ويجبهم ويقلك حريقه مش قادر عشان كده كنت بوسعلها طيزها لانها كانت علي اخرها والبركه فيك انت الي نكتها بعد ما كانت محرومه وولعتها تاني

انا:😏عرفت ليه قلتي ليها حلبتي الرجاله 😏

سهيله:😂ألا حلبتهم

انا:يلا سلام نزلت وكنت مروح بس افتكرت اني الساعه واحده وابويا مش هيدخلني وهروح في داهيه وان مصطفي قلو اني هبات عند خالي طب اروح فين دلوقت احا الفلوس فوق طلعت لقيت سهيله نازله علي سلم بقلها مشفتيش شنطها ملفوفه عشان نسيتها

سهيله:طلعتها لك مع البنطلون فوق عند عبير

انا:تمام وطلعت ورزعتها بعبوص وهيا نازله علي السلم

هيا:هيهيهي

انا:سافله 😆

خبطت علي عبير الي زهقت ونا واقف لحد اما فتحت وكانت عامله زي الي عنده تسلخات وبتعرج دخلت علي طول خت الشنطه وقلت ليها ممكن ابات هنا النهارده ابويا مش هيدخلني لو روحت ومفيش مكان اروحه الساعه وحده

عبير:هزت رسها ب اه

اتا دخلت وخلعت الكوتش وقلت لها انام فين هنا ولا 😉

عبير:الي يعجبك 😞

انا:تمام وجيت داخل علي سرير بتعها وخلعت بنطلون لاني مش بحب انام بيه واتقلبت علي السرير بالبوكسر بس

عببر جات ورايا ودخلت لقتني نايم وفعلا نمت مستحملتش لاتي كنت مهدود صحيت بعدها بحوالي ساعتين كنت هموت علي الحمام وحاسس هنفجر ورحت فضيت ورجعت ولقيت عبير نايمه بره علي الركنه

انا:عبير يا عبير

عبير:في ايه

انا:ايه الي منيمك هنا قومي تعالي

عبير:لا سبني هنا ادخل نام انت

انا:بقلك ايه مش ناقصه هيا انجزي كده وختها وقمت وسندت عليا لحد مانيمتها علي السيرير ونمت جنبها

انا:متخفيش مش هعلمك حاجه انا تعبان

عبير:لا مش كده انت فهمت غلط

انا:هيا ايه حكايتك مع فهمت غلط كل شويه فاهم غلط

عبير لفت نحيتي انت فعلا فاهم غلط انا بعد ما نزلت ساعت ما كنا في شقه وانا كنت مش عارفه مالي حاسه مبسوطه وكمان صعبانه عليا نفسي وكنت خايفه تعمل حاجه بالفيديو

انا:ههه متخفيش انا بس خته عشان اخد احطياطي من نحيتك بس ايه الي كان جايبك عند البوه الي اسمها سهيله خلي بالك انا حورت عليها لما سألتني انا اعرفك منين تمام عشان هي عارفه موضوع مانا كله

عبير:تمام انا بعد ما روحت كنت حاسه ان كسي بياكلني وكنت كل شويه العب في نفسي وكانت مش قادره لحد ما طلعت عليا ام اميره وكانت عاوزه تعرف اذا كنت انا الي عرفتكم بخطت مانا بس انا عرفتها اني معرفش والي انتو عملتوه فيا وانكم صورتوني وهيا صدقتني وبعدين هيا شفت فرشه سنان علي الطربيزه ومسكتها شمتها وعرفت اني كنت بلعب في نفسي ويومها مسكتني وقعدت تلعب فيا لحد ما هديت وخلتني نزلت ليها تاني النهارده وجابت بتاع اربع رجاله بس محدش فيهم عرف يريحني وكانو بتاع دقيقه كبيره تلت دقايق ويجيب وهيا قالت كده مش هينفع انا هريحك من طيزك وحابت الباتاعه الي انت شفتها دي وحطيتها في طيزي وانا كنت بتألم بس اتعودت عليها وفضلت قاعده ولما سمعتها بره بتاخنق طلعت واول ما شفتك استخبيت لحد ما انت شفتني وحصل الي حصل

انا:ورجاله كانو فين

عبير:ما نزلو

انا:تمام بصي انا مش عارف انا عملت ليه معاكي كده مع اني عادي كنت اقدر انيكك وقتها في شقه سهيله بس انا راجل اويي وانتي كنتي اول وحده اجرب معها وكمان كنت عادي يعني انتي ملمسكش حد غير جوزك وكده فمكنتش فارقه معيا اصلا
بس بعدين لما شفتك مقدرتش امسك نفسي وحسيت دمي غلي وانتي عارفه الباقي

عبير:ياريتك كنت جوزي

انا:😂😂ليه دنا لسه عيل صغير مكملتش ١٨ سنه😉 جوزك ايه بس

عبير:عيل ايه علي الاقل انت فيك الغيره الي بقينا مش بنلاقيه الايام دي

انا:شكلي خدت عرق صعيدي من اهلي 😁

عبير:ليه انت مش من القاهره

انا:لا انا مولود هنا بس اهلي من المنيا

عبير:امم

انا:عاوزك تعرفي حاجه كمان اتا مش هقدر المسك تاني نفسي مش هتسمحلي
نفسي:انا يبن الكلب قول كبريائك مش هيسملحك انا لو عليا عوزاك تنيك مصر كلها رجاله بنسوان 😒

انا:اقصد كبريائي او نفسي مش هتفرق تمام لاني الصراحه مضايق انو حد لمسك تاني متسألنيش ليه هوا انا كده ولو لمستك مش هبقا مبسوط هبقا مخنوق

عبير:انا فهمتك خلاص 😕

انا:تمام بس معلش ملكيش دعوه بسيهله دي وخلي كلامك معها بحدود ومتخلهاش تلمسك تاني تمام عشان برضوا هضايق "ايها المتابع عارفك اتقرفت مني بس معلش هوا انا كده في الحقيقه والشخصيه لاني مش هعرف اكتب بشخصيه مختلفه عني لاني مش هقدر اكملها فا الشخصيه تجسدني بالحقيقه والقصه هتقلي طيب ومرات خالك الي بالبدايه هقلك مش فارقه معيا لا قصه ولا حقيقه وكمان لو كنت حطيت اخت مكان اخ كان هيبقا افضل واسرع في الاحداث بس عشان عارف اني بضايق واحداث القصه اكيد هتجيلها فا اتمني انك تحترم كده ومتضايقش منو🙂"

عبير:حاضر

انا:بالنسبه للفيديو متخافيش مش هعمل حاجه بيه متفتكريش اني كاسرك بفيديو لا مش عاوزك تفكري كده ok

عبير:ماشي

انا:نامي بقا ومعلش لو جيت عليكي بس انا مكنتش شايف قدامي

عبير:لا ولا يهمك انا فاهمه بس انا عاوزه اقلك حاجه معرفش هتساعدني ولا لا وانا محرجه منك اوي

انا:قولي متتردديش

عبير:انا كنت عاوزه استلف منك لو معاك يعني عارفه انك بتاخد فلوس من ابوك بس انا فعلا معنديش حاجه افطر بيها وده كان السبب الرئيسي اني سعمت لمانا وسمعت لسهيله انا كنت خايفه اقلك انها قالت ليا لو انبسطو منك هيدوكي قرشين حلوين تقول عليا اني كلبه فلوس وبجري ورها بس انا مش كده انا دورت علي شغل كتير بس مش لاقيه ولو لقيت لما بيعرفوا اني مطلقه مبيسوبنيش في حالي من نظرات وكلام جارح وحجات تانيه "عيطت"

انا:قربت ختها في حضني انا كنت عامل حسابي وجايب معيا مش عاوزك تعيطي خلاص هفطرك احلي فطار الفلوس دي ولا ليها لازمه ^🙃معلش استحملني🙃^ومش عاوزك ترجعيها اصلا

عبير:انا مش عارفه اشكرك ازاي و**** "بتسحب نفسها"

انا:ايه متخفيش مش هعملك حاجه😂

عبير:لا اصلك كنت بتقول لو لمستني هتضايق

انا:تعالي بس و**** عادي مضيقتش ولا حاجه

عبير:🥲
"حضنتها وهزرت معها شويا ونمانا

^دي ليك عازيزي القارئ مش معني انها مطلقه او ارمله تبقي حيحانه 24h وعاوزه تتناك وانك الفحل الي هتريحا لا هيا فقط شخص لم يحالفه الحظ فالحياه فتعامل معها علي انها انسانه عادي جدا ولازم تبقا عارف انها بتبقا محرجه ومعندهاش ثقه بنفسها متبقشا انت والزمن بلاش نظرتك او كلمتك او حتي تفكيرك الي لو كانت اختك المطلقه دي مش هترضي ولا هتطيق حد يبصلها كده اصلا بس كده عارف اني بضين ولاكن يعني انا كاتب علي قدي فا استحملني🙂^

تاني يوم الساعه ٩

انا صحيت لقيت عبير نايمه قمت خت دوش ولبست هدومي ولقيت المفتاح في الباب خته وخت كرت الكهربا ونزلت اشتريت فطار عالمي كل حاجه تقريبا تخطر في بالك تقريبا فطار يكفي خمسه وجبت معيا حاجات تلاجه بيض وخضار وجبنه ولانشن وجبت رز ومكرونه وشحنت الكارت وكده وطلعت دخلت حطيت كل حاجه في مكانها ورحت صحيت عبير الي كانت زي القتيله
انا:عبير عبير فوقي

عبير:في ايه الساعه كام

انا:قومي بس كده اغسلي وشك وخدي دوش اسندك ولا هتعرفي تقومي

عبير:ثانيه هحاول وقامت قالت احسن من امبارح خلاص روح انت انا جايه

طلعت حطيت الفطار علي الصنيه وستنيتها لما خلصت وزبطط نفسها وطلعت

عبير:ايه ده كلو انت صحيت امتي

انا:اي خدمه يا ستي ولا يهمك تعال افطري يلا

عبير:😋و**** انا مش عارفه اقلك ايه انا مشفتش زيك فحياتي كلها

انا:انجزي اقعدي وبلاش الكلام الي يفصل ده

قعدت فطرنا وكان الاكل كتير الصراحه انا

انا:شبعت مش قادر

عبير:ولا انا انت قلولك عليا ايه عشان جايب ده كلو


انا:خلاص مش مهم اعملي لينا شاي عسان اشربه وانزل


عبير:بصت وكان باين انها محرجه فشخ

انا:حلاص هقوم اعمل انا

عبير:احمد وبهتز رسها بلا

انا:اوعي بس كده ودخلت شغلت الغلاي وقلت ليها كام معلقه سكر

عبير😑🤨 وجات وريا ولقت فيه شاي وسكر ونسكافيه ^مقاطعه ولبتون مقطاعه🙃^وكل حاجه محتاجه اي بيت

عبير:حضنتني وقالت ليا شكرا ليك بجد 😙

انا:طب اوعي ياختي اوعي خليني اعمل الشاي

عبير:لا اوعا كده انا هعمله كام معلقه سكر

انا:معلقه ونص

طلعت قعدت في الصاله وكانت حاسس ضميري مستريح بسسبب الي عملته ^انك تجبر بخاطر حد في الحقيقه دي حاجه كبيره جدا ومش اي حد يعملها لانها مش سهله^

انا: قاعد عبير اديني رقمك

عبير:اكتب عندك&&&&&010

انا:تمام انت عندك كام سنه

عبير:عندي 25

انا:لسه صغيره امال اتلطقتي ليه يا وش الفقر


عبيره جايبه الشاي حكايه عاوز تسمعها دلوقت ولا عشان متتاخرش

انا:لا خليها وقت تاني كفايه حكيات المتابعين اتبضنو

عبير:تمام

خلصنا عبير انا همشي انا تمام في شنطه علي السرير بصي انا مش عاوزك ترجعيهم ولا الكلام الفاضي ده تمام ومش عاوزك تبصيلي علي اني واحد مش عاوز اقلك ناكك عشان دي مقلهاش غير لو الي قدامي وحده مش محترمه مش هقول الفظ التاني مدورها ومش فارقه معاه وكده لا انا عاوزك اعتبريني زي اخوكي الصغير ولو احتجتي حاجه كلميني علي طول انا هتصل عليكي سجلي رقمي وانا اسف ان كنت استغليت وضعك وقت موضوع مانا او الي عملته امبارح

عبير:لا متقلش كده دنا الي مش عارفه اقدر ردلك الي عملته معي زاي ميهمكش حاجه

انا:خلاص سيبك من اردلك وكلام ده زي مقلت ليكي اخوكي الصغير يلا سلام

عبير:سلام

نزلت وانا مفرفش كده وحاسس نفسيتي مرتاحه علي الاخر بس وانا نازل قابلت اميره نازله

اميره:احمد انت بتعمل ايه هنا انت مروحتش ولا ايه

انا:قبل ما تفهمي غلط انا كنت عند اختي هنا ومروح

اميره:اختك🤨🤨ده الي هوا ازاي يعني

انا:مش اختي من امي لا هيا انا بعتبرها اختي وهيا بتعتبرني اخوها الصغير لو مش مصدقه نطلع نسألها اهم حاجه ظن سؤ بلاش

اميره:خلاص مصدقاك

انا:رايحه علي فين

اميره:الدرس

انا:تصدقي انا نسيت اني في ثانويه عامه وان عندي دروس امشي انتي بقا عشان مش هينفع نمشي مع بعض او نطلع وكده يعني انتي فاهمه

اميره:تمام يلا سلام وشكرا علي القلته ليا امبارح انا فعلا مينفعش استسلم وشكرا مره تانيه علي انك ساعدتني

انا:ولا يهمك

^بجد ياجماعه مشهد الاغتصاب ده الواحد فعلا بيبقا حاسس الشعور بتاع الضحيه بس كاكاتب مبعرفش اكتبه كويس وتقريبا اغلب الكتاب بيعانو فيه^

راحت ورانا روحت بعديها وروحت علي البيت ملقتش مصطفي عرفت انو نزل الجامعه وانا دخلت نمت زي القتيل كنت مهدود صحيت علي العصر وامي بتصحيني

انا:في ايه ايه

امي:قوم يا احمد اخوك رجع ووشه متغرق ددمم

انا:ازاي يعني "قمت مفزوع اشوف مصطفي الي لقيته مغمي علي ومبتبهدل علي الاخر

انا:مصطفي مصطفي اتصلي علي الاسعاف بسرعه وهاتي حاجه عاشن اوقف بيها النزيف

امي:حاضر حاضر ايه الي حصل بس يبني"بتعيط"

---------------------
المستشفي

انا:مصطفي اخيرا فقت

مصطفي:انا فين

انا:انت في القبر وبتتحاسب

مصطفي:هتفضل طول عمرك بيضه كبيره

امي:"بتبوس مصطفي" الحمد**** علي السلامه يبني ايه الي حصل واتخانقت مع مين

مصطفي:ابويا فين

انا:ابوك زمانه جاي بس قلنا ايه الي حصل

مصطفي:"بيغمز"لا مفيش حاجه انا كنت ماشي طلع عليا عيلين عاوزين يثبتوني بس عملت معاهم الواجب وكنت متعور بسبب المطوه الي معاهم ونزفت كتير لحد ما روحت عشان كده اغمي عليا

امي:الف سلامه عليك يبني في داهيه الفوس المهم سلامتك

انا:سندت ضهري علي الكرسي وببص لمصطفي😏 "تصدقي يا امي الواد ده ينفع كاتب"

امي:هوا ده وقت هزار انت كمان احنا في ايه ولا ايه

مصطفي:🤫😒

كلمنا ابويا ياجي علي البيت لاننا مروحين

-----------------------
غرفتي انا ومصطفي

انا:ارغي اي الي حصل

مصطفي:اسمع يا ولا ملوش لزوم الموضوع الواد مانا كان مستنيني علي باب الجامعه ومعاه شويه بلطجيه من الي معاه واول ما طلعت استلموني الناس حجزتنا واتعورت وانا الصراحه محستش ومتسألنيش ازاي وروحت هنا واغمي عليا والباقي انت عارفه

انا:انت شكلك خت موس يا معلم هوا الي يدبحك وانت متحسش بيه بس يخليك تنزف جامد

مصطفي:انت ادري 😏

انا:😂😂عيب عليك اخوك خبره خنقات شوارع 😂😂

مصطفي:بس افقلك يا مانا الكلب بالحق هات اللاب بتاعي اخلص الفيدو بتاعه مش فاضل غيره خلصت بتاع عمتك اللبوه امبارح بس ايه جاحده ياض كرابجج

انا:بس يا خول ابعتو علي الفون عشان ابعته ليها بس مش فكرك هتحاول تخلص مننا بجد بعد ما تشوفه

مصطفي:و**** نفس تفكيري انا خايف نحرق الكرت ده ونقلبها علينا

انا:طب ايه منبعتش بس كده منضمنهاش احنا بين خيارين احلهما مر

مصطفي:معاك حق طب مش عارف خليني اخلص الي في ايدي وافوق

انا:ايه رايك نبعته من حاسب فيك ومنعرفهاش انو احنا يعني نلعب بيها زي ما احنا عاوزين

مصطفي:دماغك دي الماظ ادخل اعمل حساب دلوقتي يلا

انا:تمام
____________________

بعد ثلاث ساعات

مصطفي:ياديني ايه ده دا مانا ولا الشرموطه بس عاوزين صوته بقا اجري هات فونه في تسجيل كتير ونطق اغلب الحروف اذا مكنش كلها يعني لبسها من اوسع ابوبها وكمان عمتك احيه ليه مفتكرتش كده من البدايه

فعلا جبت ليه الفون وعملنا ليهم مقطع فيديو عالمي صوت هما ذات نفسهم هيصدقوا

انا:عالمي اوي هات بقا نبعته عشان لسه حوار ابوك مخلصش مع اني هارش حوار كده بس مش متأكد

مصطفي:ايه هوا

انا:خايف لتكون عاوزه توقعنا في ابونا وتخلينا نخسره

مصطفي:ممكن والدليل انها لسه معملتش حاجه وقالت خدت تارها ومحصلش حاجه

انا:يب هات الفيدوهات بسرعه

بعت ليها ونمنا

_________________
تاني يوم

محادثه

إلهام:ايه ده انت مين وايه الفديوهات دي

انا:لا يا ألهام كده ازعل يعني معرفتيش نفسك

إلهام:ايه الي انت بتقوله ده يا مغفل انت طبعا ولا حاجه من دي حقيقيه

انا:😂😂امال مين دي وده مش صوتك ولا بتشبهي عليه

انا:"فويس"اكيد يحبه عيني مش عارفه تقولي ايه بس انا حبيت اوريكي الي معيا هكلمك تاني سسلام🤣

_______________

مصطفي:كده هيا اكيد شكت فينا مليون الميه

انا:يب اكيد بس المهم دلوقت لازم نقعد مع ابوك لا محاله

مصطفي:زمانه جاي

______________

علي العشاء

انا:يا حج كنت عاوزك في كلمه انا ومصطفي بعد العشا

ابويا:خير في حاجه

مصطفي:لا موضوع بس محتاجين نقعد فيه قعده رايقه

_________________

بعد العشا فتحت الاكونت الفيك

إلهام:حد قلك قبل كده انك غبي هتسألني ليه هقلك لانك لو فكرت شويه بس كنت استغربت اني ليه مقتلتكش لحد دلوقتي وازاي
كان المفروض هدفع لمانا مبلغ زي ده عشانك وبعدين اغير رائيي واقلك انك مش الهدف الأساسي مع العلم اني لو عاوزه اصفيك هصفيك في اي وقت بس انا سبتك ومش هقلك ليه ابوك هيقلك والفديوهات الي معاك بلها واشرب ميتها😆😆

انا:في بالي"تقصد ايه دي هيا ملها اتشكعبت ليه"
__________________________

قاعدين انا وابويا ومصطفي

ابويا:هنبص لبعض كتير عندي شغل بكره عاوز انام

اناومصطفي بنبص لبعض

انا:بص كده يا حج انا مش عارف اجبهالك ازاي بس احنا قابلنا وحده اسمها الهام وهيا قالت انها عمتنا "ابويا من غير تعبيرات"وقالت الصراحه كلام كتير ولازم تعرفه"حكيت له كل حاجه اعرفها"

ابويا"اتعدل":كل الي قلته صح

انا ومصطفي فتحنا بقنا ده الي هوا ازي يعني

ابويا:زي ما سمعت كده وانا داخل انام هوا ده الموضوع المهم احححمممهاااه

انا:"مصدوم"هوا ازاي كده اي جبل التلج الي شفته ده

مصطفي:مبحلق"انا مش مستعوب حاجه انا رايح انام😳

انا:^نفس تعبير الصدمه^خدني معاك😳

________________
عدي تلت ايام وانا ومصطفي مش فاهمين حاجه وابوايا مكلمش معنا في الموضوع بعدها وكان عادي جدا

انا:وبعدين انا مش فاهم حاجه هيا ناويه علي ايه وازاي ابويا كده وفي مليون فكره وحاجه في دماغي دلوقتي انا عاوز اقعد لوحدي شويه

مصطفي:الحال من بعضه

انا:بقلك ايه اقفل الباب بالمفاتح ونزل الشنطه دي نشوف فيها كام

مصطفي:يعم هوا ده وقته انتا كمان

انا:انجز بس

"قفل الباب ونزلها"

انا:بص كده كل رزمه عليها استك مكتوب عليه فيها كام هات العشره تالاف هنا واخمسه هنا والفين هنا وبعدين نعدهم

مصطفي:كده بصلي علي النبي فيه 900000LEإلا بتاع10000

اتا؛تمام اقسمهم450000ليك وهاتي الباقي ليا لاني انا الي سحبت منهم كتير

مصطفي:كنت حاسس انك هتعمل كده بس متوقعتكش خول اوي كده يبني انت اخويا الصغير عيب لما تقلي اقسم والهري ده الفلوس هتبقا زي مهيا واسحب منها زي مانتا عاوز يكنش جايبها من جيبي يلا قوم رجعها مكنها وحط عليها الملايه وخد الي انت عاوزه واقفل علي الحوار

انا:"حضنته"تسلم يغالي ❤️‍🩹 ^🙃^

خت5000

مصطفى:انا قولت الي عاوزه بس متبعزءش يعني 😅

انا:😂وانا اقول ايه الطيبه الي نءحت عليه ديل الكلب عمره مايتعدل 😂

مصطفي:دكر خليك مكانك 😂

انا:😝🖕
_______________

نزلت وكنت محتاج اقعد لوحدي طلعت علي الكرنيش وجبت ترمس وفضلت واقف ابص للنيل والقمر

نفسي:ياه الهوا منعش ياخي

انا:معاك حق لما تكون لوحدك احسن كمان

نفسي:ناوي تعمل ايه متنساش انك نسيت منهجك وفاضل بتاع خمسين يوم علي امتحناتك

انا:خلينا نفكر بالهدواه كده إلهام كانت عاوزه تقتلني ولكنه فجأه غيرت رايها انا مش فاهم هوا ايه الي عملته ده او ايه الي حصل بس انا محصليش حاجه طيب هيا ملها مستريحه كده ومش همامها حاجه وازاي قالت انها خدت تارها واني مش هدف اساسي حجات كتير ناخدهم وحده وحده ونربط الخيوط ببعض
"تفكير عميييق جدا"
انا:لو فرضنا ان هيا عاوزه تشفي غلها من ابويا الي قال انو عمل كل الحجات دي فيها واخترتني انا واخويا عشان طقطم ضهره مش بعيد تجيله جلطه او شلل او يموت فيها فيها كده هتكون خدت حقها وزياده طيب ده استنتاج

موضوع انها كانت جايبه الفلوس معها يبقا كانت عامله حسبها ان مانا يخاف يتغدر بيه وينقلنا فعلا بس الي متأكد منو ومن كلامه انها كانت هتستلمنا وهتدي مانا علي قفاه لانو غبي وكمان مش معاه إلا اتنين معفصين احنا ضربناهم تمام طيب هيا معقول بلعت الطعم الي كنا عملينه ولهيا بتسطعبط اصلو مش معقول الرجاله دول ميتدخلوش كده لانها مش داخله دماغي

استنتاج تاني انها ممكن عملت كده لانها كانت عاوزنا نقع مع ابويا في بعض طب بس برضوا في حته ناقصه مش عارف اوصلها وانا واثق انها في الي بعتته ليا علي الكونت

"بقراء رسالتها بتركيز "

طيب كده ملوش الي معنا واحد هوا ان احنا فعلا كنا الهدف الاساسي بس اتغيرنا في اخر لحظه وإلا ايه الي هيخلهيا تسيبنا بس هوا اي بقا ده السؤال الي هيحل كل حاجه ايه الي خلها تسبنا معقول ابويا اتدخل اصل مش معقول ابويا البرود الي كان فيه وكأنه عارف

نفسي:انت مسكت طرف الخيط بس مش هتعرف توصل لحاجه لوحدك إجابتك عند ابوك او عمتك

انا:معاك حق يلا الترمس خلص حتي

نفسي:بقلك ايه لسه بدري خلينا قاعدين شويه هات وحده شاي ينسون قهوه اي حاجه وهات كرسي وعاوزك تريح متفكرش في حاجه ولما تهدي كده ابقا روح الجو هنا جامد

انا:معاك حق اخيرا قلت حاجه مفيده😏

نفسي:😏

ريحت وفضلت ساند ضهري وطلبت ينسون وبصيت للنيل وانا مش بفكر بحاجه بس ساكت

قطع الاسترخاء والهدوء ده اتنين وقفوا جمبي شب وبنت

انا:"في عقلي"يعني الواحد ميعرفش يقعد في هدوء شويه لازم اللحظه تبوظ
_______

شخص:معلش يا مرمر انتي استعجلتيني و نسيت المحفظه في البيت

وحده:خلاص مش مهم انا معيا فلوس عادي نكمل خروجتنا

انا:"في عقلي"اقطع زبي لو ما كنت خول وبتحور 😏

حاسبت وروحت البيت وانا ناوي اني اعرف منها كل حاجه مقابل فيدوهاتها وربنا يستر او ابويا يفهمني بقا واخلص بدل التواهان الي انا فيه ده عاوز افوق لحياتي

روحت وكنت حاسس نفسي مستريح فشخ دخلت نمت روحت علي طول في النوم صحيت الصبح لقيت الساعه سبعه قمت غسلت وشي ودخلت اوضتي بس وانا داخل سمعت امي بتخانق مع ابويا وابويا بيجهز عشان ينزل الشغل

وقفت اتصنت.
________________

امي:طلعت لينا منين البلوه ديت كمان منا قلت ليك سيبهم في حالهم قلت ليا هخلص منهم ومخليش حد فيهم يقدر يعملي حاجه
وكل الي عملته زوت عداوتهم ليك ذنبه اي الغلبان الي بره ده ولا ابنك دنتا لولا عرفت في اخر لحظه وكلمتها كان زمانهم في خبر كان دلوقت واهم كبرو وعرفوا اوهيا قالت ليهم بس كده ولاكده هيعرفوا ممكن تقلي هتعمل ايه دلوقت هتقله ازاي انك مش ابوه ولا ههتقله ازاي..

انا:😲😲😲احا طب انا ولا مصطفي الكلام علي مين ومين ابنه فينا احيييههههه اي الي بيحصل ده اكيد انا بحلم "بقرص نفسي"

ابويا:جري ايه يا وليه ما قلنا خلاص هتفضحينا وصوتك العالي ده ما انتي الي قلبك حن وقلتي هربيه ملكش دعوه مش كان زمانه في ملجأ دلوقت ولا في اي خرابه ام القرف علي الصبح ما يغور في داهيه انا لولا ابني كان معاه مكنت كملت الوسخه الي اسمها إلهام دي والحمدلله اني لحقتها ومقلتش ليهم كل حاجه وعاوزك تقفلي علي الموضوع ده عشان بتخنق وتقومي اعملي ليا لقمه يلا ولا اقلك مش طافح وألهام دي ذودتها وحسبها معيا تقل اوي انا نازل وحسك عينك حد من العيال يعرف حاجه

امي:😓

انا:"دخلت اوضتي من سكات ودمعتي نزلت غصب عني وكنت مش عاوز اقعد في البيت وحسيت حطانه بتقفل عليا فضلت راقد ودموعي بتنزل وانا مش بفكر في حاجه غير هوا يقصد مين وازاي قلبه حجر كده

<لو وصلت لحد هنا متنساش تتابعني عشان تعرف كل جديد وتكتبلنا تعليق رايق زيك واستعد للجاي لانه دمار اخيرا شخصيته هتبتدي تتغير وتتكون الشخصيه الي عازونها وياتري اي المصايب الي جايه لبطلنا وايه الي هيحصل لاخوه وايه اخبار حمزه ويا تري مين البنت الي كانت مع الشخص هل البطل يعرفها ممكن تجيبها صح وومكن تيبجها غلط بس هيا البيعده كفايه حرق وشفكم في جزاء جديد سسلام💖>

___________________
الجزاء السادس
-------------------
<قبل ما نبداء متنساش لايك وتعليق يحفزنا ولو عندك نصيحه او ملاحظه اكتبها ويلا بينا>

تنويه:ربما اتوقف عن النشر في الفتره القادمه بسبب الإمتحانات ولكني هرجع ليكم ومعيا قصه دمار شامل قصه عمرك ما قريت ولا هتقراء زيها ❤️‍🔥❤️‍🔥هنا مش قصدي علي قصه^اين انت انا لا اراك^الي الردي انا بديت فيها وكتبت ثلاثه اجزاء منها وهتنزل بعد الجزاء العاشر من قصه حياتي
غصب عني لو عليا مش عاوز اتوقف ولاكن مينفعش وسيبك مع القصه وسسلام>متنساش المتابعه🙃❤️‍🩹>

نمت غصب عني معرفش ازاي وصحيت وامي بتصحيني العصر

انا:ببصلها وعنيا فيها كلام كتيررر جدا بس قمت من سكات غسلت وشي وسحبت 60000L.E وخدت هدوم وكتبي كله وحطيته في شنطه كبيره وكنت مش عاوز ارجع ألا بعد الامتحانات لاني مكنتش طايق اقعد في البيت ومخنوق وكنت مش عاوز افهم حاجه دلوقتي لحد ما اخلص امتحانات واطمن علي نفسي وبعدين ارجع وافهم منهم كل حاجه وعزمت امري وخدت حاجتي ونزلت لما امي نزلت عند ناس جيرنا تحت

كنت مش عارف اروح فين هل احجز في فندق بس فلوسي كده هبعزءها علي الفاضي واستقريت اني امشي عند عبير
______________________________

انا:الو عبير

عبير:احمد عاش من شافك كده متسالش خالص

انا:بطلي استهبال دنا مكملتش اسبوع؛المهم انا حصلتلي مشكله في البيت ومش لاقي مكان اروحه فا لومفهاش حاجه اجي اقعد عندك يومين وكلام جد لو مش حابه عادي انا هتصرف يعني

عبير:انت بتقول ايه انت تشرف في اي وقت ده بيتك تعاله يلا

انا:تمام خمسه واكون عندك
_____________________________
بخبط"

عبير:ادخل ايه ده انت عزلت ولا ايه

انا:هما كام شهر هقعدهم معاكي بس لحد ما اخلص امتحانات وارجع البيت تاني اتفاهم معاهم او يمكن مرجعش تاني وأشوف سكن ليا

عبير:ليه ده كلو شكلها حاجه كبيره حلصت ادخل ادخل مش هنكلم علي الباب

انا:دخلت وعبير خدت الشنطه تدخلها

عبير:بص هوا مفيش إلا سرير واحد بس فا حط هدومك وحاجتك هنا عندي في الاوضه وانا عندي اوضتين فاضيين المفروض كانو هيبقو اوض *****"عينها بتدمع"بس محصلش نصيب بقا فا ابقا شفلك سرير وهحطلك طربيزه وكرسي عشان تذاكر وتبقا اوضتك براحتك وكده

انا:معلش هتعبك معيا بقا وبعدين انتي بتعيطي ليه دلوقت ما في داهيه يا ستي انتي لسه شباب "بطبطب عليها"

عبير:😢

انا:خلاص بقا سيبك من جو الصعبنيات ده انشأ**** هتقابلي ابن الحلال الي يستحقك امسحي دموعك عارفه انا لو شفتك من زمان كنت اتجوزتك بس يلا بقا محصلش نصيب

عبير:بتخبطني🥲

انا:بتضحكي علي ايه لا خلي بالك انا صغير اه بس راجل واعجبك علي فكره 😉

عبير:😁سافل اوعي كده

انا:انا برضو الي سافل 😂صفي النيه قبل ما تقطع فيا 😉

عبير:😇😇

انا:خلاص فكيتي يلا بقا رتبي الهدوم وعملي ليا اكل لاني مفطرتش لحد دلوقتي وروقي اوضتي وشوفي هتحطي ايه

عبير:🤨🤨قلولك عليا الشغالة الي جبهالك ابوك ولا ايه

انا:شغاله ايه يعني انا الي هكنس واطبخ واغسل وارتب هدوم يعني

عبير:الكلام ده تقوله لو انت ضيف انما انت صاحب مكان انا وحده كبرت وشايله نفسي بالعافيه انا طالعه اعملك فاطار وانت رتب هدومك عندك الدولاب من الجنب اليمين فاضي كان بتاع المحروس

انا:انتي رايحه فين تعالي هنا بس كده "جريت"

انا:باين انك كبرتي وشايله نفسك بالعافيه هتهربي مني فين مسيري ازنقك

عبير:ايه ازنقك دي يا قليل الادب انت احترم نفسك شويه

نفسي:اشحال لما احنا نيكينك علي الركنه الي بره دي

عقلي:شخصيه منحطه

انا:بقلكوا ايه مش هتشتغلو دلوقت مش ناقصكم انا فيا الي مكفيني وانت اتخرس خالص ايه ناكينيك علي ركنه دي تفكيرك ميبقاش زباله كده علي طول

نفسي:ههههه اما نوشف تفكير مين الزباله متنساش اننا واحد 😆
_________________________

رتبت هدومي

نفسي:افتح دلابها كده ورينا الدلع

عقلي:انت ايه مبتتهدش اطلع بره ومتسمعش كلامه وخد بالك لازم تحدد وتفهم شخصيه كل حد في حياتك وتديه قيمته وتحطه في مكانه وانا شايف عبير تحطها في مكان اختك الكبيره ومش عاوزك تفكر فيها كده نهائي وعاوزك تبقا بني ادم محترم مش وسخ حقير بيجري ورا شوهته وشايل زبه علي كتفه فامهني كويس

انا:كلامك حلو الصراحة بس موضوع اختي الكبيره ده انتا كده بالغت شويه

نفسي:صدق الي قال اتلم المتعوس علي خايب الرجا.

عقلي:سيبك منو واسمع مني والساعه تشوف لانو عبير دي لو في مكان تاني وظروف تانيه كانت مستحيل حتي تفكر فيها بنظره الحقيره دي

انا:ماشي يقطاع الارزاق

عقلي:عادي قطاع قطاع المهم اطلع من هنا وشوف انت هتعمل ايه

__________________________
دخلت اوضه تانيه وكانت حلوه تعرف تحط فيها سرير ومكتب وكمدينو وكمان تحط سجاده مربعه كده في النص بس كانت متربه ومحدش شكلو دخلها من زمان واللمبه فيها حارقه وفيها بلكونه مفتوحه علي عماره الي ورها وتقريبا بين البلكونتين بتاع اتنين متر "ركنت الشنطه وقفلت البلكونه وطلعت قعدت بره علي الركنه بس ملقتش TV

انا:عبير يعني معندكشTV

عبير:و**** انت عارف الظروف انطريت ابيعو

انا:امممم تمام

حطت الفطار وفطرت والساعه كانت 5:00pm

عبير:دخل الصنيه المطبخ وانا هروقلك الاوضه وننزل اخدك لمحل تشتري منو سرير ولا زي حلاتي مقشفر

انا:لا متشغليش بالك معيا
________________________

الساعه 9:00pm

نازلين انا وعبير "عبير ***** ولابسه عبايه"

انا:الي يشوفنا يقول مخطوبين

عبير:"بتخبطين في كتفي" امشي وانت ساكت

انا:اههه😂 براحه طيب بس تصدقي انتي طلعتي قصيره دا انتي جايبه كتفي بالعافيه

عبير:ها بدينا تنمر بقا كلمه كمان وهقلك اطلع لم حاجتك 😏

انا:حكم القوي
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

دخلنا المحل وكان محل موبليا ومفروشات وادوات منزليه وكهربيه وانا كنت واخد معيا 30000L.Eفي هاند باك

شفت ليا سرير وكان سعره 5500L.Eوجبت طربيزه 1800L.E وجبت دلاب دلفتين6000L.E واشتريت سجاده وستاره وكام شماعه هدوم واشتريت6200L.E tv ورسيفر وجبت كرسي طبي

عبير:يبني ليه ده كلو لا رجعوا انا مش بسمعه اصلا

انا:هششش شوفي بس لو محتاجه حاجه من هنا ادوات منزليه اي حاجه متخفيش معيا يكفي ويفيض

عبير:خدت مقشه ومساحه وجابت غلاي ومجين

خلصنا وكنا ناسيين اهم حاجه مين هيطلع الحجات دي او هينقلها الشقه بس الحمد**** طلع المحل عندو عربيه بتاجرها وهما بيتكفلو بالباقي وفعلا خدنا كل حاجه وطلعنا بيها علي شقه وكانت الناس مستغربه مين ده واشتغلو تلقحت كلام علي عبير بس انا مدتهمش فرصه ورحت علي كام واحد واقفين وسلمت عليهم وقلت ليه

انا:"بصوت عالي"ياريت تقلهم انهم لو مبطلوش هاجي اعدل بوزهم والي بيكلمو عليها دي تبقا اختي واي حد هيقول كلمه عليها هقطع لسانه
طلعت الحاجات وحاسبت العربيه

عقلي:هههه اي يا معلم

انا:مسمعش صوتك ولا صوته
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
قفلت الباب

عبير:حضنتني من ضهري"هتصدقني لو قلت ليك انك احلي حاجه حصلت ليا في حياتي

انا:بدينا محن اخر اليل "لفيت وشي ليها:زي ما قلت ليكي قبل كده اخوكي الصغير

عبير:احلي اخ في دنيا شكرا بجد

انا:طب اوعي بقا وكفيا تحرش بولاد الناس عيب

عبير:😊😊😅

دخلت ركبت السرير وحطيت الطربيزه والكرسي وركبت الدولاب بس نسيت اجيب مرتبه 🤦‍♂️🤦‍♂️

عبير:تصدق صح عادي الركنه سداده

انا:ركنه مين انا ضهري اتقطم النهارده انا نايم علي السرير مش عاجبك اطلعي نامي علي الركنه

عبير:هعدهالك المره دي بس ياريت تنام بس

انا:اه يا واطيه دماغك راحت فين ها" بخبطها في دمغها كده👌"

عبير:😁😁
>>>>>>>>>>>>>>>
خلصنا طلبت اكل وكان باقي معيا حوالي 6000L.E

"عقلي الي هوا ضميري وتفكيري الكويس نفسي بقا دي الي بفضفض معها ورفيق السؤ برضو"

نفسي:بس ايه يا برنس كده مش هتعرف تكمل لازم ترجع او تكلم اخوك يديك قرشين وبعدن انت قافل تلفونك من الصبح زمانهم قلبو الدنيا عليك

انا: معاك حق انا مكنتش عامل حساب اني هصرف ده كلو انا كنت اجرت شقه مفروشه تلت شهور اوفرلي

نفسي:معاك حق بس كنت هطتبخ وهتغسل وهتشتري اكل وتنضف وحوار انما كده انت هتفضي للمذاكره وبس وكمان حد يونسك بس الصراحه الغبي ده طلع معاه حق انا كنت افتكرها شرموطه وبتلعب دور الغلبانه عليك عشان تقلبك في قرشين

انا:طول عمرك دماغك وسخه بس سيبك انا هبتعلهم علي الوتس اني محتاج اقعد لوحدي الفتره دي واني بخير وياريت محدش يتواصل معيا وانا هرجع بعد الامتحانات وهعملهم بلوك وريح دماغي
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.

فتحت الفون مكملتش دقيقه ولقيتهم بتصلو عليا كنسلت ورديت علي مصطفي

مصطفي:انت فين حد عملك حاجه

انا:ايه يعم اهدي انا تمام

مصطفي:الحمد**** انت فين بقا ياحيوان يا منيوك انتا من الصبح لما خلتني اكلم إلهام لتكون عملت ليك حاجه

انا:ايه حيلك حيلك وبعدين حيوان ومنيوك مش راكبين مع بعض اتصلت علي إلهام ليه **** يحرقك فكنا من شرها
انا بس عاوز اقلك كلمتين اني الشهرين او التلاته الجاين دول مش راجع البيت إلا لما اخلص امتحانات.. متقطعنيش.. وقتها هتفهم انا بكلم جد علي فكره لان الموضوع كبير ومش هعرف اتكلم فيه إلا لما اروق دماغي عشان في مصيبه انا خت فلوس من الشنطه بس صرفت كتير ومحتاج كمان قرشين عشان اقدر اكمل والكلام الي قلته ليك ده ميطلعش لابوك ولا امك فهمهم بس اني مش هرجع غير علي الإمتحانات ولا تقول فيه مصيبه ولا هباب عاوزك تثق فيا تمام انا هنزل وابعتلك رقم فودافون كاش حول عليه تمام هكلمك اه كل اسبوع كده انشاء**** سلام

نزلت محل موبيلات ومصطفي حولي 30000L.E
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
"في ناس هتفتكرني رغيت كتير ولاكن القصه اسمها حياتي بحكي حياه يوميات "
كنت فتحت التلاجه قبل ما انزل وتقريبا فاضيه فا اشتريت شويه حجات من السوبر ماركت وانا طالع
وركبت TVووصلته ودخلت خت دوش وحرفيا كنت فصلت خلاص

دخلت علي السرير وعبير كانت نايمه وانا حطيت دماغي ورحت فيها
.______________________.

عبير:صاحيه وعماله تبص ليا وحطيت ايدها علي خدي

"اناكنت بين النايم والصاحي عرفينه الوضع ده"ببتسم وهيا سحبت ايدها "

انا:بتعملي ايه

عبير:ولا حاجه بفكر بفكر ازاي **** بعتك ليا لحقتني علي اخر لحظه معا ان الظروف الي تقابلنا فيها مش احسن حاجه ومستحيل تدل علي كده وازاي انا كنت شايفاك شخص استغلالي حقير خت هدفك وهدف اي حد في مكانك كان عادي بالنسبه ليا انك متسامحنيش وانا كنت غلطانه بس الي حصل وانا كنت استاهل **** اعلم البنت دي مانا كان هيعمل فيها ايه وازاي بعدين بديت تتغير نظرتي ليك قد ايه علي رغم من اني كنت شايفه الموت في عنيك وقت الي حصل بس دلوقتي شيفاك ضهري وسند ليا وربنا يلعم لما زعقت ليهم في الشارع انت زدت في نظري قدي ايه بجد انت الي زيك بقو قليلين اوي الايام دي شكرا ليك انك ساعدتني من غير مقابل لو كان حد غيرك **** اعلم كان استغلني ازاي دلوقتي ولا الفيديو الي كنت بنام واحلم بيه بس اطمنت لما شفتك كده وعرفت انك مستحيل تعمل بيه حاجه "بتدمع" ميبنش عليك الي يشوفك يقول شب لسه مراهق بس لا العكس انت فعلا راجل وحسيت معاك اني مطمنه اكتر من جوزي "بتبوسني في خدي"انت اطيب واجدع واحسن شخص انا قابلته في حياتي

انا:"بمد دارعي واخدها في حضني "ببوس رسها انا مقدر كلامك ده كلو بس انا عاوز اتفق معاكي علي حاجه اولا مفيش بينا جمايل ثانيا انتي خلاص بقيتي اختي يعني هشيلك في عنيا يعني مش عاوزك تقولي الكلام ده تاني لو حصلتلك حاجه ابقا اول واحد يعرف لو احتجتي حاجه ابقا اول واحد طتلبي منه "بمسح دموعها" اتفقنا

عبير:🤗 "هزت راسها"

انا:قومي بقا اعملي لينا فطار ولا هتخليني انا اعمل

عبير:لا طبعا😃

انا:😏😏طب قومي يلا بربرتي وبهدلتينا

عبير:😁😁
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
قمت خدت دوش ومكنش فيه حاجه ازبط بيها شعري ولا مزيل عرق ولا اي حاجه وهنا افتكرت اخويا كان شايل عني قدي ايه😅

فطرنا وشربت كوبايه قهوه ونزلت عشان اشتري مرتبه وكام حاجه ليا وخت عبير تشتري شويه طلبات خضار وكده

^خلصنا ورجعنا انا بحاسب صاحب العربيه^
اميره:احمد انت بتعمل ايه هنا

انا:اهللااا اخبارك

اميره:الحمد****

انا:ولله انا قاعد مع اختي هنا كام شهر كده لحد ما اخلص امتحانات والبيت عندي مش افضل حاجه وانا محتاج روقان فا جيت هنا وبنقل كام حاجه بس كده

اميره:اختك مين دي هيا ساكنه هنا جديد يعني

انا:لا دي حتي تقريبا تعرفك

اميره:تعرفني تعاله عاوزه اقابلها

انا:تمام اطلعي
>>>>>>>>>>>>>>>>
"بخبط"

اميره:بس دي شقه مدام عبير

انا:اه

اميره:هيا تبقا اختك🤨🤨

انا:اه اختي الكبيره مالك

اميره:ازاي دي قالت ليا انها معندها غير اخت بنت وحده

عبير: "فتحت"اميره ازيك "اتوترت لما شافتني معها

انا:ادخلي يا اميره تعالي

اميره:هوا احمد اخوكي فعلا

عبير:😊 اه يبقا اخويا الصغير بس مش من امي ولا ابويا

اميره:ازاي يعني

انا:ايه الي ازاي انا بعتبرها اختي الكبيره

اميره:هوا انت تعرفها من امتي اصلا ولا ازاي انا مش فاهمه حاجه

انا:مش مهم تفهمي انتي مش كنتي عاوزه تقابلي اختي اهي هيا دي

اميره🤦‍♀️🤷‍♀️انا طالعه هبقي اعدي عليكي في اليل

عبير:ماشي

عبير:انت لازم يعني طتلعها معاك

انا:فيها ايه يعني عادي وبعدين المنطقه كلها عارفه انك اختي مش حوار هوا

عبير:مش عارفه بس يعني انت ادري انا هقوم اجهز غدا
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

دخلت اوضتي علي السرير وسرحت مع نفسي

عقلي:يا صاحبي رن علي امك طمنها مينفعش كده قلب الام برضو

انا:بقلك ايه طظ ميمكنش متطلعش امي

عقلي:جري ايه يا خول انت ما تفوق لنفسك ولا طيبتك وحنيتك الي بتنءح ولسانك الحلو دول بيطلعو مع النسوان وبس رن علي امك انجز

انا:خلاص يعم هرن

كلمت امي الي كانت عاوزه تعرف انا عرفت حاجه ولا لا بس عملت نفسي من بنها وطمنتها وفهمتها وقفلت

انا:استريحت دلوقت

عقلي:اه استريحت ودلوقتي بقا تنزل تشوف دروسك ولا تشوف اونلاين عشان محدش هيردي يدخلك والمرجعات بداءت اصلا وعاوزك تركز وتفوق لنفسك

انا:تمام اي اوامر تاني

[اتغديت ودخلت ريحت شويه وعلي العصر]كلمت المدرسين الي كانت باخد عندهم^مساعدين^وحورت عليهم مشاكل وظروف ووافقوا اني ارجع اخد درس تاني.ونزلت اشتركت مع كام استاذ اونلاين عاشن اعرف الم الي فاتني وبديت اركز وذاكر بجد]
<___________________________>

بعد اسبوعين

كنت خلاص دخلت في مود المذاكره وكده وعلاقتي مع عبير اتحسنت كتير وحكت ليا حيتها وطلقها وكل حاجه بس هقلها الجزاء الجاي عشان بكفيا عبير الجزاء ده😂

الباب خبط

عبير:ميين

انا:عندك رايحه فين وهتفتحي انتي ليه سوسن قدامك

عبير:مقصدش عادي😅

انا:لا مش عادي

بفتح

انا:اميره اتفضلي تعالي و**** الحمد****

اميره:يعني احنا دفعه وحده وكان عندي كام حاجه كده مش فاهمهم وكنت عوزاك تشرحهم ليا

انا:قلولك عليا اينشتين هاتيهم ااعك فيهم"مسكت نفسي كنت هقول ابعبص فيهم"

اميره عاطتني كشكول

انا:تعالي جوه طيب متخفيش انجزي مش هغتصبك يعني

اميره:مش قصدي

انا:عبير تعالي معنا

اميره:لا خلاص عادي

انا:استغربت بس وصلني طشاش وهوا"ان هيا محتاجه مني قرشين اكيد" بس عبير جات

دخلنا وفهمتهم ليها وكان عادي بس عبير حستها غارت واميره كانت مش مستريحه وحاولت توزع عبير لكنها لزقت بغرا

كنت هطلع مع اميره بس عبير طلعت معها

انا:ام كيد النسوان ده بقاا عاوز اشوف البت عاوزه ايه

عقلي:يعم هتعوز ايه انت الي دماغك بتفكر كتير
انا:يمكن بس بصتها غريبه
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

تاني يوم كنت راجع من الدرس بس كنت مخنوق رنيت علي عبير تنزل تقابلني نخرج شويه نزلت وختها اتمشنيا شويه وجبنا جاتوه وعصير وكده واحنا مروحين كانت الساعه حوالي 12.30am

عربيه حلوه واقفه قدام الشقه انا فهمت الي فيها بس كنت مضايق عشان افتكرت عبير والي حصل مع سهيله وعبير عرفت اني مضايق وطلعت عبير ونزلت لاني اتخنقت بس لقيت اميره نازله قدامي فا طنشت ونزلت بس بعدين وقفت عند شقه امها فا استغربت واستنيت علي السلم لحد ما دخلت وسعتها عزيز القارئ كل حاجه جات في دماغي واول حاجه هوا انا بيتلعب بيا ولا ايه فضلت واقف سرحان في افكاري لحد اما سمعت صوت خناق الصوت بدي يعلي انا مكنتش مطمن وكنت عاوز انزل ادخل اشوف فيه ايه بس بعد شويه الصوت هدي وانا نزلت تحت ساعه كده ولقيت واحد لابس بدله نازل وشكله مبسوط فشخ

انا:شكل سهيله دلعتك

شخص:انت تعرفها علي الاخر دي لبوه اوي

انا:طب منا عارف والمنطقه كلها عارفه

شخص:لابس الي متعرفوش ان بنتها اجمد منها

انا:اتصدمت هوا انت نمت مع بنتها

شخص:اماال بس ايه عنب دنا هبيت هنا

انا:😅😅علي وضعك وركب عربيته ومشي

انا:من جوايه بركان تكه وينفجر طلعت وانا عنيا بتطلع شرار وخبطت علي سهيله جامد

سهيله:ايوا مين براحه هتكسر الباب

هيا فتحت وانا زقيت الباب وقعتها علي الارض

انا:بقا كده يا شرموطه يا مومس بتلعبي بيا انا دنا هوريكي النجوم الضهر

سهيله:خايفه فشخ" ايه الي حصل لعبت بيك ازاي

انا:"طنشتها"ودخلت اقلب في الاوض لقيت مانا مغمي عليه طنشته ودخلت لقيت اميره نايمه علي ضهرها وعريانه ملط ومش واعيه لحاجه وفي لبن علي كسها

في هذه الحظه ولاني اكتر حاجه ممكن تدبحني الخيانه انا حسيت بالخيانه "محدش يسألني ليه انا كده مع انه لو حد غيري مش هتفرق معاه"كان هاين عليا ادبحها مكنها بس شلتها وطلعت بيها

سهيله:حيلك حيلك رايح فين

انا:خبطتها برجلي وطلعت خبطت علي عبير واميره شايلها بين دراعتي ملط وتقريبا مغمي عليها

عبير:ينهار اسود ايه الي حصل

انا:هوا ده وقته اوعي كده ودخلت اميره علي السرير وطلعت وانا حاسس نفسي تايه مش عارف انا بعمل ايه

عبير:ايه الي حصل يا احمد فهمني

انا:سهيله الشرموطه الوسخه جايبه بنتها وعاوزه تشغلها معها اذا مكنتش شغلتها بس اما تصحالي

عبير:هدي نفسك طيب هجبلك ميه انا مش عارفه ايه العماره الي **** بلانا بيها دي

شربت ميه وهديت نفسي وبديت افكر شويه

انا:انا بعمل كده ليه ما تولع بجاز كسم الإنسانيه علي كسم المعروف انا مال اهلي

عقلي:معرفكش كده

انا:بلا تعرفني بلا متعرفنيش واعتبر دي اخر مره تعرفني فيها كسم النسوان كلها انا مال اهلي

نفسي:بديت تفوق اخيرا لازم تعرف ان الطيبه والعفويه والحجات الحلوه دي متنفعش دلوقتي وتبقي عبيط لو اتعاملت بيهم لو هتبطب علي كل الناس يبقا هتاخد خوازق بعمرك انا عاوزك تفوق بقا كده وتوريني الوش التاني الي انا وانت نعرفه كويس والي انت بتخاف منو

انا:وهوا كذالك انا زهقت

"طبعا انت هتستغرب بس ده لان بطلنا بيثق في كل الناس وبيتعامل بحب مع الناس كلها بس بياخد خوازيق وهيا الدنيا ايه غير تعلم من هنا وبطلنا هيبقا القطب الشمالي ماشي علي الارض وثقته واحد في الميه قد تطلع اميره مظلومه ولاكنه جاب اخره جاب جاز خلاص وهوا كبرياءه صعب والكبرياء لا يفهمه إلا قليل"

بعد مرور تلات سعات اميره فاقت وعبير خدتها تاخد دش ولبستها هدوم من عندها

عبير:عشان خاطري اتكلم معها بكره

انا:كلمه وحده هتيها هنا حالا

عبير:انا قلتلك عشان خاطري خلاص بقا هدي نفسك حتي لو جبتها ليك مش هتنطق حرف دي مصدومه يا حبه عيني

انا:سبتها ودخلت اوضتي لقيتها نايمه علي سريري عبير تعالي خديها اوضتك انا مش ناقص

عبير:تعاله بس وبتقفل الباب نام عندي النهارده سيبها عنك

انا:انا ساكت لحد دلوقتي بس قسم عظما لما تصحي

عبير:اهدي بس خش ريح وانت تهدي هدي اعصابك
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

اتقلبت ساعات بس نمت في الاخر

صحيت تاني يوم علي الضهر

عبير:صباح الخير

انا:صباح الخرا صحت ولا لسه

عبير:انت لسه متعصب خش اغسل وشك تعاله عاوزاك

انا:"غسلت وشي سناني وزبطت حالي"ها ارغي راحت فين

عبير:اهدي بس مرحتش في مكان في في الاوضه جوه عاوزك تسيسها واتكلم بالهدواه

انا:سبتها وقمت دخلت الاوضه بتعتي

عبير:يابني خد اسمعني

انا:بطلت

انا:مرحب مرحب بالأستاذه لاو تقلي انا هنتحر يا شيخه بلا وكسه انا مش عارف انا عمال احرق في دمي ليه ما تولعي بجاز يلا اطلعي علي فوق وغيري هدومك وادي عبير هودمها مش ناقصه هيا

اميره:بتبص ليا وبدت تعيط

انا:لا عيطي هناك فوق مش هنا بطلنا ناكل منو الكلام ده

عبير:اوعي كده يا حيوان انتا

انا:بقلك ايه مش ناقصه يلا خديها طلعيها انا مش فاضي وريا حجات مهمه ومعنديش وقت اضيعه في حجات متخصنيش

عبير:احمد انت كده زودتها اوي اهدي كده علي نفسك واقفل الباب واطلع ولا روح شم شويه هوا ولما تهدي تعاله

انا:بقلك ايه انا عارفيت الدنيا بتتنطط قدامي دلوقتي اهدي **** يهديكي وخدي المتناكه دي علي فوق مش عارف هنام علي سرير ازاي بعد كده

عبير:بزعيق"احمد احترم نفسك"قامت قفلت الباب

انا:كسمكم انتو التنين

في بالي" انا:انا حارق دمي ليه عاوز افهم ما تولع

نفسي:اه معاك حق اهدي كده وخش اعمل وحده ينسون ومتكلمش معها تاني
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

عبير:واخده اميره في حضنها اهدي اهدي هوا احمد كده لما بيتعصب هدي نفسك

عبير:"بتمسح دموع اميره بمنديل"احمد ده ملاك و**** بس هوا لما بيتعصب بيخترف كده متزعليش هوا هيدي وهيجي يكلمك اهدي "بتطبطب عليها"

"اميره بدت تهدي"

عبير:ايوه كده اهدي عاوزاكي تحيكلي ايه الي حصل اهدي مفيش حاجه محدش هيكلمك انا معاكي

اميره:"بصوت منبوح" مكنتش اعرف انو هيحصل كده امي ضحكت عليا هيا السبب انا عاوزه امشي من هنا

عبير:اهدي تمشي فين بحالتك دي قوليلي بس امك ضحكت عليكي ازاي وايه الي حصل

اميره:بصوت يغلبه العياط" انا كنت محتاجه فلوس عشان انزل الدروس بتاعتي وكلمت عمتي بس تلفونها مغلق وكلمت احمد تلفونه مغلق وكل شويه اكلمه القيه مغلق "انا عامل الخاصيه" وعمتي قالت ليا اني استني اخر الشهر هيا هتقبض وهتديني واحنا لسه في نص الشهر وكنت محتاره وكاحل اخير كلمت امي الي قالت ليا انزل وانا نزلت وكان في شخص مستنيني ورا الباب كتم بقي بايده ومانا اخويا حاول يحوش عني بس ضربه وبعدين حصل الي حصل 😭😭 😣

عبير:يا سهيله الواطيه ماشي خلاص يحببتي هدي نفسك حصل خير عاوزكي تهدي خالص ومتشغليش بالك بحاجه مش عاوزاكي تفكري في الي حصل اهديي رلاكس خير خير اهدي بس
___________________>>>>>>>>_____________________
الساعه1am

انا:عبير في ايه عاوز انام انا مش فاضي للحورات الفكسانه دي

عبير:🤨احمد في ايه اهدي كده مالك

انا:مالي ولا مليش كلمه وحده هطتلعيها وتغيري الملايه دي وانتي حره اعملي الي عوزاه بس انا عاوز استخدم اوضتي يلا بقا

عبير:كلامي معاك بعيدن "خدت اميره علي اوضتها وغيرت الملايه بتعتي
_________________

نايم علي السرير

انا:اخيرا بلا وجع دماغ

نفسي:اخيرا يا اخي ده حوار بقلك ايه متشغلش بالك بيها احنا مش ناقصين ركز علي هدفنا

انا:يب معاك حق كانت من بيت اهلي هيا

نمت"

تاني يوم قاعد بفطر وعبير عماله تتحايل علي اميره تفطر

سبتهم ودخلت اوضتي اذاكر
_______________________

الساعه7:30pm
الباب بيخبط

عبير:احمد تعاله شوف مين

انا:جاي "بفتح"واتصدمت لاني شفت ريم في وشي

ريم:احمد انت بتعمل ايه هنا

انا:انتي الي بتعملي ايه هنا

ريم:انااا جايه عشان اميره

انا:اها فهمت لا حول ولاقوة الاب**** ادخل ادخلي

ريم دخلت ليهم وانا رجعت اوضتي

انا:قسم ب**** مافاهم حاجه وحده زي دي المفروض تكون قطعت علقتها بيها بعد الي حصل

عقلي ونفسي:انت شاغل نفسك ليه بغيرك ركز يا حبيبي

انا:ههه اول مره تتفقوا بس معاكم حق
--------------!!--------------!!-----
تاني يوم
انا:عبير خدي عاوزك

انا:هيا ناويه تعيش معنا هنا

عبير:هوا انتا ايه معندكش ددمم انا بديت اغير رائيي فيك الصراحه انا كنت فاكراك مضايق ولما تهدي هتعقل

انا:لا ما انا عقلت وعرفت اني مليش دعوه ومشغلش نفسي بغيري هتيلي سبب واحد يخليني اروح اقعد معها دلوقت ولا اكلم معها بصي من الاخر انا مش فارق معيا

عبير:انا مش عارفه اقلك ايه و**** انا معتش فهماك

انا:مش مفهم تفهمي المهم عاوزك تنطريها

سبتها ونزلت الدرس
________________________________

راجع ومبضون فشخ لاني شفت حمزه وكان هاين عليا اكسر عضم وشو

سامع صوت صويت وخناق طالع اجري اشوف فيه ايه

"سهيله ماسكه عبير من شعرها وعماله تشتم وعبير بتصوت ومانا عمال يشد اميره عشان ينزلها تحت انا شفت المنظر ده وعينك ما تشوف إلا النور
جريت علي مانا وزقيته بعيد عن اميره خبطه في الحيطه ونزلت علي وشو تخبيط وجيت خبطته رجل شقلبته علي الارض ورحت علي سهيله الي خافت وجرت وانا قربت منها لحد ما زنقتها في الحيطه

انا:قسم عظما لولا ان انتي مره لكنت مسحت بوشك البلاط دلوقتي كلمه وحده تنزلي دلوقت وتاخدي الخول بتاعك معاكي وعاوز اشوفك طالعه هنا تاني وديني لامسكك السلك عريان"😂😂الي جه في بالي😂😆"

سهيله:مصدقت انا بعدت ونزلت جري علي تحت

انا:عبير خدي الطرحه بتعتك ادخلي يلا مش وقت كلام

اميره بتبص ليا

انا:مش ناويه تدخلي

اميره جرت دخلت جوا
_________________!!______________

عبير هتكلم"

انا:عبير مش عاوز كلام دلوقتي

انا قاعد مخنوق فا نزلت تحت

طلعت علي الكرنيش اتمشي وكانت الساعه9pm

عقلي ونفسي :انا زهقت و****

انا:وانا كمان

نفسي:بقلك ايه اتفاق بيني وبينك متدخلش في حورات ملكش فيها تاني من دلوقتي اهو فاهم ولا لا انا واحد بحب الروقان وترييح الدماغ وانت عاملي فيها الملاك الي نازل يحل مشاكل الناس ما كل واحد بيشيل اربه مخرومه بتخر علي نفوخه

انا:معاك حق انا فعلا عاوز اروق دماغي وزهقت من الحورات دي انا كان مال اهلي انا

نفسي:مهوا ام تخولنتك مع النسوان دي هيا الي جابت لينا الكفيه كل واحده تقبلها تقلب ملاك بجنحين

عقلي:اتفق معاكم في كلام وكلام لا بس زي مقلت ليك حط كل واحد في مكانه وانت هتستريح وانا متفق مع الي عملته مع اميره مش كليا بس انت عملت الصح لما عطيتها فلوس وسامحتها وطنشت الحوار بس بعدين بقا هتدخل في حيتها ومشكلها لا اطلع انت ملكش دعوه لان هيا في الاول والاخر لا تربطك بيها اي علاقه بس الي مش متفق معاك فيه انك المفروض كنت وسيتها وسمعت منها ساعت الي حصل وبعدين حط حدود علاقتك معها عادي ومن هنا نتفق كل واحد ياخد مكانته وتخدها اولويات

انا:تمام
______________________

مروح البيت بس وانا راجع شفت نفس العربيه سعاتها جه في بالي حاجه وحده بس وهيا ابلغ عنهم بوليس الاداب وفعلا بلغت الشرطه ووطلعت الشقه وانا قاعد مستني علي نار

عبير:مالك مش علي بعضك رايح جاي

انا:😏هتشوفي دلوقت

شويه وسمعنا واحده بتصوت وبتقول رحنا في دااهييه انا نزلت وعبير جات وريا وجات اميره كمان وانا واقف مبسوط فشخ وسهيله طالعه بالملايه وبتبصلي بكل غيظ
_____________________________
عدي اسبوع وسهيله خدت تلت سنين ومانا خد اربع سنين تهمه شذوذ-جنسي والي كان معاهم طلع منها مخدش حاجه وكمان وصي عليهم

اميره:عرفت الخبر وكانت مبسوطه فشخ وكانها كانت في سجن وطلعت منه وبدت تنسي وترجع طبيعي

عبير:عرفت ان انا الي عملت كده بس كانت مضايقه مني شويه عشان الي كان حاصل وكمان كلامي بقا قليل وعشان مش طايق اميره
______________________

عبير:احمد احنا لازم نكلم

انا:نكلم في ايه

عبير:انت مش شايف انك متغير الفتره للي فاتت دي

انا:متغير ازاي

عبير:يعني الاول كنت بتكلم معيا وكنت عامل صوت في البيت وكنت مفرفش كده انما دلوقت بقا كلامك علي قد السؤال وبقيت بارد بشكل لا يوصف وحسيت قلبك بقا حجر كده لو في مشكله حاصله معاك قلي اساعدك او لو في حاجه مضايقك وكمان انا مش فاهمه انت بتعامل اميره ليه كده مع انك عارف انها مظلومه ولا هيا عملت حاجه انا معرفهاش وكمان الاول كنت حساك طيب كده وكيوت دلوقتي اعوذ ب**** قالب وشك اربعه وعشرين ساعه

انا:خلصتي تمام هرد عليكي وحده وحده الاول مفيش مشاكل حاصله معيا ولا حاجه وتاني حاجه انا زي مانا متغيرتش بس الي اتغير تفكيري ونظرتي بمعني انا كنت الاول قطه مغمضه ومش فاهم حاجه ودخلت نفسي في حورات كتير مليش دعوه بيها واميره معنديش معها مشكله غير اني مش عاوزها تاخد من حياتي اكتر من مكانها بس كده وعاوز اركز علي مذكرتي دلوقت ومستقبلي ومش عاوز اشغل نفسي بحجات غيري لاني فيا الي مكفيني وإن كان علي اني حباب وطيب فا عادي لو انا مش مضغوط ومضايق ومش حصلي حاجه هبقا عادي الخلاصه كل واحد بحطه في مكانه

عبير:طيب كنت الاول بتاجي وترغي معيا دلوقتي ولا بشوف سحنتك غير علي الاكل او انت نازل الدرس يبقا كده انا نزلتني تحت في المكنات بتعتك دي ولا ايه "هتدمع"

انا:بفتح ليها حضني يعني انتي كل الي مضايقك اني مش بكلم معاكي اسمي ده ايه بقا 😉وبعيدن انا قلت ليكي من الاول ان انتي اختي الكبيره وانتي عارفه اني بحاول اركز علي مذاكرتي عاوزاني اطلع ارغي معاكي ازاي خلاص بقا متزعليش حقك عليا "ببوس راسها"تصدقي انتي غلبانه خالص مش عارف حد يرمي النعمه انا لو جوزك ولا بلاش

عبير:😊😊😇لسه واخد بالك

انا:طيب يلا خلاص شطبنا لحسن البت اميره تطب علينا وتفهمنا غلط

عبير:اوعي كده دنتا عيل فصيل

انا:😂ضربتها واحده خفيفه علي طيزها وهيا طالعه

عبير:جريت" ماشي يا سافل شوف مين هيعمل العشي

انا:طب اطلعي يلا عشان هنرش ميا
______________________________________

فاضل اسبوع علي الإمتحانات طبعا طول الفتره دي مصطفي كان بيكلمني بيشوفني لو حصلي مشكله محتاج فلوس حاجه

انا:الو يا مصطفي اخبارك و**** الحمد**** بخير اه جاهز انشأ**** متقلكش امين يارب لا متتعبش نفسك و**** مش محتاج حاجه اه اكيد طبعا طيب يلا سلام تمام سلام كلمت امي برضو "اثناء الفتره دي علاقتي مع اميره اتحسنت وبقيت بتكلم معها عادي وهيا قعدت معنا عشان عبير اصرت متقعدش لوحدها وكانت بتراجع معيا"
__________________________________

اول يوم امتحانات

اميره:احمد انا خايفة

انا:خايفه ليه اهدي كده عادي

اميره:مش عارفه بس حاسه نفسي ناسيه كل حاجه

انا:و**** وانا زيك بس متتوتريش عشان متنسيش بجد عاوزك تشلي فكره انو امتحان اخر سنه واعتبريه زي اي امتحان كنا بنلحه

اميره:مش عارفه هحاول

عبير:بتوفيق أن شاء**** اهدي كده وخدي نفس ومتفكريش كتير
____________________________________________

بعد اللجنه

انا:ها عملتي

اميره:مش عارفه حاسه نفسي عكيت الدنيا "ايدها وشفيفها بترتعش خفيف"

انا:مالك اهدي كده مش نهايه العالم تعالي نقعد في اي مكان تهدي كده
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
دخلنا كافيه

انا:يبنتي اهدي مالك ضاغطه علي اعصابك ليه كده طب تعالي اراجع معاكي

اميره:لا لا مش عاوزه اراجع

"طلبت اتنين عصير"واستنيت لحد ما هديت وقعدت اقلها اني انا كمان في اسأله مش متأكد منها وعادي هدي نفسك وكده
_____________________________________________________

اخر يوم امتحانات كنت طالع ومعيا اميره بس شفت ناس ملمومه وشكله في خناقه "طبعا لم يكون معاك بنت تجنب اي مشاكل او اي خناقات ودي اظن حاجه معروفه عند الكل"

اميره:في ايه اي الي حاصل

انا:معرفش بس شكلها خناقه يلا بس نرجع عشان فاصل

اميره:ماشي واحنا مشايين شكلك بتخاف ولا ايه😈

انا:بقلك ايه مش وقتك عاوزاني اعمل ايه يعني

اميره:🙂🙂

انا:بلاش ام ضحكتك المستفزه دي

فوني بيرن

انا:الو

ريم:"بصوت سريع وخايف"الو ايوا يا احمد انت فين

انا:مروح في ايه

ريم:طب ارجع الحقني بسرعه يا احمد في ناس ملمومه وبيضربو حمزه

انا:قلولك عليا سوبر مان يعني ولا ايه وانا مالي انش**** يقتلوه ولا ليا فيه "قفلت"

اميره:في ايه

انا:عارفه مين الي بيضرب في الخناقه

اميره:مين

انا:اخو ريم 😆

اميره:وايه الي يضحك في كده وهوا مش ابن خالك او خالتك ازاي متلحقوش

انا:لا ما انا مبسوط فيه سيبك منو انا مال اهلي

اميره:انت بتكلم جد

انا: في بينا مشاكل اكبر من اني اتعب نفسي عشانو ويلا نروح وبكفيا رغي وبعيدن خليني اتنفخت هناك زيه مهوا انا مش كابتن عضلات"حد سمعه وهوا صغير عليmbc3🙃"

______________________________________

الساعه8pm

انا:الو ايوا يا مصطفي

مصطفي:ايه مش ناوي ترجع ولا ايه

انا:يعم هرجع بس اما اشوف نتيجيتي

مصطفي:طب انجز يابن الكلب و**** ليك وحشه

انا:ابن كلب وليا وحشه عادي يعم

مصطفي:😂بقلك ايه معرفتش الي حصل في الخزوق الي اسمه حمزه

انا:ايه هوا اتسيط كده ولا ايه

مصطفي:اتسيط ده متصور صوت وصوره وهوا بياكل علقه محترمه ونازل علي صفحه بتاعت المنطقه

انا:ندمتني اني مشفتش الخناقه يا اخي لانو الصبح وانا راجع من الإمتحانات شفت خناقه بس طنشت وبعدين ريم كلمتني آل بتقلي الحقو ده لو خر واحد في العالم

مصطفي:😂😂غبي حدث زي ده ميتفوتش ويسلام لو شافك واقف تتفرج وعيتطه نظره استحقار وبسمه تكبر يسلام 😈

انا:🤣🤣اه و**** كانت تشفي صدري من جوا يلا هترغي كتير عاوز اشوف الخناقه

مصطفي:سلام يافقري سلام
************<<***<<<<<<<<<<<<
انا:فتحت الفيس وشفته صعب عليا شويه بس كنت حاسس نفسيتي مرتاحه وهوا بيضرب وعيطت اميره تشوف الفيديو

اميره:متقلش ده اخو ريم يحرام

انا:ميصعبش عليكي يا ختي ده اندل واحقر شخص في الكون

اميره:امسك كده دنتا بني ادم غريب
______________________________________________

يوم النتيجه الساعه8pm

عبير:ها عملت ايه

انا:لسه بيحمل يارب

انا:نطيت من مكاني اااااااااااااااا

عبيرواميره:بلهفه"ها كام

انا:94.7%اااااااااا بسجد سجده شكر

اميره:"كتبت رقم جلوسها"

انا:يارب يساتر

اميره:"حطيت ايدها علي بوقها وبتدمع"92%

انا:ردت فعل لا ارديه"حضنتها وهيا حضنتني وكانت بتدمع"دموع فرحه"

بصيت لعبير وختها في حضني هيا كمان "حضن جماعي"

انا:يلا روحو البسو هننزل نخرج يلا
______________________________

كنا مبسوطين جدا وانا كنت مبسوط فشخ وباين عليا كل شويه ابتسم لا إراديا كانت خروجه جامده ودخلنا محل ملابس انا اشتريت طقم تشيرت وبنطلون وجبت لعبير عبايه وكوتشي واميره ........."مبفهمش في لبس البنات اي حاجه"

بعد اليوم الجامد ده الي كنت حاسس ان الدنيا مش سيعاني فيه روحنا نمنا

تاني يوم

امي بتتصل:الو ها يا احمد عملت ايه

انا:94.7%

امي:لولولولولولولوولي"😂"

خلصت مع امي ومصطفي كلمني وعرفته وكان مبسوط هوا كمان ونا فرحتي ذادت ذياده واتفقت معاهم اني بكره هكون معاهم
"طبعا محدش يعرف انا ناوي علي ايه غير مصطفي"
*****************************************
الساعه7pm
انا وعبير واميره قاعدين في الصالة

انا:يا جماعه انا هكلم في مووضع مهم

عبير:ايه

انا:همشي بكره

عبير:"تعابير بدايه صدمه"تمشي فين

انا:هروح البيت

عبير:يعني كده خلاص مش هترجع تاني

انا:طيب ما انتي عارفه اني ماشي عشان في مشكله وجيت عندك لحد اما اخلص وهرجع تاني

عبير:😕😕انا مش عارفه اقلك ايه بس انا اتعودت عليك ومقدرش امنعك 🙇‍♀️

انا:بصي يا عبير انتي خلاص اختي الكبيره مش معني اني همشي خلاص معتش هعرفك تاني لا طبعا وكمان انا لسه معرفش هيحصل ايه وانا هفهمك بعدين وعلي حسب الامور هتمشي ازاي

عبير:قامت دخلت اوضتها
انا:ببص لاميره"وانتي ناويه علي ايه

اميره:انا كلمت عمتي وهيا قالت ليا يومين وهترد عليا

انا:مش قصدي يا غبيه اقصد ناويه تدخلي كليه ايه

اميره:😅الحمد**** حسيتك بتلمحلي و**** مش عارفه لسه مفكرتش انت هتدخل ايه

انا:لا انا ناوي من زمان هدخل حاسبات

اميره:خلاص خدني معاك

انا: هوا ايه الي خدني معاك هوا مكروباص
اميره:مانا مش عارفه انا هدخل ايه ومحتاره وطالما انت اخترت حاسبات يبقا حلوه

انا:عجيب امرك يا فتاه اسمعي ماتعرفيش ريم جابت كام ولا خزوق مصر الاول اخوها

اميره:😂اه عارفه مش عارفه انت عاملك ايه عشان كل ده بص يا سيدي ريم جابت 91%واخوها جاب89.9%

انا:يارب التنسيق يكون اعلي من 90%

اميره:اه ومالو ما انت حاطط رجل علي رجل ومطمن

انا:😂😂بس تصدقي الواحد بدا يتخن وبدا تطلعلو كرش من ورا اكل خالتو عبير عماله تزغطني ولا دكر البط😂😂

اميره:😂😂دي لو سمعتك هتموتك😂😂
________________________________
الساعه12am

دخلت اوضت عبير

انا:اميره"بهمس"

اميره:ايه

انا:تعالي

انا:عاوزك تنطري بقا روحي نامي في سريري عاوز اكلم مع عبير واصلحها

اميره:اممم ماشي 😮‍💨

دخلت نمت ولفيت وشي نحيه عبير وهيا وشها ليا

انا:بهمس"عبير يا بيرو

عبير:امم عاوز ايه وفين اميره

انا:سيبك من اميره دلوقتي
بحسس علي خدها بس تصدقي انك قمر وانتي نايمه

عبير:بطلنا ناكل منو

انا ليه بس كده "بخدها في حضني "حقك عليا بس انتي مش فاهمه وانا مكنتش عاوز اكلم قدام اميره وهمشي بكره ومش عارف اوزعها فا انطريت اقلك وخلاص

عبير:طيب وايه الي اتغير ما انت هتمشي بكره بعد ما خلاص اتعودت عليك ومش عارفه هعرف ارجع اقعد وحدي تاني ازاي"بتدمع"

انا:ببوس راسها وبمشي ايدي علي شعرها انا مين قال اني ماشي هوا يوم وعشان تفهمي تعالي ام اقلك ايه الي خلاني امشي اصلا بس الكلام مبينا بس

"حكيت ليها الي حصل"

عبير:افهم من كده ان وانت واخوك مش اخوات وواحد بس فيكم هما الي يبقا ابوه وامه الي عندك في البيت

انا:بالظبط كده شفتي الموضوع صعب ازاي مستحيل حياتي ترجع طبيعي تاني بعد بكره انا مش عارف ايه الي هيحصل بس علي الاغلب انا راجع تاني لاني معتقدش بعد الي هيحصل بكره هيبقا في بيت اصلا عشان اقعد فيه

عبير:فرحت بس زعلت علي حالتي في نفس الوقت"يعني انت مش هتمشي "بتبوسني"احمد مهما حصل انا معاك بس مش عوزاك تبعد عني لاني مش عارفه هعمل ايه من غيرك انت بالنسبه ليا كل حاجه

انا:"ببوسها بس المره دي بوستها من شفيفها" انا معاكي "في هذه الحظه لما ادركت انا عملت ايه لقيت نفسي بعمل الاتي لا ارديا وتلقائ بدون ذره تفكير او تأنيب"

رجعت بوستها تاني بس اندمجت معها في بوسه حوالي دقيقتين وهيا كانت متجاوبه معيا طلعت ايدي مسكت بزازها في نفس الوقت الي ببوسها فيا وفضلنا كده دقيقتين كمان لحد مهيا ساحت خالص مديت ايدي نورت الابجوره ووقتها عبير كان وشها احمرر☺️😊😊كانت لابسه بيجما فكيت الزاير ومكنتش لابسه برا بديت امص والعب في حلمه بززها بايدي وهيا بدأت تسييح

..نزلت خلعتها بنطلون البيجامه والاندر وكان كسها نضيف اوي"استغربت مكنتش متوقع"نزلت الحس كسها .......اهاه اممم
حطت ايدها علي راسي وبتزقها وبتقفش بززها بيدها التانيه .......امممم ...اه اا اهااااااا اممم.... اهمممماهاامماهاااامممه.....بترتعش وجابت ميتها في وشي كملت لحس كسها وهيا كانت ساحت خالص ...ام ام اممهميم ...طلعت زبي وبديت افرش كسها ...اح ااممم اه اممم ....فضلت افرشها والعب براسو كنت عاوزها تتكلم بس هيا مش معيا اصلا دخلت نصه..اهههاا كمل كمل اهههاا انا ببتسم..ودخلت زبي كلو وحسيت كسها مش مولع زي اول مره بس كان سخن شويه بديت انيكها علي الهادي .....اممم...ام ..اه.....اااه...ااامما......بديت اسرع....احححمممممااااهااا ...ااا..ااهااا..امم...امم... امهااه هااااا..اهاا...... امم..سرعت علي الاخر وكنت برزع .....اي..ااااه ايييي.كمل كمل امممممم...اه ،اه اه .ااااااااااا هاااااا امممه....اااامم.نطرت ميتها تاني....سبتها لحظه ودخلته تاني وبديت انيكها مش بسرعه ولا براحه .....اممه ..امممم اااااههااااه امم.امم ..اهاااااههاااا..حسيت نفسي قربت بديت اسرع ....اممماااامانا ايي اااااا..اهااا اها اهمممممم اهاااهااا.خلاص هجبهم بديت ارزع باقصي ما عندي.....ااااااايييبابايااهااااااااا اممهاهايااااممم اااهاه اهااا اهء اهاااءء اهاااامممم اهمم ......نطرت ميتها وزبي طلع ونطرتهم علي بطنها وببزازها ونمت فوقها وانا بعض حلمتها خفيف دقيقه كده وانا اتقلب جمبها لقيتها بتبلصي وبتوبسني في شفايفي 😚🥰واشيف عنهيا بتلمع بدلتها البوسه انا كمان وخدتها في حضني ونمنا❣️
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

وهنا نكون وصلنا نهايه الجزاء السادس متنساش لو عجبتك القصه لايكك الجميل ومتباعه عشان تشوف كل جديد واخبار القصص التانيه وامتي ممكن انزل الجزاء السابع واستني مني عظمه في قصه بتدور احدثها عن جندي بعد نهايه العالم ده غير قصه اين"انت انا لا ارك" الي جاي كلو دمار شامل ده غير الاحداث للي هتحصل في الجامعه والي هتكون مليناه شخصيات ومستوي تاني خالص غير المستوي البطيئ الي ماشيه بيه الاحداث عشان كده اتاكد انك عامل المتابعه واستني مني الجديد ومتنساش تكتبلي تعليق يحفزني وبس كده سسلام❤️‍🔥❤️‍🔥😎

>>>>>>>>>>>>>>>>>
الجزاء السابع
>>>>>>>>>>>>>>>>
صحيت تاني يوم وكنت صاحي بدري علي غير العاده7am

ببص جنبي لقيت عبير نايمه وحضناني ومش لابسه حاجه

انا:🤦‍♂️🤦‍♂️شيلت ايدها وقمت وانا عمال افتكر الي حصل

عقلي:تبا

انا:بقلك ايه مش وقتو خالص اهدي **** يهديك سحبت نفسي ودخلت اوضتي وكانت اميره نايمه مردتش اعمل صوت خت هدوم ودخلت خت دوش ساخن

عقلي:اختك الكبيره ها

نفسي:انت كنت مستني ايه يعني وبعدين طالما برضها خلاص شاغل بالك ليه

عقلي:هششش انت يا وش المصايب.انا مش قلت لك تحط كل واحد في مكانه وقلنا عبير اختك الكبيره كده انتا دمرت كل حاجه و**** واعلم لما تصحي وتفتكر الي حصل هيحصل ايه وعلاقتك بيها ترجع تاني ولا لا انا مش بلومها انا بلومك انتا لانك عارف انها كانت متجوزه ومحدش لمسها واكيد شهوتها غلبتاها

انا:متكملش يعني ايه كلامك انا الوحش طلعت يعني ولا ايه طب ما انا كمان عندي شهوه منكرش الي حصل غلط بس مش هقول اكيد بس كان هيحصل ولو مش معيا مع غيري ثانيا مش عاوز اسمع صوت واحد فيكم لاني مش عاوز اشغل بالي بالمووضع ده وانسي الي جاي ولما ارجع ازا رجعت علي حسب رد فعل عبير انا هتصرف خلص الكلام 🙍‍♂️

نفسي:😏😏
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

خلصت وطلعت خت فوني ومحفظتي من اوضه عبير وغطيتها بدفايه وزبطت شعري وكده ونزلت "عاوزك تركز بقا في الجاي **** يسترك"

كلمت مصطفي بس مردش فضلت ارن لحد ما صحي ورد عليا وكلمته ينزلي وانا كنت واقف عند مطعم بشتري سندوتشات

مصطفي:انت صاحي بدري كده ليه الساعه لسه8:30

انا:سيبك انت بس بلا صاحي بدري بلا مش صاحي خد كل وهروح اجيب اتنين قهوه وارجعلك لاني عاوزك مفوق كده معيا

مصطفي:تمام

رجعت معيا اتنين اسبرسو

مصطفي:ها قول فيه لاني و**** متوتر من ساعت ما قلت فيه مصيبه

انا:طب اسمع من غير ما تقطعني وعاوزك تمسك اعصابك

مصطفي:يعم انجز قول متوترنيش زياده

انا:الاول اجبهالك وحده وحده زي ما انت عارف ان حوار عمتك الهام ده حوار فكسان وانا وانت مش مقتنعين باإلي هيا قالته وانو اكيد في حاجه تانيه اكبر من كدا الي يخليها توصل للقتل "نطقه بس مهمه الاحداث كلها هتبقا واقعيه جدا ودوافع فعلا لو في حقيقه تدفع لكده مش هيبقا مسلسل هندي زي اغلب القصص ومش هتطلع الهام امي😄 تمام" اظن لحد كده احنا متفقين ومتفقين كمان ان اكيد في حاجت حصلت خلت الهام تغير خطتها وانا هقلك هيا ايه نتفق كمان ان حوار مانا ده قطعه اضافيه ملهاش علاقه بالمشكله الاساسيه كد متفقين واكيد انت عارف الي حصل ليه ولامه واحب اقلك اني انا الي بلغت عنهم

مصطفي:يبن العيبه و**** كنت حاسس انك ورا ده معرفش ليه كمل كمل

انا:نخش بقا في المهم والي هتسمعه عاوزك اعاصبك تهدي وتمسك نفسك<حكيت الي سمعته>

مصطفي:مصدوم"ده الي هوا ازاي انت بتكلم جد ولا بتهزر

انا:ههزر ليه يعني عاوزك بس تهدي ومتفكرش في حاجه احنا هنروح دلوقتي ولما المحروس يرجع هنبقا نفهم كل حاجه

مصطفي:انا مش قادر استوعب يعني انت مش اخويا لا لا اسمع مهما حصل ولو الي قلته ده حقيقه انت اخويا مليش فيه

انا:انت بتقول ايه انت كمان قوم يلا بس ومش عاوزك تفكر كتير

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
دخلت البيت ومصطفي زي المتنوم مغنطيسي سرحان طول الطريق"خطبت وامي فتحت وحضنتني وكلام كتير انتو عارفينه"

الساعه9pm"انا ومصطفي قاعدين وقدامي امي وابويا

انا:بصلي علي النبي كده بقا في كلام كتير لازم نعرفه وحوار عمتي الهام ده مش داخل دمغنا ولا الي هيا قالته فلو تتفضلو تقولو لينا فيه اي احنا منعرفوش وليه عمتي عاوزه تنتقم كده

ابويا:بص هيا كمله وحده تقوم تخش اوضتك انت وهوا ومش عاوز كلام في الموضوع ده تاني وإلا "قاطعته"

انا:لا اسمعني انتا بقا لان احنا عارفين ان واحد فينا مش ابنك وعارفين ان فيه حاجه تانيه إلهام مقلتهاش لينا وعارفين انو انت الي خلتها متعملش فينا حاجه ولا تقلنا كمان الباقي او تحور **** واعلم بس كنت عاوزك انت الي تقول

امي وابويا:باين عليهم الصدمه وعمالين يبصوا لمصطفي ويبصوليا

مصطفي:هتبصو كتير ما تقولوا مين فينا يبقا ابنكم وايه الي انت عملته خليتهم كارهينك اوي كده

ابويا:طلاما كلو بقا علي المكشوف يبقا فكيتوني وريحتوني واسمع بقا انت وهوا "بيكلم بكل ثقه ونظره ثاقبه"احمد هوا ابني

الصمت يعم المكان والصدمه عليا لا توصف عمتك الهام عاوز تقتلكم ليه دي بقا لازم اقلها ليكم لانها فكراني انا الي دمرت جوزها وخليته ينتحر ولاني زي ما قالت ليكم انا الي قتلت امها واحنا صغيرين منكرش اني سبب في دمار شركه جوزها وإهانتهم قدام الناس كلها وقت اعلان افلاس الشركه وانت يا مصطفي تبقا ابن مرات جوز الهام التانيه الي اسمه عصام واحب اقلكم كمان اني صاحب شركه مقولات وانا وخالك اصحبها وكل الي انتو محتاجين تعرفوه بختصار ان جوز الهام كان منافس لينا والهام كانت بتكرهني وعاوزه توقعني باي شكل بس انا وخالك اتفقنا علي خطه وهيا ان احنا اتفقنا مع العمال الي كانو شغالين في مشروع تابع لشركتهم وخلينا العمدان مش ثابته وكان مشروع عشر ابراج في مدينه نصر والي حصل انو الابراج بدت تسكن وحنا كنا بنضعفها من وقت لتاني لحد ما جه اليوم الي وقعت فيه ووقتها المستثمرين سحبو فلوسهم من الشركه قبل ما يخسرو كل حاجه والشركه اسهمها انهارت ومقدرتش تسد القروض الي كانت بتعمل بيها مشاريع واعلنو افلاسهم ووقتها جوز الهام انتحر وبنتها الي كانت بتتعالج بره مقدرتش تكمل تصرف عليها وماتت واكتشفت ان جوزها متجوز عليها وام مصطفي الي كانت متجوزه عصام عشان فلوسه. ولما يومت تورثه ملحقتش حاجه ورمت ابنها مصطفي عند باب ملجأ لانو معتش ليه لازمه وهيبقا عاله عليها والهام بعدها دورت لحد ما عرفت انو احنا ورا تدمير الابراج وزاد حقدها علينا لما المستثمرين في شركه جوزها اجم واستثمرو عندنا عشان احنا اسمهمنا اكيد هترفع بعد الي حصل في شركه المنافسة لينا والسوق فضي ادمنا ومقدرتش تعمل حاجه لانها معندهاش ضدنا اي دليل والعامل الي كان بيوافق يشهد بيقابل رب كريم خالكم كان صاحب الخطه بس هيا متعرفش اما ازاي جبتك هنا يا مصطفي فا بعد الي حصل وعرفنا انه ليه مرات تانيه وانت ابنها ورمتك في ملجأ وقتها احنا كنا مجوزين من فتره ومكنش لسه في حمل فا وقتها زينب قلبها حن وقالت نجيبك نربيك وكمان انا قلت اعوض الي عملته في ابوك واهلك ومنكرش اني قلت استفيد بيك واحسن صورتي قدام الناس وجبناك وبعدها باقل من سنه حملت في احمد وقلنا ليكم انكم اخوات وطبعا مكنتش عاوزكم تعرفوا اي حاجه فجبتكم هنا بعيد هنا إلهام وشرها والهام فضلت بتحاول تبني شركت جوزها من تاني وقدرت تقنع بعض الممسثمرين بخبرتها وخلتهم يمولوها وقدرت تبني شركتها واحنا مكناش نعرف لانها مكنتش بتردي تظهر بوشها عشان الي المستثمرين ميخفوش لحد ما كبرت شركتها وبدت تسبب لينا مشاكل في الشغل ومأخرا كشفت عن نفسها بس بعد مكانت الشركه كبرت كفايه انها تتحمل الصدمه وده بسبب انها كانت مسثمره في مشاريع بره تسندها لو قعت هنا وبعد كده بدت تدور وريا لان كل الناس فاكره ان مراتي ماتت وان انت يا مصطفي تبقي ابن الراجل منافسي الي انا اتبنيتك بعد ما ابوك وقع وده كل الي يعرفوه عني حتي ميعرفوش ان انتا ابني يا احمد بس الهام دورت وقدرت توصل ليكو بحكم اني باجي هنا كل يوم عشان متحسوش بحاجه لحد ما قدرت توصل ليكم هيا كانت هتخلص منكم في حادث مدبر ولكني عرفت خطتها ولحقتكم منها مقابل اني اتنازل عن مشروع ليها بس هيا حبت تعرفكم لانها كانت عاوز تقطمني وتفضل تزل فيا بسبب الي حصل وانها تخليني دايما اتنازل عن حجات عشان هيا متأذكوش وبعدين. هيا قالت ليكم وانا كلمتها ووافقت انها تاخد 3%من الشركه مقابل انها تسكت ومتقلش حاجه بس هيا مقلتش كل حاجه وده الي حصل اظن كده ريحتكو علي الاخر ومعتش في حاجه مستخبيه "قام مشي "

فضلت انا ومصطفي قاعدين هس هس باصين لبعض ومحدش فينا بيتكلم حتي امي الي حستها اتصدمت كذا مره وابويا بيحكي وكأن في حجات هيا متعرفهاش

الحاله الي كنا فيها لا توصوف فقط صمت خارجي وداخلي وذهول مطلق محدش بيفكر في حاجه كلو ساكت وكأنه فقد السيطره علي جمسه مش قادر يعمل اي حركه معرفش عدي قد ايه بس امي قامت دخلت اوضتها وانا ومصطفي كل الي بنعمله نبص لبعض شويه ونرجع نبص في الارض تاني 😶😶😶

قطع هذا الصمت اتصال من عبير

انا:ببص للفون وبفتح المكالمه ومش برد مش قادر اتكلم

عبير:الو احمد انت معيا الو احمد احماااد طيب ايه الي حصل يا بني احمد قفلت وبتتصل تاني

عبير:الوو طيب مين الي بيرد علي تلفون الو قفلت و اتصلت تاني كذا مره بس مردتش عليها

خت خطوه وجيت مقرب من مصطفي وحطيت ايدي علي كتفو وقعدت بعيد في دماغي الي قاله ابويا كله وعنيا رغرت بالدموع وحضنت مصطفي الي هوا كمان مصدق وحضني وكنا حرفيا عمالين زي اتنين كتاكيت كامشين في بعض كلو واحد فينا عاوز يصرخ باعلي صوت كل واحد فينا بيقول ليه كل واحد فينا بيقول مستحيل نسيب بعض كل واحد فينا بيقول مستحيل تبقي في كلمه عيله تاني صدمه كبيره لامفر منها ده مصيرنا مصطفي سابني وقام فتح الباب ونزل وانا اترميت علي الركنه وعنيا بتدمع وحاسس الدنيا بتلف بيا وعمال يتاعد قدامي كل شريط حياتي مع مصطفي وامي وابويا وبعدين ارجع عند الي قاله ابويا صمت داخلي فظيع لانفسي تتحدث ولا علقي يتحدث سؤال بس واحد معقول كل ده عشان فلوس نمت مكاني صحيت تاني يوم ولأن المصاءب لاتأتي فرادي تأتي الرايح بملا تشتهي السفن

امي:احماااد قوم بسررعه احمد

انا:ببص ليها ومش مستوعب بس هتقول الكمله الي هتخلي مفيش في قلبي حته سليمه

امي:قوم بسرعه لازم نلحق اخوك عمل حادثه ونقلوه علي المستشفى

انا:"رعب وصدمه وفزعه وتسرع ولخبطه في الكلام"اخويا مين مصطفي لا مستحيل اي مستشفي

رحت انا وامي علي المستشفى
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ابويا موجود

انا:مصطفي فين

ابويا في غرفه العمليات

اكتر من 8 سعات عدت 8سنين وانا حاله رعب وخوف ودعاء لا منتهيه

دكتور:للاسف عملنا الي نقدر عليه البقيه في حياتك الحاله توفت "بيخبط علي كتف ابويا"وبيمشي

حسيت بنزغه قويه في قلبي ودنيا ضاقت عليا وقعدت علي كرسي وانا خلاص جبت اخري من الدنيا قمت ونزلت تحت كان في **** تحت المستشفي دخلت سندت ضهري وفضلت اعيط بحرءه وانا بقول ليه دقيقتين طلعت فيهم الكبت الي جويا وبديت اهدي واجا شخص حوالي 60:70سنه شايل في ايده كرسي قعد جمبي وحط ايده علي كتفي وقلي هيا الدنيا كده مش دايمه لحد ولقعدت تندب حظك مش هتطلع خطوه قدام وخليك عارف الضربه الي متقلتلكش بتقويك وانت راجل مهما كان مينفعش تنهار ودلوقت او بعدين لازم هتقوم فقوم من دلوقتي وخبط علي كتفي ومشي يأذن اتوضيت وصليت ودعيت لخويا وبعدين دخلت المستشفي وكان ابويا بيخلص إجراءات اخراجه رميته نظره انا وثق انو حس بيها ودبحته من جوا او علي اقل صحت الي بقي من ضميره رحت الممر الي فيه اخويا لقيت امي قاعده بتعيط رحت قعدت علي الكرسي وسندت ضهري وسلمت نفسي

روحت البيت وانا مش مركز وسرحان مش بفكر في حاجه بس حاسس نفسي تايه حسس اني خلاص وحدي وبقيت ابص حوليا لكل ركن في الاوضه وافتكر مصطفي وعنيا دمعت سمعت صوت خناق بره وعرفت ان إلهام هيا الي عملت كده مشاعري بقت متلخبطه ومش عارف انا عاوز اعمل ايه وحاجه وحده بس الي اعرفها وهيا اني عاوز اشوف اخويا نمت مكاني

صحيت وحاسس قلبي وجعني وحاسس بقهره قمت غسلت وشي وانا كل شويه ابص في المريا وافتكر مصطفي ومش قادر استوعب انو خلاص معتش بقا موجود كل شويه تمر قدامي مواقف حصلت معاه مش قادر اقتنع انها بقت ذكريات

اجا ابويا وكان باين عليه انو مطبق ورحت معاه وشفت مصطفي الي كان وشه متدمر لحظتها قلبي وجعني اوي حضنته وبعدين طلعت ودفناه وانا بحاول اقنع نفسي اني بقيت دلوقت لوحدي روحت البيت في اليل ولقيت امي مغمي عليها اتصلت بالاسعاف

في المستشفي عرفت ان امي حصلها جلطه بسبب الزعل ومحدش كان في البيت غيرها وتوفت

للحظه صعب عليا ابويا الي وقع اغمي عليه في المستشفي بسبب الإرهاق ومقدرش يستحمل خبر وفات امي واغمي عليه وانا فضلت واقف لسان حالي بيقول خلااااااااااصصصصصص واقف مصدوم مذهول مش مصدق الي بيحصل حاسس نفسي بحلم
قعدت علي نفس الكرسي في نفس الممر منتظر استلم جث امي و**** وعلم هل هستلم جثه ابويا كمان اجت عيله امي وتصدمت لم لقيتهم نيعرفوش ان مصطفي توفي وعرفت اني مكنتش مركز وقت دفنه مصطفي وان مفيش حد من قريبنا كان حاضر صعبت عليا نفسي وبقيت ابص ليهم كلهم واحد واحد ومشيت مش فاهم حاجه ومش مركز في حاجه وقلبي اتفتفت حتت ابويا دخل العنيا المركزه ودفنا امي وكنت مش قادر اقف ولا عارف وفاهم اعمل ايه

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
عدي يومين وكنت قاعد في عزا اخويا وامي ولمحت إلهام جايه ومعها كذا شخص بصيت ليها وهيا شافتني وابتسمت وانا ابتسمت بس مش إبتسامه سعاده ولا ابتسامه غضب ولا ابتسامة كبريائ كانت ابتسامه حزن ومحدش يعرف ايه هيا ابتسامه الحزن غير الي ذاقها وجربها معملتش حاجه سلمت علي كل واحد فيهم بعمل كده لاأراديا ودماغي مش بتفكر في حاجه كل ال كنت عاوزه اخلص ومتمناش اني اقف في جنازه ابويا خلص التلات ايام وحمزه حاول يكلمني بس انا صدرت له الوش الخشب وهوا كل واحد كان بياجي يكلم معيا بس لما الهام جت تكلمني دار الكلام كالاتي

انا:مبسوطه ختي تارك

إلهام:انا وخداه من زمان

انا:تمام طلما خلصنا يبقا اتفضلي

إلهام:😏😏مكنتش اعرف انك ضعيف كده كنت افتكرك زي ابوك بس احسن برضو 😏😏

انا:😶😶

سابتني ومشت معرفش هيا كانت عاوزه ايه بس انا مكنش عندي طاقه احرك صباع رجلي

رحت المستشفي وكل يوم بتمني ده كلو يخلص او يطلع حلم وافوق منو قابلت الدكتور وعرفت منو ان ابويا كان
بياخد علاج ضغط بس العلاج كان في نسبه من ماده سامه بتدمر خلايا الدماغ وبتسبب زهايمر وخمول علي المدي البعيد غير وانهم لقو نسبتها عاليه جدا في جسم ابويا وعملو ليه تغيير ددمم بس مش عارفين هوا لو صحي هيبقا بعقلو ولا هيفقد عقله ازا صحي

تاني يوم ابويا فاق ومغبش عقله ولا حاجه مش عارف ليه مكنتش مبسوط بس الي حصل

عدي يومين كمان وابويا رجع شغلو وحبس الشخص صاحب الصيدليه الي كان بيشتري منها الدوا وانا تلفوني كان فاصل شحن ومقفول وابويا مشي من الشقه معرفش راح فين

وانا كنت قاعد في اوضتي لو اكللت بيبقا عشان بحس باغماء وتعب نفسيتي مدمره وقلبي كل يوم بحس نغزه جامده بتكون فيه ومقهور والقهره صعبه ووجع شديد جدا ومفيش طاقه حتي لمجرد التفكير قطع ده كلو صوت من جويا انا عارفه

نفسي:يعني اي راجل

انا:.............

نفسي:مش عارف بسألك ليه ما انت لو كنت عارف مكنتش زمانك راقد كده خلي بالك ان رقدتك دي هدف ناس تانيه في ناس دلوقتي مبسوطه وبتضحك علي حالتك الي هما قدرو يوصلوك ليها وانت سلمت الرايه من اول كف

انا:عاوزني اعمل ايه انا مليش نفس لحاجه ولا عاوز اعمل حاجه

نفسي وعقلي:وهتفضل لحد امتي مسيرك هتقوم ولو مقمتش بمزاجك هتقوم غصب عنك الحزن الي جواك لازم يطلع ولازم تعرف انك مينفعش تستريح إلالما حق اخوك الي ملوش ذنب في اي حاجه عملها ابوك يرجع لازم تعرف ان اخوك مات وسابلك مسؤليه وهيا تاره لازم تقوم وتاخد بتار اخوك والقاتل انت عارفه كويس وانا وانت عارفين انت واخد شخصية ابوك وان انت بتخاف شخصيه ابوك تطلع عليك وتبقا مش فارق معاك حاجه إلا هدفك وهدف ابوك كان الفلوس شوف انت هدفك ايه وحاول متخلهاش تسيطر عليك لأنك هتندم لانها سلاح ذو حدين مش هرغي معاك كلام كتير ملوش لازم انا كده قلت الي عندي وعيطتك الاختيار يا اما تفضل قاعد مكانك يما زي مقلك الراجال ال في المسجد الضربه الي متموتكش تقويك واتقوم وتاخد حق اخوك وامك "وتقوم نفسك😈"


انا:حاضر مش بقول غيرها لان كل كلمه كانت بتعدي علي قلبي وعقلي بتفوقهم

قمت من السرير مردتش ابص وريا زي كل يوم لاني لو بصيت هفتكر مصطفي ومش هتقدم خطوه لقدام

بصيت علي طربيزه لقيت ابويا كاتبلي رساله وسايب المفتاح ومبلغ بقراء المكتوب

ابويا:يا احمد يا بني **** وعلم ممكن دي تكون اخر حاجه هتسمعها مني بس حبيت اقلك اني مش زي ما انت فاكرني انا سمحت للطمع انو يسيطر عليا حطيت ادامي الفلوس وبقيت اسعي ورها وكل مدي سعيي بيزيد حبيت اوقف بس مقدرتش بديت انسي كل قيمي ومبادئي واصبحت الفلوس همي الاول والاخير لحد ما **** رزقني بيك مش هقدر اوصفلك فرحتي بيك يوم ما اتولدت كانت عامله ازاي كبرت قدامي خفت عليك من الناس الي ازيتهم انهم يردو الازيه فيك فا جيت وعشت معاكم هنا كل مدي كنت بتكبر قدامي وكنت حاسك مرايا ليا وعشت علي طول خايف ان الدنيا تدور وتردها ليا فيك بديت اشوف فيك حاجه كنت كارها في نفسي خفت تكتشف وتغلط زيي وتمشي ورها بدا خوفي يتحول لحقيقه ولاكني فرحت لما شفت علاقتك بمصطفي حسيت نفسي اتمنطت لما شفت ان عندك حد بتهتم بيه بتخاف منو وبتخاف عليه فا حبيت مصطفي من حبك ليه وربيته كابني علي رغم من اني مكنتش بحبه في الاول كبرت قدامي وكنت دايما بشوفك لما بتعوز حاجه مبيفرقش معاك حد وبتروح تعمل كل حاجه عشان تعملها بس استريحت شويه لما لقيتك بتستشير اخوك وعطيه مكانتو دايما وبتحترموا اطمنت لاني عرفت انت عندك صفه مكنتش فيا وهيا انك بتعرف تحب ومش بتحب الي بتحبه نفسك والي انت بتخليها تحبه وهنا انا مقصدش نفسك انا اقصد الصفه الي مش عارف اسمها ايه هل اسمها جشع طمع ولا عشان انا ستخدمتها هنا سمتها كده ولا هيا صفه حلوه ولا وحشه انا دلوقتي عارف انو الي هيحصل انا مش هقدر امنعو ولو انت كرهتني فده حقك بس هطلب منك السماح ونك تسامحني واطلب منك طلب متخلهاش تسيطر عليك واوعي وتستخدمها انتقام اوعي يا احمد تستخدمها انتقام انا واثق انها فيك وانك ورثتها مني وخليك فاكر انك هتستخدمها مكان ما انت عاوز بس لو فضلت ماشي ورها هتدمنها وهتحبها ومن حبك ليها في الاول ووقتها مش هينفعك الصراخ انت فيك الطيبه والحب خليهم متوازين اوعي تخلي كرهك لشخص او حقدك عليك ينسيك انت مين او كنت ايه يخليك تنسي صفاتك الحلوه الي بشوفها فيك وفي الاخر اتمني انت تسامحني انا اسف يا ابني لو انا مت اعرف ان كل املاكي كتبتها في وصيه ليك عشان تنتقل علي اسمك ومحدش يطول منها حاجه وانت حر لو مش عاوزها او عاوزها سلام يابني وخليك فاكر انت ومصطفي كنت دايما بحبكم حتي في اوقات ما جشعي كان بيسيطر عليا كنت بحبكم وهفضل احبكم "في اثار دمعه علي الورقه"


رقم المحامي:&&&&&&&&&&010

قريت الرساله وخت نفس عميق ورجعت خت شنطه سفر من فوق دولاب ابويا وحطيت فيها كل حاجه وخت الهارد بتاع pc وخت الشنطه التانيه بتاعت الفلوس وعنيا دمعت غصب عني وخت المفتاح ووقفت علي عتبه الباب بصيت لكل زاويه وافتكرت ذكرياتي وقفلت الباب بالمفاتح ونزلت.



الجزاء قصير عارف ولكنه صعب جدا جدا عليا كاكاتب موضوع انك تكتب مشاعر واحساس صعب ديما بنسمع كلمه احساس لا يمكن وصفه هذا هوا شعور الفقد وكسره القلب وشعور اللامبالاة والوحده ولما تبص حوليك وتتخيل ناس كانت معاك وبعدين يختفوا شعور القهر والحزن والالم شعور الحقد والغل والكره شعور الرغبه في الانتقام النفس العميق لما تاخده وتحس نفسك مستريحيتش شعور السعاده بعد مجهود طويل شعور الحب والحنين ولاشتيقاء شعور الفخر وشعور العظمه والكبرياء شعور الغيره شعور الكرامه والعزيمه شعور الحماس والهيب شعور ضياع اخر فرصه شعور استحقار نفسك شعور لما تصعب عليك نفسك شعور كسره القلب لما تحس قلبك اتكسر وبقا فتات بتحسه بجد مش كلام لما تحس ان قلبك بيعيط او لما تحسه فرحان لما تحسه مقهور او لما تحسه غيران شعور ضياع الشرف والكرامه شعور الخذلان والنداله شعور العطاء وانت حابب شعور لما تشوف بسمه علي وجه انت بتحبه شعور العشق والغرام لدرجه الجنون والهوس كلها مشاعر بتحسها مش بتكتبها 🤍❤️‍🩹❤️‍🩹

"بس كده اتمني تقدرو ده لان الشعور لا يوصف فقط تشعره وتعرفوا ان الي فات حماده والي جاي حماده تاني في الاخر متنساش لايكك الجميل ومتباعه عشان تشوف كل جديد وتعليق يحفزني ده بدل يوم الاتنين وبس كده سسلام🙂💖💖🤍"

الجزاء الثامن

نزلت من البيت الي خلاص معتش اقدر اقعد فيه تاني روحت عند شقه عبير

بخبط"عبير فتحت واول ما شافتني خدتني بالحضن وبتعاتبني

انا:لو سمحتي هنكلم بعدين "دخلت اوضتي ورميت نفسي علي السرير ونمت

تاني يوم

عبير:احماااد يا بني قوم بكفايه

انا: قمت وكنت جعان فشخ هموت من الجوع'خلاص قمت خت دوش معتبر ومسمحتش لنفسي بالتفكير كتير

طلعت لقيت عبير حاطه اكل وصاحبكم متوصاش مصدق ولا الي هربان من مجاعه

عبير:😮 ايه يبني انت بقالك قد ايه مش اكل ثانيه اقوم احطلك تاني

انا:🙁🙁

اكلت ودخلت اوضتي وحطيت فوني علي الشاحن وافتكرت التنسيق واني لازم اعمل الرغبات وقلبي كان هيتخلع حرفيا بس الحمد**** لقيت لسه قدامي اربع ايام 😮‍💨

عبير:داخله معاها شاي وقعدت جمبي بتقلي ينفع بقا تفهمني كنت فين الفتره دي كلها وليه مش بترد علي الفون هوا ده الي"قطعتها"

انا:🤫🤫اهدي هقلك كل حاجه "حكيت ليها حادثه اخويا طبعا مجبتش سيره الهام ولا اي حاجه وحكيت ليها وفات امي وتقريبا وفات ابويا واني بقيت لوحدي ناو"

عبير:صعبت عليها مع اني كنت بحكي بدون اي مشاعر او تعبير"حضنتتي"انا معاك لسه مش لوحدك ولا انا مش اختك الكبيره برضو

في الحظه دي افتكرت الي حصل قبل ما امشي بس مردتش اكلم عشان معكش الدنيا

انا:احلي اخت في الدنيا
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
عبير سابتني وطلعت وانا نمت

"بشوف ذكريات كتير ليا مع مصطفي من واحنا صغيرين حجات انا اصلا نسيها وعمال اشوف لقطات سريعه ورا بعض وبعدين مصطفي يختفي وتاجي قدامي صورته وهوا علي النعش بعد ما اتغسل وبعدين اشوف ابويا قدامي واشوف حاجه سحبته ابص الجمب التاني الاقي مصطفي بس امي خدته ومشو وناديت عليهم محدش بيرد عليا

صوت:هههههههه كلهم مشو مبقاش غيري انا وانتا

انا:انا عارفك كويس واحب اقلك اني بقيت اقوي من قبل وبالعكس موت اخويا مش كاسرني علي قد ما قواني ومستحيل تعرف تستغل ده لانو مش موجود 😆😆😆انسي ومن دلوقتي تعرف انو انا هنا الاقوي وانا هنا الي كلامي هيمشي وإلا هتفضل زي ما انتا ههههههههههه

صوت:هههههه الكتكوت كبر وسمعنا صوته بس صدقني هتحتجني وهتستخدمني وقتها هجيلك وهفكرك بكلامي

انا:هههههههه اخويا وهرجع حقه بس مش هخليك تخلي الإنتقام يعميني واعرف ان احمد بتاع زمان بح واحب اقلك انك ولا حاجه وان رغبتك في الحاجه بتاجي من رغبتي فيها وزي ما ابويا كان رغبته الفلوس بقت رغبتك ورسمت ليه الطريق وساعدته
يقتل ضميره يقتل الحب يقتل الشهوه لاي حاجه بقت هدفه الاول والاخير هوا الفلوس بس ابويا قدر يغيرك لما قعد معنا وزي ما عمل انا هعمل وان كنت فاكر هتستغل موت اخويا عشان تسيطر فا حب اقلك ان اخويا حقه راجع راجع بيك او من غيرك انا معرفش انتا تبقا ايه بس الي اعرفه انتا بتبقا زي ما انا عاوز ابقي مش ناسي وقت ما ركزت علي مذاكره مكنتش شايف غيرها طريقتي كانت مختلفه اعصابي بقت بارده بس لما لقيت سهيله بتخانق مع عبير اي الي حصل 😈😈انت انتهيت لان رغبتي اتغيرت وطريقك باظ وانطريت تعيد تحسبها خلتني حبست سهيله معا اني مكنتش هعمل كده لو مكنتش انت موجود بس لان رغبتي كانت الانتقام بقت رغبتك وانتقمت رجعت ركزت علي مذاكره مكتش مهتم بحد لانك رسمت الطريق بس لاني غيرت رغبتي انت اتغيرت وراجعت لااميره وذاكرت معهاه لان رغبتي مخسرش الي حوليا خلاصه الكلام انا هنا المسؤول وانت اخرك ترسم الطريق وتغيره وقت ما انا احب ولحد هنا خلص كلامي 😈😈😆

الصوت معتش رد واختفي وانا صحيت
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

تاني يوم فطرت ورتبت نفسي ورحت عملت الرغبات وحطيت حاسبات اول رغبه بعدين شفت المكالمات الفاءته وكانت كتيره جدا كسلت اشوف وقلت الي عاوزني هيرن تاني اكيد جاتله رساله الفون اتفتح.

"علي العشاء"

انا:عبير امال فين اميره

عبير:اميره نقلت اوضتها تاني

انا:ليه هيا مش عمتها كانت هتخدها معها

عبير:الي حصل ان عمتها جات بس كانت عاوزه تجوزها لاابنها بس اميره موافقتش لانهم مش عاوزنها تكمل دراسه وكمان مش عاوزه تجوز وكمان انت عارف انها مش بنت

انا:اهاا فهمت طب هيا ليه طلعت فوق مش كانت قاعده معنا

عبير:البركه فيك ولا نسيت دي كانت قاعده وحاساك بتعمل عليها جميل وبتعطف عليها

انا:😅😅خلاص هبقا اطلع اكلمها
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
نفس اليوم بليل الساعه7pmرحت علي الشقه القديمه وجبت باقي pcبتاع اخويا وجبت هدومه معي كنت متاثر شويه بس مسمحتش لنفسي بتفكير كتير ركبته عندي وركبت الهارد تاني

طلعت عند اميره بس ملقتهاش موجوده نزلت تاني قلت لعبير ودخلت نمت
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

الساعه11am

عبير:"مزغوفه"احمد قوم بسرعه الحقني

انا:في ايه

عبير:قوم بس تعاله وانا هفهمك في الطريق

انا:طريق ايه مش فاهم حاجه ايه الي حاصل

قمت غيرت هدومي وخدنا تكسي وعبير قالت ليا ان اميره تجوزت هشام ابن عمتها وعرف انها مفتوحه وعمتها كلمتني وهيا بتزعق وعطتني عنوان وقالتي ليا تعالي خديها وقالت"شيتمه"

رحت انا وعبير وكانت صدمه اميره قاعده وباين عليها واخده علقه معتبره وعمتها قاعد عماله تشتم فيها وتقلها بتضحكي عليا يبنت سهيله الشرموطه وانا الي عاوزه استرك قال وانتي مدورها وبتضربها" الشقه بتعتهم دور ارضي وكبيره"

انا مستحملتش المنظر ورحت بسرعه ماسك ايدها وبصتلها نظره غل وقلت لاميره قومي يلا معيا

عمتها:**** **** وططلع مين انتا بقا انت كمان ايكنش ده هوا الي فتحك يبنت المومس

انا:عبير خدي اميره طلعيها ركبيها

عمتها:مفيش حد هيترحك من هنا وبنت المتناكه دي مهتطلعش من هنا يا هشااام

انا:"لو عليا ايدي بتكلني انتشها قلم يحولها بس عشان مقلش من نفسي"

عبير طالعه وواخده اميره بتسندها وهشام نازل من فق عامل زي الطور الهايج شاف عبير واميره اميره استخبت ورا عبير بس هشام جاب عبير من شعرها رمها علي الارض

هشام:رايحه علي فين فكرك هتطلعي من هنا يا لبوه علي جثتي وبينتش اميره قلم بيوقعها انا سمعت الصوت وسبت عمتها لاني كنت مسكها لحد ما عبير تطلع اميره

انا:عمتها عماله تبرطم جيت نتشها كف خرسها وهيا رقعت بالصوت وجيت طالع علي هشام الي كان عامل زي الدبابه

هشام:بقي هوا ده يا شرموطه وديني لدفنك هنا

انا:عنيا بتطلع شرار 😈مهتمتش لحجمه ولا صوته الي عامل زي الجرار الشرقان وحدة رجل بين رجيله خلته وقع مفشوخ مقدرش يقوم بعدها ونزلت عليه تخبيط في كل حته جات امه تحوش عنه جيت نتشها بضهر ايدي حسيت سنانها وقعت فيها وجيت مقوم اميره وخليتها ضربته بلجزمه وهوا واقع علي ضهره مش قادر يقوم وعمال يبرطم طبعا الناس اتلمت وكام واحد شكلهم يعرفو هشام جايين عشان يضربوني

انا:قسما عظما الي هيقرب مني لخيله يندم علي اليوم الي اتولد فيه

شخص:طب تعاله يحلتها ودخلو عليا كلهم وكانو اربعه واميره وعبير واقفين وريا ومكلبشين فيا وعمتها مغمي عليها تقريبا وهشام واقع علي الارض وشه ددمم وشكلو الحوض اتكسر بسبب الوقعه

واحد منهم جري مسكني من التشيرت وانا كنت خايف علي اميره وعبير وجه خبطني في وشي مش عارف ايه الي حصلي بس رغبتي كانت محدش يأذي لا اميره ولا عبير ورغبه اولي ارد البوكس الي خته لانه جرح كبريائي وانت اكيد فهمت انا دلوقتي هعمل ايه

نفس الحظه سحبت دراعي الشمال لان اميره ماسكه فيه وجيت ماسك ايده وجيت خبطه واحده دمار حرفيا وخبطه بطنه وكام خبطه ورا بعض وبرجلي شلته من علي الارض حرفيا والباقيين الي كانو بيقومو هشام جام اتنين عليا وتالت بيسند هشام يقومه الي عمال يجعر

جيت اخبط الاول مسك ايدي والتاني جري عليا مسكني من ضهري واميره وعبير واقفين خايفين مش عارفين يعملو ايه

متوصتش عزيزي الي وريا خبطته بكوعي والي قدامي وحده رجل في بضانه ولفيت ليه بسرعه انا مش عارف جيبها منين طاخ طاخ علي دماغه بلبلحه لو حد يعرفها وجيت سايبه ومسكت الي خبطته في باضنه بس مسكني من رجليا عاوز يوقعني بس علي مين ميلت عليه وسحبته من رجيله وجيت مشقلبه علي راسه وجيت ماسك الي كان بيطلع هشام من ضهره جيت موقعه علي اسلالم وهشام وقع وكان بيضبح ونزلت فيهم هاتك يدعك وناس واقفه تتفرج وتصور محدش فيهم عاوز يقرب وانا مش مهتم لحد وبرجليا نازل فيهم تخبيط وهما عمالين يصدو الي يقدرو عليه لحد ما اتفشخو وعبير بتشدني يااحمد كفيا خلاص خلاص
واميره بتعيط واناولا هنا خبط عبير بدراعي وجيت نازل فوق الي ضربني طاخ طاخ بقا تضربني انا يبن المتناكه فوقت لما حسيت &ايدي وجعتني وتقريبا اتشعرت ببص وريا لقيت عبير بتعيط واميره واقفه جمبها بتعيط هيا كمان سعتها فقت وعرفت اني مقدرتش اتحكم في غضبي ورغبتي سيطرت عليا شايف الناس حوليا عمالين يتفرجوا والي ماسك الموبايل بيصور وانا منخيري جايبه ددمم وتشرتي مقطوع وهشام قاطع ميا ونور والباقيين الي مغمي عليه والي مش قادر يفتح عنيه وبتاع التكس خلع وانا كنت مش عارف اتصرف ازاي وسحبت عبير واميره وخت توكتك علي البيت حاسس بنبض قلبي عالي جداا وحاسس الدم بيجري في عروقي وعروقي كلها منتفخه ودماغي بتغلي وايديا ورجليا سخنه نار

عبير:بتمسح الدم من وشي وبتقلي احمد انت كويس بس انا كنت فعلا مش معاهم وحاسس نفسي طاقتي بتقل وبتهد وجسمي حريقه بعيد عنك ونفسي عالي فشخ وعنيا مركزه في مكان واحد

اميره:بتعيط وعمال تقول كلام بس انا مش مركز

اغمي عليا
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

صوت:ههههههه بس ايه الجمدان ده كلو جبته منين

انا:انت تاني بس ثانيه عبير واميره "بحاول افوق"

صوت:بصوت مستغرب"ده الي هوا ازاي" ولا انتا نسيت لما قلتلك هتحتجني ووقتها هجيلك

انا:مين قلك اني احتجتك انا كل الي عندي كان رغبه وانت رغبتك من رغبتي انت مجرد إضافه لااي حاجه انا عاوزها انت مجرد مساعده انت ولا حاجه وانا من غيرك او بيك هيكون عندي رغبه انتا موجود بسببي ومن غيري انت ولا حاجه

صوت:"بغضب وعصبيه"لاااااا انا المتحكم انت بتسمع كلامي لوليا مكنتش قدرت تضربهم وليا كنت زمانك مدعوك دلوقتي انا الي انقذتك انا الي كنت بتحكم في جسمك أنا الي كنت بضربهم

انا:😆😆الكلام ده انت عاوز تقنعني بيه ولا تقنع نفسك بيه هيا حاجه واحده عجبتك او معجبتكش انتا مجرد إضافه عن الطبيعي وانت من غيري ولا حاجه بس انا مش هبقا ناكر جميل وهديك فرصه انك تسلم ومتحولش تلف وتدور لانك مش هتوصل لحاجه وانا مش زي ابويا خلص الكلام

صوت:"غضب"مستحييلللل لااااا انا هوا المتحكم

انا:طظ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

انا:فوقت والبسمه علي وشي وكنت في المستشفي

عبير:بتنده علي الممرضه

اميره:احمد انت كويس انا اسفه"صوت يغلب عيله الحزن"

عبير:احمد الحمد**** وجعت قلبي عليك "بتحضنني"انت مش عارف انا كنت خايفه عليك ازاي

انا:"بكح كحه مصتنعه"خلاص هموت اهقهق "بعمل نفسي مت"

عبيرواميره:🥲🥲

الدكتور بياجي وبقعد ساعتين وبعدين بيكتبلي علي خروج وكانت ايدي عليها "مش عارف اسمها بس هيا بتلبس في كف الايد اعتبرها شريط ضغط"

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
في البيت

انا:اميره تعالي انتي حسابك معيا عسير"اميره وشها ازرق وعينها وارمه"

عبير:بتذغدني في جمبي"سيبك منو تعالي "بتاخدها وبتطلع فوق

دخلت جوه غسلت وشي وببص لنفسي في المريا وبفتكر الي حصل وبقول مش معقول الي حصل ببص علي عضلاتي وبقول كيف ضربت العجول دول 😀

بيعدي اليوم وبنام زي القتيل

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
تاني يوم بفتكر ان اكيد اميره مقدمتش الرغبات وان النهارده اخر يوم ولقيت اميره بايته مع عبير صحيتها وخليتها لبست **** من عند عبير عشان وشها المتهرشم ده وختها المدرسه عملنا الرغبات كتبت اول رغبه حاسبات مع اني كنت عازها تدخل طب بس هيا مردتش وكتبت طب رغبه تانيه رجعنا البيت خت دوش ساقع فصلني عن العالم

نفسي:ياااه و**** زمان يولد

انا:انت لسه عايش

عقلي:هنروح فين يعني

انا:هههه علي رايك

عقلي:ناوي تعمل ايه في الي جاي

انا:لسه في كام حاجه مزبطتش اول حاجه محتاج اكلم المحامي اعرف ابويا لسه عايش ولا ايه الي حصل ولو ابويا توفي فا انا معنديش استعداد اخد اي حاجه من شركه مبنيه علي ددمم ناس وخراب بيوت ناس

نفسي:بالنسبه لموضوع الشركه انت بتفكر غلط

عقلي:انا متفق معاك بس في حجات احسن

انا:زي

عقلي:ترجع حقوق الناس الي ابوك كلهم اول حاجه زي اعمامك مثلا وعماتك دي نقطه التانيه ان انت تفتح جمعيه خيريه وتمولها من الشركه وتدور ورا ابوك وتصاحب خالك واي حد ليه حق ترجعه وتصاحب خالك عشان تعرف منه وتفهم وتتعلم مش عشان سواد عيونه

نفسي:ومتناسش هدفك من كليه حاسبات اصلا كان ايه

انا:تمام هعمل زي ما انت بتقول بس بالنسبه لهدفي من حاسبات بفكر اخليه حاجه جانبيه

نفسي:هتقدر انك تبقا في مجال وتشتغل في مجال تاني ويبقا عندك مجال تالت الي هوا الشركه

انا:😈😈طلاما عندي الرغبه هعمل مفيش حاجه هتوقفني

نفسي:طب حاسب لان كلام ده احنا عارفينه كويس فاهم طبعا

انا:يب زي ما انت بتفكر كده بس المره دي مختلفه

نفسي:برضو خد حذرك
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

في اليل نديت علي اميره الي خلاص هتقعد معنا ونقلت كل حاجتها في الاوضه التانيه في الشقه

انا:ايه الي خلاكي تتجوزي وتسمعي كلام عمتك

اميره:"هتعيط"مكنتش عارفه اعمل ايه وانا انتا منعرفش بعض وكنت حاسه اني قاعده معاكم متقله عليكم ومكنش ينفع اقعد هنا كتير وانت الي كنت بتصرف عليا وبعدين انت مشيت وانا مكنتش عاوزه اطلب حاجه من عبير وكنت محرجه منها اوي وكلمت عمتي وهيا قالت ليا انها عاوزه تجوزني ابنها هشام وقالت ليا كلام كتير وانا مكنش قدامي خيار لانو مش هينفع انا ابقا عايشه وانت الي بتصرف عليا وانت مفيش حاجه اصلا تخليك تساعدني دحتا احنا عرفنا بعض في ظروف مش كويسه فا انطرت اوافق وكنت مش عارفه اعمل ايه "بتعيط"انتا عارف اني مش بنت وكنت عارفه انهم اكيد هيعرفوا بس خلاص كده ولا كده مفيش حل ومقدميش اي إختيار وكان املي كلو ان هشام يطلع بني ادم ويسمعني حتي ويوم ما رحت قابلته حسيت انو واحد بتاع مخدرات واكان قاعد يشيش علي مدخل العماره وقرفت منو وعرفت انو انا خلاص رايحه في داهيه ولحد ما اتجوزنا ويوم الفرح قلت ليه اني عندي البريود كنت عارفه اني بس باخر مش اكتر عملت نفسي ذكيه وعورت نفسي في "محرجه فشخ"المهبل وقلت ليه اني فتحت نفسي بلغلط في الاول هوا صدق بس تاني يوم لقيت امه جايه وكان قايل ليها الي حصل وهيا عملت بصبعها🙇‍♀️وعرفت والباقي مش مهم بقا

انا:نايم علي جنبي واحاطط ايدي علي خدي وببص ليها"هوا طلقك

اميره:اه قلي انتي طالق

انا:امممم انا مش عارف انتي الي غبيه ولا حظك وحش في الدنيا هنتفق من دلوقتي شايفه عبير انا وهيا ولا نعرف بعض ومع ذالك معتبرها اختي الكبيره وانتي متقعديش تقولي كل شويه احنا منعرفش بعض خلاص انسيها دي من هنا وانتي زيك زي عبير مش عاوز اكلم كتير بس ياريت لو سمحتي مش عاوز ضرب حد تاني

اميره:🥲🥲

انا:اضحكي اضحكي دنا كنت هاخد علقه مخدهاش حمار في مطلع

اميره:😇😁

انا:لو احتجتي اي حاجه مش عاوزك تكسفي مني ولو حصلت ليكي اي حاجه اي مشكله ياريت اكون اول واحد يعرف اتفقنا ومش عاوزك تقلقي في موضوع انك مش بنت ده خالص كده انتي اتجوزتي واطلقتي يعني مفيش حد يقدر يكلم وياريت اصلا محدش يعرف بكلام ده غير لما ياجي المتعوس

اميره:ماشي😁😁
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

عدي كام يوم وجه التنسيق ودخلنا جامعه القاهره كليه حاسبات

خدت عبير واميره وخرجنا بس واحنا خارجين قابلنا ريم الي كانت مستغربه ومصدومه في نفس الوقت

انا:انا اهلااا مين ريم

ريم:قاعده ومعها واحد"

شخص:انت ططلع مين بقا انت كمان

ريم:ثانيه يا علي

ريم:اميره انتي بتعلمي ايه هنا واحمد ايه الي جابه معاكم

اميره:🙇‍♀️🤷‍♀️انا واحمد وعبير عايشين في شقه واحده

ريم:ده الي هوا ازاي يعني

انا:هيفرق معاكي في ايه وبعدين انتي مش كنتي جايه ليها وشفتيني هناك ايه الجديد

ريم:بصتلي بغيظ وقامت هيا والي معها ومشو

انا:ودي مالها هيا كمان

عبير:بصتلي وسكتت
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

روحنا ودخلت نمت بس فقت في اليل وكنت حاسس بحد بيلعب في زبي

انا:مفتح عينيا ونايم علي ضهري بس مش فايق وحاسس نفسي هيجان وحد بيلعب في زبي انا مش مستوعب وفاكر نفسي بحلم لحد ما حسيت زبي حد بيمصه سعتها اتكدت اني مش بحلم بس مش عارف مين وبرجح انها تكون عبير لحد ما قمات وقعدت عليه وقتها انا غمضت عيني عشان متلحظش وبقيت بفتح. حاجه صغيره وعرفت انها عبير بس كنت مستغرب شويه

نفسي:ولا تزعل نفسك اهي جاتلك برجليها

انا:طب ايه اقوم

نفسي:لا سيبها خالص واعمل نفسك نايم هيا شكلها شهوتها غلبتها

فضلت عبير ركبه علي زبي وبتطلع وتنزل براحه وكانت بتطلع غصب عنها اهات مكتومه شويه لحد ما انا جبت وصراحه كان الموقف مهيجني

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
تاني يوم صحيت متأخر شويه وكنت خلاص ناوي ازبط الدنيا واكلم المحامي قبل ما الدراسه تبتدي

دخلت خت دوش وطلعت لقيت عبير بتحضر فطار

انا:انتي لسه صاحيه ولا ايه

عبير:اه من شويه

انا:تمام

فطرت وعبير كانت كل شويه تبصلي وانا بعمل نفسي مستغرب

انا:عبير اعملي ليا قهوه انا في اوضتي

عبير:حاضر

عبيرجايبه القهوه

انا:حطيها علي المكتب وقمت قفلت الباب بالمفاتح

انا:"بمسكها من ودنها"تعالي ياروح امك ايه الي عملتيه في اليل ده

عبير:ايي سيب ودني عملت ايه 🤨

انا:عليا برضو ينفع الي حصل ده

عبير:🤭ايه الي حصل

انا:"ببرقلها"عبير انا مش بهزر

عبير:بتحضني"انا مستغرب"احمد انا بحبك😊😇

انا:بحك في راسي^انتي يبت شاربه حاجه مصطبحه علي الصبح

عبير:لا انا بكلم جد انا بحبك وبموت فيك كمان وانا عارفه انت تقصد ايه بلي حصل بليل بس انا مقدرتش امسك نفسي

انا:عبير انت عارفه انتي بتقولي ايه انا بقلك انتي اختي

عبير:انا مش عاوزه ابقي اختك انا بحبك يا احمد وكل يوم حبي ليك بيذيد وقبل ما تمشي قبل موضوع اهلك انا كنت ناويه اقلك وانت عارف الي حصل وانا كنت مبسوطه اوي انها جات منك وافتكرت انو كده خلاص انا كسرت الحاجز وانك بتحبني بس بعدين انت مشيت ومكنتش بترد عليا وتلفونك اتقفل انت متعرفش انا كنت عايشه زاي وفكرت ان انت خت غرضك ومشيت بس كنت بقول انك اكيد هترجع وانك اكيد حصلك مشكله معقول تسيب حجاتك هنا وتعمل كله ده ويبقا غرضك كده بس لحد ما انت رجعت بس لقيتك مش بتتعامل زي الاول وحتي مذكرتش الي حصل وكأنك نسيته وكنت زعلانه لحد امبارح كنت عوزاك
ومقدرتش امنع نفسي احمد انا بحبك مش زي اخويا لا انا بحبك كا جوزي وحبيبي وضهري وسندي وكل حاجه ليا انت كمان كده صح

انا:قاعد مصدوم متخيلتش الموضوع يوصل لكده

نفسي:امال كنت متخيل ايه بعد ده كلو يعني

انا:مش وقت افكارك الوسخه انا عاوز اخلع بشياكه

نفسي:تخلع مين انت كده كده لابس وانا معنديش غير افكار وسخه تحب تسمعها

انا:يابن العرص ماشي

نفسي:ماشي دي تهديد ولا تسمع افكار وسخه هعتبرها تسمع افكار زي ما بتقول وسخه انت دلوقتي تحضنها انت كمان وتبوس راسها وتقلها انا كمان بحبك بس مش زي ما انتي فاكره انا كنت غلطان اني محسبتش يوم زي ده والي عملته معاكي انا غلطت وانتي عارفه اني شب واي حد مكاني اكيد كان هيستسلم وبعدين تقلها انتي متعرفيش انا بحبك قد ايه بس انا وانتي مينفعش فيه فرق بينا كبير يا قلبي بس انا غلطت وانتي وحده كنتي متجوزه ومحلفكيش الحظ بس وانا معنديش ما انع انك تعتبيرني حبيبك وجوزك واي حاجه انتي عاوزاها وبعدين تميل عيلها تبوسها من شفيفها ومبروك عليك احلي واحد علي الصبح ياصحبي

انا:عملت زي ما قال ببوس عبير من شفيفها وهيا مستسلمه خالص كملت بوس وكنت باكل شفيفها وبديت اقفش طيزها وبززها وبعدين خلعتها العبايه الي كانت لابسها وشلتها نيمتها علي السرير وهيا باصه في عنيا و😊🥰مبتسمه ميلت عليها بوستها من شفايفها وبقفش بزازها وبخلعها البرا وهيا بتوبسني في خدي وبتقلي بحبك يا قلبي😚ميلت علي بززها ارضعهم وامص فيهم وهيا مسلمه علي الاخر ببصلها ونا بعض حلمتها براحه😉 وبعدين خلعتها الاندر ونزلت الحس كسها ويها بدت تشتغل اهات

بعض زنبورها ....اه امممه....بتقفش بززها "افتكرت اميره وانها اكيد هتلاحظ غيابي انا وعبير اذا مكنتش لاحظت"وقفت وقمت

عبير:بتبصلي مستغربه

انا:ثانيه وطلعت بره ببص علي اميره ملقتهاش بخبط عليها؛ اميره

اميره:نعم

انا:لا ولا حاجه بشوفك بس اصلك مش باينه من الصبح

اميره:لسه صايحه بس قايمه اهو انتو فطرتو


انا؛اه من زمان "دخلت اوضتي بسرعه لقتي عبير بتلعب في نفسها

انا: عبير قومي يلا

عبير:ايه الي حصل

انا:قومي البسي يلا بس انتي ناسيه اميره ولا ايه

عبير:"بزعل"يعني ايه خلاص كده

انا:انجزي بس مش وقت كلام

عبير:😕😕خلاص قايمه

انا:بزغزها حد قلك قبل كده انك صاروخ

عبير:😊

انا:ببوسها في اليل هخليكي تندمي علي اليوم الي شفتيني فيه بمسك طيزها

عبير:طب اوعي طيب😇😊
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
فتحت الدولاب وطلعت الورقه من الشنطه خت رقم المحامي

انا:الو

محامي:الو مين معيا

انا:حضرتك المحامي تبع جمعه........

محامي:اه انا حضرتك مين

انا:انا ابنو احمد وكنت عاوز اعرف هوا ابويا لسه عايش ولا **** يرحمه

محامي:ابوك **** يرحمه ليقناه ضارب نفسه برصاصه علي المكتب بتاعه

انا:اممم طيب كنت عاوز اقابلك عشان في كلام كتير عاوزك فيه

محامي:اكيد طبعا "عطاني ميعاد"

انا:تمام شكرا لحضرتك مع السلامه
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
عدي اليوم وعبير كل شويه عماله تدلع وتهزر معيا وانا مش متوصي بعبوص من هنا علي تقفيش هنا علي بوسه

الساعه كانت1amوكنت مستني مش عارف انام الصراحه وانا عارف ان عبير أكيد هتاجي يا اما مستنياني طلعت فتحت اوضه اميره براحه وكانت نايمه بس شفت منظر خلي زبي وقف اميره راقده علي ضهرها ومش لابسه اندر ولا برا وشكلها كانت بتلعب في نفسها ونامت ونست نفسها مقدرتش امنع نفسي وهيا بزازها صغيرين وطيزها برضو مش كبيره وشعرها اسود وعنيها سوده

دخلت براحه وقربت ايدي علي كسها وانا ايدي بترتعش وخايف الصراحه قعت العب بأيدي شويه في كسها وبديت اقفش بزازها دخلت صباعي جوا كسها وببعبصها في كسها وشفت رموش اميره بتتحرك "حاجه من اتنين يا صاحيه يا صحت وانت لازم تخلع"
سحبت ايدي ولفيت وماشي بس لقيتها مسكت ايدي "قلبي وقع في طيزي"بس حطت ايدي علي كسها بلف وشي ليها ولقتيها بتبصلي بكل محن وبتمشي ايدي علي كسها

نفسي:فرصه وجاتلك انجز

بديت امشي ايدي علي كسها وهيا سابت ايدي وقفشت بززها وبتتمحون وهيا بتقول اه وانا هجت فشخ من الموقف ومن الي هيا عملاه قربت منها وبديت ابعبصها في كسها وهيا مدت ايدها تمشها علي زبي الي كان هيفرتك البوكسر^في عقلي مش فاهم حاجه وحاسس اني بحلم^طلعت زبي وهيا بدت تحرك ايدها علبه زي ما بتضرب عشره وانا شغال بصباعي في كسها ونظرتها مخلياني هايج طعلت علي السرير وبديت افرشها بزبي وعماله تعض علي شفيفها ونظره المحن الي فيها مخليه زبي هينفجر

بديت ادخل زبي وانا بقرص حلمتها ...اه...بدخل زبي وحاسس كسها ضيق...بتمسك في ضهري جامد وانا بدخل زبي للاخر وبنيكها براحه..اهممه...بديت اسرع وبديت اسمع اهتها....اه اممممم.....حلوو...امماه....اه اهاااااامم...بنيكها مش بسرعه ولابراحه......اهمممااااهاهااا..حاسس انها هتجيب شهوتها فا سرعتويه......اااماماهااااا.......اه..اهمممهااا....اااهااءااتتااممم.....بتشدني جامد وبتجببهم بس مش كتير زي عبير بديت انيكها بسرعه وانا كنت هياج موت...وسمعت احلي اهات......اممهههااااهنممممم.......اه
اممممهاااااا........اهايييي......امهممم.........همممملهاااااااهام.... اه ....ام.اهم.......امممهاممم.....دقيقتين وانا شغال ترزيع وسامع سنفونيات ومحن مش طبيعي .........امهااا..اماهااا..حسيتها بترتعش وهتجيبهم وانا كمان مستحملتش ...ااااامممممهاااااااامم....ااااءهااممهممم..جابتهم انا لحقن نفسي وجبتهم علي بطنها وهوووو فصلت جبت كميه معتبره...اتقلبت جمبها وبستها بوسه فخدها

اميره:بتبصلي"😚😊

قمت دخلت خت دوش وانا مش مصدق الي حصل ابقا قايم عشان انيك عبير فا انيك اميره احا

نفسي:وانت زعلان ليه دي هتبقا مليطه 😂

انا:هيا لسه هتبقا

خلصت وطلعت ببص علي عبير لقيتها نايمه ولابسه قميص اسود وبرا اسود واندر وراشه برفيوم في الاوضه وحاطه ميكب

نفسي:احاااااا ايه الجمدان ده دحنا هنهيص

انا:احيييه لا لا مش معقول كده

طلعت ابص علي اميره لقيتها لسه زي ما هيا ولبني علي بطنها

نفسي:بقلك ايه متفوقها خليها تاخد دوش وتتخمد وتخش تشوف الوحش الي جوا

انا:نفس الي بفكر فيه

قومت اميره تاخد دوش ودخلت اوضتي استنيت بتاع نص ساعه وطعلت ببص علي اميره لقيتها لا حياه لمن تنادي قتيله

دخلت اوضه عبير وقفلت الباب ونورت الابجوره ونمت علي السرير جمبها وكانت ايه كرباج زبي بدا يوقف من غير ملمسها حتي

بقرب عليها وبمشي ايدي علي شعرها وباخد بوسه وعبير بدت تصحي وشافتني ابتسمت🙂

انا:جتلك يا وحش الكون ايه الحلاوه دي ببوسها في خدها💋 وطعامه دي ببوسه في الخد تاني 💋

عبير🥰🥰عجبتك

انا:عجبتيني بس دنا هكلك اكل ببوسها من شفيفها 💋وبمسك راسها ببص في عنيها بقلها قمر وبنزل ابوسها تاني💋 وبقفش بزازها

عبير:😍🥰نفسي تفضل معيا علي طول🥰

انا:منا معاكي اهو نفسي اشوف النحله بس الي جابت العسل ده 😗

عبير:😁😇

خلعتها القميص وسندت ضهري علي السرير وهيا قعدت علي حجري ووصله بوس محترمه قلعاتها 💋البرا وبديت امص حلمتها وهيا خلاص ساحت علي الاخر نيمتها علي ضهرها وخلعتها الاندر ونزلت الحس كسها وهيا راحت في عالم تاني ...امم..اممم ..بتضغط علي راسي وبتقفش بزازها قمت خلعت وبقيت ملط خالص وهيا مسكت زبي تمصه وانا رجعت سندت ضهري تاني وسبتها وكانت كل شويه تبصلي وتبتسم وانا كنت لسه جايبهم من شويه يعني عندي بتاع نص ساعه نيك عشان اجيبهم تاني قومتها وخيلتها قعدت علي زبي وبنيكها علي هادي خالص وبنبوس بعض بعدين عبير رجعت بضهرها. وبقت بتنيك نفسها
اممم،...ممهامم..ااااااممم.......اماهااااامممم......... اهم .....اهم اهم......مااام..اا همممه ،اه .اها...امهماها.......مممهاااااهم..مم .....نيمتها علي ضهرها وقمت انا وفرشتها نص دقيقه كدهوبعدين دخلته كله وبديت انيكها براحه شويه واسرع شويه واحطيت صباعي في بوقها وهيا مصته وكانت حركتها وحركت عنيهاتخليك تجيبهم هيجان لفل ماكس .....بنيكها وبراحه وانا بقرص حلمتها وهيا ببتااوه وبتتفنن فيها وانا كل شويه ابصلها واضحك وهيا تضحك ....بديت اسرع....اااااااامممماماااااا.....اهاهاااهااا
......هاممهاهماهمم.....امممهااا....اه..اه اهءهااهااااااامممييااياياهاام....بتمسك الملايه جامد وبتنطرهم علي بطني وفعلا عبير بتجيب كتير عن اميره الي بتجيب شويه ميملوش غطا ازازه كملت نيك في عبير وهيا خلاص معتش بقت معيا لفيت وشها نحيتي وبنيكها براحه وببوسها 💋وبعدين بلفها وبنيمها علي بطنها وبدخل زبي وبينكها وانا بقفش طيزها وبلاعب خرم طيزها
..اهممم..اه.اه.اهاهاااااااااهامممم.اامهامهامااااا..اهاممم....بسرع.....ااهءاهاااااممممايييايها.اه .اهاااااا...اااا.اه امهااامممممههمه.....بحط صباعي في طيزها وبسرع علي اخري وببعبصها بصباعي في طيزها ......اييامهم..ايييي..اههماممم.. ...اههااا. اه...مم...بخبطها علي طيزها وحستيها خلاص بتفصل مني وانا بتاعي زي السيخ شغال دق فيها ......اهممماماا..امم.اخم.اهك .اهمماه اه..ايياي.ااااهاها...
بديت ارزع علي اخري لاني عاوز اجيبهم خلاص .....اااايايايايايايا..اهممماامههاا.اه ....اه
اه..اعه..امممم..مممما..ااياياي..اااا..اهه..ااااه..اهمممممما....اييييييي...اه.امممم.اهممماجابتهم وانا جبتهم علي طيزها وضهرها نمت جمبها زي القتيل مش قادر اتحرك وحاسس نفسي ولا الي عامل احلي دماغ دوبامين فووووق فوووق

تلت دقايق من الصمت وبعدين عدلت نفسي ونمت علي المخده وفردت دراعاتي وبعدين عبير قامت ونامت جمبي علي دراعي

انا:بمشي ايدي علي خدها وشعرها😋

عبير:بتحضني جامد وبتبوسني في خدي اوعي تعبد عني 🥲

انا:انتي مالك معلقه اوعي تبعد عني منا نايم جمبك اهو ببوس راسها متقلقيش 😗

عبير:انتا احن واحسن شخص انا قابلته في حياتي 😍😚

نمت من التعب وهيا كمان

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
" جزاء يوم الاربع & هذه الاجزاء تمت كتبتها مسبقا "
وكده نكون وصلنا نهايه الجزاء التامن متنساش لو عجبتك القصه لايكك الجميل وتعليق يحفزني ومتنشاش المتابعه عشان تشوف كل جديد ويا تري يا هنترا اي الي هيحصل في الجزاء التاسع وحياه بطلنا هتبقا عامله ازاي ومين هما الشخصيات الجديده الجزاء الجاي مليان احداث وتغيرات كبيره فشخ في حيات البطل❤️‍🔥❤️‍🔥 ويا تري هشام. هيسكت علي الي حصل ويا تري احمد هيعرف يدير الشركه وهل هيتصاحب هوا وخاله وايه هوا مشروعه الي هيعمله وعلاقته بعبير واميره رايحه علي فين احداث كتير جزاء هيكون طويل💢💢 متنساش المتابعه وسسلام🙃❤️‍🩹👋
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: عاشق الجنسelzaber, YAHYWAK, الساحر الرمنسى و 58 آخرين
ينشر الجزء التالي في تعليق وتبلغنا للدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة, Hamoksha 777, Elz3eeem و شخص آخر
بوص يا كبير مش قصدي احبطك بس مظنش حد هيكمل الجزء للاخر زيي او ناس قليلة
هقولك ليه
اولا طريقة السرد
حط فواصل و مسافات نظم الدنيا كدا بدل ما احس اني بقراء شوية كلام و خلاص مش قصة
ثانيآ مفيش اي حاجة تشوق ان الواحد يتباع القصة
انت كدا بتكتب يوميات مش قصة
و الناس بتاخود انبطاع كبيرة من عن القصة من اول جزء
ثاليآ كان لازم تقفل الجزء علي حاجة مشوقة كدا علشان حتي تدي بصيص امل ان القصة هيكون فيها حاجة

رابعآ مكانش له لزوم العك بتاع شجرة العيلة
انت كنت عرفت كل شخصية في وقتها و خلاص

نظم الدنيا و لو محتاج مساعدة كلمني خاص
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة, Hamoksha 777, Elz3eeem و 2 آخرين
انا اول مره اكتب بس قريت اكتر من قصه (انا لسه جديد حتى في المنتدى فا مش فاهم اوي واتمنى اكون بنشر القصه في المكان الصح) ويلا نبداء متنسوش تقولو ايه رايكم في التعليقات ومتقلقوش انا مش هطول لاني فاضي ويمكن اخلص القصه في اسبوع:)





انا احمد عمري ١٦ سنه من عيله فوق متوسطه ساكن في شقه في القاهره انا طويل ومش تخين يعني طولي مناسب لوزني عنيا خضره زي جدي وخالي وامي وشعري عادي ناعم حبه وعامله كرلي و زبي تقريبا ١٤سم وتخين حبه (ده لما يبقا منتصب انتو فهميني يعني) و انا حاليا في أولي ثانوي

امي زينب ٣٨سنه (ملهاش دور كبير فا مش محتاجين اكتر من كده:)
ابويا عمر ده اسمه مش عمره ^_^ ٤٣ سنه
عندي اخ وحيد مصطفى ١٨ سنه طويل زيي وجسمه معضل شويه وعنيه عسلي وتقريبا زيي في كل حاجه وانا هوا أصحاب جدااااا
اي حد تاني من عيلتي هنحتاجو هبقا اذكرو قدام

تبداء القصه وانا رايح امتحانات اخر السنه أولى ثانوي وبروح امتحن وارجع وبتخلص الامتحانات وباخد الاجازه وبتطلع النتيجه^_^ (وبخلص الثانويه وادخل الجماعه وبخلص واتجوز وبخلف واموت بهزر بس اول مره اكتب فا مش مجمع حبتين فستحملونيO:) أول يوم اجازه بقضيه نوم وبصحي تاني يوم لاني كنت تعبان جدا لاني شاطر حبتين وكنت تعبان بسبب السهر ومصدقت اتخمدت صحيت تاني يوم مع قنبله الغباء وملك البضان اخويا وهوا عمال يحط تلج في قفيا وصحيت ونا بقله يخول مش هتبطل حركات دي رد عليا ياه دنتا طلعت عايش دحنا كنا فكرناك مت جيت قيام وانا بحسس على ضهري وبرتعش شويه بسبب التلج وبقله هوا انا نمت قد ايه ببص في الفون لقتها الساعه ٤ العصر وعندي ياجي ٢٥ مكالمه فايته ونا طبعا عامل الفون صامت لاني بعمله كده على طول صحيت ببص في البيت ملقتش حد بقله وامال امك وابوك فين قلي راحو عند عت جدك بالمناسبه (ابو ابويا وامو متوفيين وعمامي مش حلوين فينا معدا عمي الصغير الي هوا أصغر عم عندي يعني وكمان تعالو اخلي دماغكم تلف معيا في العيله بص يا كبير تخيل شجره عيله في دماغك كده وحط فوق اتنين اخوات بنات تمام التنين دول اتجوزو وكله واحده فيهم خلفت ولد تمام العيال دول يبقو ايه ولاد خاله صح كده تمام التنين ولاد دول واحد منهم اتجوز وخلف بنت تمام الواد التاني بقا الي هوا ابن خالته اتجوزها يعني اتجوز بنت ابن خالته وخلفو ولدين مين دول بقا اه بظبط انا واخويا يعني تقدر تقول كده من ناحيه انا راسي براس براس امي ومن ناحيه هيا امي مش هعرف أوضح اكتر من كده تعالو نكمل عمي الصغير ده بعد ما ابوه وامو اتوفو الي هما اجدادي ابويا صرف عليه وخلاه يكمل تعليمه لحد ما خلص ثانوي ودخل جامعه واتخرج وبعدين اتجوز اخت امي فاهم كده اتمنى تكون فاهم عشان كده عمي ده مش وحش زي باقي أعمام بالعكس انا بحبه جدا انا واخويا وبنهزر مع بعض كتير عشان عمرنا قريب وكده وكمان عندك عمتي ايمان دي كمان حلوه فينا وحتى ساعدت عمي الصغير بالمناسبه اسمه ايمن سعادته وباعت غوشه من دهبها وقيراط أرض من ورثها عشان تساعده يجوز تمام كده يبقا كل أعمامي ايه وحشين مفيش غير عمتي ايمان وعمي ايمن الي حلوين كده كويس كمان حاجه اخيره جدي المتوفي ابو ابويا كان تاجر قطن كبير جدا وكان عنده أرض كتيره بس هنقول كل حاجه في وقتها وكفايه حرق بس المهم انو كان عايش في قريه بس بعدين احنا جينا المدينه هتفهم كل حاجه في وقتها اتمنى تكون فهمت كويس عاشن نحتاج الكلام ده بعدين ويلا نرجع قصتنا) مصطفى بيقلي راحو عن عت جدك وانا كنت قاعد مستنيك وهاخدك معيا يلا قوم زبط نفسك كده عشان ننزل نرحلهم قلت ليه تمام وقمت خدت دش مولع وزبطت نفسي وحطيت من برفان اخويا وكريم اخويا ومشطه اخويا ولبست كتشي اخويا كان جايبه ليا ساعت النتيجه عشان طلعت من الأوائل مصطفى بيقلي ده البرفان بتاعي مش كده قلت له اه ومتقعدش تسأل نفس السؤال كل مره قلي حسبي ** ونعم الوكيل فيك واليوم الي شفتك فيه مهيا مش فلوسك انت شويا وهتحط للحطان قلت له امشي بقا وبطل رغي لقيته شد ودني وقلي مين الي بطل رغي قلت له أي يا كبيرنا يا تاج رسنا يا معلمنا حد يقدر يقلك كده قلي بس مين وانا اعملك عليه قالي شاطر انت في الهبد والبكش امش غور وااوعي اشوفك تقرب نحيت حاجتي تاني وروح اشتري لنفسك بدل ما انت فلوسك رايحه في الحجوزات وطبعا هقلكم الموضوع ده بعدين مشينا عند عت جدي ودخلنا سلمنا على الموجودين وكنا جدي وستي وامي وابويا وخالي ومرات خالي وولادها وخالتي أو مرات عمي التنين واولادهم وكلهم عيال صغيره وعمي ايمن بالمناسبه انا عندي خالين محمد وعبد** وشغالين في السعوديه والي موجود هنا خالي محمد لانو نازل اجازه حوالي سنه وراجع تاني وهنبقا نكلم عنهم بتفصيل بعدين المهم قعدنا كلنا وكان اكل تقيل سمبوسه بقا وبشميل وفراخ مشويه ومركونه وحووشي وشغل تقيل طبعا كلت على قدي كده لاني مش بحب اتقل في اي اكل باكل حاجه مش بسيطه ولاكن مش يعني بقوم إلا وأنا ترسها لا بحس نفسي شبعت بقوم طبعا ستي متتوصاش يطفحها غيرك سم لو مكلتش دي وجدي يا ابني حرام عليك اقعد وامال مين الي هخلص على دي ولقيته حط قدامي حته سمينه وطبعا جدي بيعشق الحجات دي ونا كمان بس ده كان زمان وهقلكم بعدين السبب قلت له دا انت الي هتخلص عليا بالحته دي حته اي دي ربع كيلو لا انا شبعت خلاص وطبعا اخويا قل جدي هاتها جي دي شغل الرجاله سيبه هوا يقوم انا مشيت خطوتين ورجعت قلت له ايه شغل الرجاله ده وجيت واخد حته انا كمان ومع المكرونه خلصتها وقلت له أي يا وحش يعني مش قادر وهوا ضحك وانا جيت قايم غسلت ايدي وقلت لمرت خالي معلقه واحده سكر وهوا انا بشربو كده وشديت كرسي وطلعت قعدت في البلكونه وقعدت اقلب في الفون. معلش لو فيه اخطاء بس الفون بيعدل لوحده ويكتب كلام لوحده ونا مش بأخد بالي هتبداء أحداث كتير في الجزاء التاني انا بس كنت بسخن وبشوف النظام وكمان لسه عندي أفكار كتير محتاج ارتبها بس يريت لو حد من المشرفين يتواصل معيا يفهمني النظام
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة و Elz3eeem
بوص يا كبير مش قصدي احبطك بس مظنش حد هيكمل الجزء للاخر زيي او ناس قليلة
هقولك ليه
اولا طريقة السرد
حط فواصل و مسافات نظم الدنيا كدا بدل ما احس اني بقراء شوية كلام و خلاص مش قصة
ثانيآ مفيش اي حاجة تشوق ان الواحد يتباع القصة
انت كدا بتكتب يوميات مش قصة
و الناس بتاخود انبطاع كبيرة من عن القصة من اول جزء
ثاليآ كان لازم تقفل الجزء علي حاجة مشوقة كدا علشان حتي تدي بصيص امل ان القصة هيكون فيها حاجة

رابعآ مكانش له لزوم العك بتاع شجرة العيلة
انت كنت عرفت كل شخصية في وقتها و خلاص

نظم الدنيا و لو محتاج مساعدة كلمني خاص
تمام هحاول أنظم كل حاجه المره الجايه يعني اول مره اكتب وكده وممكن ابداء القصه من تاني ونظمه لانو الأفكار كتير في بالي بس مش مترتبه فا هبقا اكتب القصه الأول في مدونه واجهزه واظبط وكل حاجه وانشرها وبرضو قولولي رايكم وشكرا ليكم بجد ^^^^
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة، Elz3eeem و أحمد عمار
بوص يا كبير مش قصدي احبطك بس مظنش حد هيكمل الجزء للاخر زيي او ناس قليلة
هقولك ليه
اولا طريقة السرد
حط فواصل و مسافات نظم الدنيا كدا بدل ما احس اني بقراء شوية كلام و خلاص مش قصة
ثانيآ مفيش اي حاجة تشوق ان الواحد يتباع القصة
انت كدا بتكتب يوميات مش قصة
و الناس بتاخود انبطاع كبيرة من عن القصة من اول جزء
ثاليآ كان لازم تقفل الجزء علي حاجة مشوقة كدا علشان حتي تدي بصيص امل ان القصة هيكون فيها حاجة

رابعآ مكانش له لزوم العك بتاع شجرة العيلة
انت كنت عرفت كل شخصية في وقتها و خلاص

نظم الدنيا و لو محتاج مساعدة كلمني خاص
ممكن انت تكلمني يعني ابعتلي رساله عشان لو احتجت حاجه ادخل أسألك لاني مش بعرف ازاي اكلم حد 👍
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة، Elz3eeem و أحمد عمار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمام هحاول أنظم كل حاجه المره الجايه يعني اول مره اكتب وكده وممكن ابداء القصه من تاني ونظمه لانو الأفكار كتير في بالي بس مش مترتبه فا هبقا اكتب القصه الأول في مدونه واجهزه واظبط وكل حاجه وانشرها وبرضو قولولي رايكم وشكرا ليكم بجد ^^^^
انت لازم تكتب في مدونة يا صاحبي علشان حتي تبقي مرتاح و انت بتراجع و تشوف الاخطاء و لازم تقراء الجزء اكتر من مرة قبل ما تنزله
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ممحون بزيادة, الباحـــث, Elz3eeem و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة و Elz3eeem
بداية حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة و Elz3eeem
بداية حلوة كمل
القصه هتتحذف ونشرها تاني عشان الا حداث محتاجه ترتيب انا في كتبت الجزاء الأول وهنشره دلوقت في قصه جديده تاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة و Elz3eeem

كنت كتبت جزاء من القصه قبل كده ولاكن كان بايظ فا هنعيد كتابه القصه من جديد فمتنسوش تقولولي رايكم في التعليقات وايه حد عنده نصيحه يقولها عشان اطور من نفسي ومن القصه في الاجزاء الجايه واسيبكم مع القصه 🙃

انا احمد: عندي ١٧ سنه طويل ومش تخين وزني ممتاز بالنسبه للطولي عنيا خضره زي جدي وامي وخالي وشعري ناعم حبه وعامله كرلي وزبي تقريبا ١٤سم وتخين سيكا من عيله فوق متوسطه ساكن في شقه في القاهره وانا حاليا داخل تالته ثانوي

زينب امي: ٣٨ سنه [ملهاش دور كبير مش محتاجين اكتر من كده]

عمر ابويا:٤٣ سنه

مصطفي اخويا الكبير والوحيد: ١٩ سنه يعتبر زيي في كل حاجه بس عنيه عسلي ومعضل شويه وانا وهوا متصاحبين جامد حاليا بيدرس في جامعه القاهره "كليه حاسبات"

امي:اصحي يا نطع انت وهوا هفضل اصحي فيكم لحد امتا مش نواين تكبرو بقا

مصطفي:خلاص صحينا خلاص قايم يا امي اهو قم يجدع انتا كمان مش ناقصه خناق علي صبح

انا:طفي ام النور وطلع بره مش نازل

مصطفي: مش نازل ايه النهارده اول يوم انجز كده متبقاش كسيل

انا :قمت قعدت علي السرير ونمت مكاني فقت واخويا بيطرطش ميا بايده في وشي خبطت ايده وقمت دخلت الحمام اخت دش وغلست سناني وكعادتي نسيت الفوطه

انا: يا مصطفي ناولني الفوطه من عندك

مصطفي:ينعل ام الفوطه ما تفتكرها مره في حياتك

انا :هات يعم جاي انت لسه هتبرطم نشفت نفسي ولبست وطلعت زبطت نفسي وطبعا لازم برفان اخويا وكريم اخويا ومشطه اخويا

مصطفي:نفس كلمه كل يوم هوا انا خلفتك ونسيتك ما تشتري لنفسك حاجه لمره وحده

انا :امسك يعم معرفش انك بخيل كده وبضحك

امي:ايه يا عريس انت وهوا مش ناوين تخلصو

طلعنا فطرنا ونزلنا مصطفي مشي وانا عديت علي ابن خالي حمزه[ابيضاني وشعره اصفر علي احمر كده زي خالي ومش طويل ومش قصير عادي يعني راسو اعلي من كتفي ببتاع ٣ سانتي وعنيه سوده]

حمزه:ايه عم اخرت ليه ساعه مستنيك وافتح ام تلفونك مقفول ليه

انا:و**** التلفون فاصل ونسيت احطه علي الشاحن الساعه كام دلوقت

حمزه: يا دين امي دحنا يدوب نلحق قبل ما يقفل الباب انجز الساعه ٨إلاخمسه

مشينا علي المدرسه وكان يوم بضين وكنت عاوزه يخلص بأي شكل وعدي اليوم وروحت علي البيت اتغديت ولقيت حمزه بيكلمني بيقلي في حجز جاي ولا دور الجاي قلت له الحاله علي الحديده حتا الحديده بعتها قلي مش ودي علي الي يشيل قلت له هنلاعب مين بقا قلي فاكر العيال الي شيلناهم سته قلت له الي حطينا عليهم وحفلنا عليهم وقتها دول عيال بتوع مامي ودادي مش بتوع كوره دنا بخاف المسهم يتكسرو قلي يعم يولعو هما جايين المره دي وجايبين معاهم واحد كده وعملين ينفخو فيه وهيلعبونا علي ٦٠٠ج قلت له بتهزر صح قلي لا يعم مش بهزر انجز جاي ولا اشوف غيرك قلت له اشطا جاي انا نزلك دلوقت وفعلا روحنا الملعب وكسبناهم بس المره دي كانو احسن من الي فاتت بكتير بس شيلناهم ٤:٢وعرفت الواد الي كانو جايبينه معاهم واسمه مازن

مازن:بس ايه يعم الجمدان ده دانت والواد صاحبك فرشتو الدفاع

انا:ههههه هما دول دفاع بلا وكسه بس انت بتعرف تلعب ايه الي بيلعبك معاهم دول ملهمش فيها

مازن:ابدا يعم دول قاعدو يتاحيلو عليا واني خسيس وندل وهري كتير ملوش لازمه عشان العب معاهم

انا:اممم تمام اديني رقمك يا صحبي عشان لو عزتك في حجز ولا حاجه ولا ايه

مازن:اوي اوي ياعم دنا زهقت من الخولات دول اكتب عندك

خت رقم مازن وسلمت عليه ومشيت روحت وعلي بليل كنت قاعد في البلكونه انا و اخويا

مصطفي:ايه نويت علي ايه

انا:في ايه

مصطفي: في ثانويه يعني ناوي تدخل ايه

انا:يعني ما انت عارف اني جاي معاك

مصطفي: طالما كده بقا شد حيلك عشان الكليه كل سنه تنسيقها بيرفع

انا: منا واخد بالي فعلا وبداءت اشد في المذكره

وعدي كام شهر ونا مفيش جديد مذاكره ودروس وحجز كوره كل فين وفين مره لحد ما كنت طالع من الدرس انا وحمزه

حمزه: ما تيجي نضرب طبقين كشري ولا طاجن

انا :عادي يلا بينا انا من زمان مكلتش كشري

ومشيت انا وحمزه بس وحنا مشيين في الطريق كان في بنات طالعه من درس وكان في اتنين شباب من الناس الي ملهاش اي شغلانه في الحياه غير انو يرازي في الخلق **** عمالين يعاكسو في البنات [انا مليش في المعكسات اوي ومعرفش فيها حاجه تقريبا لاني معكستش بنت قبل كده تمام فا اعرفو انهم كانو بيعاكسو ]

شب١:...معاكسه....

شب٢:....معاكسه.....

واحده من البنات دول كانت بنت خالي الي هيا اخت حمزه ريم [لك حريه التخيل بس هيا في تالته ثانوي معانا ]

ريم:جري ايه ياصايع ياضيع يرمه منك ليه هتفرحو لما اديك علي دماغك ومسخرك انت وهوا يشويه حوش

انا:حمزه مش دي اختك

حمزه:اه هيا

حمزه في هذه اللحظه عنيه كانت بطلع شرار وبصش وراه وطلع جري ونا جريت وراه

حمزه:جري ايه ياعرص منك بتاعكس اختي يبن المتناكه وخد والواد من رقبته وداه رصيه في نص دماغه وبكل غل وحورئه نزل فيه بلكميات

انا في الوقت ده كنت خبطت الواد تاني رجل مابتفهمش جبتو الارض ونزلت فوق وشه بالبكاس ولا كيس الملاكمه واول ما حسيت انو هيقلبني ويجي هوا فوقي جيت بركبتي وعيطتو وحده مش مترجمه تحت الحزام 😆

ومشلناش عنهم غير الناس الي اتلمت عشان تحجز وطبعا ابن المتناكه قطع لي سيوت شرت الي كنت لابسه

ومشيت انا وحمزه وريم روحنا وبالمناسبة انا وحمزه مش ساكنين في نفس العماره بس في نفس الشارع

حمزه طلع هوا واختو لانو قبلي وانا طلعت واول ما امي شفاتني

امي:ينهار اسود ايه الي عمل فيك كده يواد انطق. طبعا قلت ليها الي حصل وهيا قالت ليا طب قوم غير وبقا هات هدومك الي اتقطعت دي اخيطهالك

انا:تخيطتي اي يا حجه دنا هجيب غيره مش هخيط حاجه انا مليش فيه

امي:طب روح روح غير هدومك

دخلت غيرت وبصيت في المريا لقيت كتفي ازرق ومعصم ايدي كان وجعني جدا بسبب الضرب في الواد كلمت حمزه وقلت له تعال ننزل علي القهوه عشان انا قرفان من البيت، نزلنا انا وحمزه علي القهوه

حمزه:نمس (الميم مشدده في نمس) خد نزلنا اتنين ينسون

انا:حمزه بص كده وراك وبطرف عينك متبقاش غشيم

حمزه:احا دول العيال الي اتخنقنا معاهم الصبح

انا:بقلك ايه يلا نخلع عشان لو مسكونا مش هيحلونا انا معرفش ضربنا التنين عجول دول ازاي الصبح قوم يلا فز

طلعنا انا وحمزه علي اول شارع

حمزه:بقلك ايه تعال نروح عندنا نشرب كوبيتين عصير ونشوف العيال لو كده نحجز ساعه

انا:اشطا يلا بينا

طلعت انا وحمزه عندهم وفتحت لينا مرات خالي ساره[ملبن جسمها فاجر وكرفي كده وبزازها مدوره وعينها تخليك تدوب فيها حاجه كده عظمه]طبعا مكنش في بالي اي حاجه من دي وقتها

ساره:اتفضل ادخل يا احمد

دخلت اوضه حمزه وهوا راح يقول لامه تعمل كوبيتين عصير؛في الوقت ده دخلت ريم بنت خالي

ريم:انت كويس

انا:اه مفيش حاجه

ريم:امال لافف شريط ضغط ليه

انا:الواد كان عضمه ناشف ايدي تقريبا اتشعرت وبعدين احنا متخانقين مع اتنين يفصلو مني ومن اخوكي عشره عوزنا نطلع سلام يعني

ريم:😁عادي يعني بسأل بس كنتو جامدين انا افتكرتكو هتاخدو علقه محترمه بس انتو ختوهم علي خوانه مكنوش مستوعبين يناري😂

انا:مال طبعا دحنا نعجب بلد ولايه 😉

ريم:😅انت هتقلي دي البنات الي كانت معيا كلهم بيكراشو عليكم دلوقت 🙃

انا:هما برضوا ماشي هعمل نفسي مصدق😂

ريم:تصدق انا غلطانه اني بكلم معاك اصلا😒

انا:بس كده دنا قلت هتشلئي ليا زي ما عملتي مع الواد الصبح😂

ريم:انا قايمه دي قعده ترفع الضغط وتجيب شلل 😠

حمزه:مالك ياض بالبت زعلك يبت في حاجه قليلي وانا اروقهلك

ريم:بت اما تبتك انت كمان مش ليا اسم 😤

انا:😆قابل يعم هات كوبايه العصير دي انت شارب منها ياض صح مهما مش قد بعض ليه هات الكوبايه التانيه

حمزه:امسك يطفس يا ابضن حاجه فيحاتي 😒

انا:بس اي ياض الي الواد عمله فيك ده يخربيتك😆

حمزه:يعم اقفل علي الموضوع بقا انا مش عارف اتخنقت معي بني ادم ولا معه بسة شوارع الواد ضوافره طويله خالص جاب رقبتي ابن الهرمه

انا:😂😂 طب رن علي العيال شوف ايه دنيتهم

حمزه:ماشي هرن انا ها هرن انا

انا:بشرب في العصير وببص ليه ببتسامه عريضه😀

حمزه اتفق مع العيال وانا رنيت علي مازن

انا:الو ايوا حب عمال ايه ياكبير تمام و** الحمد** ايه جاي في حجز النهارده الساعه ٨ونص طب يا كبير مستنيك في ملعب الربيع سلام سلام؛قفلت معاه ونزلت انا وحمزه ولعبنا ساعتين وروحت البيت نمت زي القتيل

وعدت الايام مفيش اي جديد لحد ما في يوم كنا معزومين عند خالي احنا وعت جدي [ومن هنا يا عزيزي وحياه احمد هتنقلب رأس علي عقب وهتبتداي حياه تانيه خالص، وخاصه فتره جامعه انتظرو بس فيه اكشن جامد جي مع قصه حياتي مش هتقدر تغمض عنيك😂]

قاعدين ناكل

انا:بعد ما عرفت ان ريم بنت خالي هيا الي عامله المحشي بس هيا متعرفش اني عارف اداادادااادد بس تسلم ايديك يمرات خالي المحشي طالع متعذب مش محتاج يتضمغ طالع علي البلع علي طول مش عارف محشي ده ولا هريسه ايه ده صباع رجلي الصغير اهو 😆 تصدقي انا عمال اشوف العجب في طبق المحشي بس ايه ده امسك ياض يا حمزه الجوان ده بس ايه حاجه نار

حمزه:ايوه كده دلعني يا ودييعع معاك ولاعه بقا

انا:عيب عليك ولع يا صحبي ده مش طبق محشي دي اصتفه ايه عنب

طبعا عمال ابص لريم بطرف عيني الي حستها زعلت كده 🙁

ساره:خبطت صباع المحشي في بق حمزه كل يا حبيبي كل وكفايه كلام علي الاكل ها كفايه

انا:😂😂مش عاوز تنفس صناعي يا حمزوي 😂😂

طبعا انا كل الي قاعدين مستبضنني ونا عارف اني ابضين اصلا مش لاقي حاجه اتريق بيها علي طبق محشي فا قمت غسلت ايدي وقعدت في الصاله معاهم بس بعدين قمت اشرب [المطبخ مش واسع ده غير انهم حاطين التلاجه والفريزر هناك وكمان عمالين رخامه كده حاطين عليها الاطباق والحجات فا المطبخ لو وقف فيه اربعه مش هيعرفو يتحركو]

جيت ادخل لقيت ريم واقفه وعمال ترص في الاطباق في ضهرها امها عماله تغسل المواعين فنا لفيت نفسي وعديت من وسطيهم بكل نيه سليمه بس ريم رجعت لورا خبطت ايدي خلتني خبطت في طيز امها الي نططت كده قدام انا وقتها كنت عمال زي الطماطم المسلوقه وام ريم محطتش في بالها ومردتش تبص ورها فا بقلها عاوز اشرب

ساره:ريم ناولي احمد كبايه

ريم:ونا مالي مفهوش ايدين

فنا رحت واخد كبايه من الي بترصهم وواقف بملا ميا من حنفيه الفلتر وزبي الي كان واقف علي اخره بسبب الي حصل ومكنتش عارف ليه ولا مستوعب اصلا وكنت حاطط ايدي عليه بس شلتها عشان اقفل الحنفيه ووقتها ام ريم كانت بتغسل حله ووقع منها السلك الي بتغسل بيه فا وطت تجيبه وزبي ما صدق هي وطت ورجعت وزبي رشق فنا جيت بجنب ايدي وبعدت زبي ويرتني ما عملت كده عشان هيا طيزها كرفي وكبيره وزبي كان راشق حرفيا فا هيا قامت بسرعه اصلا فا ايدي جت علي طيزها

بس طلعت لقدام ونا خدت الميا ونفدت بجلدي علي البلكونه عشان زبي الي كان عمال زي الصاروخ وهيا لوت بقوها [زي كده بلا وكسه عشان في ناس ممكن تفهمها غلط ]ورفعت حاجب وكملت غسيل.

متنساش تقلنا ايه رايك في التعليقات عارف ان الجزاء فيه رغي كتير وهيا اصلا الاحداث كلها هتبداء في الجامعه بس كان لازم عشان اعرفك الشخصيات كلهم وطبيعه العلاقات معاهم وكده وانتظرو الجزاء التاني هل هيطور الامر مع ساره مرات خال احمد وايه هيا هتكون علاقه احمد ب ريم والشخصيات الجديده الي هتظهر معنا الجزاء التاني مش هيطول بس عاوز اشوف رايكم في الجزاء ده وبس كده سلام واشفكم في جزاء تاني;-)

@In the world
تم
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة و Elz3eeem
كمل فى إنتظار جديدك
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة، Elz3eeem و In the world
كويس كمل بس ظبط الكتابه بس شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة، Elz3eeem و In the world
تم اضافة الجزء الثاني
الرجاء من الكاتب بعد نشره للجزء... وضع الرابط في الموضوع الموحد لطلبات الدمج و التعديل و طلب التعديل حتى يتم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة, Elz3eeem, العاشق و شخص آخر

كنت كتبت جزاء من القصه قبل كده ولاكن كان بايظ فا هنعيد كتابه القصه من جديد فمتنسوش تقولولي رايكم في التعليقات وايه حد عنده نصيحه يقولها عشان اطور من نفسي ومن القصه في الاجزاء الجايه واسيبكم مع القصه 🙃

انا احمد: عندي ١٧ سنه طويل ومش تخين وزني ممتاز بالنسبه للطولي عنيا خضره زي جدي وامي وخالي وشعري ناعم حبه وعامله كرلي وزبي تقريبا ١٤سم وتخين سيكا من عيله فوق متوسطه ساكن في شقه في القاهره وانا حاليا داخل تالته ثانوي

زينب امي: ٣٨ سنه [ملهاش دور كبير مش محتاجين اكتر من كده]

عمر ابويا:٤٣ سنه

مصطفي اخويا الكبير والوحيد: ١٩ سنه يعتبر زيي في كل حاجه بس عنيه عسلي ومعضل شويه وانا وهوا متصاحبين جامد حاليا بيدرس في جامعه القاهره "كليه حاسبات"

امي:اصحي يا نطع انت وهوا هفضل اصحي فيكم لحد امتا مش نواين تكبرو بقا

مصطفي:خلاص صحينا خلاص قايم يا امي اهو قم يجدع انتا كمان مش ناقصه خناق علي صبح

انا:طفي ام النور وطلع بره مش نازل

مصطفي: مش نازل ايه النهارده اول يوم انجز كده متبقاش كسيل

انا :قمت قعدت علي السرير ونمت مكاني فقت واخويا بيطرطش ميا بايده في وشي خبطت ايده وقمت دخلت الحمام اخت دش وغلست سناني وكعادتي نسيت الفوطه

انا: يا مصطفي ناولني الفوطه من عندك

مصطفي:ينعل ام الفوطه ما تفتكرها مره في حياتك

انا :هات يعم جاي انت لسه هتبرطم نشفت نفسي ولبست وطلعت زبطت نفسي وطبعا لازم برفان اخويا وكريم اخويا ومشطه اخويا

مصطفي:نفس كلمه كل يوم هوا انا خلفتك ونسيتك ما تشتري لنفسك حاجه لمره وحده

انا :امسك يعم معرفش انك بخيل كده وبضحك

امي:ايه يا عريس انت وهوا مش ناوين تخلصو

طلعنا فطرنا ونزلنا مصطفي مشي وانا عديت علي ابن خالي حمزه[ابيضاني وشعره اصفر علي احمر كده زي خالي ومش طويل ومش قصير عادي يعني راسو اعلي من كتفي ببتاع ٣ سانتي وعنيه سوده]

حمزه:ايه عم اخرت ليه ساعه مستنيك وافتح ام تلفونك مقفول ليه

انا:و**** التلفون فاصل ونسيت احطه علي الشاحن الساعه كام دلوقت

حمزه: يا دين امي دحنا يدوب نلحق قبل ما يقفل الباب انجز الساعه ٨إلاخمسه

مشينا علي المدرسه وكان يوم بضين وكنت عاوزه يخلص بأي شكل وعدي اليوم وروحت علي البيت اتغديت ولقيت حمزه بيكلمني بيقلي في حجز جاي ولا دور الجاي قلت له الحاله علي الحديده حتا الحديده بعتها قلي مش ودي علي الي يشيل قلت له هنلاعب مين بقا قلي فاكر العيال الي شيلناهم سته قلت له الي حطينا عليهم وحفلنا عليهم وقتها دول عيال بتوع مامي ودادي مش بتوع كوره دنا بخاف المسهم يتكسرو قلي يعم يولعو هما جايين المره دي وجايبين معاهم واحد كده وعملين ينفخو فيه وهيلعبونا علي ٦٠٠ج قلت له بتهزر صح قلي لا يعم مش بهزر انجز جاي ولا اشوف غيرك قلت له اشطا جاي انا نزلك دلوقت وفعلا روحنا الملعب وكسبناهم بس المره دي كانو احسن من الي فاتت بكتير بس شيلناهم ٤:٢وعرفت الواد الي كانو جايبينه معاهم واسمه مازن

مازن:بس ايه يعم الجمدان ده دانت والواد صاحبك فرشتو الدفاع

انا:ههههه هما دول دفاع بلا وكسه بس انت بتعرف تلعب ايه الي بيلعبك معاهم دول ملهمش فيها

مازن:ابدا يعم دول قاعدو يتاحيلو عليا واني خسيس وندل وهري كتير ملوش لازمه عشان العب معاهم

انا:اممم تمام اديني رقمك يا صحبي عشان لو عزتك في حجز ولا حاجه ولا ايه

مازن:اوي اوي ياعم دنا زهقت من الخولات دول اكتب عندك

خت رقم مازن وسلمت عليه ومشيت روحت وعلي بليل كنت قاعد في البلكونه انا و اخويا

مصطفي:ايه نويت علي ايه

انا:في ايه

مصطفي: في ثانويه يعني ناوي تدخل ايه

انا:يعني ما انت عارف اني جاي معاك

مصطفي: طالما كده بقا شد حيلك عشان الكليه كل سنه تنسيقها بيرفع

انا: منا واخد بالي فعلا وبداءت اشد في المذكره

وعدي كام شهر ونا مفيش جديد مذاكره ودروس وحجز كوره كل فين وفين مره لحد ما كنت طالع من الدرس انا وحمزه

حمزه: ما تيجي نضرب طبقين كشري ولا طاجن

انا :عادي يلا بينا انا من زمان مكلتش كشري

ومشيت انا وحمزه بس وحنا مشيين في الطريق كان في بنات طالعه من درس وكان في اتنين شباب من الناس الي ملهاش اي شغلانه في الحياه غير انو يرازي في الخلق **** عمالين يعاكسو في البنات [انا مليش في المعكسات اوي ومعرفش فيها حاجه تقريبا لاني معكستش بنت قبل كده تمام فا اعرفو انهم كانو بيعاكسو ]

شب١:...معاكسه....

شب٢:....معاكسه.....

واحده من البنات دول كانت بنت خالي الي هيا اخت حمزه ريم [لك حريه التخيل بس هيا في تالته ثانوي معانا ]

ريم:جري ايه ياصايع ياضيع يرمه منك ليه هتفرحو لما اديك علي دماغك ومسخرك انت وهوا يشويه حوش

انا:حمزه مش دي اختك

حمزه:اه هيا

حمزه في هذه اللحظه عنيه كانت بطلع شرار وبصش وراه وطلع جري ونا جريت وراه

حمزه:جري ايه ياعرص منك بتاعكس اختي يبن المتناكه وخد والواد من رقبته وداه رصيه في نص دماغه وبكل غل وحورئه نزل فيه بلكميات

انا في الوقت ده كنت خبطت الواد تاني رجل مابتفهمش جبتو الارض ونزلت فوق وشه بالبكاس ولا كيس الملاكمه واول ما حسيت انو هيقلبني ويجي هوا فوقي جيت بركبتي وعيطتو وحده مش مترجمه تحت الحزام 😆

ومشلناش عنهم غير الناس الي اتلمت عشان تحجز وطبعا ابن المتناكه قطع لي سيوت شرت الي كنت لابسه

ومشيت انا وحمزه وريم روحنا وبالمناسبة انا وحمزه مش ساكنين في نفس العماره بس في نفس الشارع

حمزه طلع هوا واختو لانو قبلي وانا طلعت واول ما امي شفاتني

امي:ينهار اسود ايه الي عمل فيك كده يواد انطق. طبعا قلت ليها الي حصل وهيا قالت ليا طب قوم غير وبقا هات هدومك الي اتقطعت دي اخيطهالك

انا:تخيطتي اي يا حجه دنا هجيب غيره مش هخيط حاجه انا مليش فيه

امي:طب روح روح غير هدومك

دخلت غيرت وبصيت في المريا لقيت كتفي ازرق ومعصم ايدي كان وجعني جدا بسبب الضرب في الواد كلمت حمزه وقلت له تعال ننزل علي القهوه عشان انا قرفان من البيت، نزلنا انا وحمزه علي القهوه

حمزه:نمس (الميم مشدده في نمس) خد نزلنا اتنين ينسون

انا:حمزه بص كده وراك وبطرف عينك متبقاش غشيم

حمزه:احا دول العيال الي اتخنقنا معاهم الصبح

انا:بقلك ايه يلا نخلع عشان لو مسكونا مش هيحلونا انا معرفش ضربنا التنين عجول دول ازاي الصبح قوم يلا فز

طلعنا انا وحمزه علي اول شارع

حمزه:بقلك ايه تعال نروح عندنا نشرب كوبيتين عصير ونشوف العيال لو كده نحجز ساعه

انا:اشطا يلا بينا

طلعت انا وحمزه عندهم وفتحت لينا مرات خالي ساره[ملبن جسمها فاجر وكرفي كده وبزازها مدوره وعينها تخليك تدوب فيها حاجه كده عظمه]طبعا مكنش في بالي اي حاجه من دي وقتها

ساره:اتفضل ادخل يا احمد

دخلت اوضه حمزه وهوا راح يقول لامه تعمل كوبيتين عصير؛في الوقت ده دخلت ريم بنت خالي

ريم:انت كويس

انا:اه مفيش حاجه

ريم:امال لافف شريط ضغط ليه

انا:الواد كان عضمه ناشف ايدي تقريبا اتشعرت وبعدين احنا متخانقين مع اتنين يفصلو مني ومن اخوكي عشره عوزنا نطلع سلام يعني

ريم:😁عادي يعني بسأل بس كنتو جامدين انا افتكرتكو هتاخدو علقه محترمه بس انتو ختوهم علي خوانه مكنوش مستوعبين يناري😂

انا:مال طبعا دحنا نعجب بلد ولايه 😉

ريم:😅انت هتقلي دي البنات الي كانت معيا كلهم بيكراشو عليكم دلوقت 🙃

انا:هما برضوا ماشي هعمل نفسي مصدق😂

ريم:تصدق انا غلطانه اني بكلم معاك اصلا😒

انا:بس كده دنا قلت هتشلئي ليا زي ما عملتي مع الواد الصبح😂

ريم:انا قايمه دي قعده ترفع الضغط وتجيب شلل 😠

حمزه:مالك ياض بالبت زعلك يبت في حاجه قليلي وانا اروقهلك

ريم:بت اما تبتك انت كمان مش ليا اسم 😤

انا:😆قابل يعم هات كوبايه العصير دي انت شارب منها ياض صح مهما مش قد بعض ليه هات الكوبايه التانيه

حمزه:امسك يطفس يا ابضن حاجه فيحاتي 😒

انا:بس اي ياض الي الواد عمله فيك ده يخربيتك😆

حمزه:يعم اقفل علي الموضوع بقا انا مش عارف اتخنقت معي بني ادم ولا معه بسة شوارع الواد ضوافره طويله خالص جاب رقبتي ابن الهرمه

انا:😂😂 طب رن علي العيال شوف ايه دنيتهم

حمزه:ماشي هرن انا ها هرن انا

انا:بشرب في العصير وببص ليه ببتسامه عريضه😀

حمزه اتفق مع العيال وانا رنيت علي مازن

انا:الو ايوا حب عمال ايه ياكبير تمام و** الحمد** ايه جاي في حجز النهارده الساعه ٨ونص طب يا كبير مستنيك في ملعب الربيع سلام سلام؛قفلت معاه ونزلت انا وحمزه ولعبنا ساعتين وروحت البيت نمت زي القتيل

وعدت الايام مفيش اي جديد لحد ما في يوم كنا معزومين عند خالي احنا وعت جدي [ومن هنا يا عزيزي وحياه احمد هتنقلب رأس علي عقب وهتبتداي حياه تانيه خالص، وخاصه فتره جامعه انتظرو بس فيه اكشن جامد جي مع قصه حياتي مش هتقدر تغمض عنيك😂]

قاعدين ناكل

انا:بعد ما عرفت ان ريم بنت خالي هيا الي عامله المحشي بس هيا متعرفش اني عارف اداادادااادد بس تسلم ايديك يمرات خالي المحشي طالع متعذب مش محتاج يتضمغ طالع علي البلع علي طول مش عارف محشي ده ولا هريسه ايه ده صباع رجلي الصغير اهو 😆 تصدقي انا عمال اشوف العجب في طبق المحشي بس ايه ده امسك ياض يا حمزه الجوان ده بس ايه حاجه نار

حمزه:ايوه كده دلعني يا ودييعع معاك ولاعه بقا

انا:عيب عليك ولع يا صحبي ده مش طبق محشي دي اصتفه ايه عنب

طبعا عمال ابص لريم بطرف عيني الي حستها زعلت كده 🙁

ساره:خبطت صباع المحشي في بق حمزه كل يا حبيبي كل وكفايه كلام علي الاكل ها كفايه

انا:😂😂مش عاوز تنفس صناعي يا حمزوي 😂😂

طبعا انا كل الي قاعدين مستبضنني ونا عارف اني ابضين اصلا مش لاقي حاجه اتريق بيها علي طبق محشي فا قمت غسلت ايدي وقعدت في الصاله معاهم بس بعدين قمت اشرب [المطبخ مش واسع ده غير انهم حاطين التلاجه والفريزر هناك وكمان عمالين رخامه كده حاطين عليها الاطباق والحجات فا المطبخ لو وقف فيه اربعه مش هيعرفو يتحركو]

جيت ادخل لقيت ريم واقفه وعمال ترص في الاطباق في ضهرها امها عماله تغسل المواعين فنا لفيت نفسي وعديت من وسطيهم بكل نيه سليمه بس ريم رجعت لورا خبطت ايدي خلتني خبطت في طيز امها الي نططت كده قدام انا وقتها كنت عمال زي الطماطم المسلوقه وام ريم محطتش في بالها ومردتش تبص ورها فا بقلها عاوز اشرب

ساره:ريم ناولي احمد كبايه

ريم:ونا مالي مفهوش ايدين

فنا رحت واخد كبايه من الي بترصهم وواقف بملا ميا من حنفيه الفلتر وزبي الي كان واقف علي اخره بسبب الي حصل ومكنتش عارف ليه ولا مستوعب اصلا وكنت حاطط ايدي عليه بس شلتها عشان اقفل الحنفيه ووقتها ام ريم كانت بتغسل حله ووقع منها السلك الي بتغسل بيه فا وطت تجيبه وزبي ما صدق هي وطت ورجعت وزبي رشق فنا جيت بجنب ايدي وبعدت زبي ويرتني ما عملت كده عشان هيا طيزها كرفي وكبيره وزبي كان راشق حرفيا فا هيا قامت بسرعه اصلا فا ايدي جت علي طيزها

بس طلعت لقدام ونا خدت الميا ونفدت بجلدي علي البلكونه عشان زبي الي كان عمال زي الصاروخ وهيا لوت بقوها [زي كده بلا وكسه عشان في ناس ممكن تفهمها غلط ]ورفعت حاجب وكملت غسيل.

متنساش تقلنا ايه رايك في التعليقات عارف ان الجزاء فيه رغي كتير وهيا اصلا الاحداث كلها هتبداء في الجامعه بس كان لازم عشان اعرفك الشخصيات كلهم وطبيعه العلاقات معاهم وكده وانتظرو الجزاء التاني هل هيطور الامر مع ساره مرات خال احمد وايه هيا هتكون علاقه احمد ب ريم والشخصيات الجديده الي هتظهر معنا الجزاء التاني مش هيطول بس عاوز اشوف رايكم في الجزاء ده وبس كده سلام واشفكم في جزاء تاني;-)


الجزاء التاني


شكرا للناس الي دعمتني وساعدتني ولو عندك نصيحه متبخلش علينا (لو عندي خطاء املائي عديهالي🙃)لوحسيت نفسك مليت روح اخر القصه في كلام مهم سايبهولك واسبكم مع القصه


طبعا بعد الي حصل استأذنت وخت المفاتيح وروحت لاني مقدرش اقعد معاهم بعد الي حصل دخلت البيت دخلت تحت دوش ودماغي عماله تودي وتجيب ازاي مرات خالي مكلمتش ومعطتش اي رد فعل يمكن خافت عشان بنتها واقفه استغفر **** العظيم
دماغي هتنفجر بعدين بداء الشيطان يلعب يقولي ممكن تكون هيا كان عجبها
انا:يعم غور من وشي مش نقصاك انا مش عارف طلعت عايش ازاي بعد الي حصل ده
نفسي:و**** انت غبي وهتفضل طول عمرك غبي ابسط حاجه لو هيا مكنتش عاوزه كانت لفت وبرقتلك ولا عملت اي حاجه مش سكتت دنتا الحمار ومش فاهم دي مرات خالك فرسه وعاوزه خيال
انا:كسمك بقلك ايه حل عن دماغي بافكرك الوسخه دي
جيت طالع من تحت الدش ولبست هدومي ونمت بس صحيت في اليل وكنت هيجان موت وزبي وقف بصيت جمبي لقيت اخويا نايم
فضلت مطنش بس مقدرتش ومعرفتش انام تاني قمت ضربت عشره في الحمام وفضلت عمال احوال ابعد تفكيري عن مرات خالي والي حصل ونا بضرب عشره بس مقدرتش
وبعدين خت دوش تاني ورحت قعدت اتقلب وانا عمال افكر ودماغي وكنت هتشل ازاي افكر كده ضربت عشره علي مرات خالي وازاي فكرت كده ورحت عملت كوبايه ينسون ووقفت في البلكونه قعدت اقلب في الفون لقيت رقم بعتلي نقطه. علي الوتس

انا:what and who

شخص:اهلا

انا:مين

شخص:وحده متعرفهاش

انا:😂وعايزه ايه الوحده الي معرفهاش [انا مليش في شمال]😂

هي:😁عيزاك انتا

انا:ما انا قلتلك مليش في شمال😂

هي:شمال ايه انت كمان انا بحبك وبكراش عليك 😇

انا:🤣تحبيني انا علي ايه يا حسره 😏

هي:🤭

انا:هوا الي بحب حد يدخل يقله انا وحده متعرفهاش وبحبك انا ش عرفني ما يمكن خرطوم وبيتخولن ولا يمكن تجاراة اعضاء حتي مهدي الكلام اي حاجه مش مره واحده كده😂

هي:حيلك حيلك تجاره ايه وخرطوم ايه هبعتلك فويس عشان تصدق
فويس:بحبااااكككككك

انا:😂😂وبعدين

هي:ايه الي وبعدين

انا:هقلك علي حاجه

فويس:روحي قولي لريم كده مينفعش وحسابها معيا بعدين تاني حاجه انا مش فارقه معيا.

هي:هوا انت تعرف ريم

انا:يب بنت خالي

هي: اممم اصلها نشرت رقمك في جروب الشله وقالت ده الواد الي كان مع اخويا وقت ما الشباب عاكسونا وانها متعرفكش وانهاخدت رقمك من تلفون اخوها

انا:تمام شكرا علي المعلومه الي كنت عرفها هههههه سلام 😏

BAND 😂😂

في عقلي ماشي يا ريم 😒

كملتني وحده تانيه بس كرفتلها زي الاولي

^فاصل إعلاني^ هتسألني كلموك كلهم مره وحده هقلك اصلا كنت قافل فوني خايف من رد فعل مرات خالي لحسن تتصل ولا حاجه <ياريت تكرز معيا لاني كل حاجه بكتبها مش هري وسلام كلو جاي قدام > <عدنا> مع قصه حياتي مش هتقدر تغمص عنيك🙃>
دخلت نمت وبعديها بحوالي تلت ايام صحيت من النوم بدري عندي درس

اخويا:اقفل ام المنبه ده [بالمناسبه انا واخويا نايمين في اوضه وحده بس كل واحد علي سرير وهيا اوضه واسعه اصلا ]

انا:يعم خلاص قفلته هدي اعصابك مش هتنزل الجامعه

مصطفي:مش نازل وطفي النور واخلص ومتعملش دوشه

انا:😒ماشي'زبطت نفسي وقلت اما ابضن عليه وعليكو شويه' 🙃

انا:يا مصطفي قوم عاوزك في موضوع مهم هوا: بقلك ايه حل عن دماغي مش وقتو انا:يعم انجز حاجه مهمه عاوز رايك فيه متبقاش بضين اخلص
هوا قام وقلي ارغي

انا:البس انهي حظاظه ريال ولا اهلي😂

مصطفي: قام وخد راسي بدراعه وضغط علي بكوعو يعني خدني تحت باطو كده وشد ودني يعني يبن البضينه مقومني ومقعدني عشان تقولي كده ها مين الي علمك البيض الي انت بقيت فيه ده ولا انت واخده وراثه

انا: يعم براحه كلو ضرب كده مفيش شتيمه😂
' بكافيه كده' المهم رحت علي درس ورجعت قعدت اذاكر وكنت قرفان وجيت علي ساعه ٨ بليل كده ورنيت علي حمزه
انا:الو يا حمزاوي بقلك متيجي ننزل علي القهوه
حمزه:ايوا يا زمكساويي تعال يا قلبي انا انا علي قهوه مستنيك
انا:تمام جايك
انا:في بالي الواد ده مالو مش طريقه كلامه دي وايه الي نزلو القهوه من غيري
نزلت وانا جاي من بعيد شفته وكان سايح خالص عمال ياخناق مع دبانه عقلي هوا ده حمزه انا:لا يعم مش هوا
عقلي:وربنا هوا مفيش حد شعر اصفر في المنطقه غيره
انا اه فعلا وجريت عليه لقيته مش مركز معيا وعمال يشيش نتشت منو الشيشه وكان في ناس عماله تسهوك عليه فنا كنت مضايق بقلك ايه انت وهوا مكل واحد يبص ادمه وخليه في حاله وانت كمان فز يلا قوم معيا ايه الي انت مهببه ده لقيت واحد جاي علينا

شخص:فيه اي صحبي ما تروق كده وسيب راجال في حالو

انا:وانت مال اهلك انت كمان خليك في حالك
حمزه بيكلم ولسناه تقيل ايوا خلييك فيي حححااالك

انا:حتي الي باخنق معاه قلك خليك في حالك
خت حمزه مشيت لأن الواد ده كان شكلو مش مزبوط وحسيت وراه حاجه لانو بلعقل هوا مالو ايه الي خلاه يدخل

جيت عند عمارتهم بس فكرت هطلع بيه ازاي وهوا كده دا مش عارف انا واخده فين ولا هبص في وش امو ازاي لا هاته عندنا علي اقل اعرف اهربه بأي حجه جيت قدام مدخل عمرتنا وشفته سايح خالص وعامال احلي دماغ خته طلعت بيه علي فوق

امي:يعني بدري مش عوايدك هييياااء هوا الواد حمزه ماله

انا:مفيش كنا قاعدين وفجأه اغمي وعليه وفوقناه وجبته علي هنا

امي:مستغربه طب دخله جوه عبال ما اعمله حاجه تفوقه
دخلت الاوضه

مصطفي:مالو الواد ده عمال زي المصطبحين
انا :مهوا مصطبح فعلا مجبتش التايها
مصطفي:ازاي

انا:و**** معرف لما يفوق هبقا اشوف مالو "امي بنتده"

امي:مسكتني من ياقه التيشرت قلي ياض كنتو بتهببو ايه عيني جت عي ايدها لقيتها ماسكه سكينه حمرا من التسخين

انا:استهدي ب** يحجه واغزي الشيطان و** ما هببنا حاجه انتي ال فاهمه غلط

امي:قلولك عليا هبله ولا مضروبه علي دماغي انطق كنتو فين وبتعملو ايه وإلا وديني اخلص عليك يا ابن......شتيمه......

انا:هدي بس يحجه انتي كده بتشتمي نفسك اهدي بس كده وتعالي نطلع وانا هفهمك خت منها السكينه وفهمتها الي حصل وسيبتها وانا خلاص قلبي واقع في طيزي

دخلت لقيت مصطفي فطسان من الضحك علي حمزه وعمال يخليه يرقصله 💃وفهمه ان هوا شرموطه ومره يقله ان احنا قرود ويلانطلع علي الشجر وهوا عمال يتشعلق في رجل السرير

قعدت اضحك عليهم ولقيت ريم بتتصل انا:الو يا ريم

ريم:احمد هوا حمزه عندك

انا؛اه عندي ليه في حاجه

ريم:لا اصل مما قلقانه عليه وهوا اتأخر وبابا لو رجع وملقهوش هيخانق مع ماما جامد وهينفخه

انا:من امتي خالي بيزعق لما بنتأخر دحنا كنا بنرجع الفجر وكان بيهزر معانا

ريم:مش وقته هقلك بعدين المهم خليه يرجع بسرعه عشان بابا زمانو جاي

انا:ماشي سلام وبعدين بقا في ام المصيبه دي كده خالي ممكن يفهمني غلط حتا لو كنا احنا التنين كانت سهله شويه هببت ايه يا بلوي انت بس اما تفوق

دخلت عليهم لقيت اخويا نايم وهوا مخلي حمزه مقتنع انو شرموطه علي الاخر واخويا عمال يصور فيه هوا وبيقول لخويا مش هتيجي انا نسيت الي لسه حاصل واتقلبت ضحك زي اخويا🤣 وبعدين افتكرت خالي كلمته وقلت ليه حمزه هيبات معيا النهارده

خالي:لا خليه يرجع خليها يوم تاني هوا فين عاوز اكمله

انا بتوتر هوا دخل الحمام وبعدين لا ليه مهوا واكل نايم شارب شاخ معانا ايه الجديد

خالي انت لوحدكم في البيت
انا:لا كلو في البيت خد اخويا كمله
مصطفي ايوا يا خالو و** الحمد** انت عامل ايه لا هيبات معنا هنسهر نلعب بيس وكده
خالي:تمام ماشي
انا:قلك ايه
مصطفي:وافق ده شكلو عامل مصيبه مش خالي الي يعمل كده

انا:انا بقول كده برضو اما يفوق العرص ده لنيكه علي سيبان الاعصاب الي حصلي النهارده

نمنا وحمزه نايم في حضن اخويا وخويا واخد معاه صوره سلفي وهوا نايم في حضنه

صحيت علي الفجر كده وحمزه بيصحيني مكنتش مجمع بقله في ايه بيرد عليا بيقلي ايه الي حصل
انا :ياه صبحيه مباركه يا عروسه اخيوا كيفك 😆

حمزه:قوم يخول مش نقصاك 😑

انا:انا برضو الي خول استني هنا اجبلك هدوم تخش تغير وتاخد دش وانا هعمل اتنين قهوه كده عشان تقلي ايه المصيبه الي انت عملها
عملت القهوه وطالعين علي بلكونه

انا:براحه عشان ابويا نومه خفيف وبيبقا جاي تعبان ولو صحي هينكنا😬
طلعنا قعدنا بقله اي هتبص كتير احكي

حمزه:و**** ما فاكر انا مستنيك تتكلم

انا:بقلك ايه متتمنيكش عشان خالي النهارده مكنش طبيعي وانت اكيد عامل مصيبه انجز ارغي

حمزه: بتوتر وفزعه ابويا هوا جه هنا

لا مجاش بس انجز عشان محدش يصحي وينكوني

حمزه:هقلك"حمزه بيحكي فلاش باك مع حمزه"

فاكر يوم ما كلمتك قلتلك اني متخانق معاهم في البيت وعاوزك ننزل علي القهوه وانت قلتلي انك عند عت جدك مش هتعرف تاجي

انا:اه

حمزه:اليوم ده بقا انا نزلت علي القهوه وحدي ولقيت مانا عارفو "اسم الشهره "

انا:اه عارفو ده عيل شمام وناس كلها عرفاه

حمزه:هوا ده جه قعد جمبي وقلي "الكاميرا مع حمزه"

مانا:ايه يا صحبي الدنيا جايه عليك ولايه

حمزه:بقلك ايه حل عن دماغي عاوز ايه دلوقت عشان انا مش طايق نفسي روح مكانك مش نقصاك

مانا:ليه يا صحبي بس كده شكلك اتخنقت انت وصاحبك عشان جاي لوحدك يعني

حمزه:يعم مش متخانق مع حد دي مشكله بس في البيت متشغلش بالك وروح شوف وراك ايه

مانا: نمس <ميم مشدده> نزل حجر شيشه هنا😉

نمس: وصلت😉جاي اهو

حمزه قاعد مبضون نيك من الزقه ده ومن البيت.
نمس نزل الشيشه😉 مانا خدها منو وبقا يشد وينفخ ناحيه حمزه

حمزه:بقلك ايه قوم من جمبي مش نقصاك انت لزقه ليه مش طايقك شوفلك طربيزه تانيه مبتهفمش

مانا:يعم انت بجح ليه كده وبعدين فك كده محدش واخد منها حاجه خد شد وانت تنفس كل الي جواك

حمزه:مبشدش ومش بعرف ولو عندك ذرة احساس فز من هنا اترمي فحته تانيه

مانا:بقا في راجل مش بيعرف يشد اه يا زمن ومال كنت عمال ليه دكر انت وصاحبك علي العيال تبعي دنتو فشختوهم يجدع

حمزه:عيال مين انت شكلك راحت منك وهتخرف انا قايم

مانا:يعم اقعد دي شيشه مش حشيش ولا بانجو اقعد وبعدين انا قصدي الي كانو بيعاكسو البنات ها افتكرت

حمزه:كان هيقوم قعد تاني وانت تعرفهم منين

مانا:دول شغالين معيا وانتو صراحه عملتو منهم كفته مبقاش باين ليهم ملامح وجاي تقلي مش بشد خد يعم شد كده وطلع كل الي جواك

حمزه:خد منو وابتسم وقلو انا مكنتش ناوي اعملهم حاجه بس هما الي عاكسو اختي

انا:يبن الخول يعبيط انت قلت ليه انها كانت اختك دنتا معرص كبير

حمزه: يعم اهو الي الحصل انت هتقطمني ليه انت كمان

انا:كمل يا خول كمل

مانا: اختك لا بس ملهمش حق دنا حتي منبه عليهم ملهمش دعوه باي بنت من منطقتنا لا حقك يا صحبي بس انت جيت عليه جامد الواد بقا مكسوف يطلع يومها يقولو له مين الي علم عليك 😏[مانا هنا بيحاول ينفخ ويراضي في حمزه عشان يقعد يشد معاه هتقلي ومانا مبداءش يعمل دماغ ليه هقلك عشان متعود😑]

حمزه:😂😂<في هذه الحظه حمزه بقا بلونه وعجينه في ايد مانا>

مانا:ايوه اضحك كده يعم امسك شد ؛ حمزه خد منه وشد كام نفس وابوه اتصل

خالي اسامه ابوه حمزه:الو انت فين

حمزه:علي القهوه

اسامه:طب تعالي علي البيت وحسابي معاك 😠

حمزه:حاضر جاي😮‍💨

حمزه:انا لازم اقوم ابويا عاوزني يلا سلام

مانا:يعم خد رايح فين طب خدلك نفس
حمزه مشي ومانا مشي وراه يمكن يتسطل في الطريق ويلحقه ويبقا سهلت عليه بدل ما كان شايل هم ياخده من القهوه وخاصه ان إسماعيل صاحب القهوه صاحب ابو حمزه جدا

حمزه:مروح وحاسس دماغه بتتقل كده ورجليه تقلت وودنه بتصفر بس وصل عند مدخل العماره وطلع خبط علي الباب

مانا:يبن العرص فلت مني المره دي بس الجيات اكتر يخول وديني لنيك اختك دي

اسامه:فتح الباب وحمزه اترمي فوشه زي الجثه وعمال يبرطم بكلام مش مفهوم اسامه اتزغف بس اول ما شم ريحته كان هيقتله بس لقيه مش واعي لحاجه فدخله الاوضه وقفل عليه بالمفاتح

تاني يوم

حمزه صاحي مش فايق ومش فاكر ايه الي حصل

طلع لقي ابوه مستنيه وقاعد بره واول ما شافه هاتك يدعك خد علقه معتبره

انا:وتقلي تعبان يا خول ومش قادر انزل وانت خايف اشوفك متهرشهم ما ياما ابويا ضربني وكنت بنزل مدعوك وتحفل عليا يلا عادي كمل

حمزه:🙄بس ومن وقتها وابويا وصي عليا عم إسماعيل يراقبني ومانا معتش قرب نحيتي تاني عشان عمي إسماعيل كلمو وخوفو بس كده

انا: بس كده ايه انت لازم تكلم اختك تقلها متنزلش بكره طلما حاول معاك مره وتنين ومعرفش يجيبك هيحاول مع اختك **** اعلم هيعمل معها ايه يسلط عليها بنت شمال ولا يعمل اي بن متناكه

حمزه:بالحق فين تلفوني

انا:احا متقلش نسيتو هناك يمصبتيييي ادعي عليك بايه بس مش بكفايه غبي اتول كمان

حمزه:ينعل تلاته سلسبيل ام الي يقلك حاجه منا كنت متزفت انت كمان روح شوفه في هدومي الي غيرتها

انا:بقلك ايه انت مغيرتش إيقاف الشاشه إلا بعد تلاتين دقيقه صح

حمزه:تصدق نسيت ليه

انا:انت ياض معرص بس علي كبير انت ياض مش بتتعلم ولا نسيت الواد الي دخل علي فونك وخد رقمك اختك وحنا في الحجز بسبب ام الحركه دي يمتناك فعلا انت غبي منو فيه

حمزه:بقلك ايه انا مش ناقص ميمكن قفلته بعد ما كلمتك متسرحش بخيالك تعال ندخل عشان صوتنا علي وشكله ابوك هينكنا انا وانت دلوقت بدل امك

انا:يبن الخول انت ايه معندكش ددمم
انا:بلف وشي لقيت اخويا في وشي اتزغفت اااا سلاما قولا من رب رحيم

حمزه:ينعل ميتينك مش تقول حاجه قلبي سافر ورجع تاني وعقلي هرب مني وسيحت افكاري يعلء انتا

انا:انت واقف هنا من امتا اه يا قلبي يخول هيطير من مكانو مش تعمل ام صوت

مصطفي:خلصتو انا واقف هنا مس ساعت متعملش صوت ابويا نومه خفيف يعني من طقطق لسلام عليكم وهيا كمله هقولها ليك يبغل انت وهوا محدش فيكم ينزل بكره لحد ما اروح الجامعه وارجع واشوف هنعمل ايه في المصيبه دي

انا:سمعت باب اتفتح عرفت انو ابويا صحي ومش هيحلنا طلعت اجري بس قابلني ونا طالع نتشني بالحزام علي ضهري بتجري ليه يخول ها

حمزه ابويا داخل عليه :ايه فكرني مش هلمسك خد دي واحده غبيه علي ضهره خلته يوحوح ونط جه في الاوضه

مصطفي:طالع 😏 هههه

ابويا:فاكر نفسك كبرت مش هتضرب

مصطفي: عيب عليك يا حج عاوز تقلي من قدام المعفصين دول

ابويا:طب خش اتخمد عشان شكلك مش مسيطر وخدو عليك 😏

مصطفي:سبنالك انت سيطره يا حجيج😂

انا:يبن المتناكه يا مصطفي اح ياضهريييي

حمزه:اسكت علي الاقل انت ختها علي الماشي انما انا لزقت ابوك ايده تقليه اويي احححح
**** يكون في عونك يا صحبي انا دلوقت عرفت انت كنت بتاخف منو اوي كده ليه وليك حق الصراحه اخخخ يضهري

مصطفي:ايه مش هتنامو بدل ما يجلكم تاني دلوقت 😂😂

<تاني يوم الصبح >
صحيت ومصطفي بيصحيني قمنا فطرنا وهوا نزل وشفنا التلفون بتاع حمزه ملقناهوش
قعدنا علي pc نلعب وكده لحد ما ياجي

حمزه:ايه ياعم امال لو مقلش انو مش هيتأخر كان عمل ايه ده كلو جامعه

انا:هعملك ايه يعني انت كمان منا قاعد زيي زيك

بعد حوالي ساعتين الباب خبط

انا:اهو جه اما افتح فتحت لقيت مصطفي في وشي ومعاه وريم بقول له في ايه

مصطفي:هقلك ادخل بس وقول لامك تتصل علي مرات خالك تقلها ان ريم جايه عندها وهيا قلتلها تتصل عليها تقلها عشان توافق

انا:تمام ورحت قلت لامي الي استغربت انها رنت علي طول واتصلت بيها قالتلها

مصطفي دخل ريم عند امي وقعد يقول لينا ايه الي حصل <الكاميرا مع مصطفي>

مصطفي انا كنت عارف انو اكيد هسيتني اختك تنزل بكره وهيكون مجهزلها اي مصيبه فا مرحتش الجامعه ونزلت وقعدت الف حوالين المنطقه مستني اختك تنزل عشان تروح الدرس هتقلي عرفت منين انها هتنزل كملت امك قلت ليها الي حصل وخلتها تكلم مرات خالك ساره عشان وتعرف لو ريم عندها درس وفعلا طلع عندها درس ونزلت وفضلت ماشي ورها لحد ما وقفتها وحده في الشارع

وحده:يا انسه

ريم:نعم

وحده:معلش بس شنطتي ضاعت مني وفيها تلفوني وكل حاجه معلش اخد تلفونك ارن علي رقمي لحسن حد يكون لقيها يقلي المكان

ريم:شوفي حد تاني

وحده:معلش بس كل الي اقله يقلي مش معيا رصيد او سيبني ويمشي وكده مش هعرف اروح ابوس ايدك مش هتخسري حاجه دقيقه بس

ريم:ماشي خدي وانجزي

وحده:متشكرا جدا جدا وخدت التلفون ورنت وواحد ورد عليها وقالت ليه انها صاحبت الشنطه وقلها هقلك علي عنوان تعالي عليه قلت له تمام ومشت وخدت التلفون معهاه وهيا بتتكلم

ريم:يا استاذه انتي الفون

وحده: معلش يا انسه انتي اسمك ايه الاول
ريم؛ريم

وحده:اسمك جميل بس هوا بيقلي عنوان اجي فيه اخد شنطه معلش هتبعك معيا بس عشان اعرف المكان وممكن انسي وهحليلك بوقك بس لاقي شنطتي

ريم:اول ما قالت هحليلك بقك ^افتكرت خرجوتها معا صحبتها وقالت لقيت الحل بدل ما اتحايل علي ماما^ تمام ماشي

مشت معاها شويه لحد ما دخلو شارع فاضي مفهوش حد <طبعا الشوارع الصبح الي كلها عماير بتبقا هوس هوس لانهم يا اما مدرسه يا اما شغل ومحدش بيبقا فيها>
وحده:هوا بيقلي في الشارع ده تعالي وهوا واقف في البلكونه دخلو الشارع وواحد رملاها الشنطه وعطت ريم فونها <ريم عملت نفسها ماشيه>
وحده: يا انسه ريم ابتسمت ولفت نعم لقيتها بتحط ايدها علي بقها وبتشممها وواحد جه من ورها وكتم صوتها وبخ في وشها ومعتش بقت شايفه قدمها وخدوها وطلعو كل ده ومصطفي واقف عمال يتفرج ومستنيهم يطلعو عشان يطلع وراهم

خدوها وطلعو العماره ومصطفي طلع وراهم واول ما وقفو علي الباب مصطفي هجم عليهم وهوا كان لابس خاتم في ايده ومسك الواد من رقبته وقعه علي الارض لانه كان جاي من ضهره البنت جات تحوش مصطفي خبطها بوش ايده وقعها من علي السلم <زي ما قلت ليكم قبل كده مصطفي معضل وكده> ونزل ضرب في الواد الي اغمي عليه ووشه بقا ددمم

بس في حد فاتح باب الشقه وطلع منه اتين التنين دول هما مانا&وزركش <الي ضربناه قبل كده انا وحمزه وصاحبه تاني عزت الي مغمي عليه دلوقت>
مصطفي ساب الواد ونزل فيهم دعك وكانو هنيفخوه بس غلبهم لانهم كانو بيحششو جوا والدماغ كانت شغاله معاهم
ودخل الشقه لقي حشياش وبدره علي طربيزه خدهم حطهم في جيبه وقعد يدور في شقه لقي لاب ومتوصل بفون حمزه الي عرفه من صورته انا هو الي علي الخلفيه ولقي حبل خدو وراح مكتف العيال الي بره الي الخاتم مكسر عضم وشهم وربطهم وكتفهم كويس وخد اللاب والفون ومفاتيح الشقه وقلب كل حاجه كانت معاهم وطلع بعد ما قفل كل اوض الشقه وفعد يفوق ريم واستنها لما فاقت وقفل عليهم وجه

<الكاميرا معيا>
انا:احا كل ده دنت طلعت فاندام بقا كويس انك سمعتنا لو احنا كان زمنا اتنكنا دلوقت
حمزه:المهم اختي تمام

مصطفي:اه كويسه جوا مع امي، دلوقت بقا لازم اروق كده وافتح الاب ده اشوف عليه واشوف تلفونك لو حطلك عليه حاجه وانتو هديكو العنوان والمفاتيح تروحو هناك لما نشوف هنعمل ايه

انا:تمام حضرت راءيس المخابرات معرفش ليه حسيتك بتتكلم زي رأفت الهجان 😁

<عزيزي القارئ انا عارف انك قد تكون مليت بس اعذرني لاني انطريت اغير سناريو القصه عشان كانت راحت قسم قصص المحارم بسبب مرات خالي الي كان قصدي انها تفتح عنين البطل الغلبان بتعنا وتفهمه بس خلاص من هنا بداء الجد وانتظرني عشان تشوف اول مشهد جنسي كامل اخيرا في القصه يا تري هيكون فين ولا مع مين ** وعلم وهل البت الي كملتني هتكون ليها علاقه برضو منعرفش طب هيا البنت الي كانت مع معتز راحت فين ** واعلم طب هيا مين الشخصيات الجديده الي هتظهر في القصه برضو منعرفش طب معقول حد زق مانا علينا وهوا لقي حوار المعاكسه ده حجه لو كده ياتري مين كلو اجابته في الجزاء الجاي متنساش تقلنا رايك في التعليقات ولو عندك نصيحه انا مستعد اسمعها وبس كده اشوف في جزاء جديد سسلام🙂
قصه جميله جدا يافنان
متتاخرش علينا في تنزيل الاجزاء
تحياتي ليك يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة، Elz3eeem و In the world

كنت كتبت جزاء من القصه قبل كده ولاكن كان بايظ فا هنعيد كتابه القصه من جديد فمتنسوش تقولولي رايكم في التعليقات وايه حد عنده نصيحه يقولها عشان اطور من نفسي ومن القصه في الاجزاء الجايه واسيبكم مع القصه 🙃

انا احمد: عندي ١٧ سنه طويل ومش تخين وزني ممتاز بالنسبه للطولي عنيا خضره زي جدي وامي وخالي وشعري ناعم حبه وعامله كرلي وزبي تقريبا ١٤سم وتخين سيكا من عيله فوق متوسطه ساكن في شقه في القاهره وانا حاليا داخل تالته ثانوي

زينب امي: ٣٨ سنه [ملهاش دور كبير مش محتاجين اكتر من كده]

عمر ابويا:٤٣ سنه

مصطفي اخويا الكبير والوحيد: ١٩ سنه يعتبر زيي في كل حاجه بس عنيه عسلي ومعضل شويه وانا وهوا متصاحبين جامد حاليا بيدرس في جامعه القاهره "كليه حاسبات"

امي:اصحي يا نطع انت وهوا هفضل اصحي فيكم لحد امتا مش نواين تكبرو بقا

مصطفي:خلاص صحينا خلاص قايم يا امي اهو قم يجدع انتا كمان مش ناقصه خناق علي صبح

انا:طفي ام النور وطلع بره مش نازل

مصطفي: مش نازل ايه النهارده اول يوم انجز كده متبقاش كسيل

انا :قمت قعدت علي السرير ونمت مكاني فقت واخويا بيطرطش ميا بايده في وشي خبطت ايده وقمت دخلت الحمام اخت دش وغلست سناني وكعادتي نسيت الفوطه

انا: يا مصطفي ناولني الفوطه من عندك

مصطفي:ينعل ام الفوطه ما تفتكرها مره في حياتك

انا :هات يعم جاي انت لسه هتبرطم نشفت نفسي ولبست وطلعت زبطت نفسي وطبعا لازم برفان اخويا وكريم اخويا ومشطه اخويا

مصطفي:نفس كلمه كل يوم هوا انا خلفتك ونسيتك ما تشتري لنفسك حاجه لمره وحده

انا :امسك يعم معرفش انك بخيل كده وبضحك

امي:ايه يا عريس انت وهوا مش ناوين تخلصو

طلعنا فطرنا ونزلنا مصطفي مشي وانا عديت علي ابن خالي حمزه[ابيضاني وشعره اصفر علي احمر كده زي خالي ومش طويل ومش قصير عادي يعني راسو اعلي من كتفي ببتاع ٣ سانتي وعنيه سوده]

حمزه:ايه عم اخرت ليه ساعه مستنيك وافتح ام تلفونك مقفول ليه

انا:و**** التلفون فاصل ونسيت احطه علي الشاحن الساعه كام دلوقت

حمزه: يا دين امي دحنا يدوب نلحق قبل ما يقفل الباب انجز الساعه ٨إلاخمسه

مشينا علي المدرسه وكان يوم بضين وكنت عاوزه يخلص بأي شكل وعدي اليوم وروحت علي البيت اتغديت ولقيت حمزه بيكلمني بيقلي في حجز جاي ولا دور الجاي قلت له الحاله علي الحديده حتا الحديده بعتها قلي مش ودي علي الي يشيل قلت له هنلاعب مين بقا قلي فاكر العيال الي شيلناهم سته قلت له الي حطينا عليهم وحفلنا عليهم وقتها دول عيال بتوع مامي ودادي مش بتوع كوره دنا بخاف المسهم يتكسرو قلي يعم يولعو هما جايين المره دي وجايبين معاهم واحد كده وعملين ينفخو فيه وهيلعبونا علي ٦٠٠ج قلت له بتهزر صح قلي لا يعم مش بهزر انجز جاي ولا اشوف غيرك قلت له اشطا جاي انا نزلك دلوقت وفعلا روحنا الملعب وكسبناهم بس المره دي كانو احسن من الي فاتت بكتير بس شيلناهم ٤:٢وعرفت الواد الي كانو جايبينه معاهم واسمه مازن

مازن:بس ايه يعم الجمدان ده دانت والواد صاحبك فرشتو الدفاع

انا:ههههه هما دول دفاع بلا وكسه بس انت بتعرف تلعب ايه الي بيلعبك معاهم دول ملهمش فيها

مازن:ابدا يعم دول قاعدو يتاحيلو عليا واني خسيس وندل وهري كتير ملوش لازمه عشان العب معاهم

انا:اممم تمام اديني رقمك يا صحبي عشان لو عزتك في حجز ولا حاجه ولا ايه

مازن:اوي اوي ياعم دنا زهقت من الخولات دول اكتب عندك

خت رقم مازن وسلمت عليه ومشيت روحت وعلي بليل كنت قاعد في البلكونه انا و اخويا

مصطفي:ايه نويت علي ايه

انا:في ايه

مصطفي: في ثانويه يعني ناوي تدخل ايه

انا:يعني ما انت عارف اني جاي معاك

مصطفي: طالما كده بقا شد حيلك عشان الكليه كل سنه تنسيقها بيرفع

انا: منا واخد بالي فعلا وبداءت اشد في المذكره

وعدي كام شهر ونا مفيش جديد مذاكره ودروس وحجز كوره كل فين وفين مره لحد ما كنت طالع من الدرس انا وحمزه

حمزه: ما تيجي نضرب طبقين كشري ولا طاجن

انا :عادي يلا بينا انا من زمان مكلتش كشري

ومشيت انا وحمزه بس وحنا مشيين في الطريق كان في بنات طالعه من درس وكان في اتنين شباب من الناس الي ملهاش اي شغلانه في الحياه غير انو يرازي في الخلق **** عمالين يعاكسو في البنات [انا مليش في المعكسات اوي ومعرفش فيها حاجه تقريبا لاني معكستش بنت قبل كده تمام فا اعرفو انهم كانو بيعاكسو ]

شب١:...معاكسه....

شب٢:....معاكسه.....

واحده من البنات دول كانت بنت خالي الي هيا اخت حمزه ريم [لك حريه التخيل بس هيا في تالته ثانوي معانا ]

ريم:جري ايه ياصايع ياضيع يرمه منك ليه هتفرحو لما اديك علي دماغك ومسخرك انت وهوا يشويه حوش

انا:حمزه مش دي اختك

حمزه:اه هيا

حمزه في هذه اللحظه عنيه كانت بطلع شرار وبصش وراه وطلع جري ونا جريت وراه

حمزه:جري ايه ياعرص منك بتاعكس اختي يبن المتناكه وخد والواد من رقبته وداه رصيه في نص دماغه وبكل غل وحورئه نزل فيه بلكميات

انا في الوقت ده كنت خبطت الواد تاني رجل مابتفهمش جبتو الارض ونزلت فوق وشه بالبكاس ولا كيس الملاكمه واول ما حسيت انو هيقلبني ويجي هوا فوقي جيت بركبتي وعيطتو وحده مش مترجمه تحت الحزام 😆

ومشلناش عنهم غير الناس الي اتلمت عشان تحجز وطبعا ابن المتناكه قطع لي سيوت شرت الي كنت لابسه

ومشيت انا وحمزه وريم روحنا وبالمناسبة انا وحمزه مش ساكنين في نفس العماره بس في نفس الشارع

حمزه طلع هوا واختو لانو قبلي وانا طلعت واول ما امي شفاتني

امي:ينهار اسود ايه الي عمل فيك كده يواد انطق. طبعا قلت ليها الي حصل وهيا قالت ليا طب قوم غير وبقا هات هدومك الي اتقطعت دي اخيطهالك

انا:تخيطتي اي يا حجه دنا هجيب غيره مش هخيط حاجه انا مليش فيه

امي:طب روح روح غير هدومك

دخلت غيرت وبصيت في المريا لقيت كتفي ازرق ومعصم ايدي كان وجعني جدا بسبب الضرب في الواد كلمت حمزه وقلت له تعال ننزل علي القهوه عشان انا قرفان من البيت، نزلنا انا وحمزه علي القهوه

حمزه:نمس (الميم مشدده في نمس) خد نزلنا اتنين ينسون

انا:حمزه بص كده وراك وبطرف عينك متبقاش غشيم

حمزه:احا دول العيال الي اتخنقنا معاهم الصبح

انا:بقلك ايه يلا نخلع عشان لو مسكونا مش هيحلونا انا معرفش ضربنا التنين عجول دول ازاي الصبح قوم يلا فز

طلعنا انا وحمزه علي اول شارع

حمزه:بقلك ايه تعال نروح عندنا نشرب كوبيتين عصير ونشوف العيال لو كده نحجز ساعه

انا:اشطا يلا بينا

طلعت انا وحمزه عندهم وفتحت لينا مرات خالي ساره[ملبن جسمها فاجر وكرفي كده وبزازها مدوره وعينها تخليك تدوب فيها حاجه كده عظمه]طبعا مكنش في بالي اي حاجه من دي وقتها

ساره:اتفضل ادخل يا احمد

دخلت اوضه حمزه وهوا راح يقول لامه تعمل كوبيتين عصير؛في الوقت ده دخلت ريم بنت خالي

ريم:انت كويس

انا:اه مفيش حاجه

ريم:امال لافف شريط ضغط ليه

انا:الواد كان عضمه ناشف ايدي تقريبا اتشعرت وبعدين احنا متخانقين مع اتنين يفصلو مني ومن اخوكي عشره عوزنا نطلع سلام يعني

ريم:😁عادي يعني بسأل بس كنتو جامدين انا افتكرتكو هتاخدو علقه محترمه بس انتو ختوهم علي خوانه مكنوش مستوعبين يناري😂

انا:مال طبعا دحنا نعجب بلد ولايه 😉

ريم:😅انت هتقلي دي البنات الي كانت معيا كلهم بيكراشو عليكم دلوقت 🙃

انا:هما برضوا ماشي هعمل نفسي مصدق😂

ريم:تصدق انا غلطانه اني بكلم معاك اصلا😒

انا:بس كده دنا قلت هتشلئي ليا زي ما عملتي مع الواد الصبح😂

ريم:انا قايمه دي قعده ترفع الضغط وتجيب شلل 😠

حمزه:مالك ياض بالبت زعلك يبت في حاجه قليلي وانا اروقهلك

ريم:بت اما تبتك انت كمان مش ليا اسم 😤

انا:😆قابل يعم هات كوبايه العصير دي انت شارب منها ياض صح مهما مش قد بعض ليه هات الكوبايه التانيه

حمزه:امسك يطفس يا ابضن حاجه فيحاتي 😒

انا:بس اي ياض الي الواد عمله فيك ده يخربيتك😆

حمزه:يعم اقفل علي الموضوع بقا انا مش عارف اتخنقت معي بني ادم ولا معه بسة شوارع الواد ضوافره طويله خالص جاب رقبتي ابن الهرمه

انا:😂😂 طب رن علي العيال شوف ايه دنيتهم

حمزه:ماشي هرن انا ها هرن انا

انا:بشرب في العصير وببص ليه ببتسامه عريضه😀

حمزه اتفق مع العيال وانا رنيت علي مازن

انا:الو ايوا حب عمال ايه ياكبير تمام و** الحمد** ايه جاي في حجز النهارده الساعه ٨ونص طب يا كبير مستنيك في ملعب الربيع سلام سلام؛قفلت معاه ونزلت انا وحمزه ولعبنا ساعتين وروحت البيت نمت زي القتيل

وعدت الايام مفيش اي جديد لحد ما في يوم كنا معزومين عند خالي احنا وعت جدي [ومن هنا يا عزيزي وحياه احمد هتنقلب رأس علي عقب وهتبتداي حياه تانيه خالص، وخاصه فتره جامعه انتظرو بس فيه اكشن جامد جي مع قصه حياتي مش هتقدر تغمض عنيك😂]

قاعدين ناكل

انا:بعد ما عرفت ان ريم بنت خالي هيا الي عامله المحشي بس هيا متعرفش اني عارف اداادادااادد بس تسلم ايديك يمرات خالي المحشي طالع متعذب مش محتاج يتضمغ طالع علي البلع علي طول مش عارف محشي ده ولا هريسه ايه ده صباع رجلي الصغير اهو 😆 تصدقي انا عمال اشوف العجب في طبق المحشي بس ايه ده امسك ياض يا حمزه الجوان ده بس ايه حاجه نار

حمزه:ايوه كده دلعني يا ودييعع معاك ولاعه بقا

انا:عيب عليك ولع يا صحبي ده مش طبق محشي دي اصتفه ايه عنب

طبعا عمال ابص لريم بطرف عيني الي حستها زعلت كده 🙁

ساره:خبطت صباع المحشي في بق حمزه كل يا حبيبي كل وكفايه كلام علي الاكل ها كفايه

انا:😂😂مش عاوز تنفس صناعي يا حمزوي 😂😂

طبعا انا كل الي قاعدين مستبضنني ونا عارف اني ابضين اصلا مش لاقي حاجه اتريق بيها علي طبق محشي فا قمت غسلت ايدي وقعدت في الصاله معاهم بس بعدين قمت اشرب [المطبخ مش واسع ده غير انهم حاطين التلاجه والفريزر هناك وكمان عمالين رخامه كده حاطين عليها الاطباق والحجات فا المطبخ لو وقف فيه اربعه مش هيعرفو يتحركو]

جيت ادخل لقيت ريم واقفه وعمال ترص في الاطباق في ضهرها امها عماله تغسل المواعين فنا لفيت نفسي وعديت من وسطيهم بكل نيه سليمه بس ريم رجعت لورا خبطت ايدي خلتني خبطت في طيز امها الي نططت كده قدام انا وقتها كنت عمال زي الطماطم المسلوقه وام ريم محطتش في بالها ومردتش تبص ورها فا بقلها عاوز اشرب

ساره:ريم ناولي احمد كبايه

ريم:ونا مالي مفهوش ايدين

فنا رحت واخد كبايه من الي بترصهم وواقف بملا ميا من حنفيه الفلتر وزبي الي كان واقف علي اخره بسبب الي حصل ومكنتش عارف ليه ولا مستوعب اصلا وكنت حاطط ايدي عليه بس شلتها عشان اقفل الحنفيه ووقتها ام ريم كانت بتغسل حله ووقع منها السلك الي بتغسل بيه فا وطت تجيبه وزبي ما صدق هي وطت ورجعت وزبي رشق فنا جيت بجنب ايدي وبعدت زبي ويرتني ما عملت كده عشان هيا طيزها كرفي وكبيره وزبي كان راشق حرفيا فا هيا قامت بسرعه اصلا فا ايدي جت علي طيزها

بس طلعت لقدام ونا خدت الميا ونفدت بجلدي علي البلكونه عشان زبي الي كان عمال زي الصاروخ وهيا لوت بقوها [زي كده بلا وكسه عشان في ناس ممكن تفهمها غلط ]ورفعت حاجب وكملت غسيل.

متنساش تقلنا ايه رايك في التعليقات عارف ان الجزاء فيه رغي كتير وهيا اصلا الاحداث كلها هتبداء في الجامعه بس كان لازم عشان اعرفك الشخصيات كلهم وطبيعه العلاقات معاهم وكده وانتظرو الجزاء التاني هل هيطور الامر مع ساره مرات خال احمد وايه هيا هتكون علاقه احمد ب ريم والشخصيات الجديده الي هتظهر معنا الجزاء التاني مش هيطول بس عاوز اشوف رايكم في الجزاء ده وبس كده سلام واشفكم في جزاء تاني;-)


الجزاء التاني


شكرا للناس الي دعمتني وساعدتني ولو عندك نصيحه متبخلش علينا (لو عندي خطاء املائي عديهالي🙃)لوحسيت نفسك مليت روح اخر القصه في كلام مهم سايبهولك واسبكم مع القصه


طبعا بعد الي حصل استأذنت وخت المفاتيح وروحت لاني مقدرش اقعد معاهم بعد الي حصل دخلت البيت دخلت تحت دوش ودماغي عماله تودي وتجيب ازاي مرات خالي مكلمتش ومعطتش اي رد فعل يمكن خافت عشان بنتها واقفه استغفر **** العظيم
دماغي هتنفجر بعدين بداء الشيطان يلعب يقولي ممكن تكون هيا كان عجبها
انا:يعم غور من وشي مش نقصاك انا مش عارف طلعت عايش ازاي بعد الي حصل ده
نفسي:و**** انت غبي وهتفضل طول عمرك غبي ابسط حاجه لو هيا مكنتش عاوزه كانت لفت وبرقتلك ولا عملت اي حاجه مش سكتت دنتا الحمار ومش فاهم دي مرات خالك فرسه وعاوزه خيال
انا:كسمك بقلك ايه حل عن دماغي بافكرك الوسخه دي
جيت طالع من تحت الدش ولبست هدومي ونمت بس صحيت في اليل وكنت هيجان موت وزبي وقف بصيت جمبي لقيت اخويا نايم
فضلت مطنش بس مقدرتش ومعرفتش انام تاني قمت ضربت عشره في الحمام وفضلت عمال احوال ابعد تفكيري عن مرات خالي والي حصل ونا بضرب عشره بس مقدرتش
وبعدين خت دوش تاني ورحت قعدت اتقلب وانا عمال افكر ودماغي وكنت هتشل ازاي افكر كده ضربت عشره علي مرات خالي وازاي فكرت كده ورحت عملت كوبايه ينسون ووقفت في البلكونه قعدت اقلب في الفون لقيت رقم بعتلي نقطه. علي الوتس

انا:what and who

شخص:اهلا

انا:مين

شخص:وحده متعرفهاش

انا:😂وعايزه ايه الوحده الي معرفهاش [انا مليش في شمال]😂

هي:😁عيزاك انتا

انا:ما انا قلتلك مليش في شمال😂

هي:شمال ايه انت كمان انا بحبك وبكراش عليك 😇

انا:🤣تحبيني انا علي ايه يا حسره 😏

هي:🤭

انا:هوا الي بحب حد يدخل يقله انا وحده متعرفهاش وبحبك انا ش عرفني ما يمكن خرطوم وبيتخولن ولا يمكن تجاراة اعضاء حتي مهدي الكلام اي حاجه مش مره واحده كده😂

هي:حيلك حيلك تجاره ايه وخرطوم ايه هبعتلك فويس عشان تصدق
فويس:بحبااااكككككك

انا:😂😂وبعدين

هي:ايه الي وبعدين

انا:هقلك علي حاجه

فويس:روحي قولي لريم كده مينفعش وحسابها معيا بعدين تاني حاجه انا مش فارقه معيا.

هي:هوا انت تعرف ريم

انا:يب بنت خالي

هي: اممم اصلها نشرت رقمك في جروب الشله وقالت ده الواد الي كان مع اخويا وقت ما الشباب عاكسونا وانها متعرفكش وانهاخدت رقمك من تلفون اخوها

انا:تمام شكرا علي المعلومه الي كنت عرفها هههههه سلام 😏

BAND 😂😂

في عقلي ماشي يا ريم 😒

كملتني وحده تانيه بس كرفتلها زي الاولي

^فاصل إعلاني^ هتسألني كلموك كلهم مره وحده هقلك اصلا كنت قافل فوني خايف من رد فعل مرات خالي لحسن تتصل ولا حاجه <ياريت تكرز معيا لاني كل حاجه بكتبها مش هري وسلام كلو جاي قدام > <عدنا> مع قصه حياتي مش هتقدر تغمص عنيك🙃>
دخلت نمت وبعديها بحوالي تلت ايام صحيت من النوم بدري عندي درس

اخويا:اقفل ام المنبه ده [بالمناسبه انا واخويا نايمين في اوضه وحده بس كل واحد علي سرير وهيا اوضه واسعه اصلا ]

انا:يعم خلاص قفلته هدي اعصابك مش هتنزل الجامعه

مصطفي:مش نازل وطفي النور واخلص ومتعملش دوشه

انا:😒ماشي'زبطت نفسي وقلت اما ابضن عليه وعليكو شويه' 🙃

انا:يا مصطفي قوم عاوزك في موضوع مهم هوا: بقلك ايه حل عن دماغي مش وقتو انا:يعم انجز حاجه مهمه عاوز رايك فيه متبقاش بضين اخلص
هوا قام وقلي ارغي

انا:البس انهي حظاظه ريال ولا اهلي😂

مصطفي: قام وخد راسي بدراعه وضغط علي بكوعو يعني خدني تحت باطو كده وشد ودني يعني يبن البضينه مقومني ومقعدني عشان تقولي كده ها مين الي علمك البيض الي انت بقيت فيه ده ولا انت واخده وراثه

انا: يعم براحه كلو ضرب كده مفيش شتيمه😂
' بكافيه كده' المهم رحت علي درس ورجعت قعدت اذاكر وكنت قرفان وجيت علي ساعه ٨ بليل كده ورنيت علي حمزه
انا:الو يا حمزاوي بقلك متيجي ننزل علي القهوه
حمزه:ايوا يا زمكساويي تعال يا قلبي انا انا علي قهوه مستنيك
انا:تمام جايك
انا:في بالي الواد ده مالو مش طريقه كلامه دي وايه الي نزلو القهوه من غيري
نزلت وانا جاي من بعيد شفته وكان سايح خالص عمال ياخناق مع دبانه عقلي هوا ده حمزه انا:لا يعم مش هوا
عقلي:وربنا هوا مفيش حد شعر اصفر في المنطقه غيره
انا اه فعلا وجريت عليه لقيته مش مركز معيا وعمال يشيش نتشت منو الشيشه وكان في ناس عماله تسهوك عليه فنا كنت مضايق بقلك ايه انت وهوا مكل واحد يبص ادمه وخليه في حاله وانت كمان فز يلا قوم معيا ايه الي انت مهببه ده لقيت واحد جاي علينا

شخص:فيه اي صحبي ما تروق كده وسيب راجال في حالو

انا:وانت مال اهلك انت كمان خليك في حالك
حمزه بيكلم ولسناه تقيل ايوا خلييك فيي حححااالك

انا:حتي الي باخنق معاه قلك خليك في حالك
خت حمزه مشيت لأن الواد ده كان شكلو مش مزبوط وحسيت وراه حاجه لانو بلعقل هوا مالو ايه الي خلاه يدخل

جيت عند عمارتهم بس فكرت هطلع بيه ازاي وهوا كده دا مش عارف انا واخده فين ولا هبص في وش امو ازاي لا هاته عندنا علي اقل اعرف اهربه بأي حجه جيت قدام مدخل عمرتنا وشفته سايح خالص وعامال احلي دماغ خته طلعت بيه علي فوق

امي:يعني بدري مش عوايدك هييياااء هوا الواد حمزه ماله

انا:مفيش كنا قاعدين وفجأه اغمي وعليه وفوقناه وجبته علي هنا

امي:مستغربه طب دخله جوه عبال ما اعمله حاجه تفوقه
دخلت الاوضه

مصطفي:مالو الواد ده عمال زي المصطبحين
انا :مهوا مصطبح فعلا مجبتش التايها
مصطفي:ازاي

انا:و**** معرف لما يفوق هبقا اشوف مالو "امي بنتده"

امي:مسكتني من ياقه التيشرت قلي ياض كنتو بتهببو ايه عيني جت عي ايدها لقيتها ماسكه سكينه حمرا من التسخين

انا:استهدي ب** يحجه واغزي الشيطان و** ما هببنا حاجه انتي ال فاهمه غلط

امي:قلولك عليا هبله ولا مضروبه علي دماغي انطق كنتو فين وبتعملو ايه وإلا وديني اخلص عليك يا ابن......شتيمه......

انا:هدي بس يحجه انتي كده بتشتمي نفسك اهدي بس كده وتعالي نطلع وانا هفهمك خت منها السكينه وفهمتها الي حصل وسيبتها وانا خلاص قلبي واقع في طيزي

دخلت لقيت مصطفي فطسان من الضحك علي حمزه وعمال يخليه يرقصله 💃وفهمه ان هوا شرموطه ومره يقله ان احنا قرود ويلانطلع علي الشجر وهوا عمال يتشعلق في رجل السرير

قعدت اضحك عليهم ولقيت ريم بتتصل انا:الو يا ريم

ريم:احمد هوا حمزه عندك

انا؛اه عندي ليه في حاجه

ريم:لا اصل مما قلقانه عليه وهوا اتأخر وبابا لو رجع وملقهوش هيخانق مع ماما جامد وهينفخه

انا:من امتي خالي بيزعق لما بنتأخر دحنا كنا بنرجع الفجر وكان بيهزر معانا

ريم:مش وقته هقلك بعدين المهم خليه يرجع بسرعه عشان بابا زمانو جاي

انا:ماشي سلام وبعدين بقا في ام المصيبه دي كده خالي ممكن يفهمني غلط حتا لو كنا احنا التنين كانت سهله شويه هببت ايه يا بلوي انت بس اما تفوق

دخلت عليهم لقيت اخويا نايم وهوا مخلي حمزه مقتنع انو شرموطه علي الاخر واخويا عمال يصور فيه هوا وبيقول لخويا مش هتيجي انا نسيت الي لسه حاصل واتقلبت ضحك زي اخويا🤣 وبعدين افتكرت خالي كلمته وقلت ليه حمزه هيبات معيا النهارده

خالي:لا خليه يرجع خليها يوم تاني هوا فين عاوز اكمله

انا بتوتر هوا دخل الحمام وبعدين لا ليه مهوا واكل نايم شارب شاخ معانا ايه الجديد

خالي انت لوحدكم في البيت
انا:لا كلو في البيت خد اخويا كمله
مصطفي ايوا يا خالو و** الحمد** انت عامل ايه لا هيبات معنا هنسهر نلعب بيس وكده
خالي:تمام ماشي
انا:قلك ايه
مصطفي:وافق ده شكلو عامل مصيبه مش خالي الي يعمل كده

انا:انا بقول كده برضو اما يفوق العرص ده لنيكه علي سيبان الاعصاب الي حصلي النهارده

نمنا وحمزه نايم في حضن اخويا وخويا واخد معاه صوره سلفي وهوا نايم في حضنه

صحيت علي الفجر كده وحمزه بيصحيني مكنتش مجمع بقله في ايه بيرد عليا بيقلي ايه الي حصل
انا :ياه صبحيه مباركه يا عروسه اخيوا كيفك 😆

حمزه:قوم يخول مش نقصاك 😑

انا:انا برضو الي خول استني هنا اجبلك هدوم تخش تغير وتاخد دش وانا هعمل اتنين قهوه كده عشان تقلي ايه المصيبه الي انت عملها
عملت القهوه وطالعين علي بلكونه

انا:براحه عشان ابويا نومه خفيف وبيبقا جاي تعبان ولو صحي هينكنا😬
طلعنا قعدنا بقله اي هتبص كتير احكي

حمزه:و**** ما فاكر انا مستنيك تتكلم

انا:بقلك ايه متتمنيكش عشان خالي النهارده مكنش طبيعي وانت اكيد عامل مصيبه انجز ارغي

حمزه: بتوتر وفزعه ابويا هوا جه هنا

لا مجاش بس انجز عشان محدش يصحي وينكوني

حمزه:هقلك"حمزه بيحكي فلاش باك مع حمزه"

فاكر يوم ما كلمتك قلتلك اني متخانق معاهم في البيت وعاوزك ننزل علي القهوه وانت قلتلي انك عند عت جدك مش هتعرف تاجي

انا:اه

حمزه:اليوم ده بقا انا نزلت علي القهوه وحدي ولقيت مانا عارفو "اسم الشهره "

انا:اه عارفو ده عيل شمام وناس كلها عرفاه

حمزه:هوا ده جه قعد جمبي وقلي "الكاميرا مع حمزه"

مانا:ايه يا صحبي الدنيا جايه عليك ولايه

حمزه:بقلك ايه حل عن دماغي عاوز ايه دلوقت عشان انا مش طايق نفسي روح مكانك مش نقصاك

مانا:ليه يا صحبي بس كده شكلك اتخنقت انت وصاحبك عشان جاي لوحدك يعني

حمزه:يعم مش متخانق مع حد دي مشكله بس في البيت متشغلش بالك وروح شوف وراك ايه

مانا: نمس <ميم مشدده> نزل حجر شيشه هنا😉

نمس: وصلت😉جاي اهو

حمزه قاعد مبضون نيك من الزقه ده ومن البيت.
نمس نزل الشيشه😉 مانا خدها منو وبقا يشد وينفخ ناحيه حمزه

حمزه:بقلك ايه قوم من جمبي مش نقصاك انت لزقه ليه مش طايقك شوفلك طربيزه تانيه مبتهفمش

مانا:يعم انت بجح ليه كده وبعدين فك كده محدش واخد منها حاجه خد شد وانت تنفس كل الي جواك

حمزه:مبشدش ومش بعرف ولو عندك ذرة احساس فز من هنا اترمي فحته تانيه

مانا:بقا في راجل مش بيعرف يشد اه يا زمن ومال كنت عمال ليه دكر انت وصاحبك علي العيال تبعي دنتو فشختوهم يجدع

حمزه:عيال مين انت شكلك راحت منك وهتخرف انا قايم

مانا:يعم اقعد دي شيشه مش حشيش ولا بانجو اقعد وبعدين انا قصدي الي كانو بيعاكسو البنات ها افتكرت

حمزه:كان هيقوم قعد تاني وانت تعرفهم منين

مانا:دول شغالين معيا وانتو صراحه عملتو منهم كفته مبقاش باين ليهم ملامح وجاي تقلي مش بشد خد يعم شد كده وطلع كل الي جواك

حمزه:خد منو وابتسم وقلو انا مكنتش ناوي اعملهم حاجه بس هما الي عاكسو اختي

انا:يبن الخول يعبيط انت قلت ليه انها كانت اختك دنتا معرص كبير

حمزه: يعم اهو الي الحصل انت هتقطمني ليه انت كمان

انا:كمل يا خول كمل

مانا: اختك لا بس ملهمش حق دنا حتي منبه عليهم ملهمش دعوه باي بنت من منطقتنا لا حقك يا صحبي بس انت جيت عليه جامد الواد بقا مكسوف يطلع يومها يقولو له مين الي علم عليك 😏[مانا هنا بيحاول ينفخ ويراضي في حمزه عشان يقعد يشد معاه هتقلي ومانا مبداءش يعمل دماغ ليه هقلك عشان متعود😑]

حمزه:😂😂<في هذه الحظه حمزه بقا بلونه وعجينه في ايد مانا>

مانا:ايوه اضحك كده يعم امسك شد ؛ حمزه خد منه وشد كام نفس وابوه اتصل

خالي اسامه ابوه حمزه:الو انت فين

حمزه:علي القهوه

اسامه:طب تعالي علي البيت وحسابي معاك 😠

حمزه:حاضر جاي😮‍💨

حمزه:انا لازم اقوم ابويا عاوزني يلا سلام

مانا:يعم خد رايح فين طب خدلك نفس
حمزه مشي ومانا مشي وراه يمكن يتسطل في الطريق ويلحقه ويبقا سهلت عليه بدل ما كان شايل هم ياخده من القهوه وخاصه ان إسماعيل صاحب القهوه صاحب ابو حمزه جدا

حمزه:مروح وحاسس دماغه بتتقل كده ورجليه تقلت وودنه بتصفر بس وصل عند مدخل العماره وطلع خبط علي الباب

مانا:يبن العرص فلت مني المره دي بس الجيات اكتر يخول وديني لنيك اختك دي

اسامه:فتح الباب وحمزه اترمي فوشه زي الجثه وعمال يبرطم بكلام مش مفهوم اسامه اتزغف بس اول ما شم ريحته كان هيقتله بس لقيه مش واعي لحاجه فدخله الاوضه وقفل عليه بالمفاتح

تاني يوم

حمزه صاحي مش فايق ومش فاكر ايه الي حصل

طلع لقي ابوه مستنيه وقاعد بره واول ما شافه هاتك يدعك خد علقه معتبره

انا:وتقلي تعبان يا خول ومش قادر انزل وانت خايف اشوفك متهرشهم ما ياما ابويا ضربني وكنت بنزل مدعوك وتحفل عليا يلا عادي كمل

حمزه:🙄بس ومن وقتها وابويا وصي عليا عم إسماعيل يراقبني ومانا معتش قرب نحيتي تاني عشان عمي إسماعيل كلمو وخوفو بس كده

انا: بس كده ايه انت لازم تكلم اختك تقلها متنزلش بكره طلما حاول معاك مره وتنين ومعرفش يجيبك هيحاول مع اختك **** اعلم هيعمل معها ايه يسلط عليها بنت شمال ولا يعمل اي بن متناكه

حمزه:بالحق فين تلفوني

انا:احا متقلش نسيتو هناك يمصبتيييي ادعي عليك بايه بس مش بكفايه غبي اتول كمان

حمزه:ينعل تلاته سلسبيل ام الي يقلك حاجه منا كنت متزفت انت كمان روح شوفه في هدومي الي غيرتها

انا:بقلك ايه انت مغيرتش إيقاف الشاشه إلا بعد تلاتين دقيقه صح

حمزه:تصدق نسيت ليه

انا:انت ياض معرص بس علي كبير انت ياض مش بتتعلم ولا نسيت الواد الي دخل علي فونك وخد رقمك اختك وحنا في الحجز بسبب ام الحركه دي يمتناك فعلا انت غبي منو فيه

حمزه:بقلك ايه انا مش ناقص ميمكن قفلته بعد ما كلمتك متسرحش بخيالك تعال ندخل عشان صوتنا علي وشكله ابوك هينكنا انا وانت دلوقت بدل امك

انا:يبن الخول انت ايه معندكش ددمم
انا:بلف وشي لقيت اخويا في وشي اتزغفت اااا سلاما قولا من رب رحيم

حمزه:ينعل ميتينك مش تقول حاجه قلبي سافر ورجع تاني وعقلي هرب مني وسيحت افكاري يعلء انتا

انا:انت واقف هنا من امتا اه يا قلبي يخول هيطير من مكانو مش تعمل ام صوت

مصطفي:خلصتو انا واقف هنا مس ساعت متعملش صوت ابويا نومه خفيف يعني من طقطق لسلام عليكم وهيا كمله هقولها ليك يبغل انت وهوا محدش فيكم ينزل بكره لحد ما اروح الجامعه وارجع واشوف هنعمل ايه في المصيبه دي

انا:سمعت باب اتفتح عرفت انو ابويا صحي ومش هيحلنا طلعت اجري بس قابلني ونا طالع نتشني بالحزام علي ضهري بتجري ليه يخول ها

حمزه ابويا داخل عليه :ايه فكرني مش هلمسك خد دي واحده غبيه علي ضهره خلته يوحوح ونط جه في الاوضه

مصطفي:طالع 😏 هههه

ابويا:فاكر نفسك كبرت مش هتضرب

مصطفي: عيب عليك يا حج عاوز تقلي من قدام المعفصين دول

ابويا:طب خش اتخمد عشان شكلك مش مسيطر وخدو عليك 😏

مصطفي:سبنالك انت سيطره يا حجيج😂

انا:يبن المتناكه يا مصطفي اح ياضهريييي

حمزه:اسكت علي الاقل انت ختها علي الماشي انما انا لزقت ابوك ايده تقليه اويي احححح
**** يكون في عونك يا صحبي انا دلوقت عرفت انت كنت بتاخف منو اوي كده ليه وليك حق الصراحه اخخخ يضهري

مصطفي:ايه مش هتنامو بدل ما يجلكم تاني دلوقت 😂😂

<تاني يوم الصبح >
صحيت ومصطفي بيصحيني قمنا فطرنا وهوا نزل وشفنا التلفون بتاع حمزه ملقناهوش
قعدنا علي pc نلعب وكده لحد ما ياجي

حمزه:ايه ياعم امال لو مقلش انو مش هيتأخر كان عمل ايه ده كلو جامعه

انا:هعملك ايه يعني انت كمان منا قاعد زيي زيك

بعد حوالي ساعتين الباب خبط

انا:اهو جه اما افتح فتحت لقيت مصطفي في وشي ومعاه وريم بقول له في ايه

مصطفي:هقلك ادخل بس وقول لامك تتصل علي مرات خالك تقلها ان ريم جايه عندها وهيا قلتلها تتصل عليها تقلها عشان توافق

انا:تمام ورحت قلت لامي الي استغربت انها رنت علي طول واتصلت بيها قالتلها

مصطفي دخل ريم عند امي وقعد يقول لينا ايه الي حصل <الكاميرا مع مصطفي>

مصطفي انا كنت عارف انو اكيد هسيتني اختك تنزل بكره وهيكون مجهزلها اي مصيبه فا مرحتش الجامعه ونزلت وقعدت الف حوالين المنطقه مستني اختك تنزل عشان تروح الدرس هتقلي عرفت منين انها هتنزل كملت امك قلت ليها الي حصل وخلتها تكلم مرات خالك ساره عشان وتعرف لو ريم عندها درس وفعلا طلع عندها درس ونزلت وفضلت ماشي ورها لحد ما وقفتها وحده في الشارع

وحده:يا انسه

ريم:نعم

وحده:معلش بس شنطتي ضاعت مني وفيها تلفوني وكل حاجه معلش اخد تلفونك ارن علي رقمي لحسن حد يكون لقيها يقلي المكان

ريم:شوفي حد تاني

وحده:معلش بس كل الي اقله يقلي مش معيا رصيد او سيبني ويمشي وكده مش هعرف اروح ابوس ايدك مش هتخسري حاجه دقيقه بس

ريم:ماشي خدي وانجزي

وحده:متشكرا جدا جدا وخدت التلفون ورنت وواحد ورد عليها وقالت ليه انها صاحبت الشنطه وقلها هقلك علي عنوان تعالي عليه قلت له تمام ومشت وخدت التلفون معهاه وهيا بتتكلم

ريم:يا استاذه انتي الفون

وحده: معلش يا انسه انتي اسمك ايه الاول
ريم؛ريم

وحده:اسمك جميل بس هوا بيقلي عنوان اجي فيه اخد شنطه معلش هتبعك معيا بس عشان اعرف المكان وممكن انسي وهحليلك بوقك بس لاقي شنطتي

ريم:اول ما قالت هحليلك بقك ^افتكرت خرجوتها معا صحبتها وقالت لقيت الحل بدل ما اتحايل علي ماما^ تمام ماشي

مشت معاها شويه لحد ما دخلو شارع فاضي مفهوش حد <طبعا الشوارع الصبح الي كلها عماير بتبقا هوس هوس لانهم يا اما مدرسه يا اما شغل ومحدش بيبقا فيها>
وحده:هوا بيقلي في الشارع ده تعالي وهوا واقف في البلكونه دخلو الشارع وواحد رملاها الشنطه وعطت ريم فونها <ريم عملت نفسها ماشيه>
وحده: يا انسه ريم ابتسمت ولفت نعم لقيتها بتحط ايدها علي بقها وبتشممها وواحد جه من ورها وكتم صوتها وبخ في وشها ومعتش بقت شايفه قدمها وخدوها وطلعو كل ده ومصطفي واقف عمال يتفرج ومستنيهم يطلعو عشان يطلع وراهم

خدوها وطلعو العماره ومصطفي طلع وراهم واول ما وقفو علي الباب مصطفي هجم عليهم وهوا كان لابس خاتم في ايده ومسك الواد من رقبته وقعه علي الارض لانه كان جاي من ضهره البنت جات تحوش مصطفي خبطها بوش ايده وقعها من علي السلم <زي ما قلت ليكم قبل كده مصطفي معضل وكده> ونزل ضرب في الواد الي اغمي عليه ووشه بقا ددمم

بس في حد فاتح باب الشقه وطلع منه اتين التنين دول هما مانا&وزركش <الي ضربناه قبل كده انا وحمزه وصاحبه تاني عزت الي مغمي عليه دلوقت>
مصطفي ساب الواد ونزل فيهم دعك وكانو هنيفخوه بس غلبهم لانهم كانو بيحششو جوا والدماغ كانت شغاله معاهم
ودخل الشقه لقي حشياش وبدره علي طربيزه خدهم حطهم في جيبه وقعد يدور في شقه لقي لاب ومتوصل بفون حمزه الي عرفه من صورته انا هو الي علي الخلفيه ولقي حبل خدو وراح مكتف العيال الي بره الي الخاتم مكسر عضم وشهم وربطهم وكتفهم كويس وخد اللاب والفون ومفاتيح الشقه وقلب كل حاجه كانت معاهم وطلع بعد ما قفل كل اوض الشقه وفعد يفوق ريم واستنها لما فاقت وقفل عليهم وجه

<الكاميرا معيا>
انا:احا كل ده دنت طلعت فاندام بقا كويس انك سمعتنا لو احنا كان زمنا اتنكنا دلوقت
حمزه:المهم اختي تمام

مصطفي:اه كويسه جوا مع امي، دلوقت بقا لازم اروق كده وافتح الاب ده اشوف عليه واشوف تلفونك لو حطلك عليه حاجه وانتو هديكو العنوان والمفاتيح تروحو هناك لما نشوف هنعمل ايه

انا:تمام حضرت راءيس المخابرات معرفش ليه حسيتك بتتكلم زي رأفت الهجان 😁

<عزيزي القارئ انا عارف انك قد تكون مليت بس اعذرني لاني انطريت اغير سناريو القصه عشان كانت راحت قسم قصص المحارم بسبب مرات خالي الي كان قصدي انها تفتح عنين البطل الغلبان بتعنا وتفهمه بس خلاص من هنا بداء الجد وانتظرني عشان تشوف اول مشهد جنسي كامل اخيرا في القصه يا تري هيكون فين ولا مع مين ** وعلم وهل البت الي كملتني هتكون ليها علاقه برضو منعرفش طب هيا البنت الي كانت مع معتز راحت فين ** واعلم طب هيا مين الشخصيات الجديده الي هتظهر في القصه برضو منعرفش طب معقول حد زق مانا علينا وهوا لقي حوار المعاكسه ده حجه لو كده ياتري مين كلو اجابته في الجزاء الجاي متنساش تقلنا رايك في التعليقات ولو عندك نصيحه انا مستعد اسمعها وبس كده اشوف في جزاء جديد سسلام🙂
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة، Elz3eeem و In the world

كنت كتبت جزاء من القصه قبل كده ولاكن كان بايظ فا هنعيد كتابه القصه من جديد فمتنسوش تقولولي رايكم في التعليقات وايه حد عنده نصيحه يقولها عشان اطور من نفسي ومن القصه في الاجزاء الجايه واسيبكم مع القصه 🙃

انا احمد: عندي ١٧ سنه طويل ومش تخين وزني ممتاز بالنسبه للطولي عنيا خضره زي جدي وامي وخالي وشعري ناعم حبه وعامله كرلي وزبي تقريبا ١٤سم وتخين سيكا من عيله فوق متوسطه ساكن في شقه في القاهره وانا حاليا داخل تالته ثانوي

زينب امي: ٣٨ سنه [ملهاش دور كبير مش محتاجين اكتر من كده]

عمر ابويا:٤٣ سنه

مصطفي اخويا الكبير والوحيد: ١٩ سنه يعتبر زيي في كل حاجه بس عنيه عسلي ومعضل شويه وانا وهوا متصاحبين جامد حاليا بيدرس في جامعه القاهره "كليه حاسبات"

امي:اصحي يا نطع انت وهوا هفضل اصحي فيكم لحد امتا مش نواين تكبرو بقا

مصطفي:خلاص صحينا خلاص قايم يا امي اهو قم يجدع انتا كمان مش ناقصه خناق علي صبح

انا:طفي ام النور وطلع بره مش نازل

مصطفي: مش نازل ايه النهارده اول يوم انجز كده متبقاش كسيل

انا :قمت قعدت علي السرير ونمت مكاني فقت واخويا بيطرطش ميا بايده في وشي خبطت ايده وقمت دخلت الحمام اخت دش وغلست سناني وكعادتي نسيت الفوطه

انا: يا مصطفي ناولني الفوطه من عندك

مصطفي:ينعل ام الفوطه ما تفتكرها مره في حياتك

انا :هات يعم جاي انت لسه هتبرطم نشفت نفسي ولبست وطلعت زبطت نفسي وطبعا لازم برفان اخويا وكريم اخويا ومشطه اخويا

مصطفي:نفس كلمه كل يوم هوا انا خلفتك ونسيتك ما تشتري لنفسك حاجه لمره وحده

انا :امسك يعم معرفش انك بخيل كده وبضحك

امي:ايه يا عريس انت وهوا مش ناوين تخلصو

طلعنا فطرنا ونزلنا مصطفي مشي وانا عديت علي ابن خالي حمزه[ابيضاني وشعره اصفر علي احمر كده زي خالي ومش طويل ومش قصير عادي يعني راسو اعلي من كتفي ببتاع ٣ سانتي وعنيه سوده]

حمزه:ايه عم اخرت ليه ساعه مستنيك وافتح ام تلفونك مقفول ليه

انا:و**** التلفون فاصل ونسيت احطه علي الشاحن الساعه كام دلوقت

حمزه: يا دين امي دحنا يدوب نلحق قبل ما يقفل الباب انجز الساعه ٨إلاخمسه

مشينا علي المدرسه وكان يوم بضين وكنت عاوزه يخلص بأي شكل وعدي اليوم وروحت علي البيت اتغديت ولقيت حمزه بيكلمني بيقلي في حجز جاي ولا دور الجاي قلت له الحاله علي الحديده حتا الحديده بعتها قلي مش ودي علي الي يشيل قلت له هنلاعب مين بقا قلي فاكر العيال الي شيلناهم سته قلت له الي حطينا عليهم وحفلنا عليهم وقتها دول عيال بتوع مامي ودادي مش بتوع كوره دنا بخاف المسهم يتكسرو قلي يعم يولعو هما جايين المره دي وجايبين معاهم واحد كده وعملين ينفخو فيه وهيلعبونا علي ٦٠٠ج قلت له بتهزر صح قلي لا يعم مش بهزر انجز جاي ولا اشوف غيرك قلت له اشطا جاي انا نزلك دلوقت وفعلا روحنا الملعب وكسبناهم بس المره دي كانو احسن من الي فاتت بكتير بس شيلناهم ٤:٢وعرفت الواد الي كانو جايبينه معاهم واسمه مازن

مازن:بس ايه يعم الجمدان ده دانت والواد صاحبك فرشتو الدفاع

انا:ههههه هما دول دفاع بلا وكسه بس انت بتعرف تلعب ايه الي بيلعبك معاهم دول ملهمش فيها

مازن:ابدا يعم دول قاعدو يتاحيلو عليا واني خسيس وندل وهري كتير ملوش لازمه عشان العب معاهم

انا:اممم تمام اديني رقمك يا صحبي عشان لو عزتك في حجز ولا حاجه ولا ايه

مازن:اوي اوي ياعم دنا زهقت من الخولات دول اكتب عندك

خت رقم مازن وسلمت عليه ومشيت روحت وعلي بليل كنت قاعد في البلكونه انا و اخويا

مصطفي:ايه نويت علي ايه

انا:في ايه

مصطفي: في ثانويه يعني ناوي تدخل ايه

انا:يعني ما انت عارف اني جاي معاك

مصطفي: طالما كده بقا شد حيلك عشان الكليه كل سنه تنسيقها بيرفع

انا: منا واخد بالي فعلا وبداءت اشد في المذكره

وعدي كام شهر ونا مفيش جديد مذاكره ودروس وحجز كوره كل فين وفين مره لحد ما كنت طالع من الدرس انا وحمزه

حمزه: ما تيجي نضرب طبقين كشري ولا طاجن

انا :عادي يلا بينا انا من زمان مكلتش كشري

ومشيت انا وحمزه بس وحنا مشيين في الطريق كان في بنات طالعه من درس وكان في اتنين شباب من الناس الي ملهاش اي شغلانه في الحياه غير انو يرازي في الخلق **** عمالين يعاكسو في البنات [انا مليش في المعكسات اوي ومعرفش فيها حاجه تقريبا لاني معكستش بنت قبل كده تمام فا اعرفو انهم كانو بيعاكسو ]

شب١:...معاكسه....

شب٢:....معاكسه.....

واحده من البنات دول كانت بنت خالي الي هيا اخت حمزه ريم [لك حريه التخيل بس هيا في تالته ثانوي معانا ]

ريم:جري ايه ياصايع ياضيع يرمه منك ليه هتفرحو لما اديك علي دماغك ومسخرك انت وهوا يشويه حوش

انا:حمزه مش دي اختك

حمزه:اه هيا

حمزه في هذه اللحظه عنيه كانت بطلع شرار وبصش وراه وطلع جري ونا جريت وراه

حمزه:جري ايه ياعرص منك بتاعكس اختي يبن المتناكه وخد والواد من رقبته وداه رصيه في نص دماغه وبكل غل وحورئه نزل فيه بلكميات

انا في الوقت ده كنت خبطت الواد تاني رجل مابتفهمش جبتو الارض ونزلت فوق وشه بالبكاس ولا كيس الملاكمه واول ما حسيت انو هيقلبني ويجي هوا فوقي جيت بركبتي وعيطتو وحده مش مترجمه تحت الحزام 😆

ومشلناش عنهم غير الناس الي اتلمت عشان تحجز وطبعا ابن المتناكه قطع لي سيوت شرت الي كنت لابسه

ومشيت انا وحمزه وريم روحنا وبالمناسبة انا وحمزه مش ساكنين في نفس العماره بس في نفس الشارع

حمزه طلع هوا واختو لانو قبلي وانا طلعت واول ما امي شفاتني

امي:ينهار اسود ايه الي عمل فيك كده يواد انطق. طبعا قلت ليها الي حصل وهيا قالت ليا طب قوم غير وبقا هات هدومك الي اتقطعت دي اخيطهالك

انا:تخيطتي اي يا حجه دنا هجيب غيره مش هخيط حاجه انا مليش فيه

امي:طب روح روح غير هدومك

دخلت غيرت وبصيت في المريا لقيت كتفي ازرق ومعصم ايدي كان وجعني جدا بسبب الضرب في الواد كلمت حمزه وقلت له تعال ننزل علي القهوه عشان انا قرفان من البيت، نزلنا انا وحمزه علي القهوه

حمزه:نمس (الميم مشدده في نمس) خد نزلنا اتنين ينسون

انا:حمزه بص كده وراك وبطرف عينك متبقاش غشيم

حمزه:احا دول العيال الي اتخنقنا معاهم الصبح

انا:بقلك ايه يلا نخلع عشان لو مسكونا مش هيحلونا انا معرفش ضربنا التنين عجول دول ازاي الصبح قوم يلا فز

طلعنا انا وحمزه علي اول شارع

حمزه:بقلك ايه تعال نروح عندنا نشرب كوبيتين عصير ونشوف العيال لو كده نحجز ساعه

انا:اشطا يلا بينا

طلعت انا وحمزه عندهم وفتحت لينا مرات خالي ساره[ملبن جسمها فاجر وكرفي كده وبزازها مدوره وعينها تخليك تدوب فيها حاجه كده عظمه]طبعا مكنش في بالي اي حاجه من دي وقتها

ساره:اتفضل ادخل يا احمد

دخلت اوضه حمزه وهوا راح يقول لامه تعمل كوبيتين عصير؛في الوقت ده دخلت ريم بنت خالي

ريم:انت كويس

انا:اه مفيش حاجه

ريم:امال لافف شريط ضغط ليه

انا:الواد كان عضمه ناشف ايدي تقريبا اتشعرت وبعدين احنا متخانقين مع اتنين يفصلو مني ومن اخوكي عشره عوزنا نطلع سلام يعني

ريم:😁عادي يعني بسأل بس كنتو جامدين انا افتكرتكو هتاخدو علقه محترمه بس انتو ختوهم علي خوانه مكنوش مستوعبين يناري😂

انا:مال طبعا دحنا نعجب بلد ولايه 😉

ريم:😅انت هتقلي دي البنات الي كانت معيا كلهم بيكراشو عليكم دلوقت 🙃

انا:هما برضوا ماشي هعمل نفسي مصدق😂

ريم:تصدق انا غلطانه اني بكلم معاك اصلا😒

انا:بس كده دنا قلت هتشلئي ليا زي ما عملتي مع الواد الصبح😂

ريم:انا قايمه دي قعده ترفع الضغط وتجيب شلل 😠

حمزه:مالك ياض بالبت زعلك يبت في حاجه قليلي وانا اروقهلك

ريم:بت اما تبتك انت كمان مش ليا اسم 😤

انا:😆قابل يعم هات كوبايه العصير دي انت شارب منها ياض صح مهما مش قد بعض ليه هات الكوبايه التانيه

حمزه:امسك يطفس يا ابضن حاجه فيحاتي 😒

انا:بس اي ياض الي الواد عمله فيك ده يخربيتك😆

حمزه:يعم اقفل علي الموضوع بقا انا مش عارف اتخنقت معي بني ادم ولا معه بسة شوارع الواد ضوافره طويله خالص جاب رقبتي ابن الهرمه

انا:😂😂 طب رن علي العيال شوف ايه دنيتهم

حمزه:ماشي هرن انا ها هرن انا

انا:بشرب في العصير وببص ليه ببتسامه عريضه😀

حمزه اتفق مع العيال وانا رنيت علي مازن

انا:الو ايوا حب عمال ايه ياكبير تمام و** الحمد** ايه جاي في حجز النهارده الساعه ٨ونص طب يا كبير مستنيك في ملعب الربيع سلام سلام؛قفلت معاه ونزلت انا وحمزه ولعبنا ساعتين وروحت البيت نمت زي القتيل

وعدت الايام مفيش اي جديد لحد ما في يوم كنا معزومين عند خالي احنا وعت جدي [ومن هنا يا عزيزي وحياه احمد هتنقلب رأس علي عقب وهتبتداي حياه تانيه خالص، وخاصه فتره جامعه انتظرو بس فيه اكشن جامد جي مع قصه حياتي مش هتقدر تغمض عنيك😂]

قاعدين ناكل

انا:بعد ما عرفت ان ريم بنت خالي هيا الي عامله المحشي بس هيا متعرفش اني عارف اداادادااادد بس تسلم ايديك يمرات خالي المحشي طالع متعذب مش محتاج يتضمغ طالع علي البلع علي طول مش عارف محشي ده ولا هريسه ايه ده صباع رجلي الصغير اهو 😆 تصدقي انا عمال اشوف العجب في طبق المحشي بس ايه ده امسك ياض يا حمزه الجوان ده بس ايه حاجه نار

حمزه:ايوه كده دلعني يا ودييعع معاك ولاعه بقا

انا:عيب عليك ولع يا صحبي ده مش طبق محشي دي اصتفه ايه عنب

طبعا عمال ابص لريم بطرف عيني الي حستها زعلت كده 🙁

ساره:خبطت صباع المحشي في بق حمزه كل يا حبيبي كل وكفايه كلام علي الاكل ها كفايه

انا:😂😂مش عاوز تنفس صناعي يا حمزوي 😂😂

طبعا انا كل الي قاعدين مستبضنني ونا عارف اني ابضين اصلا مش لاقي حاجه اتريق بيها علي طبق محشي فا قمت غسلت ايدي وقعدت في الصاله معاهم بس بعدين قمت اشرب [المطبخ مش واسع ده غير انهم حاطين التلاجه والفريزر هناك وكمان عمالين رخامه كده حاطين عليها الاطباق والحجات فا المطبخ لو وقف فيه اربعه مش هيعرفو يتحركو]

جيت ادخل لقيت ريم واقفه وعمال ترص في الاطباق في ضهرها امها عماله تغسل المواعين فنا لفيت نفسي وعديت من وسطيهم بكل نيه سليمه بس ريم رجعت لورا خبطت ايدي خلتني خبطت في طيز امها الي نططت كده قدام انا وقتها كنت عمال زي الطماطم المسلوقه وام ريم محطتش في بالها ومردتش تبص ورها فا بقلها عاوز اشرب

ساره:ريم ناولي احمد كبايه

ريم:ونا مالي مفهوش ايدين

فنا رحت واخد كبايه من الي بترصهم وواقف بملا ميا من حنفيه الفلتر وزبي الي كان واقف علي اخره بسبب الي حصل ومكنتش عارف ليه ولا مستوعب اصلا وكنت حاطط ايدي عليه بس شلتها عشان اقفل الحنفيه ووقتها ام ريم كانت بتغسل حله ووقع منها السلك الي بتغسل بيه فا وطت تجيبه وزبي ما صدق هي وطت ورجعت وزبي رشق فنا جيت بجنب ايدي وبعدت زبي ويرتني ما عملت كده عشان هيا طيزها كرفي وكبيره وزبي كان راشق حرفيا فا هيا قامت بسرعه اصلا فا ايدي جت علي طيزها

بس طلعت لقدام ونا خدت الميا ونفدت بجلدي علي البلكونه عشان زبي الي كان عمال زي الصاروخ وهيا لوت بقوها [زي كده بلا وكسه عشان في ناس ممكن تفهمها غلط ]ورفعت حاجب وكملت غسيل.

متنساش تقلنا ايه رايك في التعليقات عارف ان الجزاء فيه رغي كتير وهيا اصلا الاحداث كلها هتبداء في الجامعه بس كان لازم عشان اعرفك الشخصيات كلهم وطبيعه العلاقات معاهم وكده وانتظرو الجزاء التاني هل هيطور الامر مع ساره مرات خال احمد وايه هيا هتكون علاقه احمد ب ريم والشخصيات الجديده الي هتظهر معنا الجزاء التاني مش هيطول بس عاوز اشوف رايكم في الجزاء ده وبس كده سلام واشفكم في جزاء تاني;-)


الجزاء التاني


شكرا للناس الي دعمتني وساعدتني ولو عندك نصيحه متبخلش علينا (لو عندي خطاء املائي عديهالي🙃)لوحسيت نفسك مليت روح اخر القصه في كلام مهم سايبهولك واسبكم مع القصه


طبعا بعد الي حصل استأذنت وخت المفاتيح وروحت لاني مقدرش اقعد معاهم بعد الي حصل دخلت البيت دخلت تحت دوش ودماغي عماله تودي وتجيب ازاي مرات خالي مكلمتش ومعطتش اي رد فعل يمكن خافت عشان بنتها واقفه استغفر **** العظيم
دماغي هتنفجر بعدين بداء الشيطان يلعب يقولي ممكن تكون هيا كان عجبها
انا:يعم غور من وشي مش نقصاك انا مش عارف طلعت عايش ازاي بعد الي حصل ده
نفسي:و**** انت غبي وهتفضل طول عمرك غبي ابسط حاجه لو هيا مكنتش عاوزه كانت لفت وبرقتلك ولا عملت اي حاجه مش سكتت دنتا الحمار ومش فاهم دي مرات خالك فرسه وعاوزه خيال
انا:كسمك بقلك ايه حل عن دماغي بافكرك الوسخه دي
جيت طالع من تحت الدش ولبست هدومي ونمت بس صحيت في اليل وكنت هيجان موت وزبي وقف بصيت جمبي لقيت اخويا نايم
فضلت مطنش بس مقدرتش ومعرفتش انام تاني قمت ضربت عشره في الحمام وفضلت عمال احوال ابعد تفكيري عن مرات خالي والي حصل ونا بضرب عشره بس مقدرتش
وبعدين خت دوش تاني ورحت قعدت اتقلب وانا عمال افكر ودماغي وكنت هتشل ازاي افكر كده ضربت عشره علي مرات خالي وازاي فكرت كده ورحت عملت كوبايه ينسون ووقفت في البلكونه قعدت اقلب في الفون لقيت رقم بعتلي نقطه. علي الوتس

انا:what and who

شخص:اهلا

انا:مين

شخص:وحده متعرفهاش

انا:😂وعايزه ايه الوحده الي معرفهاش [انا مليش في شمال]😂

هي:😁عيزاك انتا

انا:ما انا قلتلك مليش في شمال😂

هي:شمال ايه انت كمان انا بحبك وبكراش عليك 😇

انا:🤣تحبيني انا علي ايه يا حسره 😏

هي:🤭

انا:هوا الي بحب حد يدخل يقله انا وحده متعرفهاش وبحبك انا ش عرفني ما يمكن خرطوم وبيتخولن ولا يمكن تجاراة اعضاء حتي مهدي الكلام اي حاجه مش مره واحده كده😂

هي:حيلك حيلك تجاره ايه وخرطوم ايه هبعتلك فويس عشان تصدق
فويس:بحبااااكككككك

انا:😂😂وبعدين

هي:ايه الي وبعدين

انا:هقلك علي حاجه

فويس:روحي قولي لريم كده مينفعش وحسابها معيا بعدين تاني حاجه انا مش فارقه معيا.

هي:هوا انت تعرف ريم

انا:يب بنت خالي

هي: اممم اصلها نشرت رقمك في جروب الشله وقالت ده الواد الي كان مع اخويا وقت ما الشباب عاكسونا وانها متعرفكش وانهاخدت رقمك من تلفون اخوها

انا:تمام شكرا علي المعلومه الي كنت عرفها هههههه سلام 😏

BAND 😂😂

في عقلي ماشي يا ريم 😒

كملتني وحده تانيه بس كرفتلها زي الاولي

^فاصل إعلاني^ هتسألني كلموك كلهم مره وحده هقلك اصلا كنت قافل فوني خايف من رد فعل مرات خالي لحسن تتصل ولا حاجه <ياريت تكرز معيا لاني كل حاجه بكتبها مش هري وسلام كلو جاي قدام > <عدنا> مع قصه حياتي مش هتقدر تغمص عنيك🙃>
دخلت نمت وبعديها بحوالي تلت ايام صحيت من النوم بدري عندي درس

اخويا:اقفل ام المنبه ده [بالمناسبه انا واخويا نايمين في اوضه وحده بس كل واحد علي سرير وهيا اوضه واسعه اصلا ]

انا:يعم خلاص قفلته هدي اعصابك مش هتنزل الجامعه

مصطفي:مش نازل وطفي النور واخلص ومتعملش دوشه

انا:😒ماشي'زبطت نفسي وقلت اما ابضن عليه وعليكو شويه' 🙃

انا:يا مصطفي قوم عاوزك في موضوع مهم هوا: بقلك ايه حل عن دماغي مش وقتو انا:يعم انجز حاجه مهمه عاوز رايك فيه متبقاش بضين اخلص
هوا قام وقلي ارغي

انا:البس انهي حظاظه ريال ولا اهلي😂

مصطفي: قام وخد راسي بدراعه وضغط علي بكوعو يعني خدني تحت باطو كده وشد ودني يعني يبن البضينه مقومني ومقعدني عشان تقولي كده ها مين الي علمك البيض الي انت بقيت فيه ده ولا انت واخده وراثه

انا: يعم براحه كلو ضرب كده مفيش شتيمه😂
' بكافيه كده' المهم رحت علي درس ورجعت قعدت اذاكر وكنت قرفان وجيت علي ساعه ٨ بليل كده ورنيت علي حمزه
انا:الو يا حمزاوي بقلك متيجي ننزل علي القهوه
حمزه:ايوا يا زمكساويي تعال يا قلبي انا انا علي قهوه مستنيك
انا:تمام جايك
انا:في بالي الواد ده مالو مش طريقه كلامه دي وايه الي نزلو القهوه من غيري
نزلت وانا جاي من بعيد شفته وكان سايح خالص عمال ياخناق مع دبانه عقلي هوا ده حمزه انا:لا يعم مش هوا
عقلي:وربنا هوا مفيش حد شعر اصفر في المنطقه غيره
انا اه فعلا وجريت عليه لقيته مش مركز معيا وعمال يشيش نتشت منو الشيشه وكان في ناس عماله تسهوك عليه فنا كنت مضايق بقلك ايه انت وهوا مكل واحد يبص ادمه وخليه في حاله وانت كمان فز يلا قوم معيا ايه الي انت مهببه ده لقيت واحد جاي علينا

شخص:فيه اي صحبي ما تروق كده وسيب راجال في حالو

انا:وانت مال اهلك انت كمان خليك في حالك
حمزه بيكلم ولسناه تقيل ايوا خلييك فيي حححااالك

انا:حتي الي باخنق معاه قلك خليك في حالك
خت حمزه مشيت لأن الواد ده كان شكلو مش مزبوط وحسيت وراه حاجه لانو بلعقل هوا مالو ايه الي خلاه يدخل

جيت عند عمارتهم بس فكرت هطلع بيه ازاي وهوا كده دا مش عارف انا واخده فين ولا هبص في وش امو ازاي لا هاته عندنا علي اقل اعرف اهربه بأي حجه جيت قدام مدخل عمرتنا وشفته سايح خالص وعامال احلي دماغ خته طلعت بيه علي فوق

امي:يعني بدري مش عوايدك هييياااء هوا الواد حمزه ماله

انا:مفيش كنا قاعدين وفجأه اغمي وعليه وفوقناه وجبته علي هنا

امي:مستغربه طب دخله جوه عبال ما اعمله حاجه تفوقه
دخلت الاوضه

مصطفي:مالو الواد ده عمال زي المصطبحين
انا :مهوا مصطبح فعلا مجبتش التايها
مصطفي:ازاي

انا:و**** معرف لما يفوق هبقا اشوف مالو "امي بنتده"

امي:مسكتني من ياقه التيشرت قلي ياض كنتو بتهببو ايه عيني جت عي ايدها لقيتها ماسكه سكينه حمرا من التسخين

انا:استهدي ب** يحجه واغزي الشيطان و** ما هببنا حاجه انتي ال فاهمه غلط

امي:قلولك عليا هبله ولا مضروبه علي دماغي انطق كنتو فين وبتعملو ايه وإلا وديني اخلص عليك يا ابن......شتيمه......

انا:هدي بس يحجه انتي كده بتشتمي نفسك اهدي بس كده وتعالي نطلع وانا هفهمك خت منها السكينه وفهمتها الي حصل وسيبتها وانا خلاص قلبي واقع في طيزي

دخلت لقيت مصطفي فطسان من الضحك علي حمزه وعمال يخليه يرقصله 💃وفهمه ان هوا شرموطه ومره يقله ان احنا قرود ويلانطلع علي الشجر وهوا عمال يتشعلق في رجل السرير

قعدت اضحك عليهم ولقيت ريم بتتصل انا:الو يا ريم

ريم:احمد هوا حمزه عندك

انا؛اه عندي ليه في حاجه

ريم:لا اصل مما قلقانه عليه وهوا اتأخر وبابا لو رجع وملقهوش هيخانق مع ماما جامد وهينفخه

انا:من امتي خالي بيزعق لما بنتأخر دحنا كنا بنرجع الفجر وكان بيهزر معانا

ريم:مش وقته هقلك بعدين المهم خليه يرجع بسرعه عشان بابا زمانو جاي

انا:ماشي سلام وبعدين بقا في ام المصيبه دي كده خالي ممكن يفهمني غلط حتا لو كنا احنا التنين كانت سهله شويه هببت ايه يا بلوي انت بس اما تفوق

دخلت عليهم لقيت اخويا نايم وهوا مخلي حمزه مقتنع انو شرموطه علي الاخر واخويا عمال يصور فيه هوا وبيقول لخويا مش هتيجي انا نسيت الي لسه حاصل واتقلبت ضحك زي اخويا🤣 وبعدين افتكرت خالي كلمته وقلت ليه حمزه هيبات معيا النهارده

خالي:لا خليه يرجع خليها يوم تاني هوا فين عاوز اكمله

انا بتوتر هوا دخل الحمام وبعدين لا ليه مهوا واكل نايم شارب شاخ معانا ايه الجديد

خالي انت لوحدكم في البيت
انا:لا كلو في البيت خد اخويا كمله
مصطفي ايوا يا خالو و** الحمد** انت عامل ايه لا هيبات معنا هنسهر نلعب بيس وكده
خالي:تمام ماشي
انا:قلك ايه
مصطفي:وافق ده شكلو عامل مصيبه مش خالي الي يعمل كده

انا:انا بقول كده برضو اما يفوق العرص ده لنيكه علي سيبان الاعصاب الي حصلي النهارده

نمنا وحمزه نايم في حضن اخويا وخويا واخد معاه صوره سلفي وهوا نايم في حضنه

صحيت علي الفجر كده وحمزه بيصحيني مكنتش مجمع بقله في ايه بيرد عليا بيقلي ايه الي حصل
انا :ياه صبحيه مباركه يا عروسه اخيوا كيفك 😆

حمزه:قوم يخول مش نقصاك 😑

انا:انا برضو الي خول استني هنا اجبلك هدوم تخش تغير وتاخد دش وانا هعمل اتنين قهوه كده عشان تقلي ايه المصيبه الي انت عملها
عملت القهوه وطالعين علي بلكونه

انا:براحه عشان ابويا نومه خفيف وبيبقا جاي تعبان ولو صحي هينكنا😬
طلعنا قعدنا بقله اي هتبص كتير احكي

حمزه:و**** ما فاكر انا مستنيك تتكلم

انا:بقلك ايه متتمنيكش عشان خالي النهارده مكنش طبيعي وانت اكيد عامل مصيبه انجز ارغي

حمزه: بتوتر وفزعه ابويا هوا جه هنا

لا مجاش بس انجز عشان محدش يصحي وينكوني

حمزه:هقلك"حمزه بيحكي فلاش باك مع حمزه"

فاكر يوم ما كلمتك قلتلك اني متخانق معاهم في البيت وعاوزك ننزل علي القهوه وانت قلتلي انك عند عت جدك مش هتعرف تاجي

انا:اه

حمزه:اليوم ده بقا انا نزلت علي القهوه وحدي ولقيت مانا عارفو "اسم الشهره "

انا:اه عارفو ده عيل شمام وناس كلها عرفاه

حمزه:هوا ده جه قعد جمبي وقلي "الكاميرا مع حمزه"

مانا:ايه يا صحبي الدنيا جايه عليك ولايه

حمزه:بقلك ايه حل عن دماغي عاوز ايه دلوقت عشان انا مش طايق نفسي روح مكانك مش نقصاك

مانا:ليه يا صحبي بس كده شكلك اتخنقت انت وصاحبك عشان جاي لوحدك يعني

حمزه:يعم مش متخانق مع حد دي مشكله بس في البيت متشغلش بالك وروح شوف وراك ايه

مانا: نمس <ميم مشدده> نزل حجر شيشه هنا😉

نمس: وصلت😉جاي اهو

حمزه قاعد مبضون نيك من الزقه ده ومن البيت.
نمس نزل الشيشه😉 مانا خدها منو وبقا يشد وينفخ ناحيه حمزه

حمزه:بقلك ايه قوم من جمبي مش نقصاك انت لزقه ليه مش طايقك شوفلك طربيزه تانيه مبتهفمش

مانا:يعم انت بجح ليه كده وبعدين فك كده محدش واخد منها حاجه خد شد وانت تنفس كل الي جواك

حمزه:مبشدش ومش بعرف ولو عندك ذرة احساس فز من هنا اترمي فحته تانيه

مانا:بقا في راجل مش بيعرف يشد اه يا زمن ومال كنت عمال ليه دكر انت وصاحبك علي العيال تبعي دنتو فشختوهم يجدع

حمزه:عيال مين انت شكلك راحت منك وهتخرف انا قايم

مانا:يعم اقعد دي شيشه مش حشيش ولا بانجو اقعد وبعدين انا قصدي الي كانو بيعاكسو البنات ها افتكرت

حمزه:كان هيقوم قعد تاني وانت تعرفهم منين

مانا:دول شغالين معيا وانتو صراحه عملتو منهم كفته مبقاش باين ليهم ملامح وجاي تقلي مش بشد خد يعم شد كده وطلع كل الي جواك

حمزه:خد منو وابتسم وقلو انا مكنتش ناوي اعملهم حاجه بس هما الي عاكسو اختي

انا:يبن الخول يعبيط انت قلت ليه انها كانت اختك دنتا معرص كبير

حمزه: يعم اهو الي الحصل انت هتقطمني ليه انت كمان

انا:كمل يا خول كمل

مانا: اختك لا بس ملهمش حق دنا حتي منبه عليهم ملهمش دعوه باي بنت من منطقتنا لا حقك يا صحبي بس انت جيت عليه جامد الواد بقا مكسوف يطلع يومها يقولو له مين الي علم عليك 😏[مانا هنا بيحاول ينفخ ويراضي في حمزه عشان يقعد يشد معاه هتقلي ومانا مبداءش يعمل دماغ ليه هقلك عشان متعود😑]

حمزه:😂😂<في هذه الحظه حمزه بقا بلونه وعجينه في ايد مانا>

مانا:ايوه اضحك كده يعم امسك شد ؛ حمزه خد منه وشد كام نفس وابوه اتصل

خالي اسامه ابوه حمزه:الو انت فين

حمزه:علي القهوه

اسامه:طب تعالي علي البيت وحسابي معاك 😠

حمزه:حاضر جاي😮‍💨

حمزه:انا لازم اقوم ابويا عاوزني يلا سلام

مانا:يعم خد رايح فين طب خدلك نفس
حمزه مشي ومانا مشي وراه يمكن يتسطل في الطريق ويلحقه ويبقا سهلت عليه بدل ما كان شايل هم ياخده من القهوه وخاصه ان إسماعيل صاحب القهوه صاحب ابو حمزه جدا

حمزه:مروح وحاسس دماغه بتتقل كده ورجليه تقلت وودنه بتصفر بس وصل عند مدخل العماره وطلع خبط علي الباب

مانا:يبن العرص فلت مني المره دي بس الجيات اكتر يخول وديني لنيك اختك دي

اسامه:فتح الباب وحمزه اترمي فوشه زي الجثه وعمال يبرطم بكلام مش مفهوم اسامه اتزغف بس اول ما شم ريحته كان هيقتله بس لقيه مش واعي لحاجه فدخله الاوضه وقفل عليه بالمفاتح

تاني يوم

حمزه صاحي مش فايق ومش فاكر ايه الي حصل

طلع لقي ابوه مستنيه وقاعد بره واول ما شافه هاتك يدعك خد علقه معتبره

انا:وتقلي تعبان يا خول ومش قادر انزل وانت خايف اشوفك متهرشهم ما ياما ابويا ضربني وكنت بنزل مدعوك وتحفل عليا يلا عادي كمل

حمزه:🙄بس ومن وقتها وابويا وصي عليا عم إسماعيل يراقبني ومانا معتش قرب نحيتي تاني عشان عمي إسماعيل كلمو وخوفو بس كده

انا: بس كده ايه انت لازم تكلم اختك تقلها متنزلش بكره طلما حاول معاك مره وتنين ومعرفش يجيبك هيحاول مع اختك **** اعلم هيعمل معها ايه يسلط عليها بنت شمال ولا يعمل اي بن متناكه

حمزه:بالحق فين تلفوني

انا:احا متقلش نسيتو هناك يمصبتيييي ادعي عليك بايه بس مش بكفايه غبي اتول كمان

حمزه:ينعل تلاته سلسبيل ام الي يقلك حاجه منا كنت متزفت انت كمان روح شوفه في هدومي الي غيرتها

انا:بقلك ايه انت مغيرتش إيقاف الشاشه إلا بعد تلاتين دقيقه صح

حمزه:تصدق نسيت ليه

انا:انت ياض معرص بس علي كبير انت ياض مش بتتعلم ولا نسيت الواد الي دخل علي فونك وخد رقمك اختك وحنا في الحجز بسبب ام الحركه دي يمتناك فعلا انت غبي منو فيه

حمزه:بقلك ايه انا مش ناقص ميمكن قفلته بعد ما كلمتك متسرحش بخيالك تعال ندخل عشان صوتنا علي وشكله ابوك هينكنا انا وانت دلوقت بدل امك

انا:يبن الخول انت ايه معندكش ددمم
انا:بلف وشي لقيت اخويا في وشي اتزغفت اااا سلاما قولا من رب رحيم

حمزه:ينعل ميتينك مش تقول حاجه قلبي سافر ورجع تاني وعقلي هرب مني وسيحت افكاري يعلء انتا

انا:انت واقف هنا من امتا اه يا قلبي يخول هيطير من مكانو مش تعمل ام صوت

مصطفي:خلصتو انا واقف هنا مس ساعت متعملش صوت ابويا نومه خفيف يعني من طقطق لسلام عليكم وهيا كمله هقولها ليك يبغل انت وهوا محدش فيكم ينزل بكره لحد ما اروح الجامعه وارجع واشوف هنعمل ايه في المصيبه دي

انا:سمعت باب اتفتح عرفت انو ابويا صحي ومش هيحلنا طلعت اجري بس قابلني ونا طالع نتشني بالحزام علي ضهري بتجري ليه يخول ها

حمزه ابويا داخل عليه :ايه فكرني مش هلمسك خد دي واحده غبيه علي ضهره خلته يوحوح ونط جه في الاوضه

مصطفي:طالع 😏 هههه

ابويا:فاكر نفسك كبرت مش هتضرب

مصطفي: عيب عليك يا حج عاوز تقلي من قدام المعفصين دول

ابويا:طب خش اتخمد عشان شكلك مش مسيطر وخدو عليك 😏

مصطفي:سبنالك انت سيطره يا حجيج😂

انا:يبن المتناكه يا مصطفي اح ياضهريييي

حمزه:اسكت علي الاقل انت ختها علي الماشي انما انا لزقت ابوك ايده تقليه اويي احححح
**** يكون في عونك يا صحبي انا دلوقت عرفت انت كنت بتاخف منو اوي كده ليه وليك حق الصراحه اخخخ يضهري

مصطفي:ايه مش هتنامو بدل ما يجلكم تاني دلوقت 😂😂

<تاني يوم الصبح >
صحيت ومصطفي بيصحيني قمنا فطرنا وهوا نزل وشفنا التلفون بتاع حمزه ملقناهوش
قعدنا علي pc نلعب وكده لحد ما ياجي

حمزه:ايه ياعم امال لو مقلش انو مش هيتأخر كان عمل ايه ده كلو جامعه

انا:هعملك ايه يعني انت كمان منا قاعد زيي زيك

بعد حوالي ساعتين الباب خبط

انا:اهو جه اما افتح فتحت لقيت مصطفي في وشي ومعاه وريم بقول له في ايه

مصطفي:هقلك ادخل بس وقول لامك تتصل علي مرات خالك تقلها ان ريم جايه عندها وهيا قلتلها تتصل عليها تقلها عشان توافق

انا:تمام ورحت قلت لامي الي استغربت انها رنت علي طول واتصلت بيها قالتلها

مصطفي دخل ريم عند امي وقعد يقول لينا ايه الي حصل <الكاميرا مع مصطفي>

مصطفي انا كنت عارف انو اكيد هسيتني اختك تنزل بكره وهيكون مجهزلها اي مصيبه فا مرحتش الجامعه ونزلت وقعدت الف حوالين المنطقه مستني اختك تنزل عشان تروح الدرس هتقلي عرفت منين انها هتنزل كملت امك قلت ليها الي حصل وخلتها تكلم مرات خالك ساره عشان وتعرف لو ريم عندها درس وفعلا طلع عندها درس ونزلت وفضلت ماشي ورها لحد ما وقفتها وحده في الشارع

وحده:يا انسه

ريم:نعم

وحده:معلش بس شنطتي ضاعت مني وفيها تلفوني وكل حاجه معلش اخد تلفونك ارن علي رقمي لحسن حد يكون لقيها يقلي المكان

ريم:شوفي حد تاني

وحده:معلش بس كل الي اقله يقلي مش معيا رصيد او سيبني ويمشي وكده مش هعرف اروح ابوس ايدك مش هتخسري حاجه دقيقه بس

ريم:ماشي خدي وانجزي

وحده:متشكرا جدا جدا وخدت التلفون ورنت وواحد ورد عليها وقالت ليه انها صاحبت الشنطه وقلها هقلك علي عنوان تعالي عليه قلت له تمام ومشت وخدت التلفون معهاه وهيا بتتكلم

ريم:يا استاذه انتي الفون

وحده: معلش يا انسه انتي اسمك ايه الاول
ريم؛ريم

وحده:اسمك جميل بس هوا بيقلي عنوان اجي فيه اخد شنطه معلش هتبعك معيا بس عشان اعرف المكان وممكن انسي وهحليلك بوقك بس لاقي شنطتي

ريم:اول ما قالت هحليلك بقك ^افتكرت خرجوتها معا صحبتها وقالت لقيت الحل بدل ما اتحايل علي ماما^ تمام ماشي

مشت معاها شويه لحد ما دخلو شارع فاضي مفهوش حد <طبعا الشوارع الصبح الي كلها عماير بتبقا هوس هوس لانهم يا اما مدرسه يا اما شغل ومحدش بيبقا فيها>
وحده:هوا بيقلي في الشارع ده تعالي وهوا واقف في البلكونه دخلو الشارع وواحد رملاها الشنطه وعطت ريم فونها <ريم عملت نفسها ماشيه>
وحده: يا انسه ريم ابتسمت ولفت نعم لقيتها بتحط ايدها علي بقها وبتشممها وواحد جه من ورها وكتم صوتها وبخ في وشها ومعتش بقت شايفه قدمها وخدوها وطلعو كل ده ومصطفي واقف عمال يتفرج ومستنيهم يطلعو عشان يطلع وراهم

خدوها وطلعو العماره ومصطفي طلع وراهم واول ما وقفو علي الباب مصطفي هجم عليهم وهوا كان لابس خاتم في ايده ومسك الواد من رقبته وقعه علي الارض لانه كان جاي من ضهره البنت جات تحوش مصطفي خبطها بوش ايده وقعها من علي السلم <زي ما قلت ليكم قبل كده مصطفي معضل وكده> ونزل ضرب في الواد الي اغمي عليه ووشه بقا ددمم

بس في حد فاتح باب الشقه وطلع منه اتين التنين دول هما مانا&وزركش <الي ضربناه قبل كده انا وحمزه وصاحبه تاني عزت الي مغمي عليه دلوقت>
مصطفي ساب الواد ونزل فيهم دعك وكانو هنيفخوه بس غلبهم لانهم كانو بيحششو جوا والدماغ كانت شغاله معاهم
ودخل الشقه لقي حشياش وبدره علي طربيزه خدهم حطهم في جيبه وقعد يدور في شقه لقي لاب ومتوصل بفون حمزه الي عرفه من صورته انا هو الي علي الخلفيه ولقي حبل خدو وراح مكتف العيال الي بره الي الخاتم مكسر عضم وشهم وربطهم وكتفهم كويس وخد اللاب والفون ومفاتيح الشقه وقلب كل حاجه كانت معاهم وطلع بعد ما قفل كل اوض الشقه وفعد يفوق ريم واستنها لما فاقت وقفل عليهم وجه

<الكاميرا معيا>
انا:احا كل ده دنت طلعت فاندام بقا كويس انك سمعتنا لو احنا كان زمنا اتنكنا دلوقت
حمزه:المهم اختي تمام

مصطفي:اه كويسه جوا مع امي، دلوقت بقا لازم اروق كده وافتح الاب ده اشوف عليه واشوف تلفونك لو حطلك عليه حاجه وانتو هديكو العنوان والمفاتيح تروحو هناك لما نشوف هنعمل ايه

انا:تمام حضرت راءيس المخابرات معرفش ليه حسيتك بتتكلم زي رأفت الهجان 😁

<عزيزي القارئ انا عارف انك قد تكون مليت بس اعذرني لاني انطريت اغير سناريو القصه عشان كانت راحت قسم قصص المحارم بسبب مرات خالي الي كان قصدي انها تفتح عنين البطل الغلبان بتعنا وتفهمه بس خلاص من هنا بداء الجد وانتظرني عشان تشوف اول مشهد جنسي كامل اخيرا في القصه يا تري هيكون فين ولا مع مين ** وعلم وهل البت الي كملتني هتكون ليها علاقه برضو منعرفش طب هيا البنت الي كانت مع معتز راحت فين ** واعلم طب هيا مين الشخصيات الجديده الي هتظهر في القصه برضو منعرفش طب معقول حد زق مانا علينا وهوا لقي حوار المعاكسه ده حجه لو كده ياتري مين كلو اجابته في الجزاء الجاي متنساش تقلنا رايك في التعليقات ولو عندك نصيحه انا مستعد اسمعها وبس كده اشوف في جزاء جديد سسلام🙂
لغاية دلوقتي منعرفش مين بطل القصه الاساسي هل هو او مصطفى وتاني شي ده قسم قصص المحارم بجد توهنا هي بدايه حلوه اه بس خدتنا بعيد ياريت تقربنا شوي كمل ياصاحبي وفهمنا
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة و Elz3eeem
لغاية دلوقتي منعرفش مين بطل القصه الاساسي هل هو او مصطفى وتاني شي ده قسم قصص المحارم بجد توهنا هي بدايه حلوه اه بس خدتنا بعيد ياريت تقربنا شوي كمل ياصاحبي وفهمنا
متسعجلش على البطل بطلنا لسه طيب 😂
اما بالنسبه القصه تواصل مع المشرفين عشان تنتقل
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة و Elz3eeem
تم اضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: ممحون بزيادة و In the world

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%