NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حياتي المدمره

A

Anonymous (d482)

ضيف
انا حياتي كلها اني اسمع كلام العائله اي قرار العائله هي اللي بتاخده مع اني هتجوز رابع ايام العيد الكبير عيشت حياتي مش عرفه اخد قرار مليش شخصيه متردده في كل حاجه حتي اصدقائي أو اللي بقول عليهم اصدقاء مع الوقت هينسوني محدش فيها بسال عليا غير في اي مصلحه من الاتصال مش هكدب في ناس بتسال عليا بس قليل مش عندي حد قريب يسمع مني ودلوقتي اخواتي عوزين يخلصوا مني علشان يوزعوا الحاجه مع اني عرفه اني كل واحد حط أيده علي حاجه انا عرفه أن **** خلقني علشان حاجه بس انا لسه مش عرفه هي ايه بس لو مش عرفتها حياتي مش ليها لزمه ده شعور متناقض مع مشاعر كتير جوايا في تناقض مش عارفه اخره حتي لما اطلب حاجه من اهلي مع انها حقي بس بكون خايفه ومتردده خايفه أواجه الحياه وانا مش عارفه فيها حاجه مش تحملت المسؤوليه ولا مره حتي مسؤولية نفسي مش عرفه اشيلها بحسها صعبه جدا عليا اهلي بعد ما خلوني من جوايا خايفه ومتردده بيجوزني مع اني مليش اي تجارب او معرفه عن اي تعامل مع ناس مش تعاملت مع ناس خالص انا هعيش حياتي زاي وانا كده مش عارفه اعمل ايه ومش عندي ثقه في نفسي تمام ومش بعرف اثق في حد بسهوله أو احس بأمان مع اي حد حتي عائلتي ممكن حالتي دي تكون بسبب عدم اهتمام أو عدم ثقه الأهل في الشخص انا دماغي وجعتني من كتر التفكير في هذي المشاعر المتناقض

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • محزن
التفاعلات: mimoxxx, the_pussy_fucker, PopmarlySady@ و 4 آخرين
انا حياتي كلها اني اسمع كلام العائله اي قرار العائله هي اللي بتاخده مع اني هتجوز رابع ايام العيد الكبير عيشت حياتي مش عرفه اخد قرار مليش شخصيه متردده في كل حاجه حتي اصدقائي أو اللي بقول عليهم اصدقاء مع الوقت هينسوني محدش فيها بسال عليا غير في اي مصلحه من الاتصال مش هكدب في ناس بتسال عليا بس قليل مش عندي حد قريب يسمع مني ودلوقتي اخواتي عوزين يخلصوا مني علشان يوزعوا الحاجه مع اني عرفه اني كل واحد حط أيده علي حاجه انا عرفه أن **** خلقني علشان حاجه بس انا لسه مش عرفه هي ايه بس لو مش عرفتها حياتي مش ليها لزمه ده شعور متناقض مع مشاعر كتير جوايا في تناقض مش عارفه اخره حتي لما اطلب حاجه من اهلي مع انها حقي بس بكون خايفه ومتردده خايفه أواجه الحياه وانا مش عارفه فيها حاجه مش تحملت المسؤوليه ولا مره حتي مسؤولية نفسي مش عرفه اشيلها بحسها صعبه جدا عليا اهلي بعد ما خلوني من جوايا خايفه ومتردده بيجوزني مع اني مليش اي تجارب او معرفه عن اي تعامل مع ناس مش تعاملت مع ناس خالص انا هعيش حياتي زاي وانا كده مش عارفه اعمل ايه ومش عندي ثقه في نفسي تمام ومش بعرف اثق في حد بسهوله أو احس بأمان مع اي حد حتي عائلتي ممكن حالتي دي تكون بسبب عدم اهتمام أو عدم ثقه الأهل في الشخص انا دماغي وجعتني من كتر التفكير في هذي المشاعر المتناقض
انتي بتقولي هتتجوزري
إن شاء **** **** يبعتلك واحد ابن حلال يغير حياتك دي
اول حاجه تاخدي قرار انك في بيت جوزك دي حياة جديدة اهلك ميدخلوش فيها لانها هتبقي مليانه مشاكل
تاني حاجه حاولي تحبي جوزك اوي وتخليه جوزك وابنك وابوكي وتبقوا مدلعين ومتهنين في حياتك ومن وقتها تتعاملي مع ناس اكتر

• عجبني
التفاعلات: the_pussy_fucker
بصي انا شبهك في حاجات كتير زي موضوع العيله و عدم اهتمامهم بيا و اني حد متردد و معنديش ثقه في نفسي ولا رأي و ان مليش صحاب قريبين و اني لو اختفيت محدش هايسال عليا بس دايما بصبر نفسي ب اني اكيد هلاقي اللي تقدرني و اني اكيد جوايا ميزة و حاجه حلوة بس لسه مكتشفتهاش و اني مميز في حاجه تخليني زي جوهره بس **** ليه حكمه في اني لسه معرفتش اي هي الحاجه دي و اكيد هاعرفها ف يوم

• عجبني
انتي بتقولي هتتجوزري
إن شاء ** ** يبعتلك واحد ابن حلال يغير حياتك دي
اول حاجه تاخدي قرار انك في بيت جوزك دي حياة جديدة اهلك ميدخلوش فيها لانها هتبقي مليانه مشاكل
تاني حاجه حاولي تحبي جوزك اوي وتخليه جوزك وابنك وابوكي وتبقوا مدلعين ومتهنين في حياتك ومن وقتها تتعاملي مع ناس اكتر
صعب انهم مش يدخلو علشان إهمال اللي مخترينو وهتجوزه غصب

• عجبني
التفاعلات: the_pussy_fucker و Adamz6969
بصي انا شبهك في حاجات كتير زي موضوع العيله و عدم اهتمامهم بيا و اني حد متردد و معنديش ثقه في نفسي ولا رأي و ان مليش صحاب قريبين و اني لو اختفيت محدش هايسال عليا بس دايما بصبر نفسي ب اني اكيد هلاقي اللي تقدرني و اني اكيد جوايا ميزة و حاجه حلوة بس لسه مكتشفتهاش و اني مميز في حاجه تخليني زي جوهره بس **** ليه حكمه في اني لسه معرفتش اي هي الحاجه دي و اكيد هاعرفها ف يوم
انا زيك كده بس انا دلوقتي في حاجه كتب. مغصوبها عليها زي الجوز مش اقدر ارفض

• عجبني
التفاعلات: the_pussy_fucker و غدر الناس
صعب انهم مش يدخلو علشان إهمال اللي مخترينو وهتجوزه غصب
يمكن يطلع ابن ناس ويخلصك من اللي انتي فيه
ممكن يكونوا عايزين يخلصوا منك اه بس هو يطلع انسان حلو ويخرجكك من تعبك ده

• عجبني
  • عجبني
**** قادر علي كل حاجه
اتفائلي خير كده واستعدي للفرح وفكري في عيلتك اللي هتكونيها وتعوضي ولادك اللي انت محتاجه تزرعه فيهم

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتفائلي خير كده واستعدي للفرح وفكري في عيلتك اللي هتكونيها وتعوضي ولادك اللي انت محتاجه تزرعه فيهم
خلفه عوزه مسؤوليه كبيره وانا مش قدها انا مش قد الجواز

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
طب حلو اهو يعني العقل ناضج ويقدر يفكر انه يكون أسرة بعيد عن أهله
مش عندي ثقه في نفسي ومتردده في كل القرارت وبكون خايفه أو مرعوبه وانا باخد قرار

• عجبني
التفاعلات: the_pussy_fucker و Karim Ayman 22
مش عندي ثقه في نفسي ومتردده في كل القرارت وبكون خايفه أو مرعوبه وانا باخد قرار
لا خليكي واثقه في نفسك واتفائلي أن حياتك بعد الجواز هتكون بداية ولادة ليكي جديدة
معاكي جوزك يطمنك بحضنه وتعيشوا ايام الحب

• عجبني
لا خليكي واثقه في نفسك واتفائلي أن حياتك بعد الجواز هتكون بداية ولادة ليكي جديدة
معاكي جوزك يطمنك بحضنه وتعيشوا ايام الحب
ممكن كلام يصبر بس الواقع اللي قدام العين بيصدم وبيحطم

• عجبني
ممكن كلام يصبر بس الواقع اللي قدام العين بيصدم وبيحطم
اكيد أن الكلام مش بيعمل حاجه بس كتر الزعل بيقصر عمر الانسان
كل الناس عندها مشاكل بس بتهون علي نفسها علشان نزق الدنيا
عيشي الحلم ليه لا احلمي الإنسان لو بطل يحلم يموت
احلمي انك بعد التعب ده جالك رزقك في راجل حنين بياخدك في حضنه كل يوم ويهون عليكي ايامك اللي فاتت

• عجبني
دوري على صحاب بس بطريقة صح.. وحاولي تكون شخصيتهم قوية واتعلمي منهم

دوري على صحاب بس بطريقة صح.. وحاولي تكون شخصيتهم قوية واتعلمي منهم
حولت في كليه أو هنا او من جيران اكبر أو أصغر مني صعب اني محبوسه عمري كله في البيت اكسب صداقه حد بسهوله

• عجبني
التفاعلات: syrian boy
حولت في كليه أو هنا او من جيران اكبر أو أصغر مني صعب اني محبوسه عمري كله في البيت اكسب صداقه حد بسهوله
انت ساكنة اي منطقة.. روحي جيم بحجة الزواج... تمردي على واقعك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%