NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Stev

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
احب اعرفكم بنفسي ستيف او ستيفاني على اسم البورن ستار لم كنا في الاساس مكنش لينا في السكس بس مريت بتجربه مع صديق ليا خلتني اغير كل تفكيري للموضوع ده كنا بنروح اي حته نمص ازبار بعض وكان بيحب يعصر فلقات طيزي مكنش حتى فينا واحد بيجيب كنا بنلعب لم نزهق وكل واحد يروح فحاله كنت امور ومتدور وطيزي بارزه وبسبب اني اصغر واحد في البيت كنت متدلع ومعنديش علاقة مع الأولاد من سني غير اربعه خمسه في الحاره و المدرسه كنت يدوبك متصاحب على خمسه اتنين جيران واتنين صحابي والبوي فرند بتاعي اتطور الموضوع لم بقيت بحب جسمي اوي اي فرصه انفرد بنفسي المس طيزي وابص على نفسي في المرايه اول مره ضربت عشره كنت بمسك فردت طيزي واعصرها بعدها صاحبي اللتعودت عليه ساب المدرسه مطولتش ونقلت على واحد من صحابي بس مكنش في انجذاب بيناتنا و مطولناش مع بعض بعدها بفتره كان بيتنا فاضي وعندنا جارنا في الحاره كان اجمل مني بكتير وطيزه مربربه بس كانت شخصيته قويه كنت بقنعه اني عايز اتبادل معاه بس يدوبك امرر زبري مرتين ثلاثه علي طيزه وهو يقولي دوري وانا مكنتش اصدق اصدرله طيزي يعمل اللي عايزه كان اول واحد جاب في طيزي علاقتنا مستمره حتي النهارده بس هو يحب الجنس العنيف وانا طبيعتي مختلفة تماما احب الرومنسيه والحنيه بس لو احتاجني في اي وقت اروحله ولو احتجته في اي وقت بيجيني لحد دلوقتى فاكر مره كنت لوحدي واتصلت بيه خليته يجي يوميها طول لدرجة ان خرمي خدر مبقتش حاسس بيه بس جبت يوميها مرتين وهو راكبني في واحد من الحاره اصغر مني شافنا يوم واحنا مع بعض ومسكها علي ذلة كنت اديله فلوس ولا لو عايزني اروحله ينكني بس لم عملت ١٦ سنه عرفت اوقفه ازاي بعدها مريت بفترة انقطاع مش متاكد قدر ايه دي مقدمة حكايتي لو عايزني اكمل اكتبولي في التعليقات
ملحوظة اغلب القصص دي ليها اكثر من عشر سنوات مش فاكر التفاصيل عشان كده مقدرتش اوضح لكم الصوره اكثر من كده

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: سعيد م, Aboduwie, Koko koke و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%