NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

joooy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تفتكروا الحياة الجنسية للناس الناجحه بتبقي عاملة ازاي يعني شخص زي ايلون ماسك او مارك زوكربيرج نحاول نتخيل فقط

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و بنوتي اسمر
تفتكروا الحياة الجنسية للناس الناجحه بتبقي عاملة ازاي يعني شخص زي ايلون ماسك او مارك زوكربيرج نحاول نتخيل فقط
الجنس متعه واذواق حتى مع الناس دى
يعنى كل حد وحسب وضعه ومستواه بيختلف المتاح
بس فالاخر عمر ذوق الجنس كان ليه علاقه بالشخصيه

انا حاسس ان ايلون ماسك يا سادي يا سليف
ديما المشاهير بيصدموا الناس 😂

• بيضحكني
التفاعلات: joooy
معرفش

• عجبني
التفاعلات: joooy
الجنس متعه واذواق حتى مع الناس دى
يعنى كل حد وحسب وضعه ومستواه بيختلف المتاح
بس فالاخر عمر ذوق الجنس كان ليه علاقه بالشخصيه
عموما الناس الناجحه بتهتم بالوقت تفتكر بيحطوا قد ايه وقت يقعدوا فيه مع بعض في العلاقه

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝑱.𝐀𝐋𝐕𝐀𝐑𝐄𝐙
عموما الناس الناجحه بتهتم بالوقت تفتكر بيحطوا قد ايه وقت يقعدوا فيه مع بعض في العلاقه
ده شخص شغال تحت ايده كتير يعنى مش كل حاجه بيعملها ب ايده زى مانت متخيل
بيعرف يكون حر وقته بره قيود المواعيد لو عايز

ده شخص شغال تحت ايده كتير يعنى مش كل حاجه بيعملها ب ايده زى مانت متخيل
بيعرف يكون حر وقته بره قيود المواعيد لو عايز
ما انا فاهم أن شغال تحت أيده ناس كتير بس بردو بيهتموا الوقت جدا واليوم بيبقي متنظم

ما انا فاهم أن شغال تحت أيده ناس كتير بس بردو بيهتموا الوقت جدا واليوم بيبقي متنظم
اكيد طبعا
ده ممكن يكون مخصص وقت يوميا لمزاجه فقط يعمل فيه ما بداله
زى وقت الهوايه والترفيه وغير مش كل وقته شغل ونوم وبس زى اغلبيه الناس

• عجبني
التفاعلات: عوكل الجن
اكيد طبعا
ده ممكن يكون مخصص وقت يوميا لمزاجه فقط يعمل فيه ما بداله
زى وقت الهوايه والترفيه وغير مش كل وقته شغل ونوم وبس زى اغلبيه الناس
الاهم من الشغل ظبط الشغل

اافرق اللي بينا وبين الاجانب دول صحيح الجنس حاجه اساسيه عندهم بس هما دايما بشغلو مخهم في حاجات تانيه كتير عشان كده هما ناجحين اما العرب بفكرو في الجنس وبس عشان كده مفيش اي تطور في الاقتصاد ويهمهم الجنس عشان يخلفو عيال كتير وفي النهايه مايعرفوش يصرفو عليهم .

اافرق اللي بينا وبين الاجانب دول صحيح الجنس حاجه اساسيه عندهم بس هما دايما بشغلو مخهم في حاجات تانيه كتير عشان كده هما ناجحين اما العرب بفكرو في الجنس وبس عشان كده مفيش اي تطور في الاقتصاد ويهمهم الجنس عشان يخلفو عيال كتير وفي النهايه مايعرفوش يصرفو عليهم .
افلام البورنو وضرب العشرة مأثرة علينا بردو هما هناك سهل شويه أنهم يمارسوا علاقه إنما في دول العرب عموما الموضوع صعب ومحرم كمان

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
افلام البورنو وضرب العشرة مأثرة علينا بردو هما هناك سهل شويه أنهم يمارسوا علاقه إنما في دول العرب عموما الموضوع صعب ومحرم كمان
احنا لو بنشغل مخنا زيهم هانبقى احسن منهم وكمان لو خففنا من الجنس هانتفقوق على الاجانب وكمان الجنس عند العرب وصل للدياثه والمحارم هانفلح ازاي في حياتنا

• عجبني
التفاعلات: عوكل الجن
احنا لو بنشغل مخنا زيهم هانبقى احسن منهم وكمان لو خففنا من الجنس هانتفقوق على الاجانب وكمان الجنس عند العرب وصل للدياثه والمحارم هانفلح ازاي في حيات صدقت في كلامك

احنا لو بنشغل مخنا زيهم هانبقى احسن منهم وكمان لو خففنا من الجنس هانتفقوق على الاجانب وكمان الجنس عند العرب وصل للدياثه والمحارم هانفلح ازاي في حياتنا
نحاول احنا مع نفسنا لغاية ما الكل يتعلم لوحده

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%