NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موجود يعم ف السلسه التالته بعد الجزء السادس😂
اه منا لسا مخلصو اهو
اكتب التامن بقا و خليك راجل جدع😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: In the world و UrFavDAD SAQR
  • حبيته
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
يا القصه دي كنت نسيت احدثها بس حلو فشخ
حوده حميده ونزل بي التامن علي طول بقا 🙂

• حبيته
أنا موصفتش اهلي فعلاً كل الي وصفتهم مش مش من اهلي .. كل الي اتوصفو ناس من وحيي خيالي القصه فيها ٨٠٪؜ خيال .. مش بطيق الديوثين ولا الشواذ فالواقع وفهلاً مفيش مشهد واحد فالقصه قولت فيه اني طقتهم .. لما كتبت جملة "متنساش وصف لحد من اهلي" ده علشان اوصل ل الي بيقرا ان لو حبيت ف يوم م الايام احكي موقف حقيقي حصل معايا وفيه حد من اهلي مثلاً مش هوصف حد منهم لان زي م قولتلهم ٨٠٪؜. خيال ف منها واقع فممكن احكي موقف واقعي بيني وبين اي حد من اهلي الي هو بنت خالتي رنت عليا مثلاً واتخانقت مع كذا علشانها فهنا المفروض ف الطبيعي انا بوصف بس لما تبقي من اهلي مش هتلاقي وصف وعموماً انا مدخلتش اي مواقف تخص حد من محارمي ف القصه بلص انا لما بوصف اي بنت ف القصه فده علشان اخلي الشخص الي بيقرا يتخيل انه بيتفرج ع مسلسل والشخص الي انا بوصفه ده واقف قدامه بالمواصفات دي يعني زي كده لما أنا. بوصف اي راجل لو خدت بالك ف جزاء م الاجزاء لو انت فاكر يعني أنا وصفت امين الشرطه الي مش هتشوفو ف الراويه غير مره واحده !😂 ووصفته وصف دقيق كمان ف الجزء بتاع المدرسه انا وصفت كل المدرسين مع انهم فاكر استاذ راضي ؟ اهو ده كان داخل يدينا حصه ومشوفناهوش تاني ف القصه بس انا وصفته وصف دقيق برضو 😂 .. فكرة الوصف بتتعمل علشان تحسسك انك مش بتقرأ لا انت بتتفرج ع مسلسل .. رديت ع حسب م فهمت من كلامك اي نعم مفهمتش كويس بس حاولت اجمع الكلام وألضُمُه ببعضه واخد منه الفكره الي انت عايز توصلهالي ولو انا لسه مفهمتش برضو قصدك قولي عادي 🤝🏻
رايق 👍

• حبيته
يا صحبي ينفع أسألك سؤال انا فاكر صورتك القديمه وكنت حاسس اني اعرفك اوشفتك قبل كده فا لو مفيهاش حاجه انت من محافظه ايه

• عجبني
القصه دي انا بستناها من زمان كمل و ماتتاخرش علينا عاش

• حبيته
كمل يا برنس

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا القصه دي كنت نسيت احدثها بس حلو فشخ
حوده حميده ونزل بي التامن علي طول بقا 🙂
😂🤝🏻💙

ياسطا متتأخرش انا حسيت اني لازم كل يوم اقرأ صقر عمل اي مع مين المرادي + بجد عاش ع كتابتك 💙💙

• حبيته
ياسطا متتأخرش انا حسيت اني لازم كل يوم اقرأ صقر عمل اي مع مين المرادي + بجد عاش ع كتابتك 💙💙
🤝🏻💙

• حبيته
التفاعلات: Mody tamer

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%