NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طبعا كلامك سليم 100 % وأنا من معارضي المثلية وبعتبرها أفعال تخجل منها الحيوانات - لكن بما انك معارضة للمثلية ليه وافقتي تكوني ADMIN في منتدى بيدعم المثلية والمثليين ؟؟؟ - ومتاخديش سؤالي بسوء نية. لكن لما كنتي عضوة غير مسئولة فده معناه انك بتختاري ايه اللي تتصفحيه وايه اللي تتجنبيه لكن دلوقتي بقيتي مسئولة وكمان ممكن تضطري انك تدلي بدلوك في مواضيع الشواذ لتوضيح نقط او حذف مخالفات ( مع انها المفروض كلها مخالفة للفطرة ) لكن مش مخالفة للمنتدى .
كلام سليم جدن

هو انا نفسي بس ايا كان شخص شاذ او بيدعم الشذوذ و اه هو اسمه شذوذ ، انه من غضب ** عليهم انه عذبهم ب 3 انواع من العذاب ، انتم مدركين لشدة كره ** لهذة الفاحشة ؟!
و مهياش حرية و لا ناس أوبن مايندد ، زوجة سيدنا لوط كانت بردو كدة و اتعذبت زيها زيهم
**** يلطف بينا
زوجت سيدنا لوط مكنتش شاذه او تفعل اعمال الشذوذ لكن كانت توافق وتساعد قومها على فعله وتؤيده

• عجبني
التفاعلات: الفتاك ... و دياتلوف
نادر جدا ان تلاقي حمله هدفها انها تصحح فكره غلط
لان حاليا الدعوه للفساد بقت بكميه بجاحه مش طبيعيه

• عجبني
التفاعلات: دياتلوف
زوجت سيدنا لوط مكنتش شاذه او تفعل اعمال الشذوذ لكن كانت توافق وتساعد قومها على فعله وتؤيده
كلام سليم ، انا كنت ناويه اصلح المعلومه في بوست منفصل ولكن شكرا ليك

• عجبني
التفاعلات: Abou nous، الفتاك ... و دياتلوف
انا اسفة اني ذكرت المعلومة ناقصة و شكرا لتصحيح المعلومة ، بس حقيقي انا كان ف راسي اني كتبت المعلومة كاملة و ما اخدتش بالي اني صوابعي مكتيتهاش 🤭🤦🏻‍♀️ و بعتذر للمرة التانية

كلام سليم ، انا كنت ناويه اصلح المعلومه في بوست منفصل ولكن شكرا ليك
انا اسفة اني ذكرت المعلومة ناقصة و شكرا لتصحيح المعلومة ، بس حقيقي انا كان ف راسي اني كتبت المعلومة كاملة و ما اخدتش بالي اني صوابعي مكتيتهاش 🤭🤦🏻‍♀️ و بعتذر للمرة التانية

• عجبني
التفاعلات: Abou nous و الفتاك ...
هيه بتهرب من المناقشات بكلمات زي انا حره في رأي ،،، واي مكان ينفع نتكلم فيه في اي حاجه ،،، بمعنى انها ممكن تتحدث عن ازمه اوكرانيا والازمه الاقتصاديه في دار ايتام مثلا
ياعزيزي فن الخطابه والوصول الى الهدف ده شئ كبير جدا ويحتاج مواهب
مفيش مشكلة ، هى حرة ولها رأيها فى ان الشذوذ شئ مش طبيعى والمغالاة فيه والضغط على الحكومات والشعوب لتقنين الموضوع اصبح امر فج ومقزز ، وده بصراحة رأيى برضه لان ميولى طبيعية .. مفيش مشكلة نتناقش وكمان نتناقش مع اصحاب الميول الغير سوية ونسمع تفكيرهم لو احنا عاوزين نعرف الشغف ابتدى منين فى ميولهم عشان نقومه ونوجهه للسلوك الصحيح ، وانا مش بقول ميول غير سوية تحقيير ليهم ، انما دى الحقيقة ( ان ميولهم الطبيعية ضلت وانحرفت وتطوقت بشئ وهمى غير سوى وغير منطقى ) ولما بنتكلم معاهم برضه بيقولوا دى حرية .. يبقى طالما سمحنا نتناقش ونختلف ونسمع الشواذ ، اننا برضه نحترم بالاساس اصحاب الميول السوية الطبيعية ونديها حريتها فى النقاش

• عجبني
التفاعلات: magdy30 و الفتاك ...
لا دعاي للأعتذار

• عجبني
والشكر لله وحده

• حبيته
نادر جدا ان تلاقي حمله هدفها انها تصحح فكره غلط
لان حاليا الدعوه للفساد بقت بكميه بجاحه مش طبيعيه
نادر ولكن مش مستحيل

• عجبني
التفاعلات: دياتلوف و نوح مالك
ولا يهمك

• عجبني
ومنكم نستفيد ، ورينا الفن
عادى ، خلى الناس كلها تتناقش عشان نوصل برضه لنتائج مهمة من النقاش ونسمع من اصحاب الميول دى تفكيرهم ورأيهم عن فرضية ان العالم يتحول لعلاقات شاذة .. ومصير العالم لم يبقى كل راجل بيتصاحب على مثله والعكس بالعكس ، واى اساسا مغزى الجنس والانجاب والتناسل بين البشر ؟؟ وليه ر بنا نظم الجنس فى الجواز تحديدا دون غيره من إطر العلاقات البشرية ؟

مفيش مشكلة ، هى حرة ولها رأيها فى ان الشذوذ شئ مش طبيعى والمغالاة فيه والضغط على الحكومات والشعوب لتقنين الموضوع اصبح امر فج ومقزز ، وده بصراحة رأيى برضه لان ميولى طبيعية .. مفيش مشكلة نتناقش وكمان نتناقش مع اصحاب الميول الغير سوية ونسمع تفكيرهم لو احنا عاوزين نعرف الشغف ابتدى منين فى ميولهم عشان نقومه ونوجهه للسلوك الصحيح ، وانا مش بقول ميول غير سوية تحقيير ليهم ، انما دى الحقيقة ( ان ميولهم الطبيعية ضلت وانحرفت وتطوقت بشئ وهمى غير سوى وغير منطقى ) ولما بنتكلم معاهم برضه بيقولوا دى حرية .. يبقى طالما سمحنا نتناقش ونختلف ونسمع الشواذ ، اننا برضه نحترم بالاساس اصحاب الميول السوية الطبيعية ونديها حريتها فى النقاش
ماقصدت ان احجر او امنع رأيا حرا بل لقد ايدت الفكره بحد ذاتها ولكني كما ذكرت اني لست متحمسا لطرحها هنا وخير دليل ان كل من دخل الى النقاش هم من الاسوياء ولم نرى احدا من الطرف الاخر لكي يقول لنا وجه نظره فكان الحوار من طرف واحد فقط وهذا في حد ذاته يؤيد فكرتي ..
بكل الاحوال سوف اتماشى مع الفكره المطروحه للنقاش وادلي بدلوي فيها
تحياتي

• عجبني
التفاعلات: أحمد القاضى
عادى ، خلى الناس كلها تتناقش عشان نوصل برضه لنتائج مهمة من النقاش ونسمع من اصحاب الميول دى تفكيرهم ورأيهم عن فرضية ان العالم يتحول لعلاقات شاذة .. ومصير العالم لم يبقى كل راجل بيتصاحب على مثله والعكس بالعكس ، واى اساسا مغزى الجنس والانجاب والتناسل بين البشر ؟؟ وليه ر بنا نظم الجنس فى الجواز تحديدا دون غيره من إطر العلاقات البشرية ؟
كما ذكرت سوف ادلي بدلوي في هذا النقاش فأنا اعتبر ان الشذوذ الجنسي هو اهانه للبشريه جمعاء واعتقد انه مرض تحول الى انحراف سلوكي عند البعض وايضا هناك العوامل المرتبطه بالنشأه والتربيه خصوصا في سنوات الطفوله .. وقد انتشر في بلادنا العربيه بسبب انهيار البناء الاجتماعي والبعد عن العادات والتقاليد والاهم البعد عن الدين وربما ساهم بعض رجال الدين في وجود جيل بعيد عن القيم الدينيه لانهم لانهم لم يحببوا هذا الجيل بقيمه الدينيه فكانو منفرين وليسوا مبشرين فأبتعد هؤلاء عن التربيه الدينيه الصحيحه بل لقد زادت نسبه اللادينيين كثيرا بسبب غلظه وتنفير بعض رجال الدين مما ادى ايضا الى عدم وجود الرادع الديني فسهلت عليهم الانحرافات الجنسيه ،
ارجو ان لا اكون اطلت

• عجبني
التفاعلات: أحمد القاضى
كما ذكرت سوف ادلي بدلوي في هذا النقاش فأنا اعتبر ان الشذوذ الجنسي هو اهانه للبشريه جمعاء واعتقد انه مرض تحول الى انحراف سلوكي عند البعض وايضا هناك العوامل المرتبطه بالنشأه والتربيه خصوصا في سنوات الطفوله .. وقد انتشر في بلادنا العربيه بسبب انهيار البناء الاجتماعي والبعد عن العادات والتقاليد والاهم البعد عن الدين وربما ساهم بعض رجال الدين في وجود جيل بعيد عن القيم الدينيه لانهم لانهم لم يحببوا هذا الجيل بقيمه الدينيه فكانو منفرين وليسوا مبشرين فأبتعد هؤلاء عن التربيه الدينيه الصحيحه بل لقد زادت نسبه اللادينيين كثيرا بسبب غلظه وتنفير بعض رجال الدين مما ادى ايضا الى عدم وجود الرادع الديني فسهلت عليهم الانحرافات الجنسيه ،
ارجو ان لا اكون اطلت
فعلا غياب الواعظ الدينى سبب من ضمن الاسباب ، بس زمان كان فيه ولاد بيغلطوا مع بنات رغم معرفتهم ذنب ده ، لكن ليه اشمعنا دلوقت اسهل حاجة التفكير فى الشذوذ ، اعتقد زى ما قلت ان الموضوع استهلاكى فيه توجيه عالمى لتعويض تعقيد العلاقات الطبيعية بسبب الازمات الاقتصادية ومستوى المعيشه المتدنى أو المعدوم وبرضه وسيلة سهلة للناس الغير مقتدرة للى عاوزه تنفس شهوتها بأقل تكلفة . بس اكيد فيه دافع نفسى بيشجعهم على كده . يعنى موقف من الطفولة ، جماعات الاقران ، بيقروا قصص وبيشوفوا افلام وبيتأثروا ، وعشان كده صاحبة الموضوع ذكرت نقطة مهمة ، المؤثرات للى بتضغط على الشباب من خلال الميديا والافلام وزى ما قولت المنتجات الاستهلاكية للى فيها توجيه للمثلية .. كثرتها بالشكل ده بتحسسنى بالمؤامرة علينا كشباب ، خصوصا لم تلاقى فلم تم انتاجه للاطفال من ديزنى ودى شركة عالمية كبيرة مصريين على ترويج المثلية للاطفال وده كارثة و اخطر شئ

• عجبني
التفاعلات: magdy30
انا بالنسبة لي مستعد انيك اي خرم في اي كائن حي أيا كان صفته او عمره و اتمتع جدا بكده، لكن مش موافق على نشر المثلية

انا مش مثليه ولا بحبها بس انا شايفه انه مش حاجه غلط

الميول الجنسية كلها طالما مفيش ضرر نفسي او جسدى تبقى مش غلط

و اظن حاجه غريبه جدا تتكلمو فى الموضوع ده فى موقع زى دا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
الميول كلها ليست مرض نفسي او عضوي الحملة مبينه على جهل وعنصرية ...كل واحد حر في ميولة الجنسية .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%