NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,828
نقاط
18,784
القصه اللي فاتت هي اني عرفت ان مراتي وامها بيعملوا سحاق مع بعض وما اعترضتش وقولت لمراتي عاديه لما تريحي ماما وده الجزء التاني
المره ديه في بيت حماتي
مراتي كلمتني وقالت لي انا رايحه لماما وابقي تعالي من الشغل علينا قولت لها تمام عاده لما برجع من الشغل خصوصا لو هاروح لحماتي لازم اروح البيت اغير هدومي عشان ابقي براحتي واخرج من مود البدله واللبس الرسمي روحت البيت وخدت دش وغير ونزلت علي حماتي دخلت وبعد السلام وكده عرفت ان مراتي وامها لوحدهم في البيت واولادي عند خالتهم هاتجييهم وهي جايه
نخش في القصه لقيت مراتي لابسه بدي كت بدون سنتيان وبنطلون بيجامه قطن خفيف لونه لبني انا بعشقه عليها وحست انا مش لابسه اندر وسألتها جاوبت اه الجو حر وانا مش ناقصه تلزيق بوستها ومسكت بزها وديه عادتي معاه عادي وامها قاعده قالتلي اتلموا وضحكنا وحماتي كانت لابسه عبايه بيت عاديه وعرفت بعد كده انها مش لابسه حاجه تحتها انا عموما بشوف طيز حماتي بتعب نفسيا وكانت قاعده علي السرير يتتفرج علي التلفزيون روحت لمراتي المطبخ ولزقت فيها من ورا وحسيت زبري وقف في فلقتها قالت لي اهبط بقي مش عايزين فضايح استنا لما نروح سألتها امك مالها شكلها قالب ليه مش عادتها انتوا عملتوا حاجه النهارده مع بعض قالتلي كنا ناوين ووزعنا العيال عند اختي بس انت رجعت بدري بوظت الليله عليها انت ما اخدتش بالك اني مش لابسه حاجه تحت البنطلون والبدي وديه مش عاده مراتي بره البيت ايا كان المكان وفي البيت لازم تلبس هدومها عادي وتلبس اندر من غير سنتيان وهي كمان مش لابسه حاجه تحت العبايه وانت بترن الجرس لبسنا وكنا يا دوب بنبداء قولت لها خلاص انزل تاني واعملوا اللي انوا عايزينه ما كده كده عارف وماما عارفه اني عارف وشوفتكم قبل كده ايه المشكله قالتلي شوفتنا بس قومنا علي طول قولتلها مفيش مشكله خش كملي وانا هنا في الريسبشن هاتفرج علي التليفزيون قالتلي ماما ممكن تتكسف قولتلها هاتتكسف مني انا داخل لها وفعلا دخلت عليها خدت بالي انها مش لابسه سنتيان وبزازها مدلدلين علي بطنها وقلتلها مالك يا موزه فيه ايه قالت مفيش قولتلها انا بوظت عليكي الليله وضحكت وقولتلها قومي يالا وانا هاخرج بره قالتلي خلاص الموضوع مش مهم قوي قولتلها لا طبعا مهم جدا لراحتك وندهت لمراتي وقولتلها يالا يا حبيبي وانا هاقعد بره بس انا حابب اتفرج عليكي يا قلبي و مراتي ردت وقالت لي شويه كده لوحدنا الاول وسبتهم فعلا وخرجت اتفرج علي التليفزيون وبعد عشر دقايق دخلت لقيت اجمل واروع منظر في حياتي حماتي نايمه علي ظهرها ومراتي مفلقسه وبتلحس كسها انا زبري كان هاينفجر في لحظه وقفت اتفرج علي المنظر وماسك نفسي بالعافيه شويه ولقيت حماتي بتقولها بصعوبه جدا وبالعافيه وبعد اهات وتنهدات هاتي كسك في بوقي وعملوا 69 وده المفضل ليهم جدا وعشان كمان حماتي جسمها مليان وصعب تعمل اوضاع فكانت مراتي هي اللي بتعمل كل حاجه ونزلوا لحس في اكساس بعض وبعدين مراتي قالت لامها ماما اقفي وفلقسي وده صعب جدا علي حماتي بس قامت من علي السرير ووقفت علي الارض وفقلست وسندت علي السرير ومراتي بدأت تلحسلها من ورا في كسها روحت قربت من مراتي وقولتلها حطي صباعك في طيزها بس مراتي بتقرف من الطيز جدا حتي وانا بنيكها ماتحبش الحس طيزها ولا اقرب منها وطبعا قالت لي لأ وحماتي في وادي تاني ولا حاسه بحاجه وبعد كده لقيت حماتي تقول لمراتي خلاص مش قادره اقف رجلي مش شايلاني مراتي قالت لها طب اعملي الوضع اللي يريحك ورجعت حماتي علي ظهرها تاني ومراتي بتلحس كسها وانا بقي وصلت لمرحله خلاص بدأت انقط وكانت حماتي مراتي جابو اكتر من مره قربت منهم وطلعت زبري قولت انزل عليهم وخلاص لان مراتي كانت رافضه تمام فكره انها تتناك قدام امها قبل كده ومع الوقت بقي عادي بعد كده وعملته كتير اول ما قربت وهما رجعوا تاني ل 69 وحماتي تحت ومراتي فوق قولتلها حطيه في بوقك شاورت ليه علي طيز امها وشهقت شهقه عمرها ماشهقتها معايا قبل كده ببص لقيت حماتي مدخله صباعها في طيز مراتي وعين مراتي قلبت بشكل غريب وشاورت لي تاني علي طيز امها بليته بريقي ويادوب الرأس لمست خرم طيز حماتي وانفجر اللبن غرق الدنيا وكانت اول مره في حياتي كلها من يوم ما اتجوزت اللبن ينطر علي وش مراتي لأنها كانت بتلحس في كس امها وما لحقتش اقولها اني بنزل ومقدرتش اقف اصلا علي رجلي وقعدت علي الكنبه اللي جنبهم ببص في وش حماتي لاقيتها مش في وعيها ومش حاسه بحاجه بصراحه خفت جدا وقول لمراتي انزلي كفايه كده مراتي ماردتش عليا ولسانها داخل خارج في كس امها وانا كل شويه عيني علي حماتي خايف يحصل لها حاجه ومراتي تقريبا هايجه جدا وحماتي ساكته ولا بتلحس ولا بتعمل حاجه مسكت اعصابي وقومت لمراتي كفايه كده امك مش قادره والساعه داخله علي سبعه وزمان اختك جايه بالعيال و مسكت مراتي من ايديها وقومتها بشويش ماكانتش قادره تقف وقولتلها كفايه كده اهدي شويه لقيتها بتقولي دخل زبرك مش قادره (وديه كانت اول مره في حياتي تقول زبرك عاده تقول دخله. هاته. وادهولي امصه.) بدون ذكر اسمه بس كان زبري لسه ماشدش وعشان متزعلش مني قولتلها حاضر فلقسي وفعلا فلقست وسندت علي السرير وبقي وشها لجسم امها ولحست كسها شويه وقومت مدخل زبري في كسها بشويش ببص لقيت حماتي فتحت عنيها وبتبص علينا وضحكتلها ومراتي في دنيا تانيه ونزلتهم في كسها واترمت مراتي علي السرير جنب امها والاتنين ملط وسبتهم ودخلت الحمام اتشطف ورجعت لقيتهم لسه نايمين ولقيت مراتي بتقولي ماما مش مصدقه انك بتحبه بشعر قولتلها ليه انا بعشقه بشعر وكان كس حماتي في شعر خفيف مش كتير ردت حماتي وقالت يعني كده كويس قولتلها طبعا مش زي بنتك سايباه اقرع وضحكنا وقولت لهم قوموا بقي البسوا هدومكم ردت حماتي اعمل حسابك هتبات معانا النهارده بصيت لمراتي قالتلي ماليش دعوه ............
ولنا بقيه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%