NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Greatest man

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
دلوقتى ياجماعه فى الجنس انا ممكن اجيب اكتر من مره ممكن اتنين و تلاته عادى
بس المشكلة أن أول مره بتيجى بسرعه يعنى ممكن تيجى من احتكاك ممكن المص و بسرعه برضه خلال من دقيقة ل 5 و ده يعنى مبيكونش احسن حاجه خصوصا لو اول مره تتقابلو
بس تانى مره بتطول فشخ ممكن الايلاج يدخل فى نص ساعه شغال أو اكتر يعنى نص ساعه نيك بس غير البوس و المداعبه
هل ده طبيعى ولا فى حاجه
وهل لى حل

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود و aisasad78
طبيعى

• عجبني
التفاعلات: Greatest man
دا طبيعي مافهوش مشكله لأن اول مرة بتكون ف كامل الإثارة لانه من قبل اللقاء وانت بتتخيل هتعمل ايه وايه فمجرد ما يحصل بيكون فيه قذف لكن ع حسب كلامك أنه تاني مرة بتطول ف انت كده طبيعي
المشكله بجد لو انت سريع القذف بصفه مستمرة
انا فاهم طبعا بتحس انك خجلان مع البنت اللي معاك وبتخاف ع تاخد عنك فكرة مش حلوة
لكن ممكن تتغلب ع مشكله اول مرة دي ب انك تضرب عشرة قبل ما تتقابلوا بنص ساعه مثلا
فبتالي لما يحصل علاقه هتكون تاني مرة ليك فهتطول براحتك

• عجبني
اعتبر التاني اولاني يعني سيبك م الاول و ركز ف التاني

حاول تمارس رياضه وبالذات السويدى مفيده اوى وحاول متشدش اعصابك فى الاول العلاقه وخلى علاقاتك دايما فى الحلال لان الخوف بيفرق اوى

عزيزي هذا الامر يعتمد على شدة الاثارة واخر مرة قمت فيها بالقذف فكلما زادت اثارتك وفترة الراحة بعد اخر انزال كلما زادت سرعة الوصول للنشوة السؤال هل هذا الامر يتكرر بشكل دائم ام احيانا اذا كان احيانا فلا داعي للقلق فالامر طبيعي كما اني انصحك بمارسة التمارين الرياضية بشكل عام وتمارين كيجل بشكل خاص وتناول غذاء صحي غني بالخضراوات والالياف

• عجبني
عزيزي هذا الامر يعتمد على شدة الاثارة واخر مرة قمت فيها بالقذف فكلما زادت اثارتك وفترة الراحة بعد اخر انزال كلما زادت سرعة الوصول للنشوة السؤال هل هذا الامر يتكرر بشكل دائم ام احيانا اذا كان احيانا فلا داعي للقلق فالامر طبيعي كما اني انصحك بمارسة التمارين الرياضية بشكل عام وتمارين كيجل بشكل خاص وتناول غذاء صحي غني بالخضراوات والالياف
فى الغالب اه

حاول تمارس رياضه وبالذات السويدى مفيده اوى وحاول متشدش اعصابك فى الاول العلاقه وخلى علاقاتك دايما فى الحلال لان الخوف بيفرق اوى
ميكونش حاسس بخوف وقتها يمكن بس بقلق انى اجبهم

انا بستغربكم الصراحة
هو سبق؟ اطول و اسرع و اقصر
ايه الكلام الغريب ده
و اربعة و خمسة
اما اعرف ان في سمكة فاعماق البحر المظلم بييجي الذكر بيدخل و بعدين يختفي و يفظل العضو شغال و السمكة تستعملو وقت ما تعوز تتكاثر بقى
مش محتاجة ذكر حي و لا تتجوز من جديد… يمكن ده هدف اغلب الي بينشرو انهم ما يطلعوش منو ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بستغربكم الصراحة
هو سبق؟ اطول و اسرع و اقصر
ايه الكلام الغريب ده
و اربعة و خمسة
اما اعرف ان في سمكة فاعماق البحر المظلم بييجي الذكر بيدخل و بعدين يختفي و يفظل العضو شغال و السمكة تستعملو وقت ما تعوز تتكاثر بقى
مش محتاجة ذكر حي و لا تتجوز من جديد… يمكن ده هدف اغلب الي بينشرو انهم ما يطلعوش منو ؟
حضرتك يا اما ليسبيان ، او عالاغلب مش فاهمة هو بيسأل عن ايه

حضرتك يا اما ليسبيان ، او عالاغلب مش فاهمة هو بيسأل عن ايه
او الاحتمال الحقيقي اني بني ادمة حقيقية و بستغرب الكلام التافه الي من النت و افلام القباحية!
الحياه غيييير الي بتقلوه
العلاقة الطبيعية مش فيها كل الهري ده ولا محتاجة تحاليل و تفسيرات…. بتكون زي ما تكون و كل موتور و موديلو يا خويا
ايه لازمة الهوس بتفاصيل مالهاش لازمة
يبقى الواد من دول عادي يقوم عاوز يبقى كينغ كونغ
ليه؟ حيخترع حاجة جديدة يعني؟

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd و الحلم المفقود
مش كينج كونج بس مظنش 5
او الاحتمال الحقيقي اني بني ادمة حقيقية و بستغرب الكلام التافه الي من النت و افلام القباحية!
الحياه غيييير الي بتقلوه
العلاقة الطبيعية مش فيها كل الهري ده ولا محتاجة تحاليل و تفسيرات…. بتكون زي ما تكون و كل موتور و موديلو يا خويا
ايه لازمة الهوس بتفاصيل مالهاش لازمة
يبقى الواد من دول عادي يقوم عاوز يبقى كينغ كونغ
ليه؟ حيخترع حاجة جديدة يعني؟
دقائق لواحد 20 سنه كويس

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود
مش كينج كونج بس مظنش 5

دقائق لواحد 20 سنه كويس
لو هم مبسوطين و لو دقيقة مش حتفرق ! هي مش مسابقة و مش بالطول و مش بالعرض ده كلام فارغ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%