NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Zlatan87

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بقالي فتره بحلم اني بنيكك واحده جارتنا ست كبيره فوق الخمسين سنه .. مع اني عمري ما بصتلها بصمه شهوه ..
حلمت بيها 4 مرات في حوالي عشرين يوم فيه منهم يومين ورا بعض وبقوم من النوم محتلم ومغرق نفسي..
كل ما في الموضوع أن مراتي حامل وبقالي شهرين معملتش علاقه جنسيه وانا من النوع اللي مقدرش استغني عن الجنس خالص

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Egyptian woman و Maxxx_PlayerxXx
انا بقالي فتره بحلم اني بنيكك واحده جارتنا ست كبيره فوق الخمسين سنه .. مع اني عمري ما بصتلها بصمه شهوه ..
حلمت بيها 4 مرات في حوالي عشرين يوم فيه منهم يومين ورا بعض وبقوم من النوم محتلم ومغرق نفسي..
كل ما في الموضوع أن مراتي حامل وبقالي شهرين معملتش علاقه جنسيه وانا من النوع اللي مقدرش استغني عن الجنس خالص
وبعد محلمت بيها بقيت عايزها او بتثيرك لما بتفكر في الحلم او تفتكرها

شهرين عشان حامل ليه
العلاقة مفيدة بالحمل🙂

• عجبني
التفاعلات: علي العالي
قصدك الشهوه بتبقى الضعف في فترة الحمل
لا ولو اخر الحمل العلاقة مفيدة بتوسع المهبل وعنق المهبل وبتهيئه للولادة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: adel adel، علي العالي و غدر الناس
الجنس في كل الاوقات اثناء الحمل مفيد كفايه انه بيفرز هرمون السعاده للست وتحسن مزاجها وتخليها مرتاحه ومبسوطه وده كله بياثر على صحتها وصحت البيبي عمتا يعني مفيش احسن من كده علاقه

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
شهرين عشان حامل ليه
العلاقة مفيدة بالحمل🙂
الشهور الأولي بتبقي العلاقه شبه ممنوعه

لسه في الاول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي بقيت منجزب للستات الكبيره تكتر من الستات الصغيره بس
هي شكلها حلو يعني
عندها امكانيات

هي شكلها حلو يعني

هي شكلها حلو يعني
عندها امكانيات
انا اصلا بحب الستات الكبيره من زمان ويسلام لما تكون مربربه وعندها إمكانيات كبيره

الشهور الأولي بتبقي العلاقه شبه ممنوعه
ليه
في الطبيعي لا لو معندهاش اي مضاعفات فعادي العلاقه تتعمل في اي وقت لو مفيش مضاعفات الحمل

ليه
في الطبيعي لا لو معندهاش اي مضاعفات فعادي العلاقه تتعمل في اي وقت لو مفيش مضاعفات الحمل
دا كلام الدكتور

دا كلام الدكتور
يمكن في مضاعفات ممكن تحصل عشان كده قالك من غير ميوضح ايه السبب ... انما في الطبيعي مفيش حاجه تمنع طالما هي سليمه

هو الدكتور قالي لازم نوقف العلاقه الفتره دي

انا اصلا بحب الستات الكبيره من زمان ويسلام لما تكون مربربه وعندها إمكانيات كبيره
يبقى بسبب انجزابك ليهم وكمان مع حرمانك من العلاقه مع مراتك في الفتره دي زودت رغبتك اكتر بمجرد رجوع العلاقه مع مراتك تاني تفكيرك في جارتك هيقل

• عجبني
التفاعلات: مبحبش الزوجة الخاينة و Zlatan87
يبقى بسبب انجزابك ليهم وكمان مع حرمانك من العلاقه مع مراتك في الفتره دي زودت رغبتك اكتر بمجرد رجوع العلاقه مع مراتك تاني تفكيرك في جارتك هيقل
فعلا

دا شغل ابليس بيخليك تحلم بشيء ويفضل في عقلك وتفكر فيه كتير لغاية لما يوقعك في المعصيه

خيال وحب للجنس

• عجبني
التفاعلات: رفيق الجن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%