NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

segma

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يسطا الحب موجود ياللي عمال تقول مفيش حاجه اسمها حب ولا مقتنع بالمشاعر علي قد ما الحب موضوع معقد فشخ بس فية حاجة اسمها حب بس انت قدم تنازلات انا اتضحلي بسبب لعبة السيكريت أن في ناس بتحب بجد مش حب جنس رغم اني مشوفتش نوايا البنات ولا والولاده اللي بتبعت بس اسلوب الكتابة والاهتمام بالتفاصيل بين دة وانا بحاول دلوقتي افكر في لعبة تقرب الناس دي من بعضها اللعبة هتكون اسمها (حلقة وصل)

و ي جدعان انا مستمتع باللعبة فشخ من الكومنتات المضحكة فيشخخخ واي حد حكالي حكايتة وفضفض بجد انا الموضوع فرق معاية انك تثق في بني ادم لسة جديد ومتعرفهوش وتحكيلة أسرارك دة عندي شئ كبير واطمن انا🤐 وهحاول اساعدك مفيش تالت هيعرف اللي قولتة علشان انا نسيت انت قولت اي😂😂😂😂
انا بعمل كدة علشان متعة اكيد وبعمل كدة كمان علشان مريت بتجارب متمناش حد يمر بيها🤝

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: essra و الـ مجتاو
نصيحة اي تنازل انت هتقدمه مع الوقت هيكون حق مكتسب وواجب عليك ومينفعش تغيره ولو غيرته هتكون انت العلط

مانتا مش راضي تقولي مين باعتلي سيكريبت

• عجبني
التفاعلات: segma
يسطا الحب موجود ياللي عمال تقول مفيش حاجه اسمها حب ولا مقتنع بالمشاعر علي قد ما الحب موضوع معقد فشخ بس فية حاجة اسمها حب بس انت قدم تنازلات انا اتضحلي بسبب لعبة السيكريت أن في ناس بتحب بجد مش حب جنس رغم اني مشوفتش نوايا البنات ولا والولاده اللي بتبعت بس اسلوب الكتابة والاهتمام بالتفاصيل بين دة وانا بحاول دلوقتي افكر في لعبة تقرب الناس دي من بعضها اللعبة هتكون اسمها (حلقة وصل)

و ي جدعان انا مستمتع باللعبة فشخ من الكومنتات المضحكة فيشخخخ واي حد حكالي حكايتة وفضفض بجد انا الموضوع فرق معاية انك تثق في بني ادم لسة جديد ومتعرفهوش وتحكيلة أسرارك دة عندي شئ كبير واطمن انا🤐 وهحاول اساعدك مفيش تالت هيعرف اللي قولتة علشان انا نسيت انت قولت اي😂😂😂😂
انا بعمل كدة علشان متعة اكيد وبعمل كدة كمان علشان مريت بتجارب متمناش حد يمر بيها🤝
ومعلش لعبة اي 🙂

مانتا مش راضي تقولي مين باعتلي سيكريبت
ما انا still مش هقول
بس في فكرة في دماغي
اوصلكوا بمين اللي قال بس عايز اجيبها بكيرتيف وبردو ألتزم بكلمتي للناس اللي بعتت وان مفيش حد يعرف
مش رخامة مني بس هو مبدأ انا ماشي بية بقول كلمة مبرجعش فيها

ما انا still مش هقول
بس في فكرة في دماغي
اوصلكوا بمين اللي قال بس عايز اجيبها بكيرتيف وبردو ألتزم بكلمتي للناس اللي بعتت وان مفيش حد يعرف
ياسيدي يامجمع القلوب انت 🤣

• بيضحكني
التفاعلات: segma
نصيحة اي تنازل انت هتقدمه مع الوقت هيكون حق مكتسب وواجب عليك ومينفعش تغيره ولو غيرته هتكون انت العلط
صدقيني مش انا اللي بتتكلمي عنة دة انا ملقتش تنازل
من الطرف التاني زي ما نا عملت يبقا كسمة انا مبيفرقش معاية الناس الفيك ولا حتي الحقيقة أنت المسؤل الوحيد عن طريقت معاملتي ليك اللي همشيلة خطوة همشيلة مسافات

• حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
ما انا still مش هقول
بس في فكرة في دماغي
بصراحة أنا مش حابب فكرة التواصل دي
اللي مش عاوز يبعت عنه ما بعت .
انا قفلت البرايفت اصلا ومش طالبة اتواصل مع حد

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبي بس بجد عاش علي فكرتك وانك محافظ علي سرية الناس اللي بتبعت
في ناس بسبب اللعبة دي واني مش عايز اقول مين بيبعت سيكريت لو شافوني هيغتالوني وانا ممكن اقول علي اسمائهم😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
في ناس بسبب اللعبة دي واني مش عايز اقول مين بيبعت سيكريت لو شافوني هيغتالوني وانا ممكن اقول علي اسمائهم😂😂😂😂
😂😂😂😂😂 الفضول وحش 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Life selector

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%