NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة حكايه مالك | السلسلة الأولى - حتى الجزء الثاني 31/1/2022

𝐄.𝐋.𝐁.𝐑.𝐎.𝐅.𝐄.𝐒.𝐒.𝐎.𝐑

الـطـنـطــــــــاوي
كاتب متميز
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
نسوانجي كروي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جديد في المنتدي واول مره اشارك

اسمي مالك عندي 21 سنه خت شهاده 3 ثانوي وقعدت مكملتش تعليم مكنش جاي علي هوايا او بمعني اوضح شخص مبحبش الالتزام شعري قصير جدا ومدرج الاجناب زي امبابي بتاع باريس بس شعري اسود جسمي رياضي ومتقسم اللي حد ماا البشره قمحاوي داكن...كفايا لت لحد كده هنتعرف علي الاشخاص حسب ظهورهم فلل

____________الجزءالاول__________

[قاعد علي القهوه مع الشله]
امجد 20 سنه شخص تافهه جدا وعلي نياته وصريح
سالم 21 سنه زميلي ولاكن هو لسه في التعليم واتخلق عشان دايما يبضن علي البشريه
جمال 22 سنه ده جاري من نفس الشارع ولسه منضم لتيم المهيبرين قريب
امجد:اعلم يا صديقي ولاكن كن حزر ف انت قدهاا....حول
سالم:طب بجد يا طيزي هتتعامل ازاي محضر ولا لا.؟
انا:يبني عيب عليك هركبه بامتياز(جمال داخل علينا)
امجد:اي يبرو...اي اخبار جمايكا
جمال:احه ده فاكر نفسه ف نهائي كاس عالم وقاعد بيحضرلك يا خره من الصبح(هاتلي قهوه يا حوده)
امجد:بيحضرلي انا لي.؟
جمال:بقلك بكسمك متجيبهاش بغباوه هيحضرلك لي اقصد الخره التاني
انا:(بخبط سالم في ايده)كلم يا خره
سالم:خخخخ خره مين يقصدك انته يا علق
انا:يعم سيبو يحضر هكسب برده هههه
امجد:امسك العقل كده لو خسرت هتعر كسم الشله
سالم:ولا مش دي سلمه اللي كانت معانا في 3 ثانوي
جمال:ايوه يالا اي الي جابها هنا
سالم:انته بكسمك مكنتش معانا في المدرسه اصلا احا هههه
امجد:بس اي الجسم ده حاجه عود ايطالي(بيبص ل سالم علي جسمه)
جمال:احه انا مندمج مع البنت وانته بتشرح علي جسمه ههههههه
انا: بقلك اي يهراي منك لي راقب بقا هه واتعلم ههه
بقوم اقف وامشي ناحيه سلمه ناخد فكره سريعه عن شكلها طولها حوالي 168 سنتي مش تخينه شعرها مش طويل وداخل علي اللون البني شويه بس سايح بشرتها بيضه اللي حد ما طيزها مدوره وبارزه سيكا بزاز في المتوسط لبسها كان بيبين مظهرها وشكلها كانت دايما انيقه ومهتمه بنفسها
...........................................
انا:الوش ده مش غريب عليا
سلمي:طول عمرك فاشل حتي في انك تفتكر زمايلك
انا:ازيك يا.....ولااا حاجه هههه
سلمي:هههههه عامل اي
انا:كنت عامل نظافه بعد مشوفتك بقيت بعمل مساج
سلمي:احا اي القرف ده هرجع من الافيه بجد ههههههه
انا:بتعملي اي هنا..؟
سلمي:يبني انا من هناا انته بتعمل اي هنا.؟
انا:يا للصدفه انا من هنا وده بيتنا (بشاور علي البيت)
سلمي:ايوه انا لسه جديد يبني منا عارفه انك من هنا
انا:هترجع الايام وهركب المكنه تاني
سلمي:يبن الوسخه انته لسا فاكر كنا سكرانين يلااا
انا:طب متيجي.؟
سلمي:اتلم يعرص هههه
انا:يبنت الوسخه يسالكه اقصد تعالي اقعدي معايا هنا مع صحابي
سلمي:اذا كان كده ف ماشي بس اعمل حسابك عيزاك فحوار
انا:حوار اي ده.؟
سلمي:بعدين يمان تعالا شربني قهوه بقا اله
انا:عرتونا يولاد الوسخه مالك يا امجد ههههه
امجد:دي لحمه ض.ض.ض.ضاااااااانيي(بيبص علي طيز سالم)
سالم:اي يلا خفه الدم دي انا اتبضنت يسطا
جمال:ايو.........ه
انا:ثواني يا جيمي بس معلهش بس هو اي بضاني ازاي بتتبضني مش فاهم
جمال:احه شيميل ههههه
انا:لا يعم انا دوقت اللحمه هههه
امجد:وارتحت عليه ولا وجعك هههههه
سالم:مخلاص يروش منك ليه هههه
سلمي:ثواني يجدعان انته قافش لي يسطا
سالم:بفتكر ايام المدرسه
انا:كسم بضانك خليك ساكت متفتكرش ههههههه
امجد:انا هطير يعم اقضي كام مشوار كده
جمال:خدني معاك ارميني بالعربيه في طريقك جمب مول...اجيب كام حاجه
(سلمو علينا ومشيو)
سالم:هتقابل جمايكا امته.؟
انا:الساعه9 بليل
سالم:تمام يعم هخلع انا وابقي اديني رانه كده
انا:تمام بس متقلش في النوم
(سالم ركب تاكسي ومشي)
انا:احلويتي كده لي بقا هههه
سلمي:طول عمري حلوه اسسن ههه
انا:ممم كنتي عيزاني في اي
سلمي:قلتلك بعدين يبروو
انا:اشطا يبطل هطلب اكل انا واطلع انام شويه
سلمي:احه انته لسه عايش لوحدك......اسفه بجد نسيت ان ابوك وامك متوفيين
انا:عادي محصلش حاجه
سلمي:طب اي رايك اعزمك النهارده علي الغدا
انا:انتي عايشه مع مين؟
سلمي:هو انا وصاحبتي بس هيا نازله تزور اهلها قبل الامتحانات
انا:تمام انا معزوم علي الغدا هههه
(قومت حاسبت واخت سلمي ومشينا وصلنا البيت)
انا:كسم شقق الطلبه الي بتبقا مكركبه دي
سلمي:وهو انته عمرك كنت طالب يفاشل انته
بمسكها من ايديها وبسحبها علي صدري بيبقا صدرها في صدري والنفس واحد وسخن وعنينا في عين بعض وبطلع لساني براحه وبمشيه علي خدها برااحه وهيا بتقفل عينها وبتفتحها وبعدين بترجع بوشها لورا وانا بفضل مطل لساني في الجو وبعدينا بتطبع بوسه كلها حب وشهوه علي شفايفي وبتبعد
...........................
سلمي:ااااا ااا.....اي رايك في البيت
انا: مش وحش بس محتاج كل حاجه تترتب بس
سلمي:خلصانه اقعد هنا عبل مهغير هدومي
.........................
لسه بقعد حسيت اني قعدت علي حاجه مبلوله قومت اشوف ايه ده
..........................
انا:احا اي القرف ده هههههه
سلمي:في اي يبني بتزعق لي
انا:مين اللي جايبهم في الكلوت بتاعه وسايبه علي الكرسي هنا
سلمي:انا اللي جايباهم ونسيت اظبط الدنيا حقك عليا ههههههههه
انا:وطب والبنطلون اللي باظ ده
سلمي:اقلعه والبس الكلوت خخخ هههههههه
انا:رايقق ههه(بمسك الكلوت في ايدي)هاخد الكلوت ده حبيته هههه
سلمي:مش هيحصل طبعاا هات يلا انته
انا:تمام تعالي خديه(بفك زرار البنطلون وبقلعو وبنزل البوكسر وبينط زبي منه وبمسك الكلوت وبلفه علي زبي) تعالي خديه لو عيزاه
سلمي:اه يا كلب يوسخ خلاص خده عيل سافل هههه
انا:مش تعبان ولا حاجه عادي اهو
سلمي:(بتقفش زبي بايديها جامد)وزبك اللي فاشخني ده واقف جامد كده ليي
انا:دا ددد ...دا (وقمت واخد شفايفها وبدات امص فيهم زي المحروم ولقتها بتشيل الكلوت اللي كان علي زبي وبتدعك في زي وبقت هايجه فشخ ايدي راحت علي بزازها من فوق الهدوم ومكنتش لابسه بارا وبقيت اقفش في كل فرده من بزها واقطع في شفايفها ولقتها بتقلعني التيشيرت اللي كنت لابسه ونزلت حطت لسانها فوق زبي كده وطلعت بلسانها علي بطني براحه لحد موصلت تحت رقبتي وبصت في عيني ودخلت ايديها تحت بنطلونها علي كسها وطلعتها مليانه عسل من كسها ومشت ايدها بعسلها علي شفتي ونزلت لحس ومص فشفايفي في اللحظه دي كنت زي الطور قمت مقلعها التيشيرت اللي كانت لبساه ولاففها خليت ضهرها علي صدري ولافف ايدي عليها عاصر بزازها في ايدي ودخلت ايدي ف بنطلونها وبقيت بفشخ بصوابعي في كسها اللي كانت غرقانه بعسلها
سلمي:خخخ احححح براحه اهدي مش كده
انا مش سامع حاجه زقتها علي اليد بتاعه الكنبه وبقت مقبره طيزها في وشي قمت سالتلها البنطلون والكلوت ونزلت علي ركبتي ودخلت لساني في خرم طيزها وكسها من وره وبدات الحس وهيا اااه احححح كمان دخل كسم زبك بقا قمت ضاربها بايدي علي طيزها ولفيتها ونيمتها علي الارض علي ضهرها وقعدت علي بزازها ورشقت زبي في بقها ممممم زبك كان وحشني ممممم وهيا بتمص قمت قالب الوضع لي 69 ونزلت اكل كسها الملبن اللي مكانش فيه ولا شعرايا لحد مخلاص بقا لازم انيك قمت وهيا بتبصلي براااحه متتغابااش اااااااااااااااه كسي اتفشخ ف اللحظه دي كنت رشقت زبي علي اخر جهدي وبقيت داخل خارج بفحر ب زبي في كسها اااااه براحه هموت مش قادره حرااام احح وطيت ونا بنيك خت بزازها فبقي ببدل في الفردتين ارضع يحبيبي كمان ارضع يا دااااكري اااه كسي ياني وخلاص بعد 10 دقايق نيك كتر من وضع كانت جابت 3 مرات وانا خلاص قربت اجيب
انا:عيزاهم فين يكسمك
سلمي:علي بزازي عايزاهم علي بزازي
قعدتها علي ركبتها ووقفت فضلت ترضع وتمص في زي لحد مجبتهم علي بزازها ومسحت بيهم بزازها كلهم دعك قمت شايلها بقا كسها فوق زبي وشفتها علي شفتي ودخلت زبي فكسها من تحت وببوس فيهاا ودخلت بيها الحمام تحت الدش خدنا شاور مع شويه تقفيش وبتاع وطلعنا انا لبست هدومي وهيا كانت قعده بالروب وحطت الاكل وبدانا ناكل وكل معنيها تيجي فعيني تتكسف وتضحك قمت حاطط ايدي علي ايديها ومبتسملها
انا:مالك بقا مكسوفه لي هه
سلمي:مش عارفه بس جوايا شعور غريب
انا:مش انتي مبسوطه.؟
سلمي:اوي ببقي مبسوطه وانا معاك
انا:المكرونه حوار اي الجمدان ده
سلمي:ابو كسم بضانك المهم انته رايح فين بليل
انا:تعالي معايا بليل وشوفي بنفسك بس بشرط لو هتيجي اخد حق التزكره وقتي
سلمي:اهه يمعفن تذكره ايه دي وبعدين عايز كام
انا:تذكره اي هنعرف بليل اما سعرها ف هو حضن صغير خالص
سلمي:يا روحي انت (بتيجي فحضني وبتبوسني في خدي)
انا:يلا اشوفك بليل انا هنزل اروح اعمل حاجه كده تمام
سلمي:ماشي ياروح قلبي ابقي كلمني
انا:طب هاتي كسم رقمك اله(اخدت منها رقمها ونزلت تحت ركبت ورجعت البيت مسكت في ايدي 3 ورقات وكنا حوالي الساعه 6 فضلت احفظ فيهم كانت الساعه جات 8 ونص رنيت علي سلمي وسالم وجمال وامجد اتجمعنا في عربيه امجد وطلعنا روحنا المكان كان في شباب كتير اوي ولاد وبنات داخلين المكان وفجاأه شوفت شخص كان من المستحيل اشوفو في يوم...........__________اول مره اكتب ومعلومه سلمي مطلقه هتسالني ازاي سلمي عندها 25 سنه كان عندها مرض وفضلت تتعالج منه حوالي 3 سنين ونص علشان كده بقت زمليتنا ومكملتش تعليم خدت نه اولي جامعه بس واتجوزت8 شهور واطلقت ف المهم لو الدنيا تمام نكمل واشطا ولو مش رايقه نفكس..في الهوا يبروو

الجزء الثاني

رجعناااااا..
رنيت علي سلمي وسالم وجمال وامجد اتجمعنا في عربيه
امجد وطلعنا روحنا المكان كان في شباب كتير اوي ولاد وبنات داخلين المكان وفجاأه شوفت شخص كان من المستحيل اشوفو في يوم نازل من عربيه مرسيدس

___________الجزءالثاني__________

واقف انا وسلمي وامجد وجمال وسالم فوسط الناس عادي وقدمنا جمايكا كان نازل من عربيه مرسيدس ونزل معاه بنت قالتلو كلمتين وركبت ومشيت بالعربيه انا كنت حاسس ان العربيه دي وراها حوار كبير ولاكن خلينا في الوقت الحالي جمايكا كان واخد الموضوع جد اوي مش فاهم لي احنا بنلعب يعني في الاول وفي الاخر دخلنا المكان وبعد دقايق خلاص كنت انا وجمايكا وسط الناس وصاحب الليج واقف ماسك فون كان اسمه عمرو ايوه يسطا بالظبط كده باتل راب وخلاص كلو تمام وجمايا هيبدا وده كان اتفاق
عمرو:اهلا بيكم في باتل جديد ونفكركم ان دي اخر باتل لينا في المكان ده وبعد كده هننتقل للمكان الجديد خلينا نبدا علي شمال الشاشه عرف نفسك
جمايكا:جمايكا حاصد الارواح يا جدعااااااااان
الناس:هييييييي واللي يصفر وحوار
عمرو:علي يمين الشاشه عرف نفسك
انا:مالك المهيبر يبشررر....بس ثواني
عمرو:سقفه عاليا للاتنين....جمايكا الراوند الاولي مع دخلتك
جمايكا:العب علي ضهرك درمز..يقع منك عضم اعمل بيه مقداف اقدف بيه في البحر..شيفك سمك بربوني هتلعن اللي جبوني هتتفاجئ بكشاف ارميك في النهر..مولودين بنسمع راب وانته بتسمع الحلوه دي بيسه..كل شويه تقول فانزي فانزي هشبهك بالعتبه زحمه وهدومها رخيصه..نته من ....... وبيقولو عليها ....... ..ماما هتسالو بعد الباتل مالها تيزك هيقولها دي قرصه نموسه..طبعا احنا بنسبالو كلنا علي بعضنا نموسه..مه الباشا متعود علطول في الزريبه يتناك من الجموسه.

(الناس بتسقف ومفشوخين تحفيل علي كسمي وكان باين الانحياز جامد فشخ المهم فضل شغال بنفس الريتم وكانت الراوند خلصت وجه دوري)
عمرو:مالك الراوند الاولي وردك مع دخلتك
انا:اهلا بيكي..الشباب دي دافعه فلوس ف مفيش وقت اني اخد وادي..شعرك سايح بيضه ومنعمه ليلتك سوده يام فلقه وردي..3 روندات مسمعش منك غير ااه بحرقه..وانتي متسمعيش غير طرقعه كفي..انتي واحده اندر ايدج غيرتي من صحبتك فحبيتي تتزفي..بس علشان توصلي لصاحب الليج لازم تعدي علي صاحب العشرين...سنتي.

قلتلو وريني بنشاتك راح لف..حبيبي من جمال بنشاتك رمش عيني رف مترغيش كتير بفكر اعملك تمثال جمب ابوه الهول الوش وش بنيادم والجسم مكان الاسد هنحط جسمك يبقي لبوه

بلاش تبكي ودموعك تنزل افرحي انتي اللبوه مرات الاسد والاسد مش غريب الاسد هوه انا نزلي الواد اللي فبطنك انا مش مسؤول معرفش كام واحد في البلد دي دق المسمار في الحيطه قبلي

جمايكا مش باين منه ملامح ومبكسل فهعتبره من اليبان...بس لو النادي الاهلي عمل برنامج للبتل راب هكون اول واحد في التيم وكده هنعرف من فينا اللي جعان..سواد قلبك عاميك بطلعوا علي هيئه دخان واخد دور
الشكمان...دايس علي رقبتك برجلي من غير متستسلم عارف انك جبان...شادد اجزائي عليك فمش مستني السقفه منك عشان اعرف اني جمدان....بامبوبه قلمي بكتب كلام خام محمرلك الودان....ده فيلم+18 وانا واخد دور البطل ونته ك ساره جاي علي ركبك بدوقك الحنان.

اخونا الشااذ.....وشك احمر لي مش هقول علي اللي حصل فيك..........اخونا الشاذ حب وحده مفهماه انها تركيه.....دخل قلها بحبك وافقي وانا اشيلك في عينيا....معلقه الشات ردي عليا ارجوكي هعمل كاتينج في ايديا...ردت قالتلو شو يا زلمه اش بك تحكيني...قلها انزليلي بلدي عشان تمصي وتلحسيلي...انصدم بعد مسمع شخره اسكندرانيه وقالتلو مش بلحس الهوا حبيبي

اللي بينا دي حرب استنزاف مفيش بينا استئناف او مناوره...بكسر جمايكا قدام الكاميرا باخد منه كل حاجه دي جمعه الغضب وانا بعيد تاريخ الثوره...احط ميكرفونك في بوقك مش عايز اسمع منك حاجه لان صوت المرآه عوره....وشك هيجيب من كل حته ددمم لحد ميبقا زي كس صحبتك لم يجيلها الدوره
تااااااااااايم
عمرو:تايم اسمع دوشه عاليا هنا لمالك يجدعان

قبل ساعه من الباتل في قصر كبيير مليان حراس فكل حتي وكان في اجتماع او محادثه بين جمايكا وشخص اخر كان لابس بدله وقناع علشان محدش خالص يعرفه وكان قناع عادي جدا مش بيخوف ولا حاجه اطفالي سيكا لابس بدله كلاسيك وقاعد علي مكتب وجمايكا واقف قدامه
جمايكا:متقلقش ياريس كل حاجه ماشيه زي منتا عايز
الريس:انا عايز مالك معايا في اقرب وقت استحاله الاقي حد بنفس دماغه دي
جمايكا:في اقل وقت يا ريس هيبقا مرمي تحت رجلك
الريس:عاملي فيها ابو ارسينك ورايح تباتله النهارده
جمايكا:يا باشا ده نظام ترفيهي كده
الريس:ولاااا واللي جابتك من بطنها لو مشتغلتش علي الموضوع ده لهنيك امك في ميدان عام وهعرف ابوك ان ابنه ديوث علي امه وبيجيبهالي انيكها لاجل اني مازهوش وهوريله الفيديو وامك لابسه الصناعي وهاريه خرم طيزك وبعد كده (بيشد اجزاء المسدس)هدفنك يخول
جمايكا:حاضر يا باشا اي اوامر تانيه
الريس:غور بكسمك من هنا
الوقت الحالي عند الريس كان قاعد علي المكتب وام جمايكا داخله عليه بالقهوه وكانت اسمها حنان كانت لابسه عبايه بيتي عديه جدا ثم ان جسمها كان يهيج الحجر لوحده كان عندها 46 سنه طيزها كانت كبيره بس مش الكبر اللي فخيالك احاااا متسرحش مني كبيره شويه اهه لمهم كان جسمها مليان شويه ومش طويله بزازها كانو كبار ومدلدلين علي بطنها كده وكانت بترفعهم ب البرا كبار فشخ شعر اسمر طويل لحد فوق طيزها بشويه فيه كام شعرايه بيضه يدوب يتعدو مش كتير وشها ابيض ومدور وعيون عسلي
حنان:ااااااه ايدك تقيله
الريس:اهدي يالبوه اي الطيز بنت المتناكه دي
........................
وهنا الريس ايده بدات تمشي علي طيز حنان ويهز فيهم بايده والبعابيص برده مفيش مشكله وهيا كانت سايحه خالص وقام ماسك القهوه وبيكبها علي خرم طيزها
حنان:اااااه
الريس:صوتك يمتناكه هتفضحينا
حنان:طيزي اتحرقت ااااااااه مش قادره
الريس لسه بيكب القهوه علي طيزها وقام حاطط الكبايه علي الرف وبدا يمشي ايده علي طيزها بالقهوه العبايه اتجسمت اكتر وبيدخل بايده العبايه جوه الفلقتين وكانت شبه مغاره علي بابا وقام فاتح سوسته البنطلون ومطلع زبه اللي كان واقف وعلي اخره وبقا بيضربها بيه علي طيزها والجلبيه محشوره ولاصقه في خرمها وبيدخل زبه مبين الفلقتين من فوق الجلبيه ويمشيه
حنان:اححح كان وحشني زبرك اااه تعاله نيكني وكيفني يدكري ااااه خرمي اتحرق من القهوه
الريس لفها وخاد منها بوسه تقطيع شفايف ونزلها ترضع زبه نزلت علي ركبتها وبدون مقدمات بلعت زبه في بوقها وايديها علي بضانه بتلعب فيهم ونازله طالعه بلسانها علي زبره لحد بعد دقيقتين كان جابهم فيي بوقها
الريس:روحي يلا غيري هدومك قومي
حنان:بس انته تعبتني وانا عايزاك
الريس:اخر السهره يا شرموطه هترتاحي يلا غوري قومي
قامت حنان وكانت اول مره تحس انها شرموطه ماشيه بكسها فعلا ماشيه والعبايه لازقه علي طيزها طلعت من الباب والريس دخل زبه في البنطلون ونده علي شغال يمسح مكان القهوه اللي كانت علي الارض
......................
......عندي انا والعيال ....
عمرو:ودي نهايه الباتل نشوفكم في باتلات تانيه كتير وشرفتونا سلام
سلمت علي جمايكا والتطبيل اشتغل من صحابي لاني حرفيا كنت نيكته سالم وجمال وامجد كانو واقفين مع عمرو جمايكا بيعرفو اكتر عن المكان جديد لاننا صلا كلنا اصحاب وسلمي ماسكه في ايدي
انا:اي بقا
سلمي:..(بتبوسني في خدي)كنت جامد
انا:واي الجديد منا عارف هههه
سلمي:تصدق بقا انك بارد
انا:..(خدت بوسه من خدها)مفيش جامد غيرك
سلمي:وشها احمر وبان عليه الكسوف
انا:بحط ايدي علي خدها وبنبص بس لبعض
............
(شخص بيحط ايده علي كتفي ببص عليه لقيتها نفس البنت اللي كانت نزلت من العربيه مع جمايكا)
سلمي:اي ده في اي
البنت:..(بتحط ايديها علي صدري )انا اسمي ندي وجيت علشان اقلك حرام اللي عملته في الولد ده ههههه
انا:لاعادي هو متعود انه ياخد علي قفاه كده علطول
سلمي:عايزه تقولي حاجه تانيه ولا خلاص كده(بتنزل ايد البنت من علي صدري)
انا:اه نسيت اعرفك دي سلمي خطيبتي
ندي:ااه اتشرفت بمعرفتك(ووشها يدل اني بوظت حاجه كانت في دماغها)
سلمي:الشرف ليا(ومبتسمه سيكا )
ندي:طب انا همشي انا وعاش علي الباتل الجامده دي
ندي:حياتي ***يخليكي

البنت مشيت وسلمي بتخبطني في صدري
انا:اااه في اي يبنتي
سلمي:حياتك هيا صح هااا
انا:عادي يعني اهو اللي جه علي لساني زي مثلا انا قلتلها انك خطيبتي واكيد ده مش حقيقي فهمتي
سلمي:ايوه فهمت(وشها قلب بس مش عيزاني اخد بالي)
انا:طب يلا علشان نمشي
..............
نديت علي العيال وركبنا العربيه ومشينا انا نزلت مع سلمي قدام بيتها والعيال خلعو وكنا داخلين علي الساعه 11 ونص
انا:يلا اطلعي نامي كده وروقي علي نفسك
سلمي:حاضر تصبح علي خير
انا(سلمي مشيت خطوتين قمت منادي عليها)نسيتي المفتاح معايا وموبايلك كمان
سلمي:هاتهم يلا
انا:تعالي خديهم انتي
سلمي:يعني هما الخطوتين دول هيزعلوك في حاجه
(بتيجي تاخدهم بمدلها ايدي بالفون والمفتاح بتاخد الفون بس ببقا ماسكه معاها اللي هو مش هسيبه بتقوم بصه في وشي اللي هوه بطل رخامه لسه هتتكلم بقوم نايم علي كتفها وحاضنها )
انا:اسف علشان كلمتك وحش من شويه حقك عليا متزعليش
سلمي:ياارووحي انا مبزعلش منك
انا:افف يسطا انتي واكله اي اي الفسيه دي
سلمي:ااه يمعن بتضرب وتتهم فياههه
انا:يلا اطلعي لفوق ولو عوزتي حاجه كلميني
سلمي:مليش غيرك اسسن(بتبوسني في خدي وبتطلع)
.......................
عند العيال في العربيه
جمال:خلصانه يعم ارميني جمب السوبر ماركت هنا
امجد بيقف بالعربيه وبينزل جمال وبيتحرك بالعربيه تاني
سالم:انته مالك قافش عليا اليومين دول لي
امجد:يسطا كسم كده حاسس اننا هنتفضح
سالم:طب وفيها اي اقولهم جوزي وبينيكني(بيحط ايده علي زب امجد)
امجد:يعم كسم كده اقفل علي الحوار
سالم:يعني يو ما احتاجك تعمل كده معايا
امجد:افهم يا سالم متخليناش نخسر بعض هتبقا اخر مره
سالم:طب فين المكان انا علي اخري
امجد:عندك في البيت
سالم:ولي مش عندك انته
امجد:لان خرمك واكلك وعايز زبي ويعدين اهلي دلوقت في البيت
سالم:منا كمان اهلي في البيت
امجد:بكسمها مفيهاش غير حل واحد(بيضغط علي زرار القزاز بيتقفل وكام متفيم وبيركن في شارع مفيهوش حد وكده كده الوقت كان متاخر)
سالم:عيزك تمصلي زبي
امجد:انا عايز انيك مش اتناك
سالم:وانا عايز انيك واتناك يلا يعم انجز
(بيطلع سالم زبره وبينزل امجد يمصله زبره وكان سالم مستمتع فشخ ااااه امال مالك يا متناك عامل فيها مش عايز تتناك لي مص يخول مص بيرفع دماغ امجد من شعره وبيبوسو تقطيع شفايف وبينزل سالم وبيطلع زب امجد ويمص ويرضع فيه ولا اجدعها لبوه وطالع نازل شفط فيه بيقوم سالم طالع علي زبر امجد وامجد قاعد علي كرسي السواق زي ما هواا ويبدأ يدخل زبره في طيز سالم
سالم:خخخ اححح دخل زبك جواياا يسطااا عايز اتنااك
امجد:مالك بكسمك هايج كده ليي
سالم:نيك كمان نيك صاحبك نيييك
وسالم طالع نازل علي زبر امجد وزب سالم علي بطن امجد بينزل لبنه علي بطن امجد وامجد خلاص كان هيجيب
امجد:هجيب يبن المتناكه
سالم:جيبهم في طيزي يسطااا
وامجد بينيك في سالم لحد ميجيب لبنه في طيز صاحبه وبيترمي علي الكرسي اللي جمبه ولبن امجد بينزل من طيز سالم صاحبه وبعدها بيبقا سالم جاب اخره ومش هيعرف ينيك امجد فبيلبسو بعض مبينضفو نفسهم بالمانديل وبيتحركو بالعربيه بيقوم رانن فون سالم وكان الفون متوصل للعربيه عشان شغال اغاني عادي بس الصوت كان في المحدود
امجد:مين بيرن دلوقت عليك
سالم:رقم معرفهوش..ثواني هرد وطي السماعه شويه
(امجد بيوطي السماعه علي قدهم لحد ما سالم يخلص المكالمه)
سالم:الوو...الووو ولما انته مش عايز تتكلم بترن لي
شخص:صباحيه مباركه يا عروسه........

{بعد اسبوع}
{بعد اسبوع}

سالم وامجد واقفين في الصحراء وكل واحد منهم ماسك كوريك وحفرين حفره ولافين جثه شخص في كيس وشايلينه عدال بعض ووشهم متشلفط وكله ددمم بيرموه في الحفره ويبدئو يرمو ويردمو الرمل ويقفلو الحفره عليه
سالم:احاا احنا هنروح في داهياا
امجد:امسك العقل كده خوفك ده اللي هيودينا في داهيا
سالم:انته عبيط عايزين اقف بارد كده واحنا لسا قاتلين واحد
امجد:لو كان عاش كنا روحنا احنا في داهيا وبعدين مش خرم طيزك اللي سوحنا كده خليتني انيكك في العربيه
سالم:دلوقت انا السبب مين اللي قفل القزاز وكانت فكرته مش انته
امجد:هنعيط علي نفسنا دلوقتي
سالم:طب والعمل اي
امجد:منعرفش حاجه كان صاحبنا واختفي
سالم:ولو حد عرف حاجه
امجد:متقلقش وامسح دموعك دي واسترجل شويه يصحبي

(عند الريس)
الريس قاعد بيتكلم في التيلفون
الريس:حلو اوي الكلام ده حصل من امته
الشخص:من حوالي ساعه ونص كده
الريس:وليه مبلغتنيش ساعتها
الشخص:كنت بحاول امسك عليهم اي دليل
الريس:هاااا اخلص وعرفت ايييي
الشخص:صورتهم وهما بيقتلو بس وش المقتول مش باين معرفتش اجيبه وهما بيدفنوه وملفوف في كيس بلاستيك
الريس:حلو اوي ابعت الصور
الشخص:ثواني ساعتك
بيقفل المكالمه وبعد ثواني بيوصلو الصور بيفتحها وبيبتسم وبيقول بصوت خفيف(دي مجرد بدايه)

(علي القهوه)
انا وجمال قاعدين ومعاهم سالم وامجد
انا:متشوفولنا حجز كوره يجدعان
جمال:لا ونته حريف بجد مفيش كلام هههه
انا:مالك يطيز منك ليه
امجد:قله نوم مطبق ياخي وتعبان
جمال:واي اللي يخليك متنامش
امجد:تخيل كده مكنش الانسان بينام صاحي علطول
انا:انا عن نفسي كنت هنتحر انا بفكر اعمل السرير عربيه
جمال:طب يجدعان احنا لي منخطبش ونتجوز بجدد
سالم:علشان احنا عيال بضان بنبضن علي البشريه مين بنت المبضونه اللي هتستحمل مثلا واحد زي مالك ده هههه
انا:قاعد اخرس وساعه ميتكلم ينيك في اشيائي
جمال:طب يجدعان انا خلاص نويت اخطب
امجد:هوباااا طب ومين سعيده الحظ دي هههه
سالم:قصدك مين اللي هتقبل تشيل كميه البضان ده علي كسها دي جمال ده مصنع تفريغ ههههه
انا:تعرف ياض يا جمال ان انا فعلا شكلي هخطب
جمال:طب بجد حلو ده علي الاقل هتقوم من علي كرسي القهوه اللي تقريبا لزق في طيزك من كتر القعده عليه
انا:لو قمت القهوه هتخسر ده احنا اللي بنفعه ههههه
(ام جمايكا داخله عليهم)
حنان:سلامو عليكو
كلنا:بنرد السلام
حنان:ازيك يا مالك
انا:ازيك انتي اي اخبار جمايكا مش باين لي
حنان:ده انا كنت جايه اسالك عليه اصل مختفي من الصبح
(سالم وامجد بيبصو لبعض)
انا:لا مجاش هكلمه انا لو تيلفونه اتفتح علشان مقفول من الصبح
حنان:طب كويس يلا سلام..........يا خبر ابيض اي اللي عمل في وشكو كده
انا وجمال:ميتين ضحك هههههههههههه
امجد:حادثه بسيطه
جمال:بيقولو اتخنقو برا المنطقه
حنان:احسن انتو اصلا عيال عفريت
سالم:شكراا شكراا ابقي سلميلي علي عمي مدحت لما يرن
حنان:حاضر يلا سلام
(بعد شويه)
كلو قام مشي وروح بيته
الريس واقف في الجنينه وداخل علي شخص
الريس:اي الدنيا في جديد
الشخص:لا بس كنت جاي عايز اطلب منك طلب كده
الريس:اي يا سيدي الطلب ده
الشخص:يعني كنت عايز اطلب ايد بنتك سلمي
الريس: احااا يا جمااال.......

شكلها هتولع يلا سلاااااااااااام..في الهواااا يا بروو

• عجبني
التفاعلات: the shehab و ناقد بناء
مبدأيا كده انا حاسس ان هما بيتكلموا علي باتل راب

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جااااامده متتأخرش في الباقي يا برو

• عجبني
  • عجبني
عالي فشخ كمل ياسطا

• عجبني
عااااااااااش يا نجم كمل

• عجبني
حلوه ييسطاا بس محتاج تطول شويه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
احا ياسطا لو مكملتش تبقي بضان فشخ😂😂 كمل يا اخويا رايق تيلم دماغك♥♥

• عجبني
  • عجبني
جامدة كمل يابرو

• عجبني
جديد في المنتدي واول مره اشارك

اسمي مالك عندي 21 سنه خت شهاده 3 ثانوي وقعدت مكملتش تعليم مكنش جاي علي هوايا او بمعني اوضح شخص مبحبش الالتزام شعري قصير جدا ومدرج الاجناب زي امبابي بتاع باريس بس شعري اسود جسمي رياضي ومتقسم اللي حد ماا البشره قمحاوي داكن...كفايا لت لحد كده هنتعرف علي الاشخاص حسب ظهورهم فلل

____________الجزءالاول__________

[قاعد علي القهوه مع الشله]
امجد 20 سنه شخص تافهه جدا وعلي نياته وصريح
سالم 21 سنه زميلي ولاكن هو لسه في التعليم واتخلق عشان دايما يبضن علي البشريه
جمال 22 سنه ده جاري من نفس الشارع ولسه منضم لتيم المهيبرين قريب
امجد:اعلم يا صديقي ولاكن كن حزر ف انت قدهاا....حول
سالم:طب بجد يا طيزي هتتعامل ازاي محضر ولا لا.؟
انا:يبني عيب عليك هركبه بامتياز(جمال داخل علينا)
امجد:اي يبرو...اي اخبار جمايكا
جمال:احه ده فاكر نفسه ف نهائي كاس عالم وقاعد بيحضرلك يا خره من الصبح(هاتلي قهوه يا حوده)
امجد:بيحضرلي انا لي.؟
جمال:بقلك بكسمك متجيبهاش بغباوه هيحضرلك لي اقصد الخره التاني
انا:(بخبط سالم في ايده)كلم يا خره
سالم:خخخخ خره مين يقصدك انته يا علق
انا:يعم سيبو يحضر هكسب برده هههه
امجد:امسك العقل كده لو خسرت هتعر كسم الشله
سالم:ولا مش دي سلمه اللي كانت معانا في 3 ثانوي
جمال:ايوه يالا اي الي جابها هنا
سالم:انته بكسمك مكنتش معانا في المدرسه اصلا احا هههه
امجد:بس اي الجسم ده حاجه عود ايطالي(بيبص ل سالم علي جسمه)
جمال:احه انا مندمج مع البنت وانته بتشرح علي جسمه ههههههه
انا: بقلك اي يهراي منك لي راقب بقا هه واتعلم ههه
بقوم اقف وامشي ناحيه سلمه ناخد فكره سريعه عن شكلها طولها حوالي 168 سنتي مش تخينه شعرها مش طويل وداخل علي اللون البني شويه بس سايح بشرتها بيضه اللي حد ما طيزها مدوره وبارزه سيكا بزاز في المتوسط لبسها كان بيبين مظهرها وشكلها كانت دايما انيقه ومهتمه بنفسها
...........................................
انا:الوش ده مش غريب عليا
سلمي:طول عمرك فاشل حتي في انك تفتكر زمايلك
انا:ازيك يا.....ولااا حاجه هههه
سلمي:هههههه عامل اي
انا:كنت عامل نظافه بعد مشوفتك بقيت بعمل مساج
سلمي:احا اي القرف ده هرجع من الافيه بجد ههههههه
انا:بتعملي اي هنا..؟
سلمي:يبني انا من هناا انته بتعمل اي هنا.؟
انا:يا للصدفه انا من هنا وده بيتنا (بشاور علي البيت)
سلمي:ايوه انا لسه جديد يبني منا عارفه انك من هنا
انا:هترجع الايام وهركب المكنه تاني
سلمي:يبن الوسخه انته لسا فاكر كنا سكرانين يلااا
انا:طب متيجي.؟
سلمي:اتلم يعرص هههه
انا:يبنت الوسخه يسالكه اقصد تعالي اقعدي معايا هنا مع صحابي
سلمي:اذا كان كده ف ماشي بس اعمل حسابك عيزاك فحوار
انا:حوار اي ده.؟
سلمي:بعدين يمان تعالا شربني قهوه بقا اله
انا:عرتونا يولاد الوسخه مالك يا امجد ههههه
امجد:دي لحمه ض.ض.ض.ضاااااااانيي(بيبص علي طيز سالم)
سالم:اي يلا خفه الدم دي انا اتبضنت يسطا
جمال:ايو.........ه
انا:ثواني يا جيمي بس معلهش بس هو اي بضاني ازاي بتتبضني مش فاهم
جمال:احه شيميل ههههه
انا:لا يعم انا دوقت اللحمه هههه
امجد:وارتحت عليه ولا وجعك هههههه
سالم:مخلاص يروش منك ليه هههه
سلمي:ثواني يجدعان انته قافش لي يسطا
سالم:بفتكر ايام المدرسه
انا:كسم بضانك خليك ساكت متفتكرش ههههههه
امجد:انا هطير يعم اقضي كام مشوار كده
جمال:خدني معاك ارميني بالعربيه في طريقك جمب مول...اجيب كام حاجه
(سلمو علينا ومشيو)
سالم:هتقابل جمايكا امته.؟
انا:الساعه9 بليل
سالم:تمام يعم هخلع انا وابقي اديني رانه كده
انا:تمام بس متقلش في النوم
(سالم ركب تاكسي ومشي)
انا:احلويتي كده لي بقا هههه
سلمي:طول عمري حلوه اسسن ههه
انا:ممم كنتي عيزاني في اي
سلمي:قلتلك بعدين يبروو
انا:اشطا يبطل هطلب اكل انا واطلع انام شويه
سلمي:احه انته لسه عايش لوحدك......اسفه بجد نسيت ان ابوك وامك متوفيين
انا:عادي محصلش حاجه
سلمي:طب اي رايك اعزمك النهارده علي الغدا
انا:انتي عايشه مع مين؟
سلمي:هو انا وصاحبتي بس هيا نازله تزور اهلها قبل الامتحانات
انا:تمام انا معزوم علي الغدا هههه
(قومت حاسبت واخت سلمي ومشينا وصلنا البيت)
انا:كسم شقق الطلبه الي بتبقا مكركبه دي
سلمي:وهو انته عمرك كنت طالب يفاشل انته
بمسكها من ايديها وبسحبها علي صدري بيبقا صدرها في صدري والنفس واحد وسخن وعنينا في عين بعض وبطلع لساني براحه وبمشيه علي خدها برااحه وهيا بتقفل عينها وبتفتحها وبعدين بترجع بوشها لورا وانا بفضل مطل لساني في الجو وبعدينا بتطبع بوسه كلها حب وشهوه علي شفايفي وبتبعد
...........................
سلمي:ااااا ااا.....اي رايك في البيت
انا: مش وحش بس محتاج كل حاجه تترتب بس
سلمي:خلصانه اقعد هنا عبل مهغير هدومي
.........................
لسه بقعد حسيت اني قعدت علي حاجه مبلوله قومت اشوف ايه ده
..........................
انا:احا اي القرف ده هههههه
سلمي:في اي يبني بتزعق لي
انا:مين اللي جايبهم في الكلوت بتاعه وسايبه علي الكرسي هنا
سلمي:انا اللي جايباهم ونسيت اظبط الدنيا حقك عليا ههههههههه
انا:وطب والبنطلون اللي باظ ده
سلمي:اقلعه والبس الكلوت خخخ هههههههه
انا:رايقق ههه(بمسك الكلوت في ايدي)هاخد الكلوت ده حبيته هههه
سلمي:مش هيحصل طبعاا هات يلا انته
انا:تمام تعالي خديه(بفك زرار البنطلون وبقلعو وبنزل البوكسر وبينط زبي منه وبمسك الكلوت وبلفه علي زبي) تعالي خديه لو عيزاه
سلمي:اه يا كلب يوسخ خلاص خده عيل سافل هههه
انا:مش تعبان ولا حاجه عادي اهو
سلمي:(بتقفش زبي بايديها جامد)وزبك اللي فاشخني ده واقف جامد كده ليي
انا:دا ددد ...دا (وقمت واخد شفايفها وبدات امص فيهم زي المحروم ولقتها بتشيل الكلوت اللي كان علي زبي وبتدعك في زي وبقت هايجه فشخ ايدي راحت علي بزازها من فوق الهدوم ومكنتش لابسه بارا وبقيت اقفش في كل فرده من بزها واقطع في شفايفها ولقتها بتقلعني التيشيرت اللي كنت لابسه ونزلت حطت لسانها فوق زبي كده وطلعت بلسانها علي بطني براحه لحد موصلت تحت رقبتي وبصت في عيني ودخلت ايديها تحت بنطلونها علي كسها وطلعتها مليانه عسل من كسها ومشت ايدها بعسلها علي شفتي ونزلت لحس ومص فشفايفي في اللحظه دي كنت زي الطور قمت مقلعها التيشيرت اللي كانت لبساه ولاففها خليت ضهرها علي صدري ولافف ايدي عليها عاصر بزازها في ايدي ودخلت ايدي ف بنطلونها وبقيت بفشخ بصوابعي في كسها اللي كانت غرقانه بعسلها
سلمي:خخخ احححح براحه اهدي مش كده
انا مش سامع حاجه زقتها علي اليد بتاعه الكنبه وبقت مقبره طيزها في وشي قمت سالتلها البنطلون والكلوت ونزلت علي ركبتي ودخلت لساني في خرم طيزها وكسها من وره وبدات الحس وهيا اااه احححح كمان دخل كسم زبك بقا قمت ضاربها بايدي علي طيزها ولفيتها ونيمتها علي الارض علي ضهرها وقعدت علي بزازها ورشقت زبي في بقها ممممم زبك كان وحشني ممممم وهيا بتمص قمت قالب الوضع لي 69 ونزلت اكل كسها الملبن اللي مكانش فيه ولا شعرايا لحد مخلاص بقا لازم انيك قمت وهيا بتبصلي براااحه متتغابااش اااااااااااااااه كسي اتفشخ ف اللحظه دي كنت رشقت زبي علي اخر جهدي وبقيت داخل خارج بفحر ب زبي في كسها اااااه براحه هموت مش قادره حرااام احح وطيت ونا بنيك خت بزازها فبقي ببدل في الفردتين ارضع يحبيبي كمان ارضع يا دااااكري اااه كسي ياني وخلاص بعد 10 دقايق نيك كتر من وضع كانت جابت 3 مرات وانا خلاص قربت اجيب
انا:عيزاهم فين يكسمك
سلمي:علي بزازي عايزاهم علي بزازي
قعدتها علي ركبتها ووقفت فضلت ترضع وتمص في زي لحد مجبتهم علي بزازها ومسحت بيهم بزازها كلهم دعك قمت شايلها بقا كسها فوق زبي وشفتها علي شفتي ودخلت زبي فكسها من تحت وببوس فيهاا ودخلت بيها الحمام تحت الدش خدنا شاور مع شويه تقفيش وبتاع وطلعنا انا لبست هدومي وهيا كانت قعده بالروب وحطت الاكل وبدانا ناكل وكل معنيها تيجي فعيني تتكسف وتضحك قمت حاطط ايدي علي ايديها ومبتسملها
انا:مالك بقا مكسوفه لي هه
سلمي:مش عارفه بس جوايا شعور غريب
انا:مش انتي مبسوطه.؟
سلمي:اوي ببقي مبسوطه وانا معاك
انا:المكرونه حوار اي الجمدان ده
سلمي:ابو كسم بضانك المهم انته رايح فين بليل
انا:تعالي معايا بليل وشوفي بنفسك بس بشرط لو هتيجي اخد حق التزكره وقتي
سلمي:اهه يمعفن تذكره ايه دي وبعدين عايز كام
انا:تذكره اي هنعرف بليل اما سعرها ف هو حضن صغير خالص
سلمي:يا روحي انت (بتيجي فحضني وبتبوسني في خدي)
انا:يلا اشوفك بليل انا هنزل اروح اعمل حاجه كده تمام
سلمي:ماشي ياروح قلبي ابقي كلمني
انا:طب هاتي كسم رقمك اله(اخدت منها رقمها ونزلت تحت ركبت ورجعت البيت مسكت في ايدي 3 ورقات وكنا حوالي الساعه 6 فضلت احفظ فيهم كانت الساعه جات 8 ونص رنيت علي سلمي وسالم وجمال وامجد اتجمعنا في عربيه امجد وطلعنا روحنا المكان كان في شباب كتير اوي ولاد وبنات داخلين المكان وفجاأه شوفت شخص كان من المستحيل اشوفو في يوم...........__________اول مره اكتب ومعلومه سلمي مطلقه هتسالني ازاي سلمي عندها 25 سنه كان عندها مرض وفضلت تتعالج منه حوالي 3 سنين ونص علشان كده بقت زمليتنا ومكملتش تعليم خدت نه اولي جامعه بس واتجوزت8 شهور واطلقت ف المهم لو الدنيا تمام نكمل واشطا ولو مش رايقه نفكس..في الهوا يبروو
هو النشر واقف يجدعان ولا عندي انا بس

• عجبني
  • عجبني
احا ياسطا لو مكملتش تبقي بضان فشخ😂😂 كمل يا اخويا رايق تيلم دماغك♥♥
حبيبي يسطا +هكمل ومش هبقا بضااأن😂⚡

• عجبني
  • عجبني
كما يا نجم مستني الجزء التاني ومتاخرش أو اعمل معاد تنزل الأجزاء فيه