NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,217
نقاط
20,018
حكايتي مع منتديات نسوانجي
الجزء الأول


قبل ما أحكي القصة أحب كل اللى يشوفها يعرف انها حقيقية مش تأليف زي ما تقولوا كده مذكرات
من حوالي 5 سنين وأنا بأدور على مواقع التعارف على حد أقابله عشان نبقى أصحاب ونمارس سوا أحلى سكس
المهم دخلت على التعارف بمنتديات نسوانجي وعلى قسم تعارف الشواذ كتبت مواصفاتي وطلباتي وإزاي تتواصل معايا
وبعدها بيومين لاقيت واحد بيكلمني على الماسنجر بيقولي عايز يتعرف عليا وأنه عرف مواصفاتي من نسوانجي رحبت بيه وأتعرفت عليه وبعد ما إرتحت ان مواصفاته زي ما كنت عايز هو كان موجب وسنه كبير 42 سنة وعنده شقته وكل حاجة تمام
وأتفقنا نتقابل وروحتله شقته
أول ما دخلت كنت مكسوف أوي بس هو الصراحة كان راجل جنتل أوي وأسلوبه حلو فضل يتكلم معايا عادي بعيد عن السكس لغاية ما أخدنا على بعض أوي وبعدها طلبت أدخل الحمام فأبتسم وفهم أني عايز احضر نفسي
دخلت أخدت دوش كويس وجهزت نفسي خالص وخرجت لافف الفوطة عليا ومن تحتها لابس البوكسر بس
وهو كمان كان جهز وقاعد بشورت بس ... وفاتح قناة سكس على الأوروبي جايبة فيلم سكس حلو
فضل يتغزل فيا وفي جسمي وهو بيشد الفوطة وبدأ يبوس كل حتة في جسمي بوس ولحس بطريقة رومانسية جميلة :g058::g058: ولما لقاني سايح خالص قام منزل الشورت بتاعه وشوفت زوبره حاجة إيه واو بجد :g014: زوبره كان طويل ومتوسط مش تخين أوي فضلت أمص فيه بهيجان على أخري لغاية ما فرد نفسه على السرير وأنا طلعت فوقه أمص برده بس طيزي بقت من ناحيته فنزل البوكسر قلعهولي وفضل يبوس طيزي لغاية ما بقى يلحسها ويلعبلي بصوابعه في خرمي براحة وانا عمال أمص وهو يلعب بصوابعه صوبع وبعدين التاني لغاية ما قلتله يالا تعالى نيكني
قام وخلاني انا أمدد على السرير على وشي وجاب زيت زيتون نقط شوية على طيزي من برة وفضل يدلكها وكام نقطة على خرم طيزي ويدخل صوابعه برده وبعدين طلع كاندوم من جانبه ولبسه بدأ يدخل زوبره :eek: حسيت بوجع جامد عشان زوبره كبير فطبطب على ظهري وفضل ثابت شوية لغاية ما الوجع قل وقلتله حركه يالا بدأ يحرك زوبره بالراحة أوي وأبتدأ الألم يخف ويتحول متعة:g058::g058::g058: بقيت مبسوط أوي وهو عمال يسرع ويهدي يسرع ويهدي وطلعه كله ويدخله كله تاني وأنا في قمة المتعة وغيرنا أكتر من وضع حوالي نص ساعة نيك متواصل لما تعبت مبقتش قادر قلتله جيبهم بقى مش قادر وكأنه أبن اللزينة قادر يمسك نفسه بعدها بدقيقة سرع نيك أوي لغاية ما جابهم وحضني من ورا وانا كنت واقف ومفنس وساند على السرير فضل حاضني حوالي دقيقة كمان وبعدها طلعه براحة وانا حاسس بيه كنت مولع نار :g014:
سابني مريح على السرير ودخل الحمام شوية ورجع كملنا كلامنا وإحنا عريانين خالص وفيلم السكس شغال وكان عايز تاني بس بصراحة أنا اللى ما قدرتش وقلتله أني ممكن اجيله تاني بكره عشان حسيه مشتاق وطلبت منه المرة الجاية لما يجي يجيبهم يخليني أمصله لغاية ما يجيبهم في بقي
وقمت أخدت شاور ولبست ونزلت وأنا طيزي وجعاني أوي بس مبسوط أكتر من الوجع وكنت مبسوط أكتر وأكتر منه هو كشخص جميل وزوق ومحترم
المرة الجاية حكملكم لما روحتله تاني حصل إيه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ
الجزء الثاني

تاني يوم بعد ما كنت عند صاحبي اللى أتعرفت عليه من منتديات نسوانجي واللى حأسميه في حكايتي أبو علي
أتصل بيا الصبح وكنت ساعتها في الشغل فخرجت للبلكونة ورديت عليه
قالي: عامل إيه واحشني ...حشوفك النهاردة زي ما وعدتني ولا إيه
ضحكت وقلتله بهزار هو أنا عاد فيا حيل
فقالي بجد لو تعبان مش حأضغط عليك
فقلتله لا ما فيش مانع أنا جايلك بعد الشغل ...وفعلا بعد الشغل طلعت عليه ولما دخلت شقته قفل الباب ودخلنا نقعد قلتله أنا حأدخل أخد شاور الأول
قالي من غير ما تستأذن البيت بتاعك بقى خلاص
أبتسمت ورحت على الحمام بس قبل ما أوصل رجعتله تاني ...وقلتله ممكن أسألك سؤال بس من غير ما تضايق
قالي أسأل براحتك
قلتله عندك لبس حريمي على مقاسي؟
أبتسم أوي وقالي بس كده ...في لبس حريمي وفي ميك أب كمان وكل اللى أنت عايزه
فقلتله طب أنت تحب ألبس كده ولا مش حابب؟
قالي أحب أزي بس كنت سايبك على راحتك عشان ما تضايقش ...وأقولك تعالى معايا
وخدني على اوضة النوم فتح الدولاب وطلع منه شوية قمصان نوم على براهات على أندرات وشرابات وقالي براحتك والسراحة أهي وطلعلي منها علبة ميك أب كبيرة وطلع سشوار
وقالي كل حاجة أهي وأنا كمان حأطلع برة أستناك في الاوضة التانية عشان تاخد راحتك
سيبت اللبس أنا ودخلت أخدت شاور سخن تمام وخرجت على أوضة النوم عشان ألبس
بصيت على اللبس ونقيت بيبي دول حلو عجبني في البرا بتاعته منه فيه لبسته ولبست شراب بيلمع عليه وبصيت في المراية لاقيت مزة
فتحت علبة الميك أب لاقيت روج سايل حطيت منه على شفايفي وفضلت أجرب شوية حاجاة بس على خفيف عشان أنا ما عملتش ميك أب قبل كده بس النتيجة كانت تحفة
بقى شكلي جامد أوي ولا أجمل بنت
بس بعد ما خلصت وسرحت شعري بقيت مكسوف أطلع أقابله أوي
مش عارف لييه ..شوية ولاقيته بيخبط على الباب من برة وبيقولي ممكن أدخل ولا لسة
قلتله تعالى ...دخل لقاني قاعد على السرير وضامم رجلي ومكسوف على الأخر
قالي إيه الجمال ده مكنتش متخيل كده ...ما تتكسفش بقى
قلتله ما فيش عادي شوية بس وأخد على الموضوع
قالي براحتك وبعدين لاقيته بيقولي يا دودو أنتي قمر خالص أبتسمت وقمت معاه ..رحنا الاوضة التانية كان مشغل فيلم سكس
قالي أنتي أجمد منهم تعالي
وقعد يبوس فيا وفي جسمي ...ويعصر في بزازي ويقولي إيه الجمال ده قمر ...لغاية ما بقيت أ،نا في عالم تاني
قام منزل شورته وطلع زبره نزلت عليه مص بهيجان أوي ...فضلت أمص فيه وفي بيضانه ألحس وأمص بهيجان وهو مندمج أوي ..لغاية ما قالي أنا حأجيبهم خلاص
فضلت أمص برده وجابهم في بقي وأنا مش عايز أوقف مص لغاية ما بقى يقشعر من المص فبطلت ..وقمت عشان أمسح بقي من اللبن
رجعتله لاقيته ممدد على الكنبة ..قلتله إيه جبتهم بدري أوي المرة دي
قالي ما أنتي اللى نار النهاردة ما أستحملتش..بس لسة في دور تاني
قعدت جانبه واتفرجنة على حتة من الفيلم السكس اللى شغال لغاية ما لفيته قالي مصيلي تاني ..مصيتله شوية وقالي تعالى بقى
خلاني أنام على وشي وفضل يبوس في ضهري لغاية طيزي وقعد يمص ويلحس طيزي من برة
وبعدها يفتع الفلقتين ويبوس خرم طيزي كنت خلاص مش قادر مولع على الاخر
ونقط زيت زتون على طيزي وفضل يدلك ويدخل صوابعه واحد ورا التاني
وبعدين فتح كاندوم ولبسه وبدأ يدخل زوبره في البداية برده وجعني فضل بالراحة لغاية ما دخله كله وأستنى شوية وبعدين بدأ ينيك شوية سريع وشوية بطيئ ويطلعه كله ويدخله تاني وأنا المرة دي متكيف أوي ومبسوط والوجع تقريباً مش حاسه
أكتر من 10 دقائق على الحال ده قالي أتعدلي هاتي وشك
نمت على ضهري ورفع رجليا على كتافه وبدأ يدخله وينيك وهو مندمج أوي بس الوضع ده كان صعب عليا شوية بعد دقائق قلتله مش قادرة يالا بقى جيبهم
قالي لا لسة بدري تحبي نغير الوضع
قلتله ماشي وقام خلاني أقف وأسند على السرير وبدأ ينيك فضل بتاع 10 دقائق تانين وبدأ يسرع عرفت أنه حيجيبهم
قلتله جيبهم عليا على جسمي
وفعلا أول ما قرب خالص طلعه بسرعه من طيزي وخلع الكاندوم وجابهم على طيزي من بره
شعور جامد ما يتوصفش واللبن السخن نازل على طيزي
فضل يحرك زبره على طيزي من بره وبعديها حضني وأداني بوسة
قمت على الحمام أخد شاور كنت مهدود حيلي بس مستمتع أوي
خلصت وبدأت ألبس هدومي وهو بيقولي أشوفك تاني أمتى ...ضحكت وقلتله أنت إيه
ضحك وقالي صدقني حتى لو مش عايز سكس تعالى نتقابل ونقعد أنا عايزك صديق أكتر من السكس
أتبسط أوي بكلامه وقلتله قريب حأشوفك
ونزلت
المرة الجاية حأحكيلكم لما طلبت منه يبقى في حد تالت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــ
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%