NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,173
نقاط
19,849
https://img65.imagetwist.com/th/19726/lnszbsojgjmx.jpg (/

أنا أسفا يا جماعة مش قصدي اني اطول عليكم والنعمه لكن التفاصيل كانت مهمة علشان تعرفوا المعاناه اللي عانيتها اد ايه لكن اوعدكم اني مش هاقول تفاصيل كتير اووي زي ما كنت بأقول ..
- تعب خالص في اليوم الزفت دا وما كنت قادرة اقوم خالص بسبب جوزي وصاحبه ابو زبر تخين .. وحسيت اني دا اول يوم اتفشخ فيه من ساعة ما اتجوزت ...
- كان عندي التهابات جامدة في خرم طيزي قلت اروح في صيدلية في اخر الشارع بس قلت في نفسي هاقوله ايه .؟ فاقررت اني اروح صيدلية بعيدة شوية عن البيت فعلا لبست هدومي ولبست منطلون جينز طيق جدا كل خطوة احس كأني حاطا الزبر البلاستك في طيزي مش قادرة اتحمل المشي خالص وفهمت ليه كانت فيه ستات بتتلزق في الرجاله في المترو لما ركبته لاول مرة اتاريهم تعبانين زي حلاتي .. رحت للصيدلية وقلته انا عايزا مرهم .. قالي مرهم ايه .. قلت التهابات .. قالي فين بالتحديد .. اتكسفت والكسوف بان علي وشي جامد .. بصلي وقالي وهو بيزعق فين يا مدام الالتهابات فين بالضبط .. سكت ووشي جاب الوان .. راح قلي انتي شاربا حاجا ..؟؟ فين التهاباتك علشان مش اي مرهم ينفع في اي حته .. اخدتني الشجاعة وقلته من ورا .. استغرب اووي اووي وبص علي طيزي وبحق عينيه وقالي هنا وشاور علي طيزي ..؟؟ قلته اه .. وهو ما رفعش عينو من عليها ..

قالي دي زي العسل .. رحت ضحكت وقلته اه بس اديني المرهم هليني امشي علشان مستعجله قالي حاضر .. بس الالتهابات دي جاتلك من ايه .. قعدتي علي كرسي سخن ؟ قلته اووي كان سخن اووي ملهلب .؟ بصي كدا بصه غريبة وقالي علي فكرة المرهم خلص من عندنا .؟؟ روحي هاتيه من صيدلية تانيا .. قلته انت مش قلتي فيه .. قلي اه بس للحبايب بس .. قلته **** يخليك جوزي هيرجع ولازم اخف قبل ما يرجع .. راح قالي ليه ليه ليه .. هو بيعملك ايه ؟؟ قلت خلاص بأه اقوله وأمري لله لسة هاروح صيدلية تاني واحكلي اللي حصل واللي كان .. قلته دا هو كل ليلة بيعمل ...كدا وكد .. وحكتله الحكاية من طق طق لسلامو عليكم .. راح قالي لازم اشوف الالتهابات دي بنفسي يمكن تحتاجي حقنه بسرعة قلته ما ينفعش في الصيدلية قالي لا ينفع ان عندي اوضه صغيرة جوه باعمل فيها شاي وقهوة تعالي ما اوريهالك .. دخلت معاه وفضل يحسس علي طزي لغاية ما وصل للخرم وانا مش قادرة اتحمل ايديه .. كانت ناعمة اووي اووي اووي .. قلعني البنطلون وقالي يا مدام كل شئ هيبقي تمام ..

حط صباعه في طيزي وقالي سوري لازم اتحري بنفسي ويدخل ويطلع ويدخل ويطلع وحط صباع تاني وبعدين حط زبره الرفيع .. لكن كان شديد والواد الظاهر كان محروم ولا عازب .. مش هاكمل تفاصيل علشان ما اطولش عليكم ..
رحعت البيت وانا حاسة اني احسن من الاول لاني الصيدلي قلي علاجك الوحيد يتلعب في خرمك كذا مرة وهو هيخف علي طول ...
بسلامته جوزي الحلو وصل ومعاه طارق وواحد تاني .. ابن الكلب بيتاجر بطيزي مع صحابه وزمايله .. اشتغلت في اليليلة دي مع الثلاثة واحد في كسي والتاني في طيزي والتالثت في بؤي لغاية ما رجعت وشخيت علي نفسي وهما بيبدلوا مع بعض .. في اللحظة دي قلت انا كدا خلاص ضعت واللي كان كان في الصبح انا مش قاعده في البيت الوسخ دا انا هاهرب بعد ما المحروس جوزي يروح شغله ..
وفعلا غار راح الشغل وانا لاميت هدومي وطفشت .. 👋👋:haha::haha:بس ما كنتش عارفا اروح فين ولا ايجي من اين قلت اروح اروح الصعيد بلدي احسن واكرم لي .. وفعلا قررت بس ما كنش معايا تمن التذكرة ... قلت اشحت علي المحطة لغاية ما الاقي تمن التذكرة واهرب لحسن الكلب الجبان يتوقع اني علي المحطة ويجي وياخدني بالعافيا وزباينه ما بتخلص ..
قلت يا بت شوفي اي كلب واديلوا طيزك الحلوة نص ساعة واخلصي وانفدي بجلدك من الحجيم دا .. 👋👋👋
انا ما ليش خبرة في استلقاط راجل علشان يعملي في طيزي اللي بدأت توجعني اووي . وكنت بابص هنا وهنا .. ناس كتير والمحطة زحمة وعجبني كذا راجل بس ازاي اشده .. مش عار فا وبعدين لقيت حاجا لاصقه في من ورا وبتلعب في طيزي بتحسس عليها .. علمت نفسي مش واخدة بالي لغاية ما حسس علي خرمي .. نقطة طعفي ضحكت وبصتلوا .. قالي دي عسل قلته ملكك بس اديني 50 جنيه .. قالي بس كدا طاب تعالي.. دفع عشرين لواحد شغال في السكه الحديد وقاله عايز اقعد مع مراتي وشاورعلي 10 دقايق .. قاله من عيني راح ادالو 10 جنيه تاني وقاله ما تدخش حد علينا قاله حاضر يا باشا ..دخلت الاوضة وقلعت البنطلون واشتغل في طيزي اللي كانت جعانا اووي لغاية ما نزلهم وكانوا كمية كبيرة اووي .. اداني ال50 جنيه وباسني وقالي اديني رقم موبايلك قلته نسيته في البيت وما اعرفش النمرة كام .. جينا نطلع لقيت الراجل الطيب بتاع السكه الحديد قاله باقي الحساب يا بيه .. طلع كمان 10 جنيه .. راح قله لا مش عايز فلوس امشي انت وسبلي الموزة .. قاله اوك .. دخل علي الراجل الطيب وقالي هتزرجني القطر هيفوتك .. خلصي نفسك بسرعة علشان تلحقي القطر..:g030::g030::g030::g030:
قلعت هدومي كلها وحط صباعة في طيزي لقيه مليان لبن .. قرف وقالي هاتي كسك .. قعد يعمل كتير كتير .. وقال اوف اوف وريني طيزك تاني مليان لبن مليان لبن مش هاعتقك ...
ودخل زبره في طيزي كنت هانتحر .. وسابتني لما كنت خلاص مش قادار اتحرك خدني من يدي ووركبني في القطر واداني عشرة جنيه وقالي انا مش هانيكك ببلاش ... حمدت **** اني خلصت من البلاوي الكتيرة دي وسافر القطر علي الصعيد ....
المرة اللي جايا هاحكي انا عملت ايه لاهلي وقلتهم ايه واتجوزت مين .. خليكم متابعني
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%