NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حكاية الولد نوح ـ حتى الجزء الثامن 20/6/2022

الجزء الثامن ده من روايه انا عارفها مع تغيير الاسماء فقط

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
حلو مفيش فلاش باك ولا اي

• عجبني
بص هوا الجزء حلو بس مش ملاحظ ان الحوار اوڤر شويه.يعني عشان واحده خانتو مع حد تاني يتجنن وينيك بنات ويقتلهم ويبقا شرير فشخ وبيبضن علي الناس وخاطف دكتوره وجايب مانيكان وبيقول عليها انيتا مع انها خانته اصلا.المفروض كنت تظهرو قوي ومش عشان واحده خانته يعمل كلللل دا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و برنس الكون
بص هوا الجزء حلو بس مش ملاحظ ان الحوار اوڤر شويه.يعني عشان واحده خانتو مع حد تاني يتجنن وينيك بنات ويقتلهم ويبقا شرير فشخ وبيبضن علي الناس وخاطف دكتوره وجايب مانيكان وبيقول عليها انيتا مع انها خانته اصلا.المفروض كنت تظهرو قوي ومش عشان واحده خانته يعمل كلللل دا
هو عنده مرض في دماغه يسطا بيقوله حاجات مش موجوده ومش بعيد يحيي دا يكون بداية المرض فاهمني

• عجبني
انا بتبضن اصلا من الحوار دا .. هو ايوه خليك سيكوباتي وشرير بس مع الل يضرك .. زي على الصمدي كدا .. لكن خليك طسب مع الناس العاديه الل ملهمش سبب وبأمانة انا اتقفلت من الجزء التامن دا بيض بطريقة متتوصفش السيموابتيه والجنون فيه اوڤر وبيض بزيادة.. يريت الكاتب يعدل الجزئية وشخصية نوح هنا.

• عجبني
التفاعلات: Alwaleed، ناقد بناء و برنس الكون
احدث كتير جدا من غير تفسير انا قريت كتير عمرى ما تهت من كاتب مهما كان إنما تهت منك عشان الاحداث من غير تفسير

• عجبني
بص يا غالي اعزرني علي النقد بس انا مش بنقد الا لما تكون القصه جامده ومحتاجه شويه بهارات بس علشان تبقي perfect
طريقه سرد الاحداث تتوهه
انا عارف انك حابب تعمل ساسبنس للقراء بس حته انك تعدي فتره زمنيه كبيره من غير ما تحكي الي حصل في الفتره دي وغيرت البطل جامد كده مش حلوه
ومرهقه للقارء

• عجبني
هو عنده مرض في دماغه يسطا بيقوله حاجات مش موجوده ومش بعيد يحيي دا يكون بداية المرض فاهمني
يسطا كدا احنا هنتوه منك هوا ايوه الغموض حلو بس كدا في حوارات كتير بزياده وكان المفروض تعرفنا الحوار وانو راح لدكتور وهكذا وانو بيعمل كللل دا عشان واحده خانتو يبقا احا نيك يسطا.انتا كاتب حلو بس حاول تحط نفسك مكان القارأ وفكر في المستقبل.يعني في المستقبل هيكون نوح شرير وقاتل وبيغتصب بنات وابن احبه فا حاول تعدل شخصيته

• عجبني
في ناس كتير هتنتقدك بس حاول تشوف الحلو في الوحش وتسمع ارائهم وتنفذها لو كانت منطقيه وصدقني هتفرق معاك.

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و ابودنيا
انا بتبضن اصلا من الحوار دا .. هو ايوه خليك سيكوباتي وشرير بس مع الل يضرك .. زي على الصمدي كدا .. لكن خليك طسب مع الناس العاديه الل ملهمش سبب وبأمانة انا اتقفلت من الجزء التامن دا بيض بطريقة متتوصفش السيموابتيه والجنون فيه اوڤر وبيض بزيادة.. يريت الكاتب يعدل الجزئية وشخصية نوح هنا.
مدا اللي عايز اوصله يسطا وانا هشرح الجزء الجديد بقي بس لما اعوذ الفلاش باك يعني الجزء ده قولت ان هو تعبان ومريض نفسي الجزء الجاي هكمل ايه اللي وصله لكده بس الشخصية دي هننهي بيها السلسلة واحاول اغير فيه فيه في السلسلة التانيه

• عجبني
احدث كتير جدا من غير تفسير انا قريت كتير عمرى ما تهت من كاتب مهما كان إنما تهت منك عشان الاحداث من غير تفسير
انا هحاول اربط الاحداث كلها الجزء الجاي

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و عاشق جنس الحريم
  • عجبني
بص يا غالي اعزرني علي النقد بس انا مش بنقد الا لما تكون القصه جامده ومحتاجه شويه بهارات بس علشان تبقي perfect
طريقه سرد الاحداث تتوهه
انا عارف انك حابب تعمل ساسبنس للقراء بس حته انك تعدي فتره زمنيه كبيره من غير ما تحكي الي حصل في الفتره دي وغيرت البطل جامد كده مش حلوه
ومرهقه للقارء
انا بس بحاول اطلع اسوء ما في شخصيته مش عارف الناس مش متقبلين ان ممكن الشخصية تبقي وحشه ومش خير في ناس يامه بتحب تاذي الناس عادي

• عجبني
طول الجزء شويه يانجم وضيف احداث

• عجبني
انا بس بحاول اطلع اسوء ما في شخصيته مش عارف الناس مش متقبلين ان ممكن الشخصية تبقي وحشه ومش خير في ناس يامه بتحب تاذي الناس عادي
يا اخويا العزيز
اي واحد فينا بيقرا قصه او بيقرا كتاب مش عاوز يشوف البطل الي المفروض يحصله كل خير في القصه يبقي شخصيته وحشه
محدش عاوز يشوف الشر او الشخصيه المكروهه تبقي بطل في قصه

• عجبني
بصراحه دماغى تاهت وبقيت مش فاهم حاجه خالص

• عجبني
لا علي الصمدي ده حكايه لوحده انا مستغرب ليه عقلية @حماده فتحي محمود انه يوصل بالطريقة العبقرية دي ده انا عمري ما شفت ابداع كده

التعديل الأخير:
  • عجبني
قصة جميلة و مثيرة فى انتظار الجزء التاسع شكرا لك

• عجبني
عاش

• عجبني
من بداية الجزء السابع والغموض دخل القصه انت عديت اربع سنين في الفتره دي حصل حاجات كتير ونوح اتغير وبقى شيطان واعتقد دا حصل بسبب خيانت انيتا دي واكيد في سبب للقفظه الزمنيه الي انته عملتها دي ومستني الفلاش الباك الي هيعرفنا كل حاجه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%