NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة حكايات ساندي ـ حتي الجزء الثاني 6/6/2022

El_Senator

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الأول

انا سندي عندي 22 سنه. في السنه الاخيره في المعهد الكندي .قسم بيزنس وانا وحيده ابويا وامي واحنا عيله ميسوره الحال وطبعا علشان انا الوحيده عند اهلي فكنت متدلعه جدا وطلباتي كلها مجابه وبعمل اللي انا عايزاه وبخرج واتفسح براحتي ووصف جسمي انا 165 سم و68 كيلو وجسمي مشدود ده لاني بلعب جيم ورياضه الكونغ فو من صغري وده لخوف بابا الشديد عليا كان دايما بيعاملني كولد واني لازم اكون قويه واعرف ادافع عن نفسي كويس.
ماما ودي اسمها حوريه وهيا فعلا حوريه من الجنه جسمها كيرفي وعندها طيز كبيره وبزاز كبيره بس مش مترهله هيا مشدوده وعندها 42 سنه وليها دور كبير غي القصه .

بابا اسمه فوده المنياوي رئيس قسم التسويق في مجموعه الامير فهد للاستثمار العقاري في قطر ومسافر علطول مبيجيش الا كل سنه مره او مرتين يقعد معانا اسبوع ويسافر تاني وماما ساعات بتروحله برده اسبوع او اتنين.

منه .صاحبتي الانتيم معايا في الكليه ودي جسمها نار وبزازها كبيره ومشدوده وطيزها متوسطه ودي بتعشق البنات .

صابرين صاحبتي التانيه بس مش زي منه وجسمها حلو بس مش كيرفي بس عندها طيز كبيره بس مش مترهله مشدوده.
وباقي الشخصيات هنعرفهم في القصه مع توالي الاحداث .

اولا قبل ما نبدا القصه من وحي الخيال ولا تمت للواقع بصلة .

ثانيا دي اول مره اكتب فاعذروني لو مفيش حبكه اوي او في اخطاء املائيه.

ثالثا بقبل النقد البناء يعني اللي غرضه النصيحه وبحترم ده جدا لان الغرض في الاخر اننا نستمتع بالقراءه كلنا
اسف علي الاطاله .
.......
الساعه 8 الصبح فون سندي بيرن وكانت منه وساندي كانت نايمه وصحيت علي الفون وردت عليها زقالتلها ايه يا زفته حدي بيرن علي حد في الوقت ده
منه: انتي نسيتي اننا عندنا اورال اجزام انهارده ( امتحانات شفوي ) وانا الحق عليا بفكرك علشان عارفاكي بتنسي نفسك في النوم
ساندي: اوبس تصدقي فعلا نسيت شكرا يا منونه يا حبيبه قلبي 💗 نص ساعه واهجهز وهعدي عليكي
منه : اهو ده اللي باخده منك وخلاص تهزيق وبعد كده كلام وخلاص انا وانتي عارفين انك قدامك مش اقل من ساعه ونص علي ما تجهزي قومي زبطي نفسك ونتقابل في الجامعه علي ما ارن علي الزفته التانيه
ساندي : حبيبتي يا منونه مش عارفه من غيرك كنت عملت ايه
منه: طبعا يا بنتي انتو من غيري هتغرقوا كلكو
ساندي: بلاش غرورك وثقتك بنفسك دي اللي هحطمهالك في يوم
منه : يلا متضيعيش وقت علشان نلحق الاورال
بعد ما قفلت مع منه قومت من علي السرير بسرعه ودخلت اخدت شاور ولبست هدومي وعديت علي ماما في اوضتها
ماما: صباح الخير يا سندود
ساندي: صباح الخير يا احلي حوريه في الدنيا امممواه وبوستها من خدها كده برومانسيه
ماما: كلي بعقلي حلاوه يا بت اخلصي عايزه ايه
ساندي : عايزه فلوس علشان نازله الجامعه وهخرج انا ومنه وصابرين بعد الكليه
ماما : عنيا يا حبيبتي خدي الفيزا كارد واصرفي اللي انتي عايزاه
ساندي : حبيبتي يا حوريه يا قمر وبصتلها بايموشن حمدي الوزير كده وقربت عليها وزغزغتها وقالتلها انتي لو مكنتيش امي كنت اغتصبتك وطبعا كل ده بهزار
حوريه : بس يا بت بطلي قله ادب ويلا علشان متتاخريش
خرجت ساندي وركبت عربيتها الميني كوبر وراحت الجامعه وهناك قابلت منه وصابرين
ودخلو الامتحان كلهم وخرجو راحو قعدو في الكافيتيريا بتاعت الجامعه
ساندي نادت عاي الجرسون وكان اسمه عمر وقالتله صباح الخير يا عمرو هاتلي قهوه
عمرو: تحت امرك يا استاذه ساندي
ساندي : يبني ميت مره قولتلك خلي البساط احمدي انا زي اختك قولي يا ساندي هانم علطول هههههههههههه
عمرو : طبعا هانم وست الهوانم كمان يا ساندي
ساندي: حبيبي يا عمور يلا شوف البنات يشربو ايه
منه : هاتلي لاتيه يا عمرو
صابرين : انا هشرب اسبرسو
قعدت ساندي ومنه وصابرين يرغو ويتكلمو ويتشاكلو بهزار طبعا لحد ساندي ما قالتلهم بقولكوا ايه متيجو نخرج بعد الجامعه شويه نغير جو
منه : يبنتي احنا مش لسه خارجين من كام يوم انتي لحقتي تزهقي
صابرين: او**** يا سندي نفسي اغير جو لاني حاسه اني مش مظبوطه اليومين دول
ساندي ومنه في نفس واحد مالك بس يا قلبي
صابرين بابا جايبلي عريس وانا مش موافقة ومش عارفه اتصرف ازاي
ساندي : وانتي ليه رافضه متقعدي معاه يمكن يطلع كويس وتغوري بقا من وشنا علشان استفرد بالبت منه لوحدي واعمل معاها فيلم احاسيس 😂😂😂
منه: بطلي يا سندي الكلام ده
صابرين : انا مش عايزه اتجوز يا ساندي ثم انا لسه بدري علي ما افكر في الموضوع ده لسه اخلص جامعه واعمل كيان خاص بيا وكارير وجو اندبندنت وومان ده
منه وساندي في نفس واحد اتوكسي انتي بتتعبي وانتي سايقه العربية كيان ايه يا زفته انتي هتضحكي علينا ماحنا عارفينك علي ايه
صابرين : بان علي وشها الارتباك وبصتلهم وسكتت بس حاولت متبينش التوتر بتاعها قدامهم
ساندي : ايه هنخرج ولا فاكس
منه وصابرين يلا نتنيل نخرج اما نشوف اخرتها ايه
خرجو من الجامعه واتفقو يركبو عربيه ساندي وبعدين اما يخلصوا الخروجه يرجعو وكل واحده تاخد عربيتها
ساندي : ها هنروح فين بقا
منه : بقا مخرجانا ومش عارفه هنروح فين
صابرين : في كافيه جديد فتح في زايد بيقولو حلو جدا تعالو نروح واهو نغير جو وننبسط شويه
ساندي : اسمه ايه الكافيه ده
صابرين : اسمه ماتريكس
منه : اه سمعت عنه بس ده مش كافيه ده مطعم كمان وبيجيبو كل يوم مطرب وبيعمل جو تحفه في المكان
ساندي قشطه يلا نروح علي هناك
وصله المكان ونزلو ودخلو المكان
ساندي: واو المكان تحفه بجد مكنتش اعرف انو بالعظمه دي وديكورات هاديه جدا وكلاسك بس في حته مودرن برده
منه : عندك حق و**** يا ساندي المكان جميل جدا
صابرين : قولتلكو المكان هيعجبكو يلا نشوف هنقعد فين
اختارت ساندي ترابيزه في مكان هادي كده في المكان وقعدوا وجت الويتر كانت بنوته زي القمر وقمه في اللباقه والاحترام وقالتلنا اهلا بحضراتكو منورين المكان تحبوا تطلبوا حاجه ولا اجي لحضراتكوا كمان شويه
ساندي : بصتلها باستغراب اصل ملامحها جميله اوي واستغربت من لباقتها في الكلام وحست ناحيتها احساس غريب معرفتش توصفه وابتسامه انتي اسمك ايه
بنت: قالتلها اسمي نيره حضرتك
ساندي : عاشت الاسامي يا نيره انا ساندي ودول شاورت علي منه وصابرين وقالت اساميهم وطلبو كلهم عصير فريش برتقال
نيره : بصت لساندي وقالتلها حاجه تانيه يا فندم
ساندي قالتلها شكرا يا نيره
راحت نيره وساندي عنيها متابعاها في كل مكان وحست انه هيا بتتوتر وتدايق كل اما تضحك مع حد او تهزر مع اي حد من الاستاف او الزباين حتي منه وصابرين خدوا بالهم ان ساندي مش علي بعضها قامت ساندي بسرعه وقالتلهم هروح التواليت وجايه بعد ما ساندي قامت منه وصابرين بصه لبعض كده
منه: هيا ساندي مالها
صابرين : مش عارفه هيا مش علي بعضها كده
دخلت سندي التواليت وبصت لنفسها في المرايه كده وكلمت نفسها انا ايه اللي بيحصلي ده اول مره احس بكده وحست بقشعريره في جسمها كله وتلقائيا حطت ايديها علي كسها من فوق الهدوم لقيت كسها غرقان من العسل اتوترت جدا وغسلت وشها بسرعه وايديها وطلعت وحاولت تهرب من عين منه وصابرين لانهم بالتأكيد هياخدو بالهم المهم اللي نجدها من الكلام ده ان عمر كمال وصل الكافيه وكان بيغني اغنيه اسمها تسوي ايه وكل الكابلز اللي في المكان قامو يرقصو عليها واندمجنا مع الاغنيه جدا
بتقول
كنت عايش طول سنيني بحلم انك في يوم تجيني من زمان مش من النهارده قلبي شافك قبل عيني
تسوي ايه كلمة حبيبي لو مكنتش اقولها ليك كنت بحرم نفسي منها لحد ما عينيا تلاقيك
خلصوا قاعده في الكافيه وخرجو كلهم وروحو كل واحده علي بيتها عند ساندي في البيت دخلت ونادت علي مامتها وهيا مسمعتهاش
فطلعت علي اوضتها وهيا ماشيه سمعت امها بتتاوه وبتقول اه اه اوففففغ اه براحه يا راجل ايوه دخله كله ااااه يا راجلي انا شرموطتك افشخني افشخ المومث اللي عايزه تتناك كل ثانيه اه اااااه افشخ طيزي بلاعه الازبار يا دكري اهههااااا من غير تفكير فتحت عليهم الاوضه ووقفت مبلمه وامها بسرعه غطت نفسها
يا تري مين اللي كان بينيك حوريه ده هنعرفه الجزء الللي جاي.s

الجزء الثاني

وقفنا الجزء الاي فات عند اما ساندي دخلت علي امها الاوضه ووقفت مصدومه من اللي شافته
سندي : وهيا مصدومه وبتعيط ايه اللي بتعمليه ده يا ماما
امي انا بتعمل كده امي شرموطه
فلاش باااااك
بعد ما ساندي نزلت الكليه حوريه كلمت جوزها فوده
حوريه .؛ ايه يا فوده عامل ايه
فوده . تمام يا قلبي انتي عامله ايه وساندي عامله ايه
حوريه : كلنا كويسين يا حبيبي ❤️ بس انا محتجالك اوي مليون مره قولتلك انزل بقا وكفايه كده نعمل هنا مشروع صغير واحنا مش محتاجين
فوده : مليون مره قولتلك انا هنا علشان انا اتعودت علي الشغل هنا والنظام والناس اللي بتعامل معاهم وميت مره قولتلك ننقل قطر ونعيش مع بعض انتي وبنتك اللي مش راضيين
حوريه : وهوا ينفع نسيب بلدنا وناسنا واصحابنا ونروح بلد غريبه ملناش فيها حد
فوده: يوووه مش هنخلص بقا من الكلام ده زي مانتو عايزين كل واحد ينام علي الجنب اللي يريحه بقا
حوريه : بتعيط يعني انت مرتاح في البعد عني انا وبنتك يا فوده
فوده: يا حبيبتي متعيطيش خلاص انا هنزلك اجازه اخر الشهر
حوريه : بجد يا حبيبي ❤️
فوده : طبعا با حوريه انتي متتصوريش وحشتيني قد ايه حتي الكوكو بتاعك واحشني اوي ونفسي كده اعمل فيه زي زمان
حوريه يا سلااام باماره ما انت سايبه كده لحد ما قرب ينشف. وانا بقيت بتعب اووي يا فوده
فوده : احنا هنستعبط يا شرموطه مش مكفيكي السكس فون اللي بنعمله كل يوم ده انتي مبتبقيش تقدري تتحركي
حوريه :, برده محتاجالك يا راجلي محتاجه احس بزبك جوايا وماليني زي زمان ويفشخني ويقطعني كده
فوده : طيب ما هوا موجود اهو يا شرموطه وسايلاه لوحده من غير حاجة
حوريه: ايه لا من عيني اهو بقلعك هدومك وباخد زبك في بقي وامث فيه لحد ما يقف
فوده : دخليه في بقك كله يا متناكه لحد زورك
حوريه : اه اه براحه هتخنق
فوده: كمان يا شرموطه علشان تبقي تتكلمي تاني انا هملالك كل اخرامك لبن يا بنت المتناكه يا مومث ياللي عايزه تتناكي من كل الازبار اللي في الكوكب
حوريه : اه اوووووف كمان افشخ شرموطتك حبيبتك اه اه
فوده :. تعالي نعمل وضع 96 بقت هيا بتمص زوبره وهوا بيلحس كسها وهيا بتزووووم مش قادره بيقولها اهو بلحس كسك وبعض زنبورك اللي وقف بقا زي عقله الصباع
حوريه : اااااااه اه اووووف يخربيت لسانك يا خول كمان افشخني افشخ شرموطتك موتها انا شرموطه ومتناكه يلا دخله بقا مش قادره
فوده :, اهو بشدك من شعرك واحط زوبىي في بقك لحد زورك وادخله جامد وبعدين بشيه وبحطه في كسك للاخر ومطلعه مره واحده
حوريه : ااااه بالراحه يا دكري كده هوعورني ااااااه اووووف ااهها اخاهاهاهاها دخله اه ايوه كمان افشخني افشخ شرموطتك النجسه الاااااااااااه اه بالراحه اااااه
فوده: خدي يا متناكه كمان علشان تتكيفي يا شرموطه وشغال جامد وبيبدل في كل الاوضاع
حوريه : اااااه ااااه كمان افشخني اااااه بسرعه هنزا هنزل اااااااه
فوده : ايه يا كسمك فرهدتي بسرعه ليه مش كنتي عاملالي شرموطه كبيره
وبيقولها طيب بدلي وخدي وضع الدوجي وخل بتاعه في طيزها المالن وقعد يضربها سبانك ويدخله جوه طيزها جامد يا شرموطه وداخل طالع لحد ما اقرب ينزل يقولها عايزاهم فين يا سرموطه تقوله هاتهم علي وشي يقولها خديهم علي وشك وابلعيهم
وهيا تقوله خلاص بلعتهم مش هخلي ولا نقطه
باااااك في الوقت الحاضر
اول ما حوريه شافت ساندي لمت نفسها بسرعه وساندي فاقت من الصدمه وجريت علي اوضتها وقفلت علي نفسها
حوريه: قالت لجوزها عاجبك كده يا فوده اهي شافتني وفكرتني بعمل سكس فون مع حد غيرك وزمانها بتقول عليا كل الكلام الوسخ دلوقتي واهو بسببك بنتي شافتني في وضع مش كويس وشتمتني انا شرموطه يا فوده وبتعيط جامد بنت قالت عليا كده انت سمعتها صح
فوده: اهدي بس يا حبيبتي ومتعيطيش انتي كنتي بتعملي كده مع جوزك مش مع حد
حوريه: وهيا هتعرف منين اني كنت بعمل كده معاك
فوده : سيبيها تهدي شويه بس وروحيلها واتكلمي معاها وهيا اكيد هتفهمك وانا هكلمها افهمها برده
حوريه : ي"" تعديها علي خير
فوده :يا ****
عندي ساندي في الاوضه ساندي قعدت تعيط جامد مش مصدقه ان امها تكتر واحده كانت فاضله رالنسبه ليها تعمل كده وتتناك من الناس علي الفون وتشتم نفسها وتتشرمط كده وحست قد ايه ان امها رخيصه ومش عارفه تفكر تقول لباباها ولا لا شويه وباباها رن علي الفون بتاعها
سندي اتخضت ومسكت الفون ومسحت دموعها بسرعه ومكانتش عارفه ترد ولا لا بس خدت قرارا انها ترد عليه
سندي مرتبكه ب بابا حضرتك عامل ايه واحشني
فوده: حبيبتي انتي عامله ايه واحشاني يا سندود اوي كده يا بت مش تسألي علي ابوكي ولا مصدقتي
ساندي : ابدا يا بابا انت كويس يعني
فوده : بخير طول ما انت شايفك بخير يا حبيبتي وفوده بيتكلم مش عارف يجبلها الحوار ازاي بس قرر يقولها وخلاص
سندي انا عايز اقولك على حاجه ومتردد
ساندي لا يا بابا اتكلم براحتك في ايه
فوده: محروج وبيتكلم علي سطر ويسيب سطر زي ما بيقولو انتي عارفه يا حبيبتي ان انا وامك متجوزين عن حب بقالنا كتير وانتي كنتي ثمره حبنا وانا اكتفيت بيكي ومردتش اخلف تاني
ساندي : صعبان عليها ابوها @ملحوظه هيا لسه متعرفش هيا فاكره ان امها بتخون باباها وبتعيط وبتقول في نفسها هيا متستاهلش الحب ده كله بس ساكته مش عايزه تجرحه فقالتله اه يا بابا
فوده: وطبعا انا مسافر كتير وبسافر وبسيبك انتي وحوريه لوحدكو كتير فا برده احنا متجوزين واوقات بنضطر نعمل حاجات معينه كده علشان ..مش عارف اجبهالك ازاي
سندي:, قلقتني يا بابا في ايه
فوده : انتي طبعا بنت واما تنجوزي هتعرفي الكلام ده كويس
سندي: كلام ايه يا بابا
فوده: يا حبيبتي الست اما بتبعد عن جوزها فتره من غير ما يلمسها بتتعب جدا وبتحتاج للعلاقه دي من وقت للتاني علشان تستمر
ساندي: باين عليها الغباء ومش مستوعبه الكلام ولا عارفه باباها يقصد ايه وقالتله هوا حضرتك تقصد ايه
فوده : استشعر الحرج وقالها انا وامك كده من وقت للتاني علشان بتبقي واحشاني وانا واحشها بنضطر نتكلم مع بعض ونمثل اننا بنعمل علاقه جنسيه في التليفون بالصوت او فيديو كول يعني انا اللي كنت بكلمها اما دخلتي عليها
ساندي : مصدومه واتفتحت في العياط ومقدرتش تتكلم وبتتشحتف وبتقول بابا انا ...انا مشش عاررررفه اقول لحضرتك ايه
فوده:, انا عارف ان الموضوع يمكن يكون صدمك بس انتي مفكرتيش وعلطول شتمتي امك ووصفتيها بصفات مش كويسه ومدتيش لنفسك فرصة تسمعيها او تتكلمي معاها الاول بس انا بعذرك لانك اول مره تتحطي في موقف زي ده
ساندي :, كانت هديت وابتسمت لانها عرفت ان اللي كانت بتكلمه مامتها كان باباها وقالتله انا متأسفه يا بابا انا معرفتش افكر وجت كده بقا
فوده: خلاص بس قومي كده صالحي مامتك لانك مكانش ينفع تقوليلها اللي قولتيه
ساندي :, حاضر يا بابا
قفلت ساندي مع باباها وقعدت علي السرير تفكر هتعمل ايه علشان تصالح مامتها وهتواجهها ازاي بعد ما شتمتها وشافتها وهيا بتلعب في كسها وبتشتم المهم قامت خدت دش وهيا اول ما دخلت الحمام بتقلع هدومها علشان تاخد شاور فجأة افتكرت نيره ولقت الاندر بتاعها متغرق عسل بدون تفكير بدات تلعب في كسها وكانت اول مره تعمل كده وحست بجسمها فيه قشعريره كده وهيا تلقائيا بدات تسرع ايديها وتزوووم لحد ما نزلت عسلها وهديت شويه وبعدين خدت شاور ولبست شورت وتيشيرت كت علي اللحم وطلعت محستش بنفسها ونامت بسرعه لانها كانت مجهده جدا واول ما صحيت تاني يوم الضهر نزلت لقت مامتها في المطبخ بتعملها فطار
ساندي اول ما شافتها معرفتش تكلمها تقولها ايه بس قالتلها مامي اااانا اسفه من غير ما تبصلها
حوريه: اول ما سمعت صوتها اتفتحت في العياط وقالتلها كده تقولي عليا شرموطه من غير حتي ما تفهمي
ساندي اتفتحت في العياط هيا كمان وقالت حقك عليا يا حبيبتي انا حقيقي معرفش انا قولت كده ازاي سامحيني وخدتها في حضنها وعيطو هما الاتنين
حوريه: وهيا في حضنها قالتلها انا برده ست وليا احتياجات انتي مبقتيش صغيره ونفسي احس بكل الاحاسيس اللي اي ست بتحسها بكره تتجوزي وتعرفي
ساندي : خلاص بقا يا حبيبتي انا عارفه ومقدره بس كنت مصدومه ومعرفتش انا رقول ايه ولا اعمل ايه حقك عليا
حوريه : خلاص يا ساندي وعملتلها الفطار وفطرو مع بعض
بس ساندي اول ما بصت لمامتها لاول مره بصتلها كست بس مش مامتها وقالت ايه ده دي ماما فعلا طلعت مزه اوي انا عارفه يا بابا ايه اللي مخليك تبعد عن المزه دي بس وحست احساس غريب لدرجه ان كسها بدأ ينزل عسل وبدات تفكر في مامتها جنسيا وتبص لمفاتنها لبزازها وجسمها وطيزها الملبن هوووب زعلت جدا من نفسها انها فكرت في امها بالطريقه دي وسابتها وطلعت علشان تذاكر وتتكلم مع منه وصابرين علشان يروحو كافيه ماتريكس بالليل علشان تطرد من افكلرها وعقلها تفكيره بمامتها حوريه وبالفعل كلمتهم واتفقوا ان هما يروحو الكافيه بالليل خصوصا انهم كانو عايزين يروحو برده
يا تري ايه اللي هيحصل في الكافيه وهل ساندي هتعمل علاقه مع نيره او مامتها او اي حد من صاحبتها ولا لا ده هنعرفه الجزء اللي جاي
انتظروا المفاجآت المتتاليه

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Simon3 و ناقد بناء
ما نوع السكس في القصة

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص، ليلي احمددد و El_Senator
جميييييييييييييله جدااا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
جميله كمل يابرنس

• عجبني
شكرا لمرورك

• عجبني
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منتظرة التكمله والجزء التالت جميله

• عجبني
جميلة .. استمر 💐

• عجبني
تسلم يا صديقي اسعدني مرورك

• عجبني
في انتظار التكمله

• عجبني
متى ستكمل قصتك هذه

• عجبني
التفاعلات: El_Senator
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

ساكملها لا تقلق

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%