NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور حصل بالفعل وشفت امي كدا بنفس المنظر حقيقي مش كذب

اهم حاجه انبسطت وامك بتتناك

عايز سالب ديوث حابب يتناك و يتعشر
انيكهو اخليه و لا الشرموطه تحت زبري و اعرصه علي شراميط و لباوي بيته
يكون بيعشق النيك و حابب يتعشر و يجرب كل حاجه انيكه رومانسي و عنيف و اديثه و انيك أمه قدامه افشخ كسها و اعشرهاله و ارفعه هو علي زبري و هو لابس قميص نوم أمه و انيك فيه لحد ما املي طيزه لبن
عايزه يكون ابن متناكه خول عايز يتعشر و شرفه يتفشخ قدامه
زبري نار و مستني اي ابن متناكه نفسه يجرب
يجي و ميخافش كله ف سريه و همتعك
تيلجرام AbdoAli900@
أو خاص
أو كيك Abdo99990000

• بيضحكني
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣
عايز سالب ديوث حابب يتناك و يتعشر
انيكهو اخليه و لا الشرموطه تحت زبري و اعرصه علي شراميط و لباوي بيته
يكون بيعشق النيك و حابب يتعشر و يجرب كل حاجه انيكه رومانسي و عنيف و اديثه و انيك أمه قدامه افشخ كسها و اعشرهاله و ارفعه هو علي زبري و هو لابس قميص نوم أمه و انيك فيه لحد ما املي طيزه لبن
عايزه يكون ابن متناكه خول عايز يتعشر و شرفه يتفشخ قدامه
زبري نار و مستني اي ابن متناكه نفسه يجرب
يجي و ميخافش كله ف سريه و همتعك
تيلجرام AbdoAli900@
أو خاص
أو كيك Abdo99990000

هو صغير ليه كدا

• بيضحكني
التفاعلات: Abdo90
كلمني خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الي حصل انه في مرة دخلت البيت ولقيت امي بتتناك من البواب والسواق وانا وقفت اتفرج وهي كانت هايجة فشخ والكلام ده حقيقي مش كذب مين حصل معاه نفس الموقف

Ha5d7yb.md.jpg Ha5dauj.md.jpg Ha5dauj.md.jpg Ha5dNwv.md.jpg Ha5d1nV.md.jpg Ha5dgcX.md.jpg
نفسي اوصل للمرحله دى من التحرر والرقي بس للاسف احنا في مجتمع شرقي غبي متمسك بالعادات والتقاليد والقرف دا انا بحب اختي ونفسي اشوفها بتتناك والحس كسها كمان واتناك معاها اي المشكله بجد مجتمع غبي

• حبيته
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣
نفسي اوصل للمرحله دى من التحرر والرقي بس للاسف احنا في مجتمع شرقي غبي متمسك بالعادات والتقاليد والقرف دا انا بحب اختي ونفسي اشوفها بتتناك والحس كسها كمان واتناك معاها اي المشكله بجد مجتمع غبي
مجتمع عقيم

أنا حصل مع معايا بس مع مراتي لما كنت مسافر وببعتلها علاطول فلوس مع اتنين أصحابي كل واحد مرة وف يوم رجعت م السفر وقولت اعملهالها مفاجأة ودخلت الشقة لقيت الاتنين أصحابي راكبين مراتي
تيليجرام
@mhmd4215

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%