NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حسيت/ي بآيه اما الشخص اللي بتحبه بعد عنك؟ و اكتشفت انه بيكذب عليك ف حاجات كتير و مين وقف جنبك ف الوقت ده؟ و كان ايه رد فعلك؟ عملت موف اون بسرعة ولا لحد دلوقتي مش عارف؟
كان شعور وحش فشخ قعد بتاع شهرين زعلان بس الي هو عادي عشان كنت حاسس رغم كانت علاقة سنة ونص تقريبا و بس بعد كدا بدأت ارجع اهتم با نفسي و اتعرفت ع بنات اصحاب صحابتي الي كانوا عايزين يتعرفوا عليا مكنش ف غير واحدة بس كانت سالكة و كانت واقفة معايا

• عجبني
التفاعلات: Marioumaa1
زماان
زمااان بقى
عملت مسلسل تلاتين حلقة زعل و نكد
لكن بعدها عقلت و نسيت!
الي يبيعك
بيعو
و الي يحبك
حبو
كده سهلة

• عجبني
أنا شخص محبتس حد قبل كده
بس اعرف ان الحياة عباره عن عجله الي بيكسر قلب حد بكره يتكسر قلبه

• عجبني
لحد دلوقتي بفتح صورو ومتابعاه 💔
هتفضلي متعذبه دايما اهم حاجه لنسيان البعد عن كل شئ بيذكرك بيه دا لو عاوزه تنسيه

• عجبني
زعل شديد والم واكتئاب بس ده كان زمان دلوقتي اللي يقعد يقعد واللي يمشي يمشي

• عجبني
احساس صعب مع إن مجربتوش بس حاسس بقهر في كلامك .. بس ارجع واقولك هو اللي خسران وفوقي لنفسك واللي هيقف جنبك اللي بيحبك بجد وحاسس بيكي من غير ما تتكلمي معاه ولو لاقتي ده اوعي تسيبه ..

حسيت/ي بآيه اما الشخص اللي بتحبه بعد عنك؟ و اكتشفت انه بيكذب عليك ف حاجات كتير و مين وقف جنبك ف الوقت ده؟ و كان ايه رد فعلك؟ عملت موف اون بسرعة ولا لحد دلوقتي مش عارف؟
بصي انا مش هقول غير جمله واحد
(كرامتي فوق كل شيئ)

• عجبني
على راى الست اصون كرامتى قبل حبى

• عجبني
مجربتش ده للامانه خلال سنين عمرى , كل مره كنت بقرر امشي فيه كنت باخد قراري ده بعد وقت كبير من التفكير وبوضح اسبابي كامله بدون لف او دوران وليه مش هكمل علشان اكون حريص اني مبصش ورايا تاني ويكون باب واتقفل بشكل نهائي

• عجبني
مجربتش ده للامانه خلال سنين عمرى , كل مره كنت بقرر امشي فيه كنت باخد قراري ده بعد وقت كبير من التفكير وبوضح اسبابي كامله بدون لف او دوران وليه مش هكمل علشان اكون حريص اني مبصش ورايا تاني ويكون باب واتقفل بشكل نهائي
ياريتهم بفكره زيك كده و هما بيسيبه

• عجبني
التفاعلات: Dr.Stranger
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصمت
بلوك و ديليت
غالبا الي كده كانو اهل و صحاب لكن مافيش حد بالذات سابني.. انا الي سبت بشياكة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%