NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ألشحات

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي كبت رهيب عشان مراتي مش بتتجاوب معايا في رغباتي فيها ومش حاسة باحتياجاتي العاطفية والجنسية ومش عارف اعمل ايه

• عجبني
التفاعلات: MrKnow و hani1
عندي كبت رهيب عشان مراتي مش بتتجاوب معايا في رغباتي فيها ومش حاسة باحتياجاتي العاطفية والجنسية ومش عارف اعمل ايه
اقعد اتكلم معها وبين ليها حبك مش في الجنس بس هيه ممكن تكون شايفه أن انتا بتحب الجنس اكتر منها خدها اتعشو بره غير مود مراتك

• عجبني
التفاعلات: ألشحات
لازم يكون في صراحة بين الزوجين
بكل الامور وهيك مابتضل مشتهي على
شغلات ومرتك مابتشتهي عل وضعيات
او شي لاني بتحكوا لبعض وبتزيد المحبة
والشهوة

• عجبني
اتكلمو مع بعض لان زوجتك حست أنك متجوزها عشان الجنس وأصبحت روتينية بقت ماشية عاوزني تقلع وكلها ١٠ ولا ربع ساعة وهيخلص هي بقت ماشية معاك كدا لأنها لقت الحياة جافة مفيهاش عطاء متبادل ولا رومانسيه أما لو في رومانسيه منك هي اللي هتكون عوزاك كل يوم ع السرير

• عجبني
مبدأياً احكي معاها
اذا ما نجح الحكي انت بالبيت اتغزل فيها اسك طيزها و هزها العب بصدرها مصها برقبتها مص صدرها داعبها اذا ما حميت و استجابت و نزلت شهوتها آخر حل دواء من الصيدلية ظرف بودرة مع كاسة عصير بتحما و بتعطيك اداء عالي

• عجبني
كل المحاولات عملتها رومانسية وهدايا وفسح بس هي مش عاوز اقول باردة عاطفيا جدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تكون بارده جنسيا بطبيعتها في نقط بطعم العصير وفي لبان وفي شيكولاته أقنعها مره تجرب بعد كده هي هاتحب ألموضوع جدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%