NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حد يقدر يقولي ايه الحل ؟

دكر عنيف

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا واحد كويس جدا جنسيا ولكن عندي مشكله في الخلفه للاسف
المشكله انا محتاج انثي بشكل قوي و كبير في حياتي
كنت مصاحب واحده و كنا بنحب بعض هنا بره مصر ولكن كنت بخاف اموت و انا بوني و في نفس الوقت لما باجي اتقدم بقول الحقيقه و بترقص للاسف
اعمل ايه بجد ؟
المشكله التانيه أن البنت الي كانت معايا كانت بتشتكي اني مش ببطل ليل ولا نهار و مش بقول كده تفاخر بس فعلا هل ده عيب ولازم يتغير ؟ ولا هي الي مش بتقدر احتياجي ليها ؟

• عجبني
التفاعلات: Gamalramzy20800
انا واحد كويس جدا جنسيا ولكن عندي مشكله في الخلفه للاسف
المشكله انا محتاج انثي بشكل قوي و كبير في حياتي
كنت مصاحب واحده و كنا بنحب بعض هنا بره مصر ولكن كنت بخاف اموت و انا بوني و في نفس الوقت لما باجي اتقدم بقول الحقيقه و بترقص للاسف
اعمل ايه بجد ؟
المشكله التانيه أن البنت الي كانت معايا كانت بتشتكي اني مش ببطل ليل ولا نهار و مش بقول كده تفاخر بس فعلا هل ده عيب ولازم يتغير ؟ ولا هي الي مش بتقدر احتياجي ليها ؟
الحياة مش شهوة وخلاص لو بشتغل اقل حاجة ٨ ساعات يوميا يبقي مفيش نهار لانك هتاجي تعبان من الشغل علي ساعة ٤ العصر و هتغدا لسه و بعدين ممكن تنام و تصحي ع بعد المغرب و ممكن تعمل مرة بليل و يعدين تنام تاني ع ١٢ بليل علشان تصح الصبح لشغل وكدا و ممكن في اوقات كتير هي بتتعب لظروف صحية او انت و لو كل يوم مرة او كل يوم ويوم او وكدا

الحياة مش شهوة وخلاص لو بشتغل اقل حاجة ٨ ساعات يوميا يبقي مفيش نهار لانك هتاجي تعبان من الشغل علي ساعة ٤ العصر و هتغدا لسه و بعدين ممكن تنام و تصحي ع بعد المغرب و ممكن تعمل مرة بليل و يعدين تنام تاني ع ١٢ بليل علشان تصح الصبح لشغل وكدا و ممكن في اوقات كتير هي بتتعب لظروف صحية او انت و لو كل يوم مرة او كل يوم ويوم او وكدا
كلامك نصه صحيح بس انا مقدرش اعيش لوحدي بعد ما جربت للاسف

كلامك نصه صحيح بس انا مقدرش اعيش لوحدي بعد ما جربت للاسف

الموضوع بسيط انت بس لسة صغير و كلنا كنا زيك حسين أن الدنيا مش سيعانا و قبل الولاد و الجواز كنا بعمل واحد قبل كل وجبة
بالنسبة لحالتك في موضوع الخلفة حاول تتعالج،،، الموضوع ميؤس منه خلاص دور على واحدة تكون مش محتاجة تخلف ،،،، يعني عندها طفلها و عايزة زوج أو برده عندها مشكلة صحية تمنعها من الخلفة و ساعتها اتفقوا على التبني و ثوابك انت عارفه

دور علي ال تتقبلك زي منت ي صديقي
والجنس مش اساسي ف حياه اي انسان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%