NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا ولد عندى 20 سنة من وانا وصغير كنت بدخل الاوضة وبقفل على نفسى واقلع واجيب زبرى بين وراكى واقعد افرك فية لحد م احس بإحساس حلو غريب (نشوة) ولما دخلت سن المراهقه بقيت اتفرج على سكس بس لما اتفرجت على سكس بقيت بحس بمتعة اكتر لما اتخيل انى انا بنت وبعمل حركات زى البنات و اتأوة وبتخيل نفسى ان انا البنت اللى فى الفيلم و ببقى هايج اوى بس لما بجيبهم بندم ندم شديد ويبقى رافض الفكرة دى من دماغى بحس لما بهيج تانى برجع زى الاول.
تانى نقطة لما حاولت اجرب واعيش دور انى ولد وايل نفسى انى انا اللى بنيك مكنتش بحس نفس الاحساس اللى بتخيلة و انا بتخيل وبعامل نفسى كبنت انا تعبت ومش عارف اعمل اية ياريت حد يفيدنى.

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: @The GodFather@ و el-korsan
ابعتلي التليجرام بتاعك

بتتهبل ؟؟؟؟!!!!!!!!!! شكلك بتتهبل

انا ولد عندى 20 سنة من وانا وصغير كنت بدخل الاوضة وبقفل على نفسى واقلع واجيب زبرى بين وراكى واقعد افرك فية لحد م احس بإحساس حلو غريب (نشوة) ولما دخلت سن المراهقه بقيت اتفرج على سكس بس لما اتفرجت على سكس بقيت بحس بمتعة اكتر لما اتخيل انى انا بنت وبعمل حركات زى البنات و اتأوة وبتخيل نفسى ان انا البنت اللى فى الفيلم و ببقى هايج اوى بس لما بجيبهم بندم ندم شديد ويبقى رافض الفكرة دى من دماغى بحس لما بهيج تانى برجع زى الاول.
تانى نقطة لما حاولت اجرب واعيش دور انى ولد وايل نفسى انى انا اللى بنيك مكنتش بحس نفس الاحساس اللى بتخيلة و انا بتخيل وبعامل نفسى كبنت انا تعبت ومش عارف اعمل اية ياريت حد يفيدنى.
جربت تبعص نفسك ؟

• بيضحكني
التفاعلات: @The GodFather@
نصيحة ليك متستسلمش للافكار دي ومتكلمش حد ميوله مش تمام عشان مش هيبقا عايز غير انه ينيكك ف فكك من اي حد

• عجبني
التفاعلات: كوسته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نصيحة ليك متستسلمش للافكار دي ومتكلمش حد ميوله مش تمام عشان مش هيبقا عايز غير انه ينيكك ف فكك من اي حد
الكلام سهل.... بس الوضع بيبقي صعب و متعب فشخ
الواحد بينام و بصحي عاوز يتناك و مهما بعدت بترجع اوسخ من الاول

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%