NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جماعه انا عمرى 21 سنه مرتبط بواحده بقالى 3 سنين يعتبر اول ديت كان من شهر وبدون لمس ولا كدا وكانت ع طول بتكلمنى ف السكس والقمصان وكانت بتبعتلى صور الهدوم اللى هى بتجيبها ولما اقابلها تعد تورينى صور للحاجات دى مره لمستها كان بهزر كانت هتعيط وهى اللى كان مانعها من اننا نتقابل خايفه منى او انى اعمل حاجه فيها وبتقولى انها عمرها متفرجت على سكس ولا كدا مش عارف دماغها فيها اى مع العلم انها محترمه جدا وبنت ناس كويسين انا بس عايز اعرف هى ليه بتعمل كدا او ليه بتورينى وكل شويه تعد تكلمنى فى ليله الدخله والحاجات دى
ممكن تكون بتشتغلك علشان تيجي تخطبها او هيه عايزه وخايفه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا بجد متلمسهاش ولا تفكر تعمل معاها حاجه انت بتقول انها محترمة ف ملوش لازمة انكم تغلطوا مع بعض لو م عايز تخسرها روح اتقدملها واتجوزها بدل م تضيعها وتضيع نفسك على الفاضي الزنا ذنب كبير يسطا والغلطة بتجر غلطة هتفضل طول عمرك حاسس ان اللي عملته هيتردلك هيتردلك ف ركز يصحبي

• عجبني
التفاعلات: Okej
جماعه انا عمرى 21 سنه مرتبط بواحده بقالى 3 سنين يعتبر اول ديت كان من شهر وبدون لمس ولا كدا وكانت ع طول بتكلمنى ف السكس والقمصان وكانت بتبعتلى صور الهدوم اللى هى بتجيبها ولما اقابلها تعد تورينى صور للحاجات دى مره لمستها كان بهزر كانت هتعيط وهى اللى كان مانعها من اننا نتقابل خايفه منى او انى اعمل حاجه فيها وبتقولى انها عمرها متفرجت على سكس ولا كدا مش عارف دماغها فيها اى مع العلم انها محترمه جدا وبنت ناس كويسين انا بس عايز اعرف هى ليه بتعمل كدا او ليه بتورينى وكل شويه تعد تكلمنى فى ليله الدخله والحاجات دى
🙃 ماهو مش شرط على فكره جوا بيتها في موبايلاها بتطلع خيالها الي مش هتعرف تعمل بره ومش شرط لما تتقابلو تقولك يلا😂 انا اسفه بس لو هي كده مكنتوش هتقعدو تلت سنين لغاية متتقابلو فعادي هي طبيعيه

• عجبني
التفاعلات: اربعيني ساحر
ده الطبيعي

الفون مش زي الواقع .. حتى لو هي جريئه جدا في الفون ففي الواقع حاجة تانيه خالص

متستناش تاخذك من ايدك و تقلك يلا .

و دي حاجة حلوة انها بتعيط يعني لسه البنت جديده

و انا اشوف انك لو تشوفها مناسبه ليك فاتجوزها و سيبك من الحرام .

تخيل لو انت فعلت معاها حيدخلك شك كبير و ممكن تبعد عنها و بكده انت حتكون صنعت بنت منحرفه من بنت محترمه و اي فعل حتعملو من بعدك حيبقى فرقبتك

• عجبني
التفاعلات: reere
شكلها طيبة وغلبانه ومرتاحة ليك وبتتكلم عادي بس انت للأسف خذلتها
لو انت فعلا شايف انها كويسة ومحترمه أتقدم وادخل بالحلال وربنا يسعدكم لكن كده مش رجولة

• أتفق
التفاعلات: Moheb sex

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%