NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بحب السكس بي شكل مش ممكن حد يتخيلو و مش عارف اعمل اي انا سالب و بحب انيك و اتناك و بحب كل حاجه فيهل متعه و نفسي ابطل الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: Wildfucker, anaelkabten, Kokik و 2 آخرين
طلما مستمع خلاص ولقيت شغفك خليك انما لو حاسس ان دى مش سكتك حاول تبعد
بس الصراحة انت طيزك حلوة اوى

• عجبني
التفاعلات: Kokik
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو عايز دلوقتي تعالي انا الشقة فاضيه النهارده

• عجبني
التفاعلات: Kokik
كلنا بنحب السكس بس برده كلنا عندنا القدرة أننا نتحكم في شهواتنا و قراراتنا و اكيد كلما بنضعف ز نغلط بس نفضل نحاول عادي اتمنالك كل خير و اعمل الأنسب ليك و قوي نفسك انك تقدر تتحكم في نفسك و مهما وقعت حاول تاني

انا بحب السكس بي شكل مش ممكن حد يتخيلو و مش عارف اعمل اي انا سالب و بحب انيك و اتناك و بحب كل حاجه فيهل متعه و نفسي ابطل الكلام ده
انت منين تعالي اعالجكك دلوقتي

انت عامل زيي بالظبط

ياختى اتناك وانت ساكت حد يطول زب ويقول لا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: FreeMan Bi، Fuckbd و mideo22
ع حسب كلامه مستمتع ب انك تتناك او تبقا ديوث دي متعتك و حريتك لكن لو نفسك تبطل دا صعب بس ممكن يعني مش مستحيل

• عجبني
التفاعلات: FreeMan Bi
وانا زيك برده

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%