NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال حد قابل حد قبل كده من المنتدي

لو طلعتي في الكومنتات هتعرفي ان في في كذا حد قابل ومنهم بنات من المنتدي قبلت شباب لان مش شرط المقابلات تبقي جنسيه بس ممكن صحاب عادي ودي انا عملتها كذا مره بعيد عن المقابلات الجنسيه انك مقبلتيش دي مشكلتك انتي بقي انك مش اجتماعيه وبتتكلمي مع حد او عندك النيه للموضوع اصلا فهماني
يسطا الكل مفكر ان البنت هنا يبقا جنس و طلما هقابل بنت من منتدى يبقا لازم جنس

مش شرط خالص انه يكون علشان جنس ممكن بكون صداقه ومحبه واخويا او استريحو لبعض مش شرط اساسى الجنس

مش شرط خالص انه يكون علشان جنس ممكن بكون صداقه ومحبه واخويا او استريحو لبعض مش شرط اساسى الجنس
ممكن دا على حسب الشخص اللى بتكلمو

ممكن دا على حسب الشخص اللى بتكلمو
انا باتكلم بالنسبه ليا واللى لنا عاوزو لان انا بالنسبالى مش شرط خالص الجنس

هكلمك في نقطتين ي ايمي الاولي خاصه بيا وهي ان مش شرط بنت يبقي جنس وانا قبلت بنات وبقينا صحاب ومعملناش علاقه وقبلت بنات وعملت علاقه ب النسبه ليا انا بحاول اكون صدقات هنا شباب وبنات ونتقابل وكده وعادي ب النسبه للمنتدي نفسه انا اعتبرته بيتي التاني وكلمت بحريه فيه عادي اتقالي ان ده منتدي جنسي بس يعني هما بيقولو ده منتدي جنسي وكله جنس ف جنس بس انا متعملتش بكده خالص ومش كده

انتي دوري علي اشخاص راقيه حتي لو قررتي في يوم تعملي جنس معاهم متلاقيش شباب حيحان محروم عاير واحده يفضي شهوته وبس وك صحوبيه هتلاقي كذا حد محترم وبتتقبلو في مكان عام مش في شقه يعني ف بيس

ايام المنتدي القديم اه

حصل و اتعرفت علي شاب من هنا و اتقابلنا و حصل بينا ممارسة بعد مرتين مقابلات و لحد الان احنا اصدقاء و لما الظروف بتسمح بنتقابل و بنمارس سوا و هو لسا موجود في المنتدي لحد دلوقتي و عدم دخولي كتير طلب منه اني اقل دخولي المنتدي و انا حابه اوصله رساله و اقوله اني حبيتك اوي و صدقني عمري ما كنت اتخيل اني هحب حد تاني كده بعد صدمة عمري الاولي بس انت دخلت حياتي غيرت كل حاجه فيها حتي انا معرفتش طعم السعادة غير علي ايدك و في حضنك و في لمسك ايدك لجسمي و عمري محسيت بالامان زي ما حسيته و انت جسمك لامس و حاضن جسمي

Costa Cafe
اول مكان اتقابلنا فيه فاكره 😁

حصل و اتعرفت علي شاب من هنا و اتقابلنا و حصل بينا ممارسة بعد مرتين مقابلات و لحد الان احنا اصدقاء و لما الظروف بتسمح بنتقابل و بنمارس سوا و هو لسا موجود في المنتدي لحد دلوقتي و عدم دخولي كتير طلب منه اني اقل دخولي المنتدي و انا حابه اوصله رساله و اقوله اني حبيتك اوي و صدقني عمري ما كنت اتخيل اني هحب حد تاني كده بعد صدمة عمري الاولي بس انت دخلت حياتي غيرت كل حاجه فيها حتي انا معرفتش طعم السعادة غير علي ايدك و في حضنك و في لمسك ايدك لجسمي و عمري محسيت بالامان زي ما حسيته و انت جسمك لامس و حاضن جسمي

Costa Cafe
اول مكان اتقابلنا فيه فاكره 😁
يابخته وعقبالنا لما نكون صحاب ❤️😂

• أتفق
التفاعلات: Rahma Breka
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%