NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متحرش تويتر

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
‏بجد نفسي اعرف ليه اتنين يكونو ف علاقه حميميه مع بعض بدل ميركزو مع بعض و يتبادلون المشاعر و الحب و السكس الخ الخ..
يقعدو يصورو ف نفسهم و يركزو شكلهم ازاي و التصوير ازاي.. للدرجه دي التكنولوجيا جردت الناس من المشاعر حتي توصل الحميميه بنا مجرد فيديوهات بورن

• عجبني
التفاعلات: لاريسا, ابو اسكندر السندباد, Moheb sex و 2 آخرين
بيكونوا عايزين يخلدوا اللحظة لكن بيلبسوا ف الاخر

• عجبني
التفاعلات: متحرش تويتر
‏بجد نفسي اعرف ليه اتنين يكونو ف علاقه حميميه مع بعض بدل ميركزو مع بعض و يتبادلون المشاعر و الحب و السكس الخ الخ..
يقعدو يصورو ف نفسهم و يركزو شكلهم ازاي و التصوير ازاي.. للدرجه دي التكنولوجيا جردت الناس من المشاعر حتي توصل الحميميه بنا مجرد فيديوهات بورن
عشان يبقى في نوع من التشويق والإثاره

• عجبني
اسباب مختلفة تخليد ذكرى خصوصا بين العشاق
خيال بين الازواج تجديد العملاقه

• أتفق
بيكونوا عايزين يخلدوا اللحظة لكن بيلبسوا ف الاخر
اللحظه هي مش مره عابره ورايحين مش راجعين
في لحظات الناس بتفكر انهم يشوفو احساسهم كان ازاي لان في علاقات بيسرحو فيها وينسو الدنيا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
اسباب مختلفة تخليد ذكرى خصوصا بين العشاق
خيال بين الازواج تجديد العملاقه
اكتر ناس ملهمش انهم يصورو الازواج لانها مش مره وتروح لحالها ويجددو بنفسهم مع نفسهم مش يتفرجو

حاجة مش لطيفة و التصوير ده اكتر شئ اكرهه و غالبا النية من وراه سوء

• أتفق
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • بيضحكني
بيتسرب الفديو او الصور وطوب الارض بتشوفها
اه فهمت بس هو الاحسن مياصتوروش او يتصوروا و يتمسح هما عاوزين يقلدوا افلام السكس

• أتفق
الاضمن انهم ميتصوروش

مهو لو دة اللي بيحصل مكنتش شفت كل الافلام المنشورة دى

بكل بساطة انت عندك الناس عايزة تقلد "المشاهير" على الانترنت سواء أكان بتوع التيك توك أو الانستا أو السناب و المسألة كلها مسألة ريتش و أرقام وعدد كومنتات و عقلية (بص أنا فاجر ازاي) و كله علشان شوية الأرقام الافتراضية اللي ملهاش أي غرض زي تجميع أنواع مختلفة من الزلط أو العملات المعدنية

و كلها بتعتمد على عقدة نقص عند الأشخاص اللي بيعملوا كده، ناس شايفة انها ملهاش غاية أو هدف في الحياة و بيميلوا على تحقيق أي هدف سهل (زي تعلية الريتش على السوشيال ميديا) علشان يقول لنفسه أنا بقا ليا غاية في المجتمع

وهو وجوده زي عدمه

• أتفق
بكل بساطة انت عندك الناس عايزة تقلد "المشاهير" على الانترنت سواء أكان بتوع التيك توك أو الانستا أو السناب و المسألة كلها مسألة ريتش و أرقام وعدد كومنتات و عقلية (بص أنا فاجر ازاي) و كله علشان شوية الأرقام الافتراضية اللي ملهاش أي غرض زي تجميع أنواع مختلفة من الزلط أو العملات المعدنية

و كلها بتعتمد على عقدة نقص عند الأشخاص اللي بيعملوا كده، ناس شايفة انها ملهاش غاية أو هدف في الحياة و بيميلوا على تحقيق أي هدف سهل (زي تعلية الريتش على السوشيال ميديا) علشان يقول لنفسه أنا بقا ليا غاية في المجتمع

وهو وجوده زي عدمه
طبعا كلامك صح ومنطقي
بس انا بتكلم ع المفضوحين ال ملهمش ف السوشيال اصلا

• عجبني
التفاعلات: مغاوزي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%