NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا اعرف واحدة معانا هنا وبتنام مع ابن اخوها واقنعتة اني ابقي معاهم وبصراحة كان اول مره اجرب واواد وعمته بقالهم سنتين👌🏻

انا مكنتش عايشه معاها هي واحده صاحبتي وحكت لي الموضوع وكدا وانها جات مصر بحجه تكمل تعليمها بس كانت عايزه تهرب من اهلها
وكانت فعلا جايه لي في مشكله ان اهلها عايزينها يرجعوها وانا قعدت معاهم واقنعتهم
ودول تقعدى معاهم ولا تقعدى عليهم ، دول اشبه بالذئاب البشرية .. النوعية دى بتبقى خدت على انه الست فريسة وساعات فيه ستات بتحب الوضع ده بس مش كل الوقت ، فيه قصص فيها توحش ومبالغة فعلا وبتبقى اثارها النفسية مدمرة ساعات الست بتستلم وبتبقى شهوتها هى كل ما تعرفه فى الحياة

ودول تقعدى معاهم ولا تقعدى عليهم ، دول اشبه بالذئاب البشرية .. النوعية دى بتبقى خدت على انه الست فريسة وساعات فيه ستات بتحب الوضع ده بس مش كل الوقت ، فيه قصص فيها توحش ومبالغة فعلا وبتبقى اثارها النفسية مدمرة ساعات الست بتستلم وبتبقى شهوتها هى كل ما تعرفه فى الحياة
انا فعلا لما قعدت مع باباها وعمها كان واضح من نظراتهم عليا وكانت عنيهم مركزه مع جسمي كانهم بينهشوها
وعايزه اقول لك انا بجد خفت وقلقت لاول مره فحياتي من رجاله ودخلت لبست هدوم تستر وكلمت و٢ صحابي يجوا لي بسرعه كانهم ولاد خالي

هو ماشي احنا ممكن نكون عايزين جنس
بس بتبقي كسره لينا لو جات من اهلنا وبقوا يعملوا فينا كدا
الناس دي مريضه واتمني ميكونش في اشخاص زي دول هنا ولو في اتمني تتعالج

والناس الهتسال ازاي هي سكتت وسابتهم
عايزه اوضح لكم ان شهوتنا اضعاف اضعاف اضعافكم
وبمجرد لما نسيح او نسخن مش بنتحكم بنفسنا لو حتي كان مين النايم معانا

• عجبني
التفاعلات: أحمد القاضى
انا فعلا لما قعدت مع باباها وعمها كان واضح من نظراتهم عليا وكانت عنيهم مركزه مع جسمي كانهم بينهشوها
وعايزه اقول لك انا بجد خفت وقلقت لاول مره فحياتي من رجاله ودخلت لبست هدوم تستر وكلمت و٢ صحابي يجوا لي بسرعه كانهم ولاد خالي

اهم حاجه تكون في امان دلوقت وبعدت عنهم

انا بنام مع امي بقالي سنة كاملة وبنعمل علاقة كاملة
دا افشخ حاجة ف الواقع... ازاي شايف و قابل جسمها كست أنت لو ديوث ماشي إنما أنك تنام معاها و تحب كدا صعب

حصل معايا جدا ... نمت مع اخويا
و نمت مع جوز أمي و مازلت علاقتنا مستمرة و خلفت منه بنوتة
و زواجي الاول نمت مع تخو جوزي و بعلم زوجي و أبوه تتحرش بيا
انتي عديتي هههههه طب ملناش نصيب ف الليلة دي😂

جربت مع مين تعالى قولي ي قرد

انتى عملتى الصح ، وفعلا الثقة قبل الجنس هو للى بيأمن العلاقة وبيمنحها كل الفرص للحرية والانطلاق فى كون الشهوة لاقصى حدودها ، لم حد يخون الثقة او تيجى ضربة من حد قريب مينفعش يكون بينكم جنس الانسان بيتلقى صدمة نفسية رغم ان الجسم كاعضاء حسية بتثتير وبتسخن لكن بيبقى فيه نفور ،، انا كنت اعرف حد برضه شبه القصة دى ، والطبيعى انه الست ممكن كسها مع الوقت يحصله متلازمة او حساسية شديدة بيسخن ديما وعاوزه لانها جربت ده مع حد واتمتعت كأنها متمتعتش قبله وبيبقى غصب عنها تفكيرها مشغول فى النقطة دى . وفيه فعلا نقطة مش كل الرجاله فاهمينها ان الراجل ممكن يجيب شهوته وينزل ويرتاح مرة واتنين وتلاتة انما الست شهوتها مستمرة ممكن تتناك بالتلات اربع ساعات وتترعش عشرات المرات وبرضه كسها بيبقى ممحون ومحمر جامد من شدة احتياجه واحتضانه للراجل وعدم القبول بفكرة التخلى عنه ولو لحظة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دا افشخ حاجة ف الواقع... ازاي شايف و قابل جسمها كست أنت لو ديوث ماشي إنما أنك تنام معاها و تحب كدا صعب
كل واحد و وجهة نظره اكيد
انا بالنسبالي وبالنسبة ليها شايفها حاجة حلوة وبنحب بعض وفي ناس تانية ممكن متقبلش

كل واحد و وجهة نظره اكيد
انا بالنسبالي وبالنسبة ليها شايفها حاجة حلوة وبنحب بعض وفي ناس تانية ممكن متقبلش
طب هل بتحب تعرص عليها و اللا تنيكها بس

اقسم ب**** انا نمت مع حد من محارمى😎​

• عجبني
التفاعلات: مساچ بادي تو بادي
ماعتقدش انه ممكن يكون بجد بس موضوع الدياثه حقيقي لاننا بنشوف كل شويه الشرطه بتقبض علي شبكات تبادل زوجات وبتقفل صفحات لتبادل الزوجات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%