NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اه عادي .. ف ناس بيتكوين محتاجه يكون ليها اولاد باي شكل ف بيتصرفوا ... هي مغفله حملت من اخوها كانت سابته و جوزها كان نسبه لنفسه ع الأقل بقى معاها بيبي
طب افرضي جوزها كان عاجز مثلا تعمل ايه خصوصا انه مينفعش تقوله انها حملت من اخوها ولا من اي حد غيره

تعرفه لو رضي خلاص مش رضي تنزله

• جامد
التفاعلات: الصقر (الصياد)
في كتير بيحكو لي عن تجاربهم مع محارمه بس قليل قوي الي بيقول علاقة تلميس بس الكل هري طيزهم كسهم هههههههههههه
فعلا بيهبدو وخلاص

طب وانا مش هتنامي معايا

يعتبره متبني هو مش قادر يكون ليه اولاد

اه عادي .. ف ناس بيتكوين محتاجه يكون ليها اولاد باي شكل ف بيتصرفوا ... هي مغفله حملت من اخوها كانت سابته و جوزها كان نسبه لنفسه ع الأقل بقى معاها بيبي
كانت مطلقه

**** يخليهالك ، المهم مفكرتيش تجمعى كل شهواتك مع راجل واحد
مفيش راجل واحد بيكفي .. زوجي الاول كان عنده عجز نسبيا ..
الثاني كان خاين

انا شايفه ناس بتقول لا ومفيش ودا خيال
هو انا مجربتش بس اخويا (مش من نفس الام ) حاول معايا ووقفته

واعرف واحده صاحبتي سوريه باباها واخوها وجوز اختها و خطيب اختها التانيه و اخوالها و عمها الصغير كانوا بيناموا معاها عادي مالكم بقا في ايه

• عجبني
التفاعلات: KiNGS

واعرف واحده صاحبتي سوريه باباها واخوها وجوز اختها و خطيب اختها التانيه و اخوالها و عمها الصغير كانوا بيناموا معاها عادي مالكم بقا في ايه
وعمها الكبير وجوز خالتها والبواب و واحد كان معدي من تحت العمارة بالمرة مش هيقصر

• بيضحكني
التفاعلات: Nuak man224
وعمها الكبير وجوز خالتها والبواب و واحد كان معدي من تحت العمارة بالمرة مش هيقصر
ماشي ياشاطر بس الموضوع حصل بالفعل والبنت هربت لمصر منهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

هى لو انجلينا جولى مكنوش هيعملوا كل ده معاها ، يا كان ساعات بتتجاوب معاهم ، يا كان ابوها قواد وبيتاجر بيها لمصلحته

هى لو انجلينا جولى مكنوش هيعملوا كل ده معاها ، يا كان ساعات بتتجاوب معاهم ، يا كان ابوها قواد وبيتاجر بيها لمصلحته
انا مكنتش عايشه معاها هي واحده صاحبتي وحكت لي الموضوع وكدا وانها جات مصر بحجه تكمل تعليمها بس كانت عايزه تهرب من اهلها
وكانت فعلا جايه لي في مشكله ان اهلها عايزينها يرجعوها وانا قعدت معاهم واقنعتهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%