NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Egytop

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: مذيب القلوب❤️, هايج 69, الجوكر المصري و 4 آخرين
اه طبعا ونقطه ضعف المراه ووصولها لقمه النشوه تبدع من لحس ومص وبوس الكس وشفراته وبظره، بس ده يعتمد علي النظافه الشخصيه لشريكتك، ومدي تقبلها لذلك، طعمه بيفرق من ست لآخرين طبعا بس في العموم مقبول وحلو

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و فكرى
فى ناس بتقول بيبقى طعم الخيار المخلل

ان كنت لا تعلم ان لحس الكس مطلب اساسي لكل انثى وهو افضل طريقة لوصولها الى قمة النشوه

وكمان للكس طعم جدا مميز وروعه وكمان الانثى لما تشوفك تحب تلحس لها هيا كمان تحافظ دايم على نظافة كسها واحلى شي طعم ماء الانثى لما تنزل وانت مستمر في اللحس

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و Wael2013
فى ناس بتقول بيبقى طعم الخيار المخلل
بص انا دوقت ٣-٤ أكساس مختلفه
الطعم يعتمد علي النظافه الشخصيه وكمان شهوه المراه لكن في العموم ماكنتش خيار مخلل ابدا

• عجبني
التفاعلات: عمر خيرت، فكرى و نجوم الليل
بص انا دوقت ٣-٤ أكساس مختلفه
الطعم يعتمد علي النظافه الشخصيه وكمان شهوه المراه لكن في العموم ماكنتش خيار مخلل ابدا
والافرازات؟

والاجمل والامتع من لحسه او مصه
تذوق عسله او شهده ان اصبت الوصف

• عجبني
التفاعلات: فكرى
ممتع نيك

• عجبني
التفاعلات: فكرى
حد جرب لحس الكس عن تجربة هل ممتع؟ و طعمه مقبول ولا مقرف؟
انا بصراحة عملتها عدة مرات
وكنا مجبور علشان اخليها تحت سيطرتي
انا كنت بقرف
بس لما تشوفها بتستسلم وتذوب تنسى القرف وتزيد بالشفط

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: عمر خيرت، نفرتيتي اللبوة و فكرى
طيب لحس الكس
انا لحست كساس كتير وحتى طياز
الكس بيختلف من وحدة للتانية بس بشكل عام لذيذ
الطيز نفس الشي بس أهم شي النضافة

ممتع اكيد واحسن حاجة بيهيج كل الاطراف جدا

بصراحة مقرف او انا بقرف بس كنت كل فترة مجرب الحسو حتى تنبسط هيا مش انا بس بعشق لحس الطيز عندي طيز لحسها ممتعة كبيرة ولازم الحس اي طيز قبل ما نيك بنت او شب

• عجبني
التفاعلات: hani1 و صعيدي هايج
بصراحة مقرف او انا بقرف بس كنت كل فترة مجرب الحسو حتى تنبسط هيا مش انا بس بعشق لحس الطيز عندي طيز لحسها ممتعة كبيرة ولازم الحس اي طيز قبل ما نيك بنت او شب
وانا متلك ياصديقي بحب الطياز

عن تجربه يختلف من بنت لبنت والي انا جربت معهم كان الطعم جيد و ما في ريحه بس شعور رائع وبخلي البنت توصل لقمة نشوتها بس اذا البنت مش نضايفيه بكون اله ريحه انت رح تقرف تلحسه

احلى و اجمل متعه بعشق طعمه و ريحته و بتبقى اجمل متعه ليها و اكتر حاجه بتهيجها و خصوصا لو تلحس زنبورها لكن اهم حاجه تكون هى نضيفه و مهتميه بنفسها علشان تبقى ريحتها حلوه و تشجعك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دلع للراجل قبل ما يكون للست ، بس الي يفهم ، بالخصوص لما يكون باللسان علي البظر متعه تجنن والست تحتك بتفرك ومبتيتحملش ، بس انت تخليك مستمر

فى ناس بتقول أن بيبقى فى افرازات ريحتها وحشة و مضرة

طبعا حاجة ممتعة جدا و مطلوبة جدا فى الممارسة و بخلى البنت تحس انها ملكة 👸 و فيه شهوة و هيجان و طعمه سكسى وخصوصا اما بتجيب شهوتها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%