NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حد بيهددني بصور ليا

انا حبيت واحد و وثقت فيه و بعتله صور ليا و بقي بيهددني و خايفه اوي انا عارفه اني غلطانه اعتبروني اختكم و قولولي اتصرف ازاي و هتابع كومنتاتكم
هاتي اكونته ع الخاص

ابعتيلوا صورة تانى وثالثة والخ الخ...الاهم والأخطر انه ميعرفش مقاس الاندر بتاعك✋

انا مقدر حجم الخوف اللى انتى فيه بس اجمدى وماتتهزيش واوعى تبينيله انك خايفه....
ردى عليه رد واحد وهو انك لو نشرت اى صورة ببساطة هاتتحبس... ودة كلام حقيقة مش تهديد
مباحث الانترنت موجودة وبسهولة تعملى تتبع ليه انه بيهددك سواء على الواتس او اى برنامج تواصل....

الاول اوصلي اقرب قسم ليكى واعملى بلاغ سرقة الموبايل
وبعدها بكام يوم اوصلى مباحث الانترنت وأعلى بلاغ عن الابتزاز إلى بيحصلك ها يلبس ويتحبس بتهمتين
بس حاولى تخطى الشريحة بتاعتك فى تليفون تانى واقفلى الموبايل بتاعك علشان الا ip بتاع الموبايل

شوفي حضرتك اخوكي أو حد قريبك تكوني واثقة فيه أو تروحي أنت عادي جدا مفيش فيها حاجة أو محامية بعيد عن منطقتك
وهتروحي مديرية الأمن قسم مباحث الانترنت هتقول اني في واحد هكر تليفونك وأنه بيبتزك اهم حاجة تسجلي اعتراف علي الوانس أو ماسنجر أو أي طريقة بس حولي أن الرسائل ميكنش فيها انه بمزاجك
يعني تبدأ بالمحيلة أنك زي اخوته ينفع تفضح اختك طيب انت عايز فلوس أي إثبات تخدي اسكرين من أجزاء المحادثة وتضعي نسخة من المحادثة علي كارت ميموري علشان يتثبت في المحضر
علي فكرة الموضوع ده حصل والبنت قالت لأبوها وراح بنفسه وبلغ والولد جابوه من الصعيد رغم البنت في محافظة تانية واحبس والتحكم عليه بثلاث سنوات
افضل حل

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
انا حبيت واحد و وثقت فيه و بعتله صور ليا و بقي بيهددني و خايفه اوي انا عارفه اني غلطانه اعتبروني اختكم و قولولي اتصرف ازاي و هتابع كومنتاتكم
ده عايز حد يكسر عينه ويخليه يمسح الصور

توصلي معايا وانا هعرف امسح الصور ديه بطرقتي

تجاهليه تماماً واقطعي علاقتك بيه وقبل ذلك قولي له كما تدين تدان وابعدي عنه ودعي الأمر لله

• هممم
التفاعلات: مازن صقر
لوحدك ماتقدرين .
لازم يكون معك راجل او تروحي تشتكين عن قسم جرائم الانترنيت

اسهل حل انك تبلغي شرطه النت بس تتاكدي أن الموضوع يكون في سريه وفي ظباط كويسه مش هتستغل الموقف وهيجيبو الواد من قفاه وهيفشخوه ومن غير ما حد من أهلك يعرف كمان

تقدري تروحي لوحدك مديرية الامن او وزارة الداخلية مكتب مكافحة جرائم الانترنت اعملي فيه محضر ولو حبيتي تعملي قضية هتبقى قضية و هيتعرض على النيابة هيتربى و هيتعلم الادب

دة مش محترم عوزك وها تبهدلنى ما يقدر يعمل حاجه بالصور المهم انتى ما تفكرى تروحى له

مباحث الانترنت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صفحة على الفيس بوك اسمها قاوم
تواصلي معاهم والموضوع هيخلص في نفس اليوم ومن غير كمان ما تروحي تعملي محضر لو انتي مش حابه تروحي القسم

لو ممكن نتواصل وانشاء **** الحل موجود

مباحث الانترنت

كلمني واقسم ب**** لو ما جبتلك صوره وبيناته كلها عندك ما ابقا احمد ولو معرفتش اعمل كدا ابعتله لينك ينسي اسمه يمسح الفون اصلا

اعرف محاميه هتساعدك و تحبس ليكى الشخص ده كمان لو حابه اتواصلى معايا و هبعتلك الاكونت بتاعها تكلميها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%