NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حد بيهددني بصور ليا

A

Anonymous (c4b1)

ضيف
انا حبيت واحد و وثقت فيه و بعتله صور ليا و بقي بيهددني و خايفه اوي انا عارفه اني غلطانه اعتبروني اختكم و قولولي اتصرف ازاي و هتابع كومنتاتكم

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: E.mo7awailed, Ahmed66660, mimoxxx و 18 آخرين
انا حبيت واحد و وثقت فيه و بعتله صور ليا و بقي بيهددني و خايفه اوي انا عارفه اني غلطانه اعتبروني اختكم و قولولي اتصرف ازاي و هتابع كومنتاتكم
لو حابة اسعدك بجد ومش عاوز منك مقابل ولا شغل حورات كلمينى وهساعدك جدعنه

• عجبني
التفاعلات: الوقح
عنك شجاعه كلمي قسم الجرائم الالكترونيه

• عجبني
التفاعلات: أنا القبطان, كسموت, Lostway و 4 آخرين
تواصلي معاي خاصه وهقولك علي اكتر من طريقه ترجعي بيها حققك وهو يتاسفلك اطمني انا شغلي برمجيات وهجر كدا

لازم حد قريب منك بتثقي فيه راجل طبعا تخليه يتعامل معاه وهوا هيكسحه ويجيب منه الحاجه بس سايسي الكلب دا لحد ما دا يحصل عشان ميتهورش ويعمل حاجه تضرك

شوفي حضرتك اخوكي أو حد قريبك تكوني واثقة فيه أو تروحي أنت عادي جدا مفيش فيها حاجة أو محامية بعيد عن منطقتك
وهتروحي مديرية الأمن قسم مباحث الانترنت هتقول اني في واحد هكر تليفونك وأنه بيبتزك اهم حاجة تسجلي اعتراف علي الوانس أو ماسنجر أو أي طريقة بس حولي أن الرسائل ميكنش فيها انه بمزاجك
يعني تبدأ بالمحيلة أنك زي اخوته ينفع تفضح اختك طيب انت عايز فلوس أي إثبات تخدي اسكرين من أجزاء المحادثة وتضعي نسخة من المحادثة علي كارت ميموري علشان يتثبت في المحضر
علي فكرة الموضوع ده حصل والبنت قالت لأبوها وراح بنفسه وبلغ والولد جابوه من الصعيد رغم البنت في محافظة تانية واحبس والتحكم عليه بثلاث سنوات

• عجبني
التفاعلات: أنا القبطان, فحلها, كسموت و 3 آخرين
قسم الجرائم الالكترونية وفي حوار انو بيبقي سري وبيخلصوا كل حاجه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هنا الناس هتستغلك احكي لحد تعرفيه قريب منك

بصي مبدائيا كده انتي مش غاطانه و متشيليش نفسك الزنب و تحسي بالندم كلنا بنضعف و بنحب عادي هو الي خول ابن متناكة عشان مصنش الأمانه المهم انا اكيد انا او غيري عشان حد يعرف يساعدك لازم تحكي لي حد و تفهميه النزقف اكتر و يقولك تعملي ايه عشان صوابعك نش زي بعضها هيا مش شفره يا حبيبتي 😂 كل واحد ليه تعامل و المهم في الأخر انك متتاذيش لو عايزه تحكيلي كلميني علي التلجرام عشان تبقي مطمنه ssayedhamdy@

• معجبنيش
التفاعلات: Savage 72
هنا الناس هتستغلك احكي لحد تعرفيه قريب منك
ماهي اكيد نفسها بس خايفه من ردت فعله و هيبصلها ازاي انتا عارف مجتمعنا و تفكيره مش كل الناس وحشه ياخويا

ماهي اكيد نفسها بس خايفه من ردت فعله و هيبصلها ازاي انتا عارف مجتمعنا و تفكيره مش كل الناس وحشه ياخويا
شوفت الردود علي الموضوع اصلا تحس الناس ما صدقت لقيت صيده تنهش في لحمها

• عجبني
التفاعلات: كسموت
كلمي قاوم ع تليجرام او الفيس

• عجبني
التفاعلات: Naoooil و moshark
لو فيس ولا واتس هفيدك ليا في الهكر لو كدا كلميني

• عجبني
التفاعلات: الاسباني
عموما ده لو حوار بجد كلميني و انا ليا معارف كتير سواء عاوزه الموضوع يخلص قانوني او عاوزاه مش قانوني عادي اديني تفاصيل و هساعدك

شرطه النت اعملى محضر

انا هاكينك لو حابه مساعده كلميني برايفت

تروحي تبلغي في مباحث الانترنت

اعملي فيه محضر حتي لَو هو عمل معاكي اي استحاله يسبوه

• عجبني
التفاعلات: abdoooo10
ماحدش يقدر يفيدك غير اللي قريب منك يعني حد قريبك او حد يكون رجوله من منطقة سكنك وهو هيظبطه

كلمي فريق قاوم علي فيسبوك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%