NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حديث الصباح والمساء...متسلسلة..الحلقة الخامسة من الفصل الثاني وصلت

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
11,989
نقاط
19,277
حديث الصباح والمساء

مقدمة:
هذه أول قصة لي هنا معاكم اتمني انها تعجبكم :smi:
تحكي عن نادر شاب في أوائل العشرينات مثله مثل جميع الشباب يكافح من اجل جني المال ..لذلك لم يفكر في الجنس أبدا طيلة حياته ..
و لكن بين صباح ومساء تغيرت حياته بنسبة عالية جدا ..في اول الامر لم يفهم ما تقصدة تلك المراة التي تعرف عليها أثناء عمله بجني الأموال ..ولم يجد طريقة ليفهم بها تلك المرأة الا ما بين حديث صباح و مساء ..
أضاءت الأضواء من حوله..ولم بجد مفر ..
وقرر انه يخوض هذه التجربة التي لا يفهمها ولا يفهم مرادها ابدا .. :smi::g058:
............................


الجزء الأول:99:
شخصيات ستظهر في الجزء الأول
نادر أمين :ظ¢ظ* سنه من القاهرة من حي شعبي وأسرة بسيطة جدا.
أمين : ظ¥ظ¥ سنة والد نادر يعمل أمين مخازن في إحدي شركات الغزل و النسيج.
أمينة : ظ¤ظ¥سنه والدة نادر ربة منزل وزوجة محترمة جدا لا يوجد أتربة في ذكريتها.
وفاء :آنسة ظ£ظ¥ سنة من الزقازيق من حي راقي وعائلة غنية وما زالت بنت بنوت.

ومن هنا ستبتدء الأحداث :

في صباح يوم السبت استيقظ نادر كعادته الساعة العاشرة صباحاً لا يعلم ماذا يخبيء له اليوم و لا يعلم كيف يجني الاموال لهذا اليوم فأقصى طموحاته ان يجني الاموال باي طريقة تكون و لا يعرف الفرق بين الحلال و الحرام..عند خروجه من غرفتة وجد والده بالمنزل علي غير عادته ووالدته في المطبخ تحضر الفطور لهم..
نادر : صباح الخير يا حاج أمين ..
امين : صباح الزفت عليك يا زفت ..
نادر : هو ده رد الصباح يا حج !!
امين : ده اللي عندي ..مش عاجبك سيب البيت و امشي ..
امينة : في ايه علي الصبح كدة؟؟؟ الناس كلها سمعتكم ..هو مفيش غيرنا في المنطقة كلها ..
نادر : شوفي جوزك علي الصبح ..
امين : جوزها ياين الكلب يا وسخ طب و اللـه ما انتا قاعد فيها ..شوفلك حتة تلمك و تبات فيها..
امينة : حرام عليك يا حاج ده ابنك الوحيد و مالكوش غير بعض..
امين : عليا الطلاق بالتلاته كلمة زيادة منك مانتي قاعدة فيها انتي كمان ..
نادر : وعلي ايه.. خلاص انا هخرج احسن و لية رب اسمه الكريم.
امين : غور يا اخي الهي تروح ما ترجع تاني ..

وخرج نادر من المنزل لا يعرف اين يذهب ولا يلجا لمن ..جميع اصدقاءه مصالح فقط و لا احد يصلح!!ظل نادر في شوارع القاهرة يبحث عن ماوي و قد قاربت الساعة على ظ،ظ* مساءا..واثناء ذهابه من طريق السيارات كاد ان يقع من طوله لعدم تناوله أي اكل او شرب ..
اثناء ذالك وجد نفسه مرمي علي الارض و امامه سيارة سوداء و هذا اخر ما رآه في ذلك اليوم..

الحلقة الثانية
فاق نادر و وجد نفسه نائم علي سرير بغرفة لا يعرف اين هو ؟؟و تجلس امامه آنسة ترتدي ال****.. وهي تبتسم له..
وسأل:انا فين؟؟وحضرتك مين؟؟
ردت السيدة :أنا وفاء.. حمد اللـه علي سلامتك ..
نادر : ايه اللي حصل ؟؟ومين انتي ؟؟وانا فين ؟؟
وفاء : متقلقش خالص انت كويس و الدكتور طمني عليك..
نادر : دكتور .؟ دكتور ايه ؟وحصل ايه ؟انا مش فاهم حاجة!!!
وفاء : متفكرش بس انت في اي حاجة ..و انا هفهمك على كل حاجة ..بس نطمئن عليك الاول ..و انا هطلع للدكتور ورجعالك ..
نادر : طيب استني بس فهميني الاول ..
لم ترد وفاء عليه.. بصت عليه واديته ظهرها و خرجت..و نادر اصبح يكلم نفسه ومش فاهم اي حاجة خالص وبعد خمس دقايق باب الغرفة بيخبط ..
نادر : ادخل ..
وفاء : انت دلوقتي كويس و الدكتور طمني عليك و تقدر تخرج ..
نادر : فهميني بس الاول انتي مين و انا فين و ايه الي حصل؟؟؟
وفاء : انا اسمي وفاء و كنت معدية بالعربية و مرة واحدة من غير ما المسك لاقيتك وقعت من طولك و اختك و ركبتك العربية و جيت جري بيك علي المستشفي هنا و الدكتور طمني عليك ..
نادر : اشكرك جدا على اللي عملتيه معايا و مش عارف اقولك ايه ؟
وفاء : متقلش حاجة المهم انك كويس و بخير ..و انا دفعت الحساب و يلا عشان تخرج يا أستاذ نادر
نادر : باستغراب عرفتي اسمي منين !!؟؟
وفاء : انا آسفة ..بس فتشنا في جيبك عشان نعرف شخصيتك ..و لاقينا بطاقتك ..
نادر : مافيش داعي للاسف والف شكر بجد ..
وفاء : يلا عشان نمشي انا عندي شغل كتير و محدش يعرف انا فين ..
نادر : انا ..انا.. انا ..انا اخرج فين بس ..خليني هنا احسن ..ما ليش مكان وماليش حد ..
وفاء : علي فكرة بعتنا لاهلك ومحدش جه ..
و الدموع في عني نادر..
نادر : طيب اتفضلي انتي وآسف عطلتك معايا يا ست وفاء ..
وفاء : ست وفاء مين !!اسمي وفاء و انا لسة آنسة ..ويللا نخرج مع بعض مش هسيبك الا لما اطمئن عليك ..
نادر : كتر خيرك ..
وفاء : و اللـه ماتحصل ..احنا بنات جدعه برده و ولاد بلد ï؟½ï؟½

و خرج نادر مع وفاء هي ماشية قدامه و هو ماشي وراها محروج جدا ..وعلي باب المستشفي ..
وفاء : استني اجيب العربية ..
نادر ساكت مش بينطق لحد ما وفاء رجعت بالعربية و شورت له يركب ..و ركب العربية و اول ماركب العربية لقي حد غريب فيها و جميل جدا ..عيون خضرا.. و شعر حرير طويل ..وبتبتسم ليه!!
نادر : انتي مبن؟؟!!
وفاء : نعم .. انت لحقت نسيت !! الدكتور قال انك طبيعي مش فاقد الذاكرة ..
بيبصلها نادر و بيضحك و اتكسف جدا و مش عارف يقول ايه !!
وفاء : ايه يا عم نادر ساكت ليه؟؟
نادر : اصل اصل ..
وفاء : ولا اصل ولا فصل انت ايه حكايتك بقي ؟؟
نادر : حكايتي حكاية بس هختصرها ..
وفاء : انا هسمعك ..بس مش دلوقتي ..اديني رقمك و انا هتصل عليك..
نادر : بصراحه مش معايا تليفون ..اكتبي رقمك في ورقة وانا هتصل بيكي..
وفاء : وعد الحر دين عليه..
نادر : وعد ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
وفاء : طيب هتروح فين ؟وهتعمل ايه؟
نادر : مش عارف سبيها علي اللـه ..انتي منين ؟؟شكلك و لهجتك بيقول انك مش من القاهرة ولا زينا !!
وفاء : ههههههههههه مش زيكم ازاي بس!! انا من الزقازيق يا سيدي ..و ليا شركة غزل و نسيج هنا في القاهرة..
نادر : اهلا بيكي اتشرفت بيكي ..
وفاء : يا واد يا بكاش انت هتيجي معايا الشركة نفطر سوا ..و يبقي عيش و ملح و نتكلم في موضوعك..
نادر : انا هتعبك معايا يا انسة وفاء ..
وفاء : ولا تعب ولا حاجة ..احنا جدعان اوي ...ما يغرجش المنظر و الشركة و كدة ..
نادر : خلاص يا انسة ..واحسن جدعان كمان ..
وفاء : ههههههه مش بقولك بكاش ..علي العموم **** يسهل و نشوف موضوعك ونعمل الصح ..
وساقت العربية ودخلت علي الشركة و علي المكتب بتاعها و نادر وقف برا ..
وفاء : ادخل انت مش محتاج عزومة ..
نادر : ميصحش العين ماتعلاش علي الحاحب..
وفاء ؛ ادخل ..ادخل بس ..
ودخل نادر المكتب ........

وكدة خلصت اول حلقتين من حديث الصباح والمساء ..

ولسة في مفاجآت كتيرة هتعرفوها في الايام اللي جاية ..

ده لو عجبتكم القصة طبعا هكملها انا عارف ان مفيش جنس ولا سكس بس اول ظ£ حلقات مفمهش حاجة ..

اتمني انها تعجبكم ونكمل في وقت تاني :g014: 👋

وقفنا الحلقة الثانية لما نادر دخل مكتب وفاء
*** الحلقة الثالثة


قبل مبتدي الحلقة أحب أوصفلكم وفاء في صورة
*********************************** *
¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶âˆڑ
/ />
***************

تسأل وفاء نادر..
وفاء : تشرب حاجة و لا تتغدي الأول ؟
نادر : شكرا ما ليا نفس يا آنسة وفاء..
وفاء : يبقي نتغدي عشان انا هموت من الجوع ..
لم تنتظر وفاء رد نادر عليها و اتصلت علي عامل البوفيه و طلبت غدا لي ظ¢
نادر : معلش عندي بس سؤال محيرني بس خايف ادايق حضرتك !!
وفاء : انت ليه مصمم تدايقني يا نادر ؟؟
نادر : ليه بس التكشيرة دي انا عملت ايه بس ؟؟
وفاء : بلاش القاب يا نادر انا من نظرتي ليك و من غير ما اتعامل معاك عرفت انك جدع و ابن بلد ..
نادر : **** يخليكي يا آنسة وفاء ..هوب هوب اقصد يا وفاء âک؛âک؛
ضحك الاتنين في نفس واحد ههههههههههههههههه

وفاء : تحب تحكي دلوقتي و لا بعد مناكل ؟
نادر : زي ماتحبي انتي ؟
وفاء : خلاص دلوقتي و بعد الغدا ..
نادر : و وقتك يا وفاء انتي في شغلك و مش عايز اعطلك ..
وفاء : و لا عطلة و لا حاجة انا عايزة اساعدك و بمدلك ايدي
نادر : ده شرف كبير ليا يا وفاء..
وفاء : يا واد بطل بكش و اسئل سؤالك؟؟
نادر : حاضر ... اول ماشوفتك شوفتك بال**** في المستشفي ..و بعد مانزلنا معرفتكيش من غير ****!!
وفاء : فهمت سؤالك يا نادر و هجاوبك ..انا بنت معروفة جدا في سوق الاعمال و مبحبش حد يشوفني في وضع زي كدة فال**** بيكون موجود معايا للضرورة ..
نادر :: اممممممم فهمت خلاص ..
وفاء : طب احكي بقي يا ابو المفهومية..
نادر : ابو المفهومية ..ههههههه ياريت ..ماكنش زمان ده بقي حالي!!انا من اسرة عادية جدا ..وحيد ابويا و امي ماليش اخوات ولاد و لا بنات.. و ابويا كل فلوسه رايحة ع الكاس والنسوان..وكل زهقه بيطلعها عليا ..طلعني من التعليم عشان اشتغل و اصرف معاه ..و في الآخر زي مانتي شايفة كرشني برا البيت ..و ضاع مني كل حاجة بس الحمد**** علي كل شئ
بتفكر وفاء و تقول لنفسها أأقوله اني عارفة كل حاجة عنك ..و لا لأ.. أفاجؤه دلوقتي ..و لا استني شوية ؟؟
نادر : ايه يا وفاء ساكته ليه؟؟
وفاء سرحانة خالص .. ومش واخدة بالها من نداء نادر عليها!!
نادر : وفاء ..يا وفاء ..أنت روحتي فين؟؟
وفاء : نعم ..مش واخدة بالي!!
نادر : نعم ..!! روحتي فين؟؟
وفاء : اسفة بس مستغربة من كلامك مش عارفه ارد عليه
نادر : ماتقوليش حاجة
تمسك وفاء سماعه التليفون الارضي و تتصل بأحد العمال في المصنع ..
قالت ابعتلي اللي قولتلك عليه..
و قفلت السكة و قامت من علي المكتب و مشيت في الغرفة ثم وجهت نظرها لنادر .
وقالت : لحظة هفتح الباب التاني ..
لما لفت وفاء و وقفت قدام نادر وبعفوية محستش بنفسها و هي بتتمطتع فجاة..فنظر لها نادر بتمعن و لمح تفاصيل جسدها و ركز فيها اوي اوي و خاصة علي صدرها اكتر حاجة ..
ابتسمت وفاء وعملت نفسها ماخدتش بالها من بصته ليها ..
و تحرك ما بداخل نادر لا شعوريا ..اتحرج جدا لان بتاعه وقف تعظيم سلام لجسمها !!و لاول مرة في حياته يحصل معاه كدة !!رغم انه كان بيحتلم كتير ..وده هنعرفه بعدين!!..
و فتحت وفاء الباب ..
ودخل منه شخص ..
نادر بص ليه ..
و بص لوفاء ..
و بلم !!
و الشخص بردو تفاجأ مثل نادر!!

ياتري مين الشخص ده؟؟
و ايه السر اللي كانت بتفكر فيه وفاء؟؟

في الحلقة الرابعه ..و هتكون نهاية الفصل الاول من القصة ...

أتمني تنال اعجابكم 👋ٍ

وقفنا الحلقة الي فاتت عندما كان نادر ينظر الي وفاء و هي بتتمطع وعجبه جسمها جداَ وخصوصاَ صدرها
ومرة واحدة راحت تفتح الباب و دخل شخص مين هو بقي الشخص ده؟

الحلقة الرابعة
نادر : ............
وفاء: مالك يا نادر في ايه بس ؟؟ادخل يا امين هتفضل واقف كدة ؟؟مينفعش نتكلم و انت علي الباب..
يرد أمين والد نادر و هو بيحاول يمسك اعصابه من الموقف اللي محطوط فيه..
امين : حاضر يا استاذة وفاء..
امين : انت جاي يا ابني تفضحني في مكان اكل عيشي ؟؟؟
نادر : انا انا معرفش انك بتشتغل هنا ..وفاء ..هو في ايه ؟انا مش فاهم حاجة ؟؟
وفاء : ماتقلقش يا نادر انا عارفة كل حاجة هنا عن كل الموظفين اللي عندي ..وليا كذا طريقة اعرف بيها كل اللي انا عايزاه ... بس ماكنتش اتصور ان توصل بحد يعمل كدة في ابنه الوحيد ..انا لما لاقيتك مرمي في الشارع و عرفت انت مين من بطاقتك الشخصية ..بعت حد يسئل و عرفت كل حاجة ..و من الواضح ان المنطقة كلها عارفة باللي بيحصل !!
امين : يا استاذة وفاء .. لو سمحتي دي مشاكل عائلية ماسمحش لحد ايّن كان مين هو ..انه يدّخل ..
وفاء : تسمح ..ماتسمحش ..دي مش مشكلتي و لا مشكلتك ؟؟دا اصبح أمر واقع قدامي ..بس انا مش هجادل معاك ولا هقولك رجّع ابنك و لا مترجعهوش ..
نادر : وفاء كفاية كدة ..مهما يحصل مينفعش احط ابويا في موقف زي ده ..ده مهما حصل و مهما كان جزمته فوق رقبتي..
امين .. ساكت مابينطقش ..مكنش متوقع ان نادر ابنه يقول كدة !!!!
وفاء : عشان كدة انا أستجدعتك يا نادر و هقف جنبك مش هسيبك .. اتفضل انت يا امين دلوقتي..
أمين والدموع كانت في عنيه..
أمين : حاضر يا استاذة وفاء
بعد ما خرج أمين محدش نطق بحرف واحد ..
و مرة واحدة وفاء رفعت سماعة التليفون ..
و بتزعق ..
المكتب الي جنبي يتروق و يتظبط علي سنجة عشرة ..

وبكدة يكون الحلقة الرابعة والفصل الأول انتهي ..

وفاضل مفاجاة واحدة اللي متابع من البداية هو اللي هيعرفها !!!

الفصل الثاني هيكون فية اضافة شخصيات تانية ..
والام ليها دور كبير اوي في أحداث الفصل الثاني ..
وبكدة يبقي عرفتكم بتسلسل الأحداث ومحرقتش القصة بردو ... ا

نتظروني في الفصل الثاني ...




حديث الصباح والمساء
باين عليها قصه جميله
الحوار حلو واللغه سهله والافكار متسلسله
اشكرك وننتظر التكمله
..............
كملها على نفس العنوان حتى تضاف مع بعضها
وخلى خطك زى كدا

وفي نهاية الفصل الأول أنتهي علي اتصال وفاء بأحد العاملين لنظافة المكتب المقابل لها

• الفصل الثاني
الحلقة الاولي

شخصيات جديدة
ادهم باشا : عمره ظ¥ظ¥عاما من كبار رجال الأعمال الكبار بالقاهرة كله حيوية و كأنه شاب في الثلاثين من عمره.
سعيد باشا : إبن لأدهم ظ¢ظ¥عاماً شاب طائش سكير لا يتحمل مسئلية اي شئ .
سلمى هانم : بنت لادهم عندها ظ،ظ¦ سنة و اخر العنقود شقية بيضاء جسمها جميل جداَ و تناسق كاختها الكبري وفاء والدتهما توفيت حين خرجت سلمى للحياة.
رحاب و فهمي : المسؤلين عن الفيلا من نظافة و اعتناء بالباشا واولاده .

بداية الحلقة الأولى
يجلس ادهم باشا علي مكتبه في غرفة الاجتماعات ..و ينادي على أدهم و رحاب
أدهم : بت يا رحاب واد يا فهمي ..
يرد قمي و رحاب في نفس واحد..
رحاب و فهمي: أيوة يا باشا ..تحت أمرك ..جايين اهو ..
تصل رحاب قبل فهمي للباشا!!
رحاب : نعم ياسعادة الباشا..
ادهم : فين الزفت فهمي..؟؟
رحاب : جاي ياباشا بيلبس اهو..
ادهم : بيلبس ماشي ..مالك يابت خدودك موردة ليه كدة علي الصبح ؟؟
رحاب : مش عارفة يابشا .. يمكن تكون ناموسة قرصتني !!
ادهم : يا بخت الناموسة يا بت.
تتعلثم رحاب و لا تقدر علي الرد !!
فهمي : ايوة يا باشا معلش انا اسف كنت بلبس .
ادهم : ماشي ..خلاص روحو صحوا الهوانم من فوق ..و اهم حاجة تطلعي يا رحاب للمفعوصة الصغيرة ..و عرفوهم يجهزوا حالاً في بسرعة في اجتماع مهم ..
في نفس واحد...
رحاب و فهمي : حاضر ييسعادة البيه..
ذهب كل منهما يصحوا الهوانم و الباشا سعيد بكدة!!..فهمي يخبط علي باب غرفة سعيد.. و يسمح له سعيد بالدخول ..دخل فهمي الحجرة وجد سعيد ممدد علي السرير و جسمه عاري و لا يرتدي سوى البوكسر .. و يسأله..
سعيد : ايوة يا زفت في ايه علي الصبح ؟؟
فهمي : معلش ياباشا البيه الكبير عايزكم ضروى في اجتماع ..
سعيد : اجتماع ايه علي الصبح؟؟!!
سعيد : واقف بعيد ليه يا عرص ..هتكسف ولا ايه ؟؟ولا مكيفتش امبارح ؟؟
فهمي : لا يابيه.. اتكيفت بس مش عايز اقرب خايف منك ..و احنا لسه الصبح ..
سعيد : خايف ليه يا كسمك هو انا عفريت!!
فهمي : لا يا باشا مقصدش ..بس انا بتحرك بالعافية من امبارح ..ده حتي رحاب لاحظت ان فيا حاجة ..و متكلمتش ..وده الي مخوفني اكتر..
سعيد : خلاص غور ..ولا اقولك تعالي قرب هات السجاير ناولهاني ..
و قرب فهمي عشان يجيب السجاير ..قام سعيد رافع ايده وضربه علي طيزه ..و عطاله بعبوص جامد اوي ..فهمي اتنطر من البعبوص .. طلعت منه احلي آه ما تطلعش من شرموطة !!
سعيد : خلاص غور عرف البيه هاخد شور و نازل علي طول..

وفي الاتجاه الثاني ..
دخلت رحاب غرفة سلمي ..ونادت
رحاب: سلمي يا سلمي يا سلمي..
سلمي : ايه يا ريري في ايه ؟؟هيا الساعه كام كدة ؟؟
رحاب : الساعه ظ§ و نص يا سوسو ..
سلمي : مصحياني دلوقتي ليه ؟؟؟
وبتنظر لرحاب بغضب ..
رحاب : البيه عايزكم ضروري في اجتماع ..
سلمي : طيب حاضر هلبس ونازلة ..
رحاب : وانا هروح اصحي الهانم الكبيرة و **** يستر !!
سلمي : هههههههعع ... دى عسل بس هيا جامدة شوية .. بس تعالي هنا ..مالك حلوة ليه كدة النهاردة ؟؟الظاهر فهمي عمل عمايله!!
اتحرجت رحاب و خرجت من الغرفة و قابلت سعيد باشا و خبطت فيه جامد !!
رحاب : يووووه يقطعني ..انا اسفة ياباشا ..ماختش بالي منك ..
سعيد : يقطعني انا ..لو مكنتش خبطت في الصدر الحنين ده ..ياخرابي عليّ
رحاب : بس يا باشا لحد يسمعك و تبقى فضيحة ..
وطلعت تجري علي غرفة الهانم الكبيرة .. و بتخبط علي الباب
رحاب : ستي وفاء؟؟؟
وفاء : جرا ايه علي الصبح !!؟؟عايزة اية يا زفت الطين علي الصبح !!؟؟..
تتكلم رحاب برعب..
رحاب : انا ..انا مقدرش استغني عنك ياستي ..دا لحم كتافي من خيرك ..بس الباشا عايزكم في اجتماع ضروري ..
وفاء : خلاص غوري عرّفية اني نازلة بغد ما هاخد شور ..
ذهبت رحاب الي السلم للنزول للباشا و عند نزولها قابلت فهمي ..
فهمي : صباح الفل يا لهطة القشطة ..
رحاب : صباح الزفت يابلاص المش ..
فهمي : ايه يابت بلاش المش ده ..ماتحترمي نفسك و انتي بتكلمي راجلك !!
تضحك رحاب باستهزاء...
رحاب : هيهيهيهيهههه ..رجلي اللي داخل عليا مفشخ امبارح !!!!
متحملش فهمي كلامها و ضربها بالقلم ع وشها جامد ..قرعت من صوتها..
أدهم باشا :في ايه صوتكم عالي يا ولاد الكلب ..!!هوا ما فيش اي احترام ليا و لّا ايه ؟؟!!
رحاب : اقوله و لا تقوله انت يا فهمي ؟؟
ادهم : انتو هتتعزموا علي بعض ياولاد الكللابب ..فين سعيد و الباقي ؟؟
رحاب وفهمي بصوت واحد..
رحاب وفهمي: هياخدوا شور و نازلين

• و بكدة خلصت الحلقة الاولي اتمني تعجبكم منتظر ردودكم


الفصل الثاني
الحلقة الثانية

يخرج سعيد من غرفتة وينتقل الي غرفت أخته الصغيرة سلمي وكان باب غرفتها مفتوح ثم نظر اليها وجدها ممدة علي السرير وكانت جميلة حقاً فضل سعيد متسمر امام الغرفة لا يشعر بشي ولا يفكر في شئ غير فقط سلمي وجسمها
ثم سمع صوت سلمي ينادي علية
سلمي : سعيد يا سعيد خش يا اخويا
سعيد : أحم احم اديني دخلت عايزة ايه يا مفعوصة أنتي
سلمي : مالك مبحلق كدة انت مبتزهقش
سعيد : وحد يزهق من القمر دة دة انا عايز اعملك تمثال اصحي علية كل يوم
سلمي : مينفعش كدة يا سعيد انا اختك بردو مش واحدة من اياهم
وفاء : مالك يا سومة صوتك طالع ليه
سعيد : فوفة انتي هنا من امتي
وفاء : عادي يا سومة يا قلبي سعيد بيرخم عليكي اخوكي الكبير بقي انتي فهمتي غلط
سعيد : قوليلها يا وفاء العبيطة دي
وفاء : اسكت انت حسابك معايا بعدين
وسابتهم وفاء ونزلت المكتب لوالدها
وفاء : صباح الفل علي اجمل بابا في الدنيا بحالها
أدهم : صباح العسل علي احلي بكاشة في الدنيا
وفاء : خير ياسي بابا مصحينا بدري لية كدة وانت عارف اني جاية متاخر امبارح
ادهم : يا بنتي حرام عليكي نفسك ليها حق عليكي اتمني اشوف أولادك واشيلهم قبل مموت
وفاء : يابابا بتجيب بس السيرة دي ليه علي الصبح
ادهم : يا بنتي مش علشان دخلتي في علاقة وفشلت تيأسي كدة الدنيا دي كلها متاهات والجدع الي يتخطاها
وفاء : حاضر ياسي بابا بس قول ي....
ادهم : بت يا رحاب
وفاء : عايز منها ايه البت دي انا مبرتحلهاش خالص
رحاب : ايوة ياسيدي أؤمرني
ادهم : مالكم انتي وسعيد كنتي بتزعقي لية مش عيب تزعقي لجوزك كدة
وفاء : هيا كمان زعقت دة يومهم اسود هما الاتنين معايا
ادهم : وفاء روحي انتي دلوقتي البسي علشان نخرج
وفاء : طب والاجتماع ادهم : يتاجل لحد البشوات ميصحوا
وفاء : حاضر يا بابا ولما نرجع هعرف اتصرف معاهم
ادهم : متزعليش من وفاء يا رحاب هيا طبعها حامي شوية هيا طيبة و**** بس الحمل كتسر عليه‍ا
رحاب : حاضر يا سعادة البية انا مقدرش ازعل منها انا مقدرش استغنا عنكم لحم كتافي من خيركم
ادهم : متقوليش كدة يا رحاب انتي متربية هنا وعشتي حياتك هنا وبنعاملك كبنت البيت
رحاب : عارفة و... يا باشا
خرجت وفاء من المنزل تفكر بما يدور حول المنزل وحولها تفكر في أخيها الطائش وأختها الصغيرة
وتريد ان تحافظ عليها من طيش سعيد وأثناء سيرها بالسيارة وجدت شخص مرمي علي الأرض ولحظها السعيد لم يكن أحد غيرها بالشارع فلبست ال**** لكي لا أحد يعرفها لأن حينها تكثر الشكوك وتاتي بالمشاكل ان رأها أحد بمثل هذا الموقف
اخدت الشخص الملقي علي الارض ابي سيارتها لاقرب مشفي بالمنطقة واثناء ذلك بحثت عن شخصيتة فدست ايديها في جيبة البنطال وجدت بطاقتة الشخصية وجزء بسيط من المال فقط ظ¥جنيهات وتذكرت ان والد هذا الشخص يعمل عندها بالشركة في عند دخولها المشفي والكشف علي نادر والأطمئنان عليه تحدثت وفاء الي شئون العاملين بالمصنع لديها
وبحثت عن اسم والد هذا الشخص وتم تاكيدها بانه عم امين أمين المخزن طلبت رقم هاتفه واغلقت الخط
واتصلت برقم عم امين
امين : الو مين معايا
وفاء : السلام عليكم في البداية
امين وعليكم السلام بس مين انتي الصوت الجميل دة مش غريب عليا
وفاء : لا غريب عليك ومتعرفهوش ا نت والد نادر
امين : ايوة والدة عمل نصايب ايه تاني خير
وفاء : نادر عامل حادثة وهو بالمستشفي دلوقتي
امين : احسن ريحني **** يخدة وقفل السكة فوشها
وفاء : الو الو ونظرت الي الهاتف وجدت ان الخط اغلق واتصلت مرة اخرة ولم تجد استجابة فادركت ان هذا شخص سئ جدا للغاية ولا تعرف ماذا تفعل
بعد الاطمىنان علي نادر دخلت وفاء وبالطبع تحدثنا في هذة النقطة في الفصل الأول وبكدة الحلقة الثانية خلصت بعتذر منكم جميعاَ انا اول مرة اكتب قصة كدة فاتمني انها تعجبكم ومن الحلقة دي قدرت اوصلكم لخيط معين ومن الحلقة القادمة تلتحم الأحداث والجنس والمفجأت الكثيرة وحياتي ...


الفصل الثاني
الحلقة الثالثة
تحدثنا في الحلقات السابقة عن شخصيات ذكريات الصباح والمساء وكيف دارت الأحداث للتعارف وعن عائلة وفاء بالتفصيل
وفي هذة الحلقة سنعرف شخصيات منزل نادر كما فعلنا بمنزل وفاء
................................. وبعد البداية
رجل مكافح من أسرة متوسطة الحال يدعي أمين تزوج من ابنه عمة أمينة فهو يكبر عنها بسنوات قليلة ومن صغرهم والأهل متفقين علي زواجهم عندما يصبحوا ف سن الرشد بعد الزواج بظ¥ سنوات انجبوا الأبن الوحيد لهم نادر فاقتصر وقتة علي العمل فقط ولم يفكر في زوجتة أبدا بدا كل شغلة الشاغل بتيسير المال لكي يرفة الحياة علي نادر وكان يظن انه يفعل الصح وليس الخطأ وتعرف علي أشخاص لم يكن يعرف انهم سيئين السمعة وصاروا أكثر من أخوات كانوا يقضون سهرتهم في بعض الأوقات عند منزل أمين ويتناولن شرب المخدرات والخمر وجميع الأشياء التي تفقد العقل
وأصدقاء أمين هم إبراهيم وحسن وصلاح
وفي يوم من الايام اجتمعوا الاربع الاصدقاء ان يقوموا بالسهر والشرب في منزل امين فوافق امين لانه في الوقت الحالي لا يوجد معة مال
وسوف تكمل الباقي لكم امينة زوجة امين وام نادر
امينة : كنت اقوم بعمل الغذاء لإبني نادر وزوجي امين واتي امين قبل موعودة المعتاد من العمل
امينة : خير يا امين في حاجة ولا ايه
امين : خير يا ولية بلاش اجي بيتي بدري شوية
امينة : لا عادي انا قلقت عليك اصل غريبة تيجي بدري
امين : طيب اخلصي حطيلنا نطفح
امينة : حاضر الطفح علي النار
امين : اخلصي بسرعة قبل الجماعة ميجوا
امينة : جماعة مين الي جيين
امين : صحابي يا ولية هوا حد بيجينا غيرهم
امينة : انت مبتطبلتش الصحبة الزفت دي من يوم معرفتهم وحالك في سواد وربنا مبيرضاش علينا بسببهم
امين : اخلصي وبطلي ام لكك دة شوية مش ناقص صداع
امينة : دي اخر مرة يجو هنا تاني قسماً عظماً لوو جم تاني منا قعدالك فيها هاخد ابني وامشي
امين وبكل برود : اخلصي بس وبطل لكلكة
دخلت امينة المطبخ وانهت تحضير الغداء ووضعت الطعام واثناء تناولهم الطعام دار الحديث بينهم كالأتي
امين : تسلم ايديكي يام نادر
امينة : .......................
امين : جرا ايه يا ولية مبترديش لية
امينة : انت بتكلمني انا
امين : اومال بكلم امي
امينة : لا بس مستغربة انا ابتديت انسي الكلام الحلو منك وقعدتك معايا يا ابو نادر
امين : اهو انتم كدة يا صنف الحريم تاكلم وتنكروا
امينة : بقي كدة يا امين اسكت خلي الطابق مستور احسن
امين : خلاص اطفحي جتك الهم ولية نكد و... بعد الانتهاء من الطعام دخلت أمبنة لكي ترتاح بجوار ابنها ناظر التي لا يتعدي عمرة الان عن ظ¤سنوات مددت بجانبة الي السرير واخذتة في حضنها وبكت علي الحال التي وصل بهم الان ولا تعرف ماذا يخبئ لها هذا المساء ومن كثرة البكاء نامت أمينة لا تدري باي شئ ولا تعرف متي نامت واثناء نومها دخل عليها امين
امين : أمينة انتي يا ولية
أمينة : عايز ايه سبني انام لسة بدري
امين : معلش يا ام نادر قومي اعملي لقمة خفيفة كدة ليا وللمعايا
امينة : **** يخربيتك ويخربيتكم انتوا مبتخسوش علي دمكم
امين : اكتمي يا ولية الناس في بيتنا بردة
امينة : ودة بقي بيت دة بقي خرابة للداخل والخارج
امين : معلش قومي دلوقتي ونتكلم في الموضوع دة بعدين
فاقت امينة من نومها ولبست الروب علي جلباب بيتها الصيفي لكي تداري معالم جسمها من اعين الناظرين واثناء سيرها وقعت عينها عليهم وهم يشربون الخمر والحشيش ويعطون لامين بكثرة
احضرت امين صنبة من الطعام وندت علي امين
امينة : ابو نادر ياامين
أمين : ايه يا نادر
امينة : تعالي خد الاكل خلص
امين : هاتية وتعالي يا ولية ماعندناش حد غريب دول اخواتك
امينة : تعالي بس عايزاك في حاجة
امين : بعدين مش وقتة هاتي الاكل وتعالي

رفعت امينة الصنية علي راسها وقدمتها للضيوف وهيا تبتسم ابتسامه غيظ لهم وتحكي لهم في سرها بالسم الهاري
امينة : لو احتجت حاجة تاني انا في المطبخ
: أمين : تشكري يا بنت الأصل
إبراهيم : معلش يام نادر قومناكي من النوم
امينة اخذت نفسها واكتفت بعدم الرد ودخلت الي غرفة نومها
إبراهيم : جرا اية يا امين المدام مردتش لية عليا
امين : تادي متاخدش فبالك مبتردش علي رجالة غيري
ابراهيم : وايه الي مطننك كدة
امين : مطمني هههههههه انا مربيها علي ايدي
أبراهيم : تعيش وتخويها يا اخويا
ههههههههههههههههههههه فضحكوا جميعا

امين : تعالي يا امينة شيلي الاكل
امينة : حاضر يا ابو نادر
خرجت امينة من الغرفة ونسيت ترتدي الروب عليها وكان لبسها يظهر بعض تفاصيلها مثل صدرها الكبير زو الحلمات النافرة وطيزها المكورة الذي تشد انتباة الاصنام بها واثناء رفع الصنية ساعدها حسن في رفعها واثناء ذلك خبط صدرة في ظهر امينة فديرت امينة رقبتها الي امام حسين وقامت بالبصق علي وجة ودخلت الي المطبخ سريعاَ .

وبكدة خلصت الحلقة الثالثة ...

يا تري ايه الي هيحصل بعد كدة ؟؟

هنعرفة في الحلقة الجديدة ..

منتظر ردودكم ...


الحلقة الرابعة



وقفنا الحلقة الي فاتت عند امينة من الغرفة ونسيت ترتدي الروب عليها وكان لبسها يظهر بعض تفاصيلها مثل صدرها الكبير زو الحلمات النافرة وطيزها المكورة الذي تشد انتباة الاصنام بها واثناء رفع الصنية ساعدها حسن في رفعها واثناء ذلك خبط صدرة في ظهر امينة فديرت امينة رقبتها الي امام حسين وقامت بالبصق علي وجة ودخلت الي المطبخ سريعاَ .
يا تري ايه الي هيحصل بعد كدة ؟؟
الحلقة الرابعة
أمين : معلش يا حسن امسحها فيا ايه الي حصل لكدة
حسن : ما انت كنت شايف بنفسك يا عم امين
ابراهيم : متوحدوو *** يا جماعه وبعدين يا امين الراجل مكنش يقصد حاجة وحشة واحنا قاعدين مع بعض كلنا
وانت يا حسن بعد ازنك يا عم امين حسن هيدخل يعتذر رغم انه مكنش يقصد حاجة
امين : ايه يا هيما الكلام دة دي مرات اخوة بردة
حسن : ودة العشم بردو يا امين احنا هنخرج افضل
امين : براحتكم يا رجالة البيت بيتكم وانا مش مأثر معاكم بس المرة الجاية تتعوض بقي
ابراهيم : عنينا ليك يا غالي
فتح امين الباب لصحابة وخرجوا من البيت دخل امين غرفة النوم ملقاش امينة
امين : انتي فين يا وش النصايب
امينة : انا في الزفت المطبخ
امين : ايه الي عملتية دة يا ولية يا بومة يا بوز الاخص
امينة : دة اقل حاجة عندي
امين : ** يخربيتك هو حصل ايه لكل دة
امينة : يعني انت مش شايف اتعميت كمان
امين : يابنتي الراجل كان بيساعدك يعني معقولة هيعمل حاجة واحنا قاعدين كلنا متشغلي ام مخك دة
امينة ؛ مانت لو حسيت بالي اتغرس فيا من تحت مكنتش قولت كدة
امين : انتي بتقولي ايه يا مرة يا غم علي المسا
امينة : بقول الي بقولة يا امين صاحبك بتاعه اتغرس فيا
فجاة امين حس بنشوة وشهوة غريبة اوي بتسيطر علية وكلم امينة ياولية عيب كلامك دة الراجل كان قدمنا كلنا
امينة : وكناز عمي يا راجل انا بقولك بتاعه اتغرس جوايا انت مبتفهمش
فجاة امين زبة وقف علي الاخر ومعملش معاه كدة من فترة طويلة وامينة بتدير علشان تخلص غسل اخر طبق امين حضنها من ضهرها وحسيت بزبة في طيزها
امينة : ايه يا راجل الي ناشف تحت دة
امين : يعني مش عارفة يا لبوة
امينة : لبوتك يا ابو نادر . بس شكل الكلام هيجك علي الاخر
امين : كلام ايه يا شرموطة
امينة : بضحة خبيثة لما قولتلك زب حسن اتغرس في طيزي كان هيشقها اتنين
فجاة امين فقد السيطرة علي نفسة ومسك امينة من جنبها ورشق زبة في طيزها علي اخرة وقالها كدة
امينة : لا اكتر شوية
امين : طيب تعالي جوة نتفاهم بقي
مرة وحدة لقوا الباب بيخبط
امينة : مين الغلس الي جي في الوقت دة
امين : مين علي الباب بيرد ابراهيم صاحبة معلش نسيت المحفظة بتاعتي علي الكنبة
امين خد المحفظة وفتح الباب انا مختش بالي منها الي لولا انك جيت وسىلت عليها
ابراهيم : شكراَ يا عم امين ولاحظ ابراهيم زب امين الواقف وقاله بضحك شكلي جيت فوقت مش مناسب ههههههه
امين : مانت فقري ابن كلب يلا غور ههههههههههه
امينة طلعت من المطبخ مين يا ابونادر
امين : ابراهيم كان ناسي المحفظة وخلاص مشي
امينة : يادي النيلة مش هنخلص بقي
امين : هو احنا كنا بنقول ايه وبيغمزلها
امينة : هطمن علي نادر وهحصلك
امين : علي نار يا لبوة اموووواة
عدت نص ساعه وامينة مجتش وفضل ينادي عليها ومتردش ام يشوفها اتاخرت لية كل دة وفتح الباب واتسمر لقاها سلط ملط ونايمة نوم علي بطنها وطيزها الي بيعشقها قدامه قرر يتسحب واحدة واحدة علشان متحسش بية بص علي نادر لقاه في سابع نومة خلع هدومة بسرعة ونام ع ظهر امينة وفي الوقت دة امينة حسيت بيه وقررت انها تعمل نفسها نايمة وتلعب علية لعبة كدة تجس نبضة يمكن يكون فية امل اصل بقاله كتير مكيفهاش

...... يا تري امينة كانت بتفكر في ايه وقررت اين بالظبط وايه هيا اللعبة ال هتلعبها علي جوزها ودة هنعرفة في الحلقة الخامسة اخر حلقة من احداث الفصل الثاني وتشتعل الاحداث في الجزء الثالث بالجنس والمغامرات بين العيلتين ودة الي هنعرفة في الايام الجية ....

اشكركم جداً علي صبركم رجاء التقيم وتحديد مستوي الكاتب واعطاء النصائح لية لكي تصبح القصة من اجمل القصص في المنتدي ...


الحلقة الحامسة

امينة كانت بتفكر في ايه وقررت اين بالظبط وايه هيا اللعبة ال هتلعبها علي جوزها ودة هنعرفة دلوقتي واسف ع التاخير
الحلقة الخامسة وأخر حلقات الجزء الثاني
أمين دخل الحجرة علشان يشوف أمينة مجتش لية بص لقاها نايمة علي السرير ع بطنها وطيزها مرفوعة دخل امين ع اطراف صوابعة علشان امينة متحسش بية حب يعمل عم الذكي بس هيا كانت أذكي منه فقررت تعمل علية لعبة تشوف نظامة ايه فيها ولا كانت مجرد عبارة وعدت امينة عملت نفسها نايمة وبتحلم وسارحة مع الحلم
امين ( ع اطراف صوابعه ) : امينة
امينة : مبتردش خالص
أمين ندا ع امينة كذا مرة علشان يطمن انها نايمة وامينة عرفت تسبك الدور كويس
قعد امين ع السرير بشويش وحط ايدة بكل حنية ع شعرها
وبيحسس علية ونزلها عند رقبتها ووشوشها وقالها بحبك يابت يا امينة بحبك يا ام نادر بصوت واطي جداً لقاها بترد علية
امينة : وانا بموت فيك يا حسن
امين : في تعجب حسن مين
أمينة : انت هتستعبط وبعدين ايه الي انت عملتة دة قدام الكل
امين : حب يمشي معاها في الدور ويستعمل ذكاءة اكتر وقالها هو انا عملت ايه
امينة : بقي يا راجل يا مفتري ترشق زبك بالشكل دة في طيزي
امين : مكنش اقصدي يا امينة بس عحبك
أمينة : هو ايه الي عاجبني ياابو علي
أمين : زبي يا شرموطة زبي
امينة : اوي يا ابو علي زبك جامد اوي
امين : أحكيلي حسيتي باية
امينة : حسيت بزبك بيفشخ طيزي ومسكت نفسي علشان جوزي ميتهورش
امين : هههه جوزك اه يا جووووزها
ابتدي امين يرسم خطة انه يدفس زبة جوة طيزها رغم ان امينة كانت عارفة ومتعمدة لكدة وعارفة اد اية عشق امين لطيزها وعدم مقومتة ليها
امين : حط ايدة ع زبة وحطها ع طيزها قالها كدة
امينة : بشويش عليها
امين : بشويش ع ايه
امينة : ع طيزي يا ابو علي
امين : ابو علي هيكيفك يا شرموطة يالبوة
امينة : أصلي يا ابو علي بموت في الشتيمة هيهيهي
امين فقد أعصابة ومقدرش يتمالك نفسك ودب زبرة بكل غوشمية فطيز أمينة وحس انها صوتت وصحيت وفعلا امينة قررت انها تفوق لان زب امين فشخها بمعني الكلمة
امينة : اه.اي اه اي اي ايه يا ابو نادر انت اتجننت
امين : ابو نادر مين يابت الوسخة انا ابو علي
امينة : **** يخربيت الشرب وعدلت من نومتها بقت ع ظهرها
ع صوت نادر بيعيط جامد وامينة : كدة سرعت الواد
امين : اكتمية وانا خارج لحد مينام
وخرج امين قعد في الصالة بيفكر يعمل ايه وهل فعلا في علاقة بين حسن وامينة ولا هيا من المنظر بس ولا تهيات ومحسش بنفسة ونام ع الكنبة برة
وامينة رضعت نادر ونومتة وطلعت تشوف امين مكملتش ربع ساعة لقيتة نايم وممدد ع الكنبة
امينة: امين / نايم فعلا ومبيردش
امينة : امين / نفس الكلام
امينة بصت ع امين لقيت زبة واقف ع اخرة فكرت تاخد الموقف لصالحها بس هيا وجوزها مش حد تاني
وكانت عريانة ملبستش هدومها لسة وقعدت بين رجلين امين وحط ايديها ع زبة تلعب فية وحس بيها امين الظاهر انه كان بيحلم والحلم دة لية حلقة تانية تشيلة
امين: بتعملي ايه يا ولية
امينة : وحشتني ياسي امين
امين : ومن امته الكلام دة وايه الي عملتية جوة دة
امينة : عملت ايه في حد يعمل كدة
امين : انتي بتستغبيني ولا ايه يابنت الكلب
امينة : و**** ابدا مش فاهمه واستغباك لية
امين : ايه ابو علي كان مكيفك في الحلم
امينة : بتضحك بمياصة
امين: اتنرفز وراح ضربها بالقلم ع وشها باخر ما عندة
امينة : فعصت زبة بين ايديها وشدتة وقالت انا كنت عاملة نفسي نايمة وكنت برد عليك
امين : بيبعد عنيه عن عنيها ويقولها كنتي بتردي علي مين
امينة : متقلقش احنا ستر وغطا علي بعد لو دة يهيجك ويخلي دة بالشكل دة وبضغط ع زبة انا مستعدة اعمل اي حاجة علشانك
امين : اي حاجة ازاي يا مرة يا وسخة
امينة : دماغك متروحش لبعيد مراتك شريفة وعفيفة وانت عارف كدة كويس انا قصدي نتخيل سوا
امين : لا سيبك من كدة ماشي
امينة : ماشي يابو نادر ونزلت بشفايفها علي زبة تصالحه
امين : انتي بتعملي ايه
امينة : بصالح حبيب قلبي
امين : بضحك ههه السهرة صباحي وبيسقف
امين وامينة ضحكوا مغ بعض
امين : الواد نايم
امينة : ايةة ودخلتة حجرتة كمان
امين : العب طب يلا نلعب علي السرير وهوبا راح شايلها ودخل بيها الخجرة ورماها ع السرير ورمي نفسة عليها
امينة : اه اي بالراحة يابو نادر
امين : هو احنا لسة عملنا حاجة وتام جنبها نيمها علي دراعة وبيحسس ع صدرها
امينة : بشويش الواد لسة راضع متضيعش شوية اللبن
امين : هو صحيح هيبقا ابني واخويا في الرضاعه
راحوا الاتنين في الضحك وفضلزا يبوسو في بعض ويحسسوا ع جسم بعض بدون كلام ومرة واحدة امين حط زبة في كس امينة جامد امينة اه اه اي اي اي بالراحة يا ابو نادر ومكملش دقيقة راح منزل جواها واترمي ع السرير وعطالها ظهره وهيا كمان اتمالكت اعصابها وقامت علي الحمام جابت شهوتها بايديها واستحمت ولبست اي حاجة وراحت نامت جنب ابنها نادر
ومرت الايام والشهور والسنين لحد ما نادر كبر وبقا عندة ٨ سنين كان نايم في حجرتة وبالليل طلع علشان يدخل الحمام وراح يبص علي امه لقي الباب مفتوح وفي صوت صوات امه ةبتقولي اه اي وبراحة حس نادر ان ابو بيضربها وخاف اوي علي امه وعمل حمام علي نفسة ومرة واحدة سند علي كرسي والكرسي وقع وكانت علية كوباية ازاز وقعت اتكسرت وطلعت صوت وطلع نادر يجري علي حجرتة من الخوف خاف لابوة يجي يضربة زي امة كدة بس هوا مشفهومش بيعملوا ايه طلع امين يشوف في اية لقي ماية علي الارض والكرسي واقع والكوباية اتكسرت فكر في حرامي في الشقة وحس بصوت فحجرت نادر ابنه دخل علي امينة قالها متطلعيش وطلع ع المطبخ بسرعة جاب سكينة ودخل حجرت نادر يتسحب لقا نادر مستخبي ورا السرير ومرعوب شاف منظر السكينة فكر ان ابوة هيدبحة فصوت امينة اتفجعت وطلعت جري من غير متلبس هدومها ع حجرة نادر اول منادر شافها جري ع حضنها وابوة ضحك فهم انه خاف وطلع برة في الصالون
امينة في حوراها مع نادر
امينة : ايه يا قلب ماما بتصوت لية ووخداه في حضنها
نادر : اصل اصل اصل
امينة : اصل ايه يا واد انطق قلقتيني
نادر : وهو بيعيط كنت نايم وصحيت طلعت علشان اعمل حمام سمعتك بتقولي اي وصوت خبط علي السرير خوفت عليكي مقدرتش استحمل عملتها علي نفسي وخوفت اكتر خبط في الكرسي والكوباية اتكسرت جريت استخبيت ورا السرير
امينة ضحكت وقهقهت علي اخرها ونادت ع امين وخدت نادر في حضنها
امين : يابختك ياعم نادر واكل الجو من ابوك
امينة : شوفت يا امين نادر كبر وبيخاف علي امه
امين : لية انتي دخلك اي بالموضوع
امينة حكتلة القصة راح ضاحكك وواخد ابنه في حضنه ماخفش مكنتش بضرب ماما ولا حاجة
نادر : اومال كانت بتصوت لية
امينة : بس يا ابولسان طويل مكنش بيضربني
نادر : اومال ليه
امين : كنت بديها حقنه وراح ضارب امينة علي طيزها وقال الظاهر السن وجعها اوي
نادر : طب دخلت عليا بالسكينة لية
امينة: رد يا فالح علية وبتضحك
امين : كنت مفكر في حرامي لما الكرسي وقع ودخلت جبتها علشان اموتة لو اقربلك وخدة في خضنه
نادر : حبيبي يابابا مش تخاف انا راجل كبير
امينة : حبيب قلب ماما ياناس كبر وبقا راجل يلا بقي علشان تنام
امين : يلا يواد عايز اكمل الحقنه لامك
نادر : هيا ماما تعبانه
امينة : لا يا لمض وعلشان تطمن هنام جنبك
تادر : يا حبيبتي يا ماما بحبك
امين : يا حبيبي يا امين طلعت ابن الغسالة هههههععههههههههههههه
وماتوا التلاتة من الضحك ههه ..


وبكدة انتهت احداث الفصل الثاني و الفصل الأول عن تعريف لأسرة وفاء وكذلك الفصل الثاني عن تعريف اسرة نادر وبعض المواقف فكلا الاسرتين .

يا تري هيتم تعارف الاسرتين ع بعض ازاي ؟؟؟؟؟

متقلقوش المواقف كتيرة اوي بس لو فكرتو للحظة هتعرفوا من الحلقات السابقة ..

القاكم في :
الجزء الثالث والحلقة الاولي
من احداث الصباح والمساء

والرجاء رايكم في الحلقة دي يهمني وتطور الاحداث ..
وارحب بافكاركم جميعا ..

واللي عندة فكرة كويس يجيني علي الخاص...
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%