NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

titoo0

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
لو سمحتوا انا حجم زبي صغير جدا تقريبا 7 او 8 سم وهو واقف, هل فيه حل انه يكبر ولا خلاص انا هفضل كدا علي طول

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: الوحيد٩٩, hani1, بنوتي اسمر و 3 آخرين
انت كام سنة؟

غالبا الحل الوحيد الجراحه

انت مارست قبل كده ؟؟ مش كل الستات بتميل للعضو الكبير . 8 سم حلوين بس استخدمهم صح

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Hanter, شاعر كبير, Hot_boy و 2 آخرين
٨ سم مناسب متقلقش

بص هو 8 سم مناسب بس مش أوي

لو انت مش راضي عن الحجم يبقي حلك الوحيد دكتور ذكوره

هو علشان ماكونش كداب معاك فمتوسط العضو العادي ١٢-١٤ سم ولكن طول ٧ سنتي ده صغير فعلا و سنك ٢٥ ففيه مشكلة في مرونة العضلة انها خلاص وقفت كده و الحل جراحة
او ممكن تحاول تمشي على النظام اللي هقولهولك ده و ان شاء **** هيجيب معاك نتيجة كويسة ( *يوميا بدون توقف ولا يوم ، هتجيب جهاز التضخيم اللي هو بحوالي ٢٠٠ج و استخدامه سهل جدا و فكرته عبارة عن انه بيحاول يمط النسيج الليفي العضلي بتاع العضو و لكن بدل ما تشد بإيدك و تأذي نفسك فهو بيشده كله بمقدار متساوي بخاصية الضغط بتفريغ الهوا ، المهم هتبدأ بالتمرين ده و لأن العضو الذكري زيه زي اي عضلة تانية لازم تبدأ معاه بالتدريج فهتبدأ بمرتين في اليوم كل مرة فيهم عشر شدات بالجهاز و هتبدأ تزود عدد المرات والشدات مع مرور الايام ، ولأن العضلات بتتبني بالبروتين فلازم تتغذى كويس وتاكل بروتين كويس الفترة الجاية دي زي البيض واللبن واللحوم اللي بدون دهن، و تهتم بدورتك الدموية بإنك تمارس رياضة عموما ، و ماتضربش عشرات ولو نفسك غلبتك في يوم و عملتها فمتضغطش عليه ولا تمارسها بغباوة او بسرعة و اتحكم في نفسك ، و نام بلبس واسع وبطل شغل البوكسرات و خلي هدومك عموما واسعة ، واغسله ديما بمية دافية قبل التمرين اللي قولنا عليه ، و إن شاء **** خلال خمس او ست شهور هتلاقي نتيجة ترضيك جدا

• عجبني
التفاعلات: ₘᵢDₒᵦᵢDₒ, Hanter, المسافر٢٠٥٠ و 6 آخرين
هو علشان ماكونش كداب معاك فمتوسط العضو العادي ١٢-١٤ سم ولكن طول ٧ سنتي ده صغير فعلا و سنك ٢٥ ففيه مشكلة في مرونة العضلة انها خلاص وقفت كده و الحل جراحة
او ممكن تحاول تمشي على النظام اللي هقولهولك ده و ان شاء ** هيجيب معاك نتيجة كويسة ( يوميا بدون توقف ولا يوم ، هتجيب جهاز التضخيم اللي هو بحوالي ٢٠٠ج و استخدامه سهل جدا و فكرته عبارة عن انه بيحاول يمط النسيج الليفي العضلي بتاع العضو و لكن بدل ما تشد بإيدك و تأذي نفسك فهو بيشده كله بمقدار متساوي بخاصية الضغط بتفريغ الهوا ، المهم هتبدأ بالتمرين ده و لأن العضو الذكري زيه زي اي عضلة تانية لازم تبدأ معاه بالتدريج فهتبدأ بمرتين في اليوم كل مرة فيهم عشر شدات بالجهاز و هتبدأ تزود عدد المرات والشدات مع مرور الايام ، ولأن العضلات بتتبني بالبروتين فلازم تتغذى كويس وتاكل بروتين كويس الفترة الجاية دي زي البيض واللبن واللحوم اللي بدون دهن، و تهتم بدورتك الدموية بإنك تمارس رياضة عموما ، و ماتضربش عشرات ولو نفسك غلبتك في يوم و عملتها فمتضغطش عليه ولا تمارسها بغباوة او بسرعة و اتحكم في نفسك ، و نام بلبس واسع وبطل شغل البوكسرات و خلي هدومك عموما واسعة ، واغسله ديما بمية دافية قبل التمرين اللي قولنا عليه ، و إن شاء * خلال خمس او ست شهور هتلاقي نتيجة ترضيك جدا
طيب هي الجراحه مضمونه؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت وزنك زايد؟ لو خسيت هتلاقي بتاعك طول ٢-٣ سنتي على الأقل عشان دهون البطن بتخبي جزء من العضو

انت وزنك زايد؟ لو خسيت هتلاقي بتاعك طول ٢-٣ سنتي على الأقل عشان دهون البطن بتخبي جزء من العضو
لا دانا رفيع فيه كرش بسيط العادي يعني

او ممكن تحاول تمشي على النظام اللي هقولهولك ده و ان شاء ** هيجيب معاك نتيجة كويسة ( يوميا بدون توقف ولا يوم ، هتجيب جهاز التضخيم اللي هو بحوالي ٢٠٠ج و استخدامه سهل جدا و فكرته عبارة عن انه بيحاول يمط النسيج الليفي العضلي بتاع العضو و لكن بدل ما تشد بإيدك و تأذي نفسك فهو بيشده كله بمقدار متساوي بخاصية الضغط بتفريغ الهوا ، المهم هتبدأ بالتمرين ده و لأن العضو الذكري زيه زي اي عضلة تانية لازم تبدأ معاه بالتدريج فهتبدأ بمرتين في اليوم كل مرة فيهم عشر شدات بالجهاز و هتبدأ تزود عدد المرات والشدات مع مرور الايام ، ولأن العضلات بتتبني بالبروتين فلازم تتغذى كويس وتاكل بروتين كويس الفترة الجاية دي زي البيض واللبن واللحوم اللي بدون دهن، و تهتم بدورتك الدموية بإنك تمارس رياضة عموما ، و ماتضربش عشرات ولو نفسك غلبتك في يوم و عملتها فمتضغطش عليه ولا تمارسها بغباوة او بسرعة و اتحكم في نفسك ، و نام بلبس واسع وبطل شغل البوكسرات و خلي هدومك عموما واسعة ، واغسله ديما بمية دافية قبل التمرين اللي قولنا عليه ، و إن شاء * خلال خمس او ست شهور هتلاقي نتيجة ترضيك جدا
انا ١٧ سم و عاوز اتخنه

• بيضحكني
التفاعلات: Offa7
زبى تحت امر طيزك
متحاولش تشبع رغبه مش موجودة فيك شوف دا انت واخده من أنهى مجموعه صور واقعد بص لبتاعك إلى ١٢ سنتى واتحصر عليه يابن الاحبه انت الراجل عنده مشكله يا كسمك وانت بتقوله كده ما لو إلى جابهم فى امك كانت جيناته حلوه كان بتاعك طلع كبير لاكن متحاولش تدارى النقص بحاجه مش عندك عشان متتعبش

لو سمحتوا انا حجم زبي صغير جدا تقريبا 7 او 8 سم وهو واقف, هل فيه حل انه يكبر ولا خلاص انا هفضل كدا علي طول
هو كدة صغير وعمره مايكبر طبيعي

حلو 😍😍🤤🤤🤤💋💋💦

• حبيته
التفاعلات: titoo0
انا بصراحه لفت نظرى موضوعك بس الى حيرنى بجد

لو وصلت للجراحه هتقول للناس هتعمل عمليه اى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

• بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: فاخش ستك، titoo0 و Hot_boy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%